Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BCR si date personale non-clienti
Last Updated: Aug 21 2018 23:14, Started by
Steetch
, Aug 20 2018 16:42
·
0
#1
Posted 20 August 2018 - 16:42
Stie cineva de ce, ori de cate ori sun in Call Center, ca alt numar de telefon nu are banca asta, totul este filtrat de Call Center, mi se cer numele complet si data nasterii, desi le spun de fiecare data ca NU sunt client BCR? Uneori nici nu apuc sa le spun ca NU sunt client, ca ma si intreaba daca am sau am avut cont/uri deschis/e la ei.
Numai BCR-ul face faza asta sau e directiva aplicabila tuturor bancilor? Si e normala faza asta? |
#2
Posted 20 August 2018 - 16:58
#3
Posted 20 August 2018 - 17:00
Pai si daca u esti clientul lor, de ce suni Sa tii linia ocupata?
|
#4
Posted 20 August 2018 - 17:05
Pai, ii doare gura sa intrebe si tu s ale spui ce vrei tu ?!
Chiar daca ai fi client, iti dai seama ca nu te obliga, mai ales prin telefon, sa le spui ce te intreaba ei. Bineinteles, daca alegi sa nu le spui anumite chestiuni, nu vei reusi sa rezolvi problema, dar asta e alta discutie. Eu sint imputernicit la RDS, contractul e pe numele sotiei. Ultima oara cind am sunat la ei m-a frecat la icre agenta aia cu numarul strazii, serios.... Este un bloc cu scari pe 2 strazi, peste tot apare o strada (inclusiv in CI), nu stiu de unde are RDS cealalta strada. Si dupa ce am lamurit asta, ma freaca cu NUMARUL STRAZII !!!!!!! |
#5
Posted 20 August 2018 - 17:11
#6
Posted 20 August 2018 - 17:14
Ai făcut succesiunea?
Altfel ce fel de informații vrei? Te duci cu actul de Moștenitor la banca și ai toate informațiile pe tava |
#7
Posted 20 August 2018 - 17:16
Aduci certificatul de mostenitor si atunci te vor asculta. Pana atunci nu pot sa-ti dea nici o informatie despre alti clienti, fie ei si decedati, asa-i peste tot.
|
#8
Posted 20 August 2018 - 17:50
Crezi ca la numarul ala doar tu suni sau ca aia te stiu dupa voce? Practica e valabila pentru toata lumea care suna, fie ca esti la primul telefon sau al 60lea.
|
#9
Posted 20 August 2018 - 18:03
Oricum politicos e sa te prezinti atunci cand suni la telefon; oriunde ar fi.
|
#10
Posted 20 August 2018 - 18:28
Data nasterii e ceruta doar cand ai nevoie de informatii confidentiale.
Mie imi cere si raspunsul la intrebarea secreta cand solicit ceva legat de contul meu. Daca intrebi doar unde e cea mai apropiata sucursala BCR, nu te intreaba data nasterii. |
|
#11
Posted 20 August 2018 - 18:34
Am dus certificatul de mostenitor, nu am rezolvat nimic. Topicul nu este despre mine vs. BCR (nu inca), voiam doar sa stiu daca e normal sa ma tot frece la cap cu numele complet si data nasterii.
Lex404, on 20 august 2018 - 17:14, said:
Te duci cu actul de Moștenitor la banca și ai toate informațiile pe tava Nu, nu le am, aia-i problema. E vorba despre un cont vechi, disparut in neant. Cu tot cu banii din el. ccdsah, on 20 august 2018 - 18:03, said:
Oricum politicos e sa te prezinti atunci cand suni la telefon; oriunde ar fi. Astea-s dezbateri de gradinita. Evident ca ma prezint. |
#12
Posted 20 August 2018 - 18:52
Steetch, on 20 august 2018 - 17:11, said:
Tatal meu a avut daraveli cu ei. A decedat. Sunt mostenitorul lui. Incerc sa aflu informatii si banca nu mi le ofera. Lamurit? Steetch, on 20 august 2018 - 18:34, said:
Am dus certificatul de mostenitor, nu am rezolvat nimic. |
#13
Posted 20 August 2018 - 19:51
#14
Posted 20 August 2018 - 21:00
andreic, on 20 august 2018 - 18:52, said:
Trimitere de la nortariat pentru lichidare cont ! Am avut. Nu a rezolvat problema. _____ Nu inteleg relevanta datei nasterii intrebata de fiecare data, din moment ce nu sunt client BCR si le spun mereu asta. Cu ce ii ajuta? Sa zicem ca inteleg numele complet, ca deh, poate ma cheama Pasarica Alexandru Dick sau Tom Mac Bill Bob Constantin, desi nici asta nu ma face client BCR, in rest... |
#15
Posted 21 August 2018 - 06:56
Mai rau e ca trimit informatii partial confidentiale la adrese de email care nu apartin clientului.
Eu am primit un astfel de email, extras de cont, doua luni consecutive, sa vad daca au luat in calcul si mi-au sters adresa mea din sistemul lor, nu am fost niciodata client BCR. Chiar, care stie unde se pot face reclamatii in legatura cu folosirea incorecta a datelor personale? I-am spus tipei care m-a sunat dupa 2 luni de la ei ca totusi o verificare a adresei de email este necesara, cam orice site face chestia asta. Daca emailul meu este trecut la ei in sistem probabil pot sa resetez parola la online banking.... |
|
#16
Posted 21 August 2018 - 09:12
cand mergi la banca si-ti faci cont sau ceva, dai si detaliile tale. Inainte de a face ceva, printeaza o hartie cu toate detaliile si ti-o baga sub nas s-o citesti si s-o semnezi. Daca ala a citit ca primaru' si a semnat la fel, aia e, te-ai facut cu niste date care nu erau ale tale. Nu e banca de vina ca ala n-a citit ce a semnat. Poate a durat 2 luni pentru ca reclamatia (daca a fost dusa pana la capat, nu doar "ba, primesc mailuri la adresa asta si nu vreau! Pa!") trebuie investigata. Trebuie sa dai de titularul contului si sa-l intrebi de sanatate. POate ca mai sunt si alte verificari de facut pentru a preveni situatia in care deranjezi clientul pentru ca unul a sunat la call center aiurea sa reclame ca primeste mailuri desi nu era cazul.
|
#17
Posted 21 August 2018 - 11:10
#18
Posted 21 August 2018 - 11:15
Inițiator, problema ta nu ține de call-center, ci de juridic. Este normal să te întrebe toate prostiile pentru că sunt pași obligatoriu de urmat. Mai roboței, așa, dar este o regulă și trebuie respectată. De altfel, in call-center sună, de obicei, clienții existenți.
Sfatul meu: depune o sesizare online sau în orice agenție (de preferat, pentru a atașa documentele necesare ). Nu este dispărut în neant, este un cont dormant (nefolosit de minim 6 luni). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users