Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

BCR si date personale non-clienti

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015
Stie cineva de ce, ori de cate ori sun in Call Center, ca alt numar de telefon nu are banca asta, totul este filtrat de Call Center, mi se cer numele complet si data nasterii, desi le spun de fiecare data ca NU sunt client BCR? Uneori nici nu apuc sa le spun ca NU sunt client, ca ma si intreaba daca am sau am avut cont/uri deschis/e la ei.

Numai BCR-ul face faza asta sau e directiva aplicabila tuturor bancilor? Si e normala faza asta?

#2
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

View PostSteetch, on 20 august 2018 - 16:42, said:

Si e normala faza asta?
Omul nou, crescut de multinationale.
Parca era mai frumos ala al lui ceasca.

#3
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,491
  • Înscris: 19.04.2009
Pai si daca u esti clientul lor, de ce suni Sa tii linia ocupata?

#4
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Pai, ii doare gura sa intrebe si tu s ale spui ce vrei tu ?!
Chiar daca ai fi client, iti dai seama ca nu te obliga, mai ales prin telefon, sa le spui ce te intreaba ei.
Bineinteles, daca alegi sa nu le spui anumite chestiuni, nu vei reusi sa rezolvi problema, dar asta e alta discutie.

Eu sint imputernicit la RDS, contractul e pe numele sotiei.
Ultima oara cind am sunat la ei m-a frecat la icre agenta aia cu numarul strazii, serios....
Este un bloc cu scari pe 2 strazi, peste tot apare o strada (inclusiv in CI), nu stiu de unde are RDS cealalta strada.
Si dupa ce am lamurit asta, ma freaca cu NUMARUL STRAZII !!!!!!!

#5
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015

View PostLex404, on 20 august 2018 - 17:00, said:

Pai si daca u esti clientul lor, de ce suni Sa tii linia ocupata?

Tatal meu a avut daraveli cu ei. A decedat. Sunt mostenitorul lui. Incerc sa aflu informatii si banca nu mi le ofera. Lamurit?

#6
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,491
  • Înscris: 19.04.2009
Ai făcut succesiunea?
Altfel ce fel de informații vrei?

Te duci cu actul de Moștenitor la banca și ai toate informațiile pe tava :)

#7
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,390
  • Înscris: 08.02.2011
Aduci certificatul de mostenitor si atunci te vor asculta. Pana atunci nu pot sa-ti dea nici o informatie despre alti clienti, fie ei si decedati, asa-i peste tot.

#8
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,359
  • Înscris: 11.08.2003
Crezi ca la numarul ala doar tu suni sau ca aia te stiu dupa voce? Practica e valabila pentru toata lumea care suna, fie ca esti la primul telefon sau al 60lea.

#9
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013
Oricum politicos e sa te prezinti atunci cand suni la telefon; oriunde ar fi.

#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,328
  • Înscris: 01.12.2001
Data nasterii e ceruta doar cand ai nevoie de informatii confidentiale.
Mie imi cere si raspunsul la intrebarea secreta cand solicit ceva legat de contul meu.

Daca intrebi doar unde e cea mai apropiata sucursala BCR, nu te intreaba data nasterii.

#11
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015
Am dus certificatul de mostenitor, nu am rezolvat nimic. Topicul nu este despre mine vs. BCR (nu inca), voiam doar sa stiu daca e normal sa ma tot frece la cap cu numele complet si data nasterii.

View PostLex404, on 20 august 2018 - 17:14, said:

Te duci cu actul de Moștenitor la banca și ai toate informațiile pe tava Posted Image

Nu, nu le am, aia-i problema. E vorba despre un cont vechi, disparut in neant. Cu tot cu banii din el.

View Postccdsah, on 20 august 2018 - 18:03, said:

Oricum politicos e sa te prezinti atunci cand suni la telefon; oriunde ar fi.

Astea-s dezbateri de gradinita. Evident ca ma prezint.

#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003

View PostSteetch, on 20 august 2018 - 17:11, said:

Tatal meu a avut daraveli cu ei. A decedat. Sunt mostenitorul lui. Incerc sa aflu informatii si banca nu mi le ofera. Lamurit?
Fara certificat de mostenitor si trimitere de la notariat nici nu o sa-ti dea.

View PostSteetch, on 20 august 2018 - 18:34, said:

Am dus certificatul de mostenitor, nu am rezolvat nimic.
Trimitere de la nortariat pentru lichidare cont !

#13
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View PostSteetch, on 20 august 2018 - 18:34, said:

Astea-s dezbateri de gradinita. Evident ca ma prezint.
Pai, si atunci nu inteleg problema.
Ca te intreaba repede numele si data nasterii ?
Ca te intreaba data nasterii ?

#14
Steetch

Steetch

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,210
  • Înscris: 15.09.2015

View Postandreic, on 20 august 2018 - 18:52, said:

Trimitere de la nortariat pentru lichidare cont !

Am avut. Nu a rezolvat problema.

_____

Nu inteleg relevanta datei nasterii intrebata de fiecare data, din moment ce nu sunt client BCR si le spun mereu asta. Cu ce ii ajuta?

Sa zicem ca inteleg numele complet, ca deh, poate ma cheama Pasarica Alexandru Dick sau Tom Mac Bill Bob Constantin, desi nici asta nu ma face client BCR, in rest...

#15
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,142
  • Înscris: 19.05.2005
Mai rau e ca trimit informatii partial confidentiale la adrese de email care nu apartin clientului.
Eu am primit un astfel de email, extras de cont, doua luni consecutive, sa vad daca au luat in calcul si mi-au sters adresa mea din sistemul lor, nu am fost niciodata client BCR.

Chiar, care stie unde se pot face reclamatii in legatura cu folosirea incorecta a datelor personale?

I-am spus tipei care m-a sunat dupa 2 luni de la ei ca totusi o verificare a adresei de email este necesara, cam orice site face chestia asta.
Daca emailul meu este trecut la ei in sistem probabil pot sa resetez parola la online banking....

#16
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,359
  • Înscris: 11.08.2003
cand mergi la banca si-ti faci cont sau ceva, dai si detaliile tale. Inainte de a face ceva, printeaza o hartie cu toate detaliile si ti-o baga sub nas s-o citesti si s-o semnezi. Daca ala a citit ca primaru' si a semnat la fel, aia e, te-ai facut cu niste date care nu erau ale tale. Nu e banca de vina ca ala n-a citit ce a semnat. Poate a durat 2 luni pentru ca reclamatia (daca a fost dusa pana la capat, nu doar "ba, primesc mailuri la adresa asta si nu vreau! Pa!") trebuie investigata. Trebuie sa dai de titularul contului si sa-l intrebi de sanatate. POate ca mai sunt si alte verificari de facut pentru a preveni situatia in care deranjezi clientul pentru ca unul a sunat la call center aiurea sa reclame ca primeste mailuri desi nu era cazul.

#17
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,608
  • Înscris: 07.02.2003

View PostSteetch, on 20 august 2018 - 21:00, said:

Am avut. Nu a rezolvat problema.
Nu are cum, e ilegal sa nu poti rezolva daca ai acele acte. Lasa telefoanele si mergi direct la sucursala.

#18
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009
Inițiator, problema ta nu ține de  call-center, ci de juridic. Este normal să te întrebe toate prostiile pentru că sunt pași obligatoriu de urmat. Mai roboței, așa, dar este o regulă și trebuie respectată. De altfel, in call-center sună, de obicei, clienții existenți.

Sfatul meu: depune o sesizare online sau în orice agenție (de preferat, pentru a atașa documentele necesare ).
Nu este dispărut în neant, este un cont dormant (nefolosit de minim 6 luni).



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate