Autoritatile au descoperit scoaterea filtrelor de particule :)
Last Updated: Jul 27 2018 16:01, Started by
Adm
, Jul 12 2018 12:00
·
0
#1
Posted 12 July 2018 - 12:00
Quote Registrul Auto Român trage un semnal de alarmă asupra unui fenomen tot mai răspândit la noi. Unii şoferi îşi scot filtrele de particule pentru a spori puterea maşinii ori nu-şi cumpără unui nou, când cel vechi trebuie înlocuit. Practică este ilegală şi extrem de nocivă pentru mediu pentru că particulele care ajung în aerul respirat sunt cancerigene. Urmăriţi un reportaj filmat cu camera ascunsă. Inspectorii RAR au decis să verifice service-urile din toată ţara pentru a-i prinde pe cei care oferă serviciile ilegale de demontare a filtrului de particule. Iată discuţia dintre un inspector şi un patron de service filmată cu o cameră ascunsă. “Acum vreo două luni de zile a venit cu un X5 la mine de i-am spart filtrul de particule. ” Filtrele de particule sunt montate pe automobilele diesel, de regulă, începând cu normă de poluare euro 4. Acestea opresc noxele maşinilor, iar când se înfundă trebuie schimbate, Ca să nu mai dea bani pe cele noi, dar şi când vor să-şi mărească puterea maşinii, şoferii renunţă la ele. În acest caz trebuie păcălit softul maşinii să creadă că există un filtru nou. În acest moment, în scena intră un alt specialist. Stirile ProTV Ce imi place aceasta ipocrizie, precum si valul creat de emotia de o zi. Asta se face de cand au aparut filtrele de particule, iar posesorii de masini VAG stiu prea bine asta. Si e mult de discutat, pentru ca: 1. Scoaterea fizica a filtrelor este usor detectabila, dar nu se verifica la ITP (ex cu poza) 2. Filtrul de particule costa foarte mult, ceea ce nu e fezabil pentru masinile vechi. (exista curatare sau filtre refurbished) 3. Pe langa scoaterea filtrului, mai avem ceva nou: dezactivarea software a sistemului de AdBlue, pentru ca sunt destule masini care au probleme, iar un senzor costa 2000 lei, iar procedeul de anulare al sistemului de adblue costa 400 lei (operatie recomandata neoficial, chiar de reprezentanta). Daca faci o razie pe E85 la masinile de peste 10 ani, vei vedea amploarea fenomenului. Frica pazeste pepenii => lege prin are daca te-au prins cu asaceva, masina se confisca si se duce la Remat. (nu exista alta solutie la romani) In fine, eu sunt fericita daca au frane! Cautati pe google Anulare filtru particule |
#2
Posted 12 July 2018 - 12:07
La un moment dat inginerul de la ITP (fost coleg de scoala) mi-a propus sa scoatem filtru.
|
#3
Posted 12 July 2018 - 12:07
AdBlue e un fel de *****er?
Imi place ca romanii (si alti balcanici) a fost mereu inventivi. Ziceai ca unele solutii nu merita pentru ca masinile sunt vechi... Pai stai, avem o problema. Masinile nu sunt facute sa tina o viata. Nemtii le iau in leasing pe 5 ani cu depozit si plata lunara, le folosesc 5 ani si apoi le dau la fraieri*, cu acelasi depozit isi iau masina noua si tot asa...iar o dau la fraieri*) *Fraier = ceva roman, bulgar sau alt balcanic sarac si prost care abia asteapta sa-si ia o masina veche de 5 ani de la o bunicuta care o ducea doar pana la piata si s-o inregistreze in Bulgaria iar apoi sa se trezeasca cu dosar penal pentru detinere de arme. Edited by Lex404, 12 July 2018 - 12:08. |
#5
Posted 12 July 2018 - 12:11
Da, grupui AG, cu TDI clasic, ce consuma "sub 5" este deja un haplogrup al populatiei genetice din Romania.
|
#6
Posted 12 July 2018 - 12:12
personal , pe E85 pe unde fac zilnic naveta am vazut mai deunazi un camion pe spatele caruia scria mare de se putea citi de la sute de metri, LA NOI, DPF OFF , turisme si camioane de orice fel, garantam cele mai mici preturi, telefon: xxxxxxxxxx, absolut sigur pentru masina si mediu.
.....pe ala nu l-am vazut decat eu???? Dar taxiurile cu tot spatele inegrit de la fum , tot doar eu le vad?Dar microbuzele? in urmatoarele zile va fi foc de paie pana apare altceva , probabil noi discutii depere cutremure & co. .............. |
#7
Posted 12 July 2018 - 12:13
mihalexmihalex, on 12 iulie 2018 - 12:08, said:
De ce doar cei de VAG? Ceilalti "e" mai breji? De ce doar cei de VAG? Ceilalti "e" mai breji? Adm, on 12 iulie 2018 - 12:00, said: Frica pazeste pepenii => lege prin are daca te-au prins cu asaceva, masina se confisca si se duce la Remat. (nu exista alta solutie la romani) |
#8
Posted 12 July 2018 - 12:13
Fenomenul nu e unul de nisa, este unul popular, adica e normal sa scoti filtrul respectiv.
E ca prostitutia. E ilegala, dar se practica la vedere NU e asa legea, dar doar asa ar putea opri fenomenul. |
#10
Posted 12 July 2018 - 12:14
Ce sa spun, secretul lui Polichinelle...
Aproape toti cei care-si iau Diesel nou se gandesc la eliminarea DPF dinainte de a cumpara masina. |
|
#11
Posted 12 July 2018 - 12:14
Adm, on 12 iulie 2018 - 12:00, said:
Ce imi place aceasta ipocrizie, precum si valul creat de emotia de o zi. In fine, eu sunt fericita daca au frane! Eu sunt fericit daca au si directie |
#13
Posted 12 July 2018 - 12:15
Un foarte mare fas
Un sofer fara filtru de particule prins in trafic de "organ" se alege cu o "imensa" amenda de vreo 600 lei + 100 lei inspectia RAR in urma caruia este obligat - WTF - sa-si monteze filtru de particule nou. Solutia ar fi amenda la valoarea de piata a masinii + remedierea obligatore doar in ateliere RAR la costuri prohibitive |
#14
Posted 12 July 2018 - 12:15
cautati pe olx "dpf off" si trimiteti imaginea si la RAR, ei nu stiau asta? Probabil ca scot asta in fata ca sa ne intoarcem privirea de la altceva.... sa fim totusi vigilenti ...zic...
|
#15
Posted 12 July 2018 - 12:16
Adm, on 12 iulie 2018 - 12:00, said:
Stirile ProTV Ce imi place aceasta ipocrizie, precum si valul creat de emotia de o zi. Asta se face de cand au aparut filtrele de particule, iar posesorii de masini VAG stiu prea bine asta. Bineinteles! La fel cum se stie ca peste jumatate din parcul auto ar pica la ITP daca s-ar face testele de noxe pe bune. Ar pica atat masini vechi cat si noi (la care producatorii au reglat din condei emisiile declarate de noxe).. Se stie de pe timpul lu Burebista acest lucru, dar daca maine apare un articol, sare Romania in aer. |
|
#16
Posted 12 July 2018 - 12:16
Sigur nu zic o nouatate, dar venind inapoi in Romania dinspre Ungaria personal am fost debusolat de cate platforme cu nr de RO si BG incarcate cu jafuri am vazut. Se cara in draci , nu credeam de nu vedeam....
|
#17
Posted 12 July 2018 - 12:17
#18
Posted 12 July 2018 - 12:18
Adm, on 12 iulie 2018 - 12:11, said:
Da, grupui AG, cu TDI clasic, ce consuma "sub 5" este deja un haplogrup al populatiei genetice din Romania. Cat timp nu le bagi o sonda de noxe in fund si le turezi la 4000 rpm (de le sar cilindrii pe pereti) sunt masini absolut ok si chiar consuma sub 5%. Dar asta e la romani - ne apuca in cate o zi ipocrizia. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users