Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie masina noua
Last Updated: Sep 08 2018 18:46, Started by
ionut_lazar2001
, Aug 09 2018 13:31
·
0
#73
Posted 11 August 2018 - 21:26
Eu vb in cazul extrem in care bagi 5 grasi de 90 kg si un porc de 100 kg in spate. Dar cand stiu ca si matizul avea motor dinala mic, si chiar daca ii pui turbo parca... nu stiu ce sa zic. La masina aia vedeam un motor mai adecvat ceva de minim 150 de caluti.
La Logan as sugera un dci de 90 de cai. Consumul e super decent. Si un laureate dci 90 cai merge cam pana la 12000. |
#74
Posted 11 August 2018 - 23:28
Cum nu toti cara grasi si porci in portbagaj , nu e nevoie mereu de minim 150 CP . Se poate si cu mai putin .....
|
#75
Posted 12 August 2018 - 13:26
Ieri am reusit sa fac test drive cu citreonul C-Elysee . Cateva impresii personale despre masina:
-nu vibreaza aproape deloc la ralanti cum s-a mai spus si mai sus(aici ma raportez la 1.0 SCe care l-am condus in aceeasi, din pacate nu pe Logan ci pe sandero) -diferenta la interior intre un C-Elysee si restul masinilor Citroen. Sotia observand acest lucru imediat dupa ce am terminat test drive ul cu C-Elysee , un C3 fiind expus langa biroul dealerului si a avut timp sa il examineze. Daca nu era nevoie de spatiu, C3 ul cred ca intra destul de serios in calcul -1.2 puretech 82 cp nu este rau, dar ...nu stiu cum sa zic, masina parca "cere" ceva putere in plus. Probabil pe la 95-100 cp situatia era alta. -din pacate se vede ca a taiat mult PSA-ul din costuri la aceasta masina. Si dupa ce vor termina masinile care le au pe stoc cu pretul de 8300 euro si vor vinde aceeasi masina dar cu norma de poluare euro 6.2 la pretul de 9500 euro..vor pierde ceva puncta fata de competitie:Logan si Tipo. Mi-as fi dorit sa am timp sa testez si analizez mai bine C-Elysee ul dar fiind cu cea mica am fugit la reprezentanta Dacia pentru test drive. Aici vroiam sa testez logan 1.0 SCe. Nu aveau pe stoc si ne-am multumit cu un Sandero cu acest motor.Cateva impresii personale despre motor: -pentru sandero motorul e suficient. Nu e rau,dar probabil TCe 90 su Dci 90 fac echipa mai buna cu masina. -din ce am mai citit cu motorul 1.0 SCe se ajunsese pe la 80000 Km cu el pe taxi, cu GPL montat. Pare sa fie fiabil, insa cu siguranta proba timpului va lamuri acest detaliu -un lucru curios , e greutatea in brosurele celor de la dacia: sandero figureaza cu 1044 Kg si logan 1048 Kg. Eu aveam impresia ca sandero e mai usor fata de logan. Chiar si dealerul mi-a spus ca exista o diferenta de aprox. 300 Kg intre ele,cu toate ca nu era sigura pe afirmatie. -legat de interiorul si exteriorul loganului (aici tine si de preferinte ), consider un mic plus pentru logan comparativ cu C-Elysee. -daca as fi avut mai mult timp la dispozitie probabil as fi reusit sa analizez un pic mai bine cele 2 masini.. posibil sa imi fi scapat unele detalii Vom achizitiona logan cu motorul 1.0 SCe si cu cei "5 ani fara griji" Intrebarea mea ar fi: merita diferenta de aprox. 1000 euro intre 1.0 SCe si 0.9 TCe? Edited by ionut_lazar2001, 12 August 2018 - 13:31. |
#77
Posted 12 August 2018 - 15:10
#78
Posted 12 August 2018 - 15:36
ionut_lazar2001, on 12 august 2018 - 13:26, said: Vom achizitiona Logan cu motorul 1.0 SCe si cu cei "5 ani fara griji" Intrebarea mea ar fi: merita diferenta de aprox. 1000 euro intre 1.0 SCe si 0.9 TCe? |
#79
Posted 12 August 2018 - 15:40
Nu vreau sa iti stric apele, dar realizezi ca ambele (elysee/logan) au doar 3 stele la euroncap?
Ai observat diferențele la interior între elysee si c3. Imagineazati ca nu sau oprit acolo. Off topic: spre surprinderea mea inclusiv swift e panarama la busituri. Edited by elbjorn, 12 August 2018 - 15:41. |
#80
Posted 13 August 2018 - 00:02
MusafirulCreativ, on 10 august 2018 - 11:35, said:
Din ofertele pe care le-ai primit as merge aproape sigur pe skoda rapid. E practic o Octavia putin mai "finuta". Ai spatiu, materiale de calitate la interior, destule dotari in varianta smart, destul de sigura, arata bine si motor acceptabil. Am auzit pareri bune despre 1.0 TSI, dar e inca destul de nou ca sa vorbim de fiabilitate. Eventual fa un test si vezi cum ti se pare. Cred ca ai vrut sa scrii “firava” dar ti-a venit “finuta” MusafirulCreativ, on 10 august 2018 - 12:52, said: Nici eu nu suport downsizing-ul asta exagerat din ultima perioada, dar 1.1 tone cu 160 Nm la 1500 rpm mi se pare decent (ajutat de turbo, bineinteles). Eu personal nu as lua nimic sub 200 Nm, dar ca masina de familie e chiar ok rapidul asta, mai ales la banii astia. Sa ne gandim ca acelasi motor e disponibil si pe Octavia (!), chiar daca cu cateva martoage in plus. Eu vorbesc ca linie de design, nu stiu ce are pe dedesubt Noi vorbim de ce are “ pe de-asupra” |
#81
Posted 13 August 2018 - 12:21
ionut_lazar2001, on 12 august 2018 - 13:26, said: Intrebarea mea ar fi: merita diferenta de aprox. 1000 euro intre 1.0 SCe si 0.9 TCe? Merita ! Cand iti iei masina noua este bine sa o cumperi cat mai dotata, cat mai spatioasa, cat mai puternica, cat mai confortabila etc. Altfel, ai sa te trezesti ca vrei sa o vinzi mai repede decat ai anticipat iar devalorizarea este cea mai mare in primii ani. |
#82
Posted 13 August 2018 - 12:30
O mie de euro este mizilic, gandeste-te ca vei tine masina niste ani ori motorul ala de 75cp te va scoate din sarite din primii 100 de km.
|
|
#83
Posted 13 August 2018 - 18:14
ionut_lazar2001, on 12 august 2018 - 13:26, said:
... Vom achizitiona Logan cu motorul 1.0 SCe si cu cei "5 ani fara griji" Intrebarea mea ar fi: merita diferenta de aprox. 1000 euro intre 1.0 SCe si 0.9 TCe? La Polo/Fabia, cu motor aspirat de 75 cai, te-ai uitat? Aveau preturi bune iar confortul este superior Daciei. Auzisem la radio de Polo nustiucare de la 8100 euro, adevarat, prin rabla. Strict la intrebarea ta, eu n-as da diferenta de 1000 euro pentru motorizarea TCe. |
#84
Posted 13 August 2018 - 22:06
Fa efortul si ia 0.9. Este superior lui 1.0 din toate punctele de vedere.
|
#86
Posted 14 August 2018 - 08:18
1. PRET Polo prin programul Rabla 2018* 7.819 € fara Tva 9.305 € cu Tva
2. Sunt constient ca are doar 3* euroncap , insa daca ai ghinion si o patesti...sunt mai multe variabile care conteaza, nu doar numarul de *. Insa sa nu cadem in extreme. 3. Oferte la Dacia nu sunt, doar pretul de catalog din care se scade tichetul rabla |
#87
Posted 14 August 2018 - 09:13
@Ionut
Pentru ca s-a adus vorba de consum: Daca urc aici o poza cu un consum de 3,7 l te asigur ca este reala. Daca urc o poza cu o calatorie de cateva sute de km este de asemenea reala. Daca urc o poza cu o viteza medie (sa zicem intre 40-60 km/h) este tot reala. In schimb daca urc cele trei poze alaturate sugerand ca am realizat un consum de 3,7 l/100 pe distanta respectiva si cu acea viteza medie ar fi o imensa minciuna. Duminica dimineata am realizat acel 3,7 l/100 si se putea chiar si mai putin. Am pus regulatorul pe 70 km/h si am mers asa, exceptand vreo doua sate unde am mers cu 60 km/h, cam 30 km. Dupa mai bine de un an de cand am masina pot spune ca aceasta are un consum extraurban real undeva intre 5,7 si 6,2 la suta in conditiile in care clima merge aproape tot timpul si cu viteza nu mai mare de 120 km/h si nu stai cu ochii holbati continuu pe consumul instantaneu. Sigur ca mai sunt si alti factori de luat in calcul cum ar fi viteza si directia vantului, intensitatea traficului etc dar asa, in mare, cam pe acolo se situeaza consumul la un Sandero Stepway 0,9 TCe cu Easy-R. Fara clima consumul scade cu cel putin o jumatate de litru iar daca chiar vrei cu orice pret sa mergi la consum poti scoate 5 la suta sau chiar putin sub desi te asigur ca este extrem de plictisitor sa conduci asa. In mod cert un Logan cu acelasi motor consuma ceva mai putin. Un 1.0 SCe nu am condus asa ca n-as putea sa-ti spun care ar fi diferenta. Totusi, din cele spuse de posesori pare a fi mai economic decat 0,9 TCe. Cat despre pornirea la rece, iarna are intr-adevar usoare fluctuatii si uneori, daca ai clima ramasa pe pornit, exista posibilitatea sa se opreasca imediat dupa pornire. Dar totusi situatiile de acest gen sunt extrem de rare. Ideal este sa o pornesti si sa astepti cateva secunde pana se stabilizeaza la turatia de ralanti. Daca poti suporta diferenta de pret intre un 0,9 TCe si un 1.0 SCe eu iti recomand turbatul. Sunt totusi cativa caluti in plus si se simt din plin mai ales daca esti cu masina plina. In plus la munte este o adevarata placere cum trage turbatul. Problema este ca la un turbo astepti cam mult, in timp ce aspiratul, mai ales in varianta SL il poti lua probabil imediat din stoc si cu ceva reduceri pana la 1 septembrie pentru ca trebuiesc toate vandute si inmatriculate pana la sfarsitul lui august. Referitor la alte masini, din cate stiu eu exista (sau existau) oferte sub Dacia la Fabia dar parca cu aspiratul de 60 CP. Daca ai intrebari de orice fel, nu ezita sa intrebi. Orice alegi, iti doresc sa ai parte numai de drumuri bune! |
|
#88
Posted 14 August 2018 - 11:14
1.@gabrieln2016 multumesc pentru rezumatul facut. Apreciez foarte mult
2. Revin cu impresii despre test drive-ul cu toledo 1.0 TSI 110CP. As fi vrut modelul de 95 CP insa nu era pe stoc, iar cei 15 CP suplimentari se fac simtiti si 'ajuta' mai mult in luarea unei decizii (nu stiu daca e startegie de vanzare in a oferi o motorizare un pic mai puternica pe o masina similara cu cea pe care vrei sa o cumperi). Spatiu portbagaj (550L) suficient de incapator datorita sistemului de deschidere. Materiale de o calitate superioara fata de Citroen si Logan. 3. Motorul suficient de puternic, repet cel de 110 CP, pentru o depesire fara probeleme cu ceva bagaj in spate. Din pacate sotia nu a reusit sa mai vina pentru test drive si am fost doar eu si dealerul 4.Termenul prin care as putea defini Toled ar fi 'functional'. Nu te atrage cu ceva anume, de ex:interior,motor,consum etc este pur si simplu o masina echilibrata. Iar din prisma pretului, vorbeam cu delearul ca daca masina va benefici de rabla (nu stia sigur si trebuia sa intrebe pe la sefi ) ar fi 11000 euro. La acest pret merita banii ceruri pe ea. Aici mai adaugam si termenul de livrare de 3 luni. 5. Ce este interesant, dealerul Skoda (desi sunt in aceeasi situatie ca si cei de la Seat) aplica deja tichetul rabla in oferta care o primesti, devenind astfel mai atractiva. Edited by ionut_lazar2001, 14 August 2018 - 11:15. |
#89
Posted 14 August 2018 - 14:10
1. Am mers la Dacia si facut comanda: Logan Black&White SCe 73, culoare brun vision. Total de plata 9742-1400=8342 euro. (in pret fiind inclus pachet legislativ si covorase)
2. Termen de livrare: sfarsit de septembrie. Daca vroiam 0,9 TCe venea in acelasi timp cu mos craciun. (aici ma refer la cluoare si dotarile cerute de mine, insa mai au si ceva masini pe stoc cu livrare imediata). 3. Multumesc tuturor colegilor pentru sugestii si opinii. |
#90
Posted 14 August 2018 - 14:29
Cum vine aia black&white ?
Ce dotari are ? Asteptare usoara .... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users