Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie masina noua
Last Updated: Sep 08 2018 18:46, Started by
ionut_lazar2001
, Aug 09 2018 13:31
·
0
#38
Posted 09 August 2018 - 15:58
Eu în locul tău aș proba și Ecosportul de care ziceau colegii.
Edited by waterman, 09 August 2018 - 15:58. |
#39
Posted 09 August 2018 - 15:59
ionut_lazar2001, on 09 august 2018 - 14:35, said:
1. Masina va fi folosita sa zicem 60-40 urban-extraurban. 2. Noua deoarece masina va fi pastrata o perioada mai mare de timp 3. Benzina deoarece nu fac km necesari cat sa renteze un diesel 4. Familie cu 1 copil mic 5. Am programat deja test drive pentru Citroen 6. Voi incerca sa testez cat mai multe modele inainte de a lua o decizie daca dealeri le au pe stoc: Skoda rapid + Fabia combi, Stepway + Logan 7. Apreciez raspunsurile pertinente si de bun simt Edited by MicroEdge, 09 August 2018 - 15:59. |
#40
Posted 09 August 2018 - 16:30
Fa test drive cu cat mai multe marci si cumpar-o pe cea care iti place mai mult. Fiind masina noua, nu ar trebui sa ai probleme cu ea in urmatorii cativa ani.
|
#41
Posted 09 August 2018 - 16:31
LauCalin, on 09 august 2018 - 14:22, said: Ideea este ca omul este interesat de ceva si tu ii recomanzi altceva. Chiar el spunea ca era dispus sa dea 5000 de euro pe o masina sh din Germania, insa vrea o masina noua. Dar acum conteaza si cum va fi folosita masina mai mult. Pentru ca, daca va merge mult in oras si drumuri nationale, e ok motorasul asta pana pe la 100-110 km/h. Dar nu este chiar ok sa mergi cu el ore in sir pe autostrada cu 130-140 km/h. Bine, nu ii sar pistoanele, dar confortul acustic cel putin, nu va fi chiar asa bun. Am avut motorasul asta pe un C4 Cactus inchiriat si s-a descurcat fara probleme la sesiuni destul de lungi pe autostrada cu 140km/h. Nici o problema de confort acustic, cutia nu are rapoarte prea scurte. Sunt sigur ca la Elysee este aceeasi cutie de viteze. |
#42
Posted 09 August 2018 - 16:33
paultt, on 09 august 2018 - 16:31, said: Am avut motorasul asta pe un C4 Cactus inchiriat si s-a descurcat fara probleme la sesiuni destul de lungi pe autostrada cu 140km/h. Nici o problema de confort acustic, cutia nu are rapoarte prea scurte. Sunt sigur ca la Elysee este aceeasi cutie de viteze. Sunt in aceiasi oala cu loganurile. |
#43
Posted 09 August 2018 - 16:35
Baxon, on 09 august 2018 - 13:40, said:
Daca ai gasit-o ce mai stai pe ganduri ? Nu de alta dar vor veni indivizi sa-ti recomande sehasuri la banii aia dar cu 3-400k km in bord ! masini second hand poti lua si cu 10km la bord si cu 300-400k km cum zici tu, dar de ce te-ai oprit tu doar la cele cu 3-400? |
#44
Posted 09 August 2018 - 17:50
Am avut un c-elysee modelul vechi dar nu cu motorul asta, l-am avut pe cel de 1.6 vti. Este mult peste Logan si nu e mai scumpa intretinerea. Nu am avut nici o problema cu ea. Insonorizare nu are, e destul de zgomotoasa. Per total am fost multumit insa trebuie sa ti cont ca este un low-cost. Materialele nu sunt de cea mai buna calitate, nu sunt cel mai placute la atingere, totusi scaunele sunt ok si e loc destul si pentru cei mai inalti. Cand am luat-o a fost pe criteriul "asta e cea mai iefitna". Daca esti obisnuit cu o masina mai de "fite" o sa strambi din nas la asta. Daca esti multumit de un logan asta o sa ti se para bijuterie. E o masina care te duce din a in b cu un minim de confort totusi mi s-a parut mai ok decat astra j de care am fost surprins intr-un mod destul de neplacut de confortul din ea. Poate oi fi eu prea lung dar si nevasta-mea s-a plans de confortul banchetei din spate, nu mai vorbesc ca nu am avut loc de scaunul de copil care in elysee intra cu protectia laterala la maxim, in Astra era lipit cu protectia retrasa de usa si gemea ala mic la fiecare groapa. Am fost si in grecia cu ea si totul ok, aerul a facut fata foarte bine si nici o problema la drum lund. E destul de spatioasa pentru o familie, si la bagaje si la locul dinauntru. Tine bine la gropi, si am dat in multe, am mers destul si pe drum fara asfalt si uneori "pe langa drum" si nu a patit nimic, Mai fuge un pic de spate daca te infigi prea tare in ea dar per total e destul de ok tinuta drum in ideea ca nu faci curse cu ea.
Nu am condus-o pe asta cu motorul de 1.2, dar asta tine de sofer, nu toti sunt Titi Aur. Am mers destul cu Dacia 1300 si mereu m-a dus unde trebuie cu 50 cp. Acum am 120 cai si pot sa zic ca nu cred ca i-am folosit vreodata pe toti, chiar nu am simtit nevoia de mai multi. Masina e foarte usoara, cred ca are cam 1100kg. Asta zice ceva si despre sasiu, subtiat pe cat posibil, nu e de bine dar totusi costa atat cat costa. Ca alte recomandari bazaiei tare pe aia de la Ford. Dau reduceri serioase. Daca nu iti da unu mergi la alt dealer. La astia pretul afisat nu are legatura cu cat se vind masinile. Am un prieten care are o skoda rapid si e multumit. A dat vreo 13k pe ea. Cand am fost eu nu s-a incadrat in buget dar am vazut ca au mai scazut preturile. Fa test drive-uri cu cat mai multe. Chiar si la astea ieftine o sa simti diferente intre ele. Daca tot iti iei masina noua ia una in care te simti bine ca ideea e ca o sa o tii ceva vreme. |
#45
Posted 09 August 2018 - 18:28
eu am un Logan de munca (masina de hamaleala) si e motorizata cu un amarat de 1.2 benzina si 75 CP adica mai jalnic de atat nu cred ca exista pe piata insa masina isi face treaba chiar excelent, nu merge drumuri lungi des insa cand le-am facut a mers bine pana la un max de 140 km/h, consumul e 8,4 l/100km in regim 80-20 urban-extra. Daca esti familist si nu o "fugaresti" poti sa mergi si pe logan.
Eu totusi ti-as recomanda un Seat Toledo ca avem la firma si cateva din astea si sunt foarte bune, au dotari clar superioare Dacia si se simt mult mai bine la condus, pret mai bun ca Rapidul de la Skoda si motoare mai potrivite, intretinerea e la fel nu foarte scumpa. vezi ai grija daca mergi pe Renault, eu am una din asta si intretinerea e scumpa rau daca o faci in service autorizat sau daca pui piese originale ... iar daca o iei noua o sa cam vrei sa o faci la reprezentanta. |
#46
Posted 09 August 2018 - 19:17
1. @gigiipse multumesc pentru rezumatul facut
2. Am primit pe email preturile exacte pentru c elysee pret lista: 11500 euro pret optinale: 170 euro discount: 2000 euro tichet remat 1370 euro pret final: 8290 euro La noile masini care vor veni discountul este doar de 800 de euro ,masinile fiind identice. Deci discount 2000 euro pentru norma de poluare 6 si discount 800 euro pentru norma poluare 6.2. |
|
#47
Posted 09 August 2018 - 22:04
Stai puțin! Prețul de listă a unui C-Elysee 1.2 Feel (aka baza) este de 11500 de euro? Cred că ăștia nu sunt normali. Poate veți spune că discountul e baban și compensează. Așa o fi. Dar masina tot un low cost rămâne.
Sincer, mergi și la Seat/Skoda și vezi ce îți zic. Îmi plac mașinile făcute de PSA. Dar toate au o limită. Edited by LauCalin, 09 August 2018 - 22:06. |
#49
Posted 09 August 2018 - 22:17
Stai sa vezi dupa 1 septembrie cu noua norma de omologare, vor aparea niste masini inmatriculate cu zero km....la toate marcile
|
#50
Posted 09 August 2018 - 22:17
ionut_lazar2001, on 09 august 2018 - 19:17, said:
pret lista: 11500 euro pret optinale: 170 euro discount: 2000 euro tichet remat 1370 euro pret final: 8290 euro La noile masini care vor veni discountul este doar de 800 de euro ,masinile fiind identice. Deci discount 2000 euro pentru norma de poluare 6 si discount 800 euro pentru norma poluare 6.2. Mergi si pe la Opel si incearca Astra J 1.4 de 140 cai. E foarte ok la materiale interior si design, motor bun mai ales ca este de ceva ani pe piata. Edited by alin62, 09 August 2018 - 22:18. |
#51
Posted 10 August 2018 - 09:04
esti pus in fata a 2 alegeri la banii astia:
- masina din clasa subcompacta cu cateva dotari - aici avem destule modele - masina din clasa compacta, fara dotari optionale si din generatie mai veche - aici sunt doar cateva optiuni. In principiu intotdeauna o clasa superioara e mai buna, dar depinde foarte mult de prioritatile tale. Totodata depinde foarte mult si de ofertele primite de la dealeri, care variaza foarte mult de la luna la luna, de la dealer la dealer. O masina care mi-a placut foarte mult si am fost pe punctul de a lua-o a fost Skoda Fabia Combi - are dimensiunile unui golf si un portbagaj mult mai mare - https://cc.skoda.at/...290_Fabia Combi |
|
#52
Posted 10 August 2018 - 10:00
mihaibzgica, on 10 august 2018 - 09:04, said:
O masina care mi-a placut foarte mult si am fost pe punctul de a lua-o a fost Skoda Fabia Combi - are dimensiunile unui golf si un portbagaj mult mai mare - https://cc.skoda.at/...290_Fabia Combi https://www.autoevol...ombi-2014.html# https://www.autoevol...-tsi-6mt-110-hp 1079 kg vs 1295 kg De altminteri, o alternativa mai buna decat acel elysee, |
#53
Posted 10 August 2018 - 11:24
1. Oferta primita Seat Toledo reference 1.0 TSI 95 cp
pret lista: 14600 euro pret optinale: 600 euro pret final: 12300 euro Aici tichetul Remat nu a intrat in oferta insa exista posibilitatea de a mai obtine un discount din ce a lasat sa se inteleaga dealerul. Masina este pe stoc si poate fi ridicata 'imediat'. 2. Oferta primita Skoda Rapid Smart 1.0 TSI 95 cp 12600 euro pret lista: 14950 euro pret optinale: 110 euro pret final: 12500 euro Cu toate ca in pretul final nu am trecut tichetul remat de 1400 euro la skoda, la calculul finaciar a fost: avans 5000 euro + 1400 euro tichet rabla. Deci pretul final pentru Skoda ar fi de 11100 euro cu ridicare in 3 luni. 3. Ambele masini beneficiaza de o oferta aniversara Porsche Romania 20 ani de aproximativ 1800 de euro plus un bonus financiar de 4% . 4. Voiam sa va intreb de motorizare daca este fiabila. |
#54
Posted 10 August 2018 - 11:35
Din ofertele pe care le-ai primit as merge aproape sigur pe skoda rapid. E practic o Octavia putin mai "finuta". Ai spatiu, materiale de calitate la interior, destule dotari in varianta smart, destul de sigura, arata bine si motor acceptabil. Am auzit pareri bune despre 1.0 TSI, dar e inca destul de nou ca sa vorbim de fiabilitate. Eventual fa un test si vezi cum ti se pare.
Edited by MusafirulCreativ, 10 August 2018 - 11:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users