Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BCR si date personale non-clienti
Last Updated: Aug 21 2018 23:14, Started by
Steetch
, Aug 20 2018 16:42
·
0
#19
Posted 21 August 2018 - 11:44
Steetch, on 20 august 2018 - 21:00, said:
Nu inteleg relevanta datei nasterii intrebata de fiecare data, din moment ce nu sunt client BCR si le spun mereu asta. Cu ce ii ajuta? Sa zicem ca inteleg numele complet, ca deh, poate ma cheama Pasarica Alexandru Dick sau Tom Mac Bill Bob Constantin, desi nici asta nu ma face client BCR, in rest... De ceva timp (ani), cam toate call centerurile au un script, de la care nu se abat nici daca-i pici cu ceara. Dar, repet solutia/observatia/rcomandarea de mai sus: te obliga cineva cumva sa le raspunzi la orice intrebare iti pun ?! Data nasterii ???? Raspunzi cum fac aproape 90% online: 1 ianuarie 1980/1990/2000... depinde de virsta reala. Eu intotdeauna raspund, online, 01.01.1980 |
#20
Posted 21 August 2018 - 16:55
Colegilor forumisti - @andreic, @lelali, restul - problema Steetch vs. BCR este una complicata si nu doresc, deocamdata, sa expun aici toate detaliile. Ce pot sa spun este ca din februarie fac eforturi sa o rezolv. In functie de raspunsul final, pe care nu il am inca, o sa scriu (sau nu) ce s-a intamplat.
@andreic, @lelali, am facut deja ce ati spus voi ca ar trebui sa fac. Inclusiv un avocat a spus ca este ilegal. Si totusi... |
#21
Posted 21 August 2018 - 17:28
Nu expui detaliile dar vrei ajutor. Pare ca si cum te-ai duce la doctor si spui "au, ma doare!" si ala deja sa stie ce ai si ce tratament sa-ti dea.
Treaba e simpla pentru banca: ai toate actele care te fac pe tine succesor al tatalui si atunci poti fi imputernicit pe conturi sau nu ai toate actele si atunci ai acceasi relatie cu acele conturi precum ai si cu ale mele. Banca nu functioneaza dupa principiul "nu-mi place fata astuia, nu-i dau banii". Ai acte, mergi cu ele la banca sau la alta sucursala, poftim, daca una te-a dat afara pentru ca ai basca. |
#22
Posted 21 August 2018 - 17:42
Ascunzi date importante.
Zici ca tatal tau a murit. Zici ca exista certificat de mostenitor. + ai multiple nemultumiri datorita procurilor notariale pe care le folosesti cu bancile la care are conturi descchise mama ta. Ceva , ceva nu se leaga. Sau ai renuntat la mostenire in favoarea altei persoane, sau nu esti mostenitorul personei decedate ( si incerci sa vorbesti in numele acesteia) In ambele situatii banca-ti da cu flit. |
#23
Posted 21 August 2018 - 18:02
Nu vreau ajutor in problema complicata.
Deocamdata voiam doar sa stiu daca frecatul la telefon cu numele complet si data nasterii nefiind client BCR este normal si daca este practicat si de alte banci. OPEDI, nu-s eu ala cu procurile cu maica-mea. Maica-mea e la fel de decedata ca si taica-mio. Quote Sau ai renuntat la mostenire in favoarea altei persoane, sau nu esti mostenitorul personei decedate ( si incerci sa vorbesti in numele acesteia) Sau, sau - nu. Dar nu te astepta sa postez aici certificatul de mostenitor. |
#24
Posted 21 August 2018 - 18:41
eu cred ca explicatia e mult mai simpla: apelurile sunt oricum inregistrate, dar este foarte posibil ca cel care iti raspunde sa completeze un formular in calculator in timp ce vorbeste cu tine, practic fiecare interactiune cu cei care suna este inregistrata intr-un program/baza de date, pe de o parte pentru a fi redirectionata la departamentul care se va ocupa de solutionare, pe de alta pentru a monitoriza activitatea si modul de lucru al operatorilor din call center.
sunt simple presupuneri, nu stiu daca fix asa se intampla, dar e ffff plauzibil. |
#25
Posted 21 August 2018 - 19:05
#26
Posted 21 August 2018 - 23:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users