Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018
Last Updated: Oct 30 2022 23:49, Started by
m6d
, Oct 18 2018 20:10
·
0
#73
Posted 03 November 2018 - 20:00
Si care e senzatia in Cactus fata de cum te-ai obisnuit in Q7 ?
|
#74
Posted 03 November 2018 - 20:13
Probabil de eliberare
Era intr-un timp moda sa ai 2 telefoane, acum 5-7 ani, un smart si un dumbphone. Daca aveai doar dumb, erai ultimul sarac si ti se prea ca toti se uita la tine dar, daca stiai ca ai cel scump smart in buzunar, nu (ti se mai parea ca) se mai uita nimeni la tine. Observ destul de des in trafic masini banale care merg altfel, arata altfel si dupa aia vad soferul care arata altfel. De aia... Edited by underb, 03 November 2018 - 20:10. |
#75
Posted 03 November 2018 - 20:56
Baxon, on 03 noiembrie 2018 - 20:00, said:
Si care e senzatia in Cactus fata de cum te-ai obisnuit in Q7 ? underb, on 03 noiembrie 2018 - 20:13, said:
Probabil de eliberare Era intr-un timp moda sa ai 2 telefoane, acum 5-7 ani, un smart si un dumbphone. Daca aveai doar dumb, erai ultimul sarac si ti se prea ca toti se uita la tine dar, daca stiai ca ai cel scump smart in buzunar, nu (ti se mai parea ca) se mai uita nimeni la tine. Hai man...nu e asa, doar ca m-a bucurat intalnirea cu Cactusul, mirosul de nou, dimensiunile compacte si usor de miscat in oras. Ambele masini sunt declinari total opuse ale conceptului de masina (ca obiect pe patru roti) - fiecare masina e perfecta pentru o anumita parte a “ mersului pe patru roti”. Observ destul de des in trafic masini banale care merg altfel, arata altfel si dupa aia vad soferul care arata altfel. De aia... Attached Files |
#76
Posted 03 November 2018 - 21:34
Probabil am fost prea metafizic
Am experimentat senzatia putin la alta scara. Ce vroiam sa spun e ca atunci cand uneori un lucru e ieftin nu-i porti de grija si chestia asta poate fi eliberatore din unele pct de vedere. Eu apreciez si folosesc masinile mele vechi si devalorizate la maxim mai mult ca niciodata. Cand erau noi si scumpe pt mine, le mai purtam de grija. Nu-mi bat joc de ele dar nici nu mai port manusi de mult. Inca o chestie, cand stii ca mai ai ceva scump acasa mergi altfel, chiar si cu o masina mai ieftina. Nu simti nevoia sa arati ca si a ta, aia ieftina, poate asa cum se intampla de multe ori pe strada cu soferii maainilor mai ieftine. Edited by underb, 03 November 2018 - 21:36. |
#77
Posted 03 November 2018 - 22:13
underb, on 03 noiembrie 2018 - 21:34, said:
Probabil am fost prea metafizic Am experimentat senzatia putin la alta scara. Ce vroiam sa spun e ca atunci cand uneori un lucru e ieftin nu-i porti de grija si chestia asta poate fi eliberatore din unele pct de vedere. Eu apreciez si folosesc masinile mele vechi si devalorizate la maxim mai mult ca niciodata. Cand erau noi si scumpe pt mine, le mai purtam de grija. Nu-mi bat joc de ele dar nici nu mai port manusi de mult. Inca o chestie, cand stii ca mai ai ceva scump acasa mergi altfel, chiar si cu o masina mai ieftina. Nu simti nevoia sa arati ca si a ta, aia ieftina, poate asa cum se intampla de multe ori pe strada cu soferii maainilor mai ieftine. Q7-le poate sa se târască toată ziua prin oraș...start-stop...scârț-scârț ...și 99% din cei care își iau o astfel de mașina așa fac....se poate...dar e păcat. Mare păcat. Q7 e de fapt un GT Cruiser ....adora autostrada și oferă un confort extraordinar. Așa ca ....fiecare mașina are locul ei ( și inima mea ar mai avea loc de vreo 3-4 pe lângă astea ). |
#78
Posted 04 November 2018 - 19:25
Salutare.
Azi am mai facut un drumulet de 100 km ca sa mai rodez un pic masina. Inca se mai simte ca atunci cand nu mai accelerezi franeaza, cutia retrogradeaza urmarind motorul care “strange” inca destul de tare. Am apreciat foarte mult suspensia care in ciuda drumului prost, atat ondulat cat si cariat, a asigurat un confort demn de o suspensie pneumatica si spun asta dupa ce am coborat dintr-o masina cu suspensie pneumatica. Realmente cred ca e cea mai reusita suspensie de pe piata in termeni de confort. Pe o bucatica de centura am dus masina la 145 km/h si nu a zis nici mic !!! Consumul este rezonabil ....mai ales tinand cont ca nu e “hybrida”!!!🙈🙈🙈 Attached Files |
#79
Posted 07 November 2018 - 22:40
Salut.
Azi am bătut 1000 km. Consum mediu : 7,8%. Gata cu copilaria.....am început maturitatea, adică se talpaleste / forjeaza după caz, fără jena. Odată cu temperaturile astea mici am început sa apreciez scaunele încălzite. Motorul se încălzește aproape la fel de repede ca la Yaris, adică merg încă un km in plus pana da cald. |
#80
Posted 09 November 2018 - 19:51
Salutare.
Azi am resetat traseul 2 ca sa vad cat ar consuma de la birou pana acasa si din pacate nu am reusit sa razbat prin traficul asta nebun fara sa o forjez ici colo. prin urmare consumul a urcat incet spre 7 si apoi asa cum il vedeti in poza. Nu e rau, dar nici nu te da pe spate. E un consum corect. Attached FilesEdited by m6d, 09 November 2018 - 19:52. |
#81
Posted 09 November 2018 - 19:56
Ba mie mi se pare foarte bun. Cum te înțelegi cu scaunele? Acum ai câțiva km si o parere
|
#82
Posted 09 November 2018 - 20:03
bobalex18, on 09 noiembrie 2018 - 19:56, said:
Ba mie mi se pare foarte bun. Cum te ĂŽnțelegi cu scaunele? Acum ai câțiva km si o parere Fara sa fi experimentat asta, am impresia ca la drumuri lungi - la autostrada , gen un drum de B udapesta - scaunele foarte moi pot deveni incomode...ca doar se stie ca la drum lung trebuie sa fiemai ferme . Dar la ce se utilizeaza masina e perfecta. Nu degeaba am bagat deja 1000 km. Doar acum seara am mers sa imi iau Q7 le de la firma sa il mai dezmortesc. |
|
#83
Posted 09 November 2018 - 20:06
Asta este și ideea. O mașina corectă. Primești cel puțin cat plătești fara sa simți ulterior că te-au păcălit
|
#84
Posted 10 November 2018 - 20:55
Deci scaunele tari devin comode dupa ce amortesti in ele? Nu mi s-au parut, avand scaune moi la C4 mk1 si tari la Astra H. Acum ca s-a vindecat cat de cat spatele nu mai am probleme cu H dupa 200km dar tot nu vad cum ar fi comode scunele tari. Ma gandesc ca macar in cazul asta stiu mai bine decat majoritatea sanatoasa cum e cu confortul, ca daca nu e, e nasol dupa un drum lung.
Edited by underb, 10 November 2018 - 20:56. |
#85
Posted 10 November 2018 - 23:33
La drum lung ca si la drum scurt prefer scaunele tari nu moi . La astea moi parca nici nu " simti " masina si ( in cazul meu ) nici bucile . Ma ia cu somn la cele moi .
Edited by Baxon, 10 November 2018 - 23:37. |
#86
Posted 11 November 2018 - 09:32
Cand zicem tari nu vorbim de blani de stejar ! Si mie cele mai tari imi par mai confortabile, iti mentin corpul intr-o pozitie cat mai corecta. La cele moi tendinta este sa te lasi prin ele, mai ales pe autostrada unde se relaxeaza corpul. Dupa 16 ore din care vreo 10 la volan eram atat de fresh incat mai puteam baga vreo 500 de km, si astea prin Romania experimentate 😂
|
#87
Posted 12 November 2018 - 10:15
underb, on 10 noiembrie 2018 - 20:55, said:
...si tari la Astra H. am experimentat scaune moi la vectra, apoi pe cele tari de la astra recunosc că io am preferat, la drum lung, pe cele tari... preferința a fost dată de faptul că în vectra, după ceva sute de km mijlocul îmi era dureros, pe când la astra nu am avut niciun inconfort la coloană! (of course, fiecare cu bolile sale ) |
|
#88
Posted 13 November 2018 - 23:06
gushpi, on 12 noiembrie 2018 - 10:15, said: am experimentat scaune moi la vectra, apoi pe cele tari de la astra recunosc că io am preferat, la drum lung, pe cele tari... preferința a fost dată de faptul că ĂŽn vectra, după ceva sute de km mijlocul ĂŽmi era dureros, pe când la astra nu am avut niciun inconfort la coloană! (of course, fiecare cu bolile sale ) In alta ordine de idei, consumul mediu pana acum , pe 1150 km a urcat la 8%. Cred ca pe măsura ce o sa fie tot mai frig va ajunge pe la 10%....e drept ca dimineața las mașina pornita pana se încălzește un pic. Chiar sunt curios câtva creste consumul in comparație cu Yarisul. Sigur ca ar trebui sa aibă vreo 2-3 lt% in plus fata de Yaris. Vom vedea. |
#89
Posted 14 November 2018 - 10:36
să știi că io te urmăresc asiduu cu un scop nobil: mai demult aș fi vrut un C4 (fiara orașului), dar am alunecat în astra H (prin 2008)
așa că se apropie ziua în care tre să schimb sania și poate acum intru-ntr-o franțuză! |
#90
Posted 15 November 2018 - 00:11
gushpi, on 14 noiembrie 2018 - 10:36, said:
să știi că io te urmăresc asiduu cu un scop nobil: mai demult aș fi vrut un C4 (fiara orașului), dar am alunecat ĂŽn astra H (prin 2008) așa că se apropie ziua ĂŽn care tre să schimb sania și poate acum intru-ntr-o franțuză! In alta ordine de idei, azi m-a depășit o mașina și pe când era la 50 mt in fata mea am primit un pietroi in parbriz care s-a transformat intr-o fisura de 40 cm...fiind in dreptul șoferului...ma bag la un Casco..doar ca am sa îl schimb când terminam iarna și criblura. Consumul mediu total oscilează între 8-8,2%. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users