Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

BCR si date personale non-clienti

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

 Steetch, on 20 august 2018 - 21:00, said:

Nu inteleg relevanta datei nasterii intrebata de fiecare data, din moment ce nu sunt client BCR si le spun mereu asta. Cu ce ii ajuta?
Sa zicem ca inteleg numele complet, ca deh, poate ma cheama Pasarica Alexandru Dick sau Tom Mac Bill Bob Constantin, desi nici asta nu ma face client BCR, in rest...
Asa e scriptul.
De ceva timp (ani), cam toate call centerurile au un script, de la care nu se abat nici daca-i pici cu ceara.
Dar, repet solutia/observatia/rcomandarea de mai sus: te obliga cineva cumva sa le raspunzi la orice intrebare iti pun ?!
Data nasterii ????
Raspunzi cum fac aproape 90% online: 1 ianuarie 1980/1990/2000... depinde de virsta reala.
Eu intotdeauna raspund, online, 01.01.1980

#20
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015
Colegilor forumisti - @andreic, @lelali, restul - problema Steetch vs. BCR este una complicata si nu doresc, deocamdata, sa expun aici toate detaliile. Ce pot sa spun este ca din februarie fac eforturi sa o rezolv. In functie de raspunsul final, pe care nu il am inca, o sa scriu (sau nu) ce s-a intamplat.

@andreic, @lelali, am facut deja ce ati spus voi ca ar trebui sa fac. Inclusiv un avocat a spus ca este ilegal. Si totusi...

#21
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,377
  • Înscris: 11.08.2003
Nu expui detaliile dar vrei ajutor. Pare ca si cum te-ai duce la doctor si spui "au, ma doare!" si ala deja sa stie ce ai si ce tratament sa-ti dea.
Treaba e simpla pentru banca: ai toate actele care te fac pe tine succesor al tatalui si atunci poti fi imputernicit pe conturi sau nu ai toate actele si atunci ai acceasi relatie cu acele conturi precum ai si cu ale mele. Banca nu functioneaza dupa principiul "nu-mi place fata astuia, nu-i dau banii". Ai acte, mergi cu ele la banca sau la alta sucursala, poftim, daca una te-a dat afara pentru ca ai basca.

#22
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Ascunzi date importante.
Zici ca tatal tau a murit.
Zici ca exista certificat de mostenitor.
+ ai multiple nemultumiri datorita procurilor notariale pe care le folosesti cu bancile la care are conturi descchise mama ta.
Ceva , ceva nu se leaga.
Sau ai renuntat la mostenire in favoarea altei persoane, sau nu esti mostenitorul personei decedate ( si incerci sa vorbesti in numele acesteia)
In ambele situatii banca-ti da cu flit.

#23
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015
Nu vreau ajutor in problema complicata.

Deocamdata voiam doar sa stiu daca frecatul la telefon cu numele complet si data nasterii nefiind client BCR este normal si daca este practicat si de alte banci.

OPEDI, nu-s eu ala cu procurile cu maica-mea. Maica-mea e la fel de decedata ca si taica-mio.

Quote

Sau ai renuntat la mostenire in favoarea altei persoane, sau nu esti mostenitorul personei decedate ( si incerci sa vorbesti in numele acesteia)

Sau, sau - nu. Dar nu te astepta sa postez aici certificatul de mostenitor. :)

#24
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,529
  • Înscris: 05.06.2009
eu cred ca explicatia e mult mai simpla: apelurile sunt oricum inregistrate, dar este foarte posibil ca cel care iti raspunde sa completeze un formular in calculator in timp ce vorbeste cu tine, practic fiecare interactiune cu cei care suna este inregistrata intr-un program/baza de date, pe de o parte pentru a fi redirectionata la departamentul care se va ocupa de solutionare, pe de alta pentru a monitoriza activitatea si modul de lucru al operatorilor din call center.
sunt simple presupuneri, nu stiu daca fix asa se intampla, dar e ffff plauzibil.

#25
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

 Steetch, on 21 august 2018 - 18:02, said:

OPEDI, nu-s eu ala cu procurile cu maica-mea. Maica-mea e la fel de decedata ca si taica-mio.
Posibil. Scuze.
Oricum te ascunzi dupa deget si nu expui intocmai datele concrete.

#26
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015

 OPEDI, on 21 august 2018 - 19:05, said:

Oricum te ascunzi dupa deget si nu expui intocmai datele concrete.

Meh... Daca ai inca incredere in ceva de stat sau privat din tara asta... eu zic sa te mai gandesti. La fel, daca crezi ca esti anonim in lumea virtuala.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate