Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...
 

Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1277 replies to this topic

#415
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Closchkutza are dreptate!Deși au aproximativ aceeași capacitate cilindrica,motorul de pe Civic nu e același cu cel de pe CR-V!La cel de pe CR-V sunt într-adevăr probleme,la cel de pe Civic,nu!

#416
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Postedi10000, on 20 martie 2019 - 14:12, said:

Nu inteleg de ce nu au pastrat aspiratele, acolo chiar se pricepeau.

Tortul este pe masa, arata apetisant, facand tuturor cu ochiul, deci toti vor o felie. Apropo de turbo...

#417
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Posttakis, on 19 martie 2019 - 22:53, said:

Am o intrebare, de ce se face verificare la 1000 de km?

Degeaba. Tine, nemijlocit, de PR.

View Posttakis, on 19 martie 2019 - 22:53, said:

Si inca una, al doilea ulei rezista mai mult decat primul?

Nope, dar primul mai "spala" motorul de span deci s-ar cere schimbat mai repede...

View Posttakis, on 19 martie 2019 - 22:53, said:

La mine, la rularea urbana, la fiecare 10 km rulati, scade range ul cu 100 de km. Inteleg ca primul ulei e de rodaj si probabil ca dupa 5 sau 6000 de km il schimb, dar in ritmul asta, pana la revizia de 20.000 mai platim inca 2 schimburi de ulei?

Dap, lantul trofic presupune mai multe guri de hranit: producatorul, dealerul, aia care fabrica uleiul, piesele...
Ca fapt divers, cred ca nu e un secret pentru nimeni: primul schimb de ulei se face in fabrica, cu motorul pe banc. Din pacate Honda nu mai este ceea ce a fost...

Edited by jiovrica-ciobanoiu, 20 March 2019 - 19:28.


#418
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,655
  • Înscris: 22.03.2007
In afara de Dacia, nu mai stiu alta firma care sa mai fie ce a fost...

#419
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View Postcloschkutza, on 20 martie 2019 - 15:27, said:

Motorul asta are probleme doar in imaginatia ta! Si inainte sa ii dai inainte cu ineptiile:
- chiar daca tie ti se pare ca pe CR-V este acelasi motor ca pe Civic, iti spun eu, nu e, sunt motoare diferite, avand caracteristici diferite.
- o repet pentru a 100 oara, poate cineva pricepe: frecventa schimburilor de ulei este o consecinta directa a mediului in care se merge! Mergi majoritar urban, in trafic de 2 lei, schimbi ulei mai des. Mergi in conditii de trafic mixt, mai rar. Mergi majoritar urban => si mai rar.
Desi unora li se pare rocket science, este o abordare perfect normala si logica.
Pai am spus eu ca este același motor? Motorizarea de 1.5T (indiferent de diferențele constructive pt Civic, CRV sau HRV) are probleme cu dilutia uleiului. Sa schimbi uleiul de 3 ori în 10.000 km nu este normal, indiferent de ce spuneti dumneavoastra. Pai și atunci cu ce este mai bun motorul decât cele de la VW la care mergi cu bidonul de ulei în portbagaj și completezi la intervale de câteva mii de km?

Edited by edi10000, 21 March 2019 - 15:03.


#420
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am Civic,identic cu cel al lui closchkutza,doar că alta culoare.Primul schimb de ulei l-am făcut în jurul a 12 000 km și mai mergea încă vreo 1500 din ce arata mașina,in prezent masina are puțin peste 17000 km parcurși și oil life mai are pentru 7000 km.E adevărat,masina nu rulează în Bucuresti decât ocazional.Si n-am nici o problema cu oil dilution.Chiar am verificat treaba asta zilele trecute.

#421
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,655
  • Înscris: 22.03.2007
Asta observ si eu. In oras nu.i place doamnei Honda...

#422
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

View Postedi10000, on 21 martie 2019 - 15:00, said:

Pai am spus eu ca este același motor? Motorizarea de 1.5T (indiferent de diferențele constructive pt Civic, CR-V sau HRV) are probleme cu dilutia uleiului. Sa schimbi uleiul de 3 ori ĂŽn 10.000 km nu este normal, indiferent de ce spuneti dumneavoastra. Pai și atunci cu ce este mai bun motorul decât cele de la VW la care mergi cu bidonul de ulei ĂŽn portbagaj și completezi la intervale de câteva mii de km?
Iti repet, motorul de pe Civic NU are probleme cu nici o dilutie! Trebuie s-o mai repet o data ca sa se inteleaga? Este atat de greu se absorbit informatia?
Nu a schimbat nimeni uleiul pe Civic de 3 ori in 10.000 km, alea-s povesti legate de CRV (unde si acolo e ciudata treaba insa aia e alta discutie).
In ultilizare aproape exclusiva in Bucuresti cineva se poate astepta la rulaje de ~6.000 / schimb de ulei dar asta nu are nici o treaba cu nici o dilutie, are treaba cu modul in care softul masinii considera ca s-a uzat uleiul ala datorita conditiilor de trafic "ideale" in care e folosita masina coroborat cu modul de exploatare.
Te rog frumos sa iti infranezi dorinta arzatoare de a posta la oha daca nu esti in tema, nu apreciez barfele / discutiile la o samanta la scara blocului. Esti mai mult decat bine-venit sa intrebi daca nu stii ceva, insa nu veni cu verdicte absolute cand de fapt vorbesti din auzite.

P.S: si ca sa previn situatia in care vii cu exemple de pe Civic-urile din US / China, ia seama de:
- in US civic-ul are 3 variante de motorizare:
a. 174hp - montat pe civic normal, similar cu ce are CRV-ul la noi;
b. 180hp - montat pe civic sport (hatch only), similar cu ce are Civic-ul la noi;
c. 205hp - civic SI, nu are echivalent in EU;

- motorul din China de pe Civic are alt cod motor vs restul lumii (L15B9).

Edited by closchkutza, 21 March 2019 - 18:11.


#423
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cu tot respectul, dar nu știam ca deții monopolul cunoașterii problemelor și soluțiilor motorului de 1.5 turbo. Mi se pare hilar sa pretinzi ca te pricepi când inginerii Honda o dau din colt în colt și vin cu soluții de genul update de soft care nu rezolva problema.

#424
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Mi se pare si mai hilar sa pretinzi ca stii mai multe despre subiectul asta decat un om care il are in masina pe care si-a cumparat-o si care s-a documentat temeinic inainte sa scoata banul din buzunar!
O seara faina sa ai!

Edited by closchkutza, 21 March 2019 - 22:50.


#425
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,497
  • Înscris: 18.06.2007
closchkutza.....te rog să recunoști că faci schimbul de ulei la fiecare 2500-300 de km. de fapt, îl faci săptămânal, în fiecare luni ți-am văzut mașina la Honda nord la schimb/completare de ulei. la honda nord și la porsche/vw nord e plină parcarea de mașini care completează uleiul. de asta este blocată zona.

p.s.: cum să renunți la Toyota și să iei așa jeg de mașină?!

#426
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,655
  • Înscris: 22.03.2007
Cred ca si eu am probleme la motor. Astazi am verificat nivelul uleiului la motor si este cu 2mm peste maxim. Am programat masina la Asko, insa sunt foarte ingrijorat, pentru ca, din spusele lor, masina vine din fabrica cu ulei putin peste minim. Ce mi se pare foarte ciudat este ca la 1100 de km s.a facut verificarea la Asko, acum masina are 1300 de km. Oare nu s.a vazut atunci ca uleiul este peste nivel? A crescut nivelul in 200 de km? Din cei 1300 de km, 1000 sunt extraurban. Ma pregatesc sa caut un avocat?

Edited by takis, 22 March 2019 - 11:51.


#427
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,655
  • Înscris: 22.03.2007
M.am mai linistit putin, se pare ca cei de la Asko sunt profi si m.au asigurat ca orice problema aparuta la motor in garantie se va rezolva fara sa ajungem la conflict, pentru ca vor face totul ca motorul sa nu aiba nimic de suferit. Asta imi da sperante ca situatia se va rezolva fara batai de cap! Va tin curentati!

#428
beastie

beastie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 748
  • Înscris: 08.12.2004

View Posttakis, on 22 martie 2019 - 11:49, said:

Cred ca si eu am probleme la motor. Astazi am verificat nivelul uleiului la motor si este cu 2mm peste maxim. Am programat masina la Asko, insa sunt foarte ingrijorat, pentru ca, din spusele lor, masina vine din fabrica cu ulei putin peste minim. Ce mi se pare foarte ciudat este ca la 1100 de km s.a facut verificarea la Asko, acum masina are 1300 de km. Oare nu s.a vazut atunci ca uleiul este peste nivel? A crescut nivelul in 200 de km? Din cei 1300 de km, 1000 sunt extraurban. Ma pregatesc sa caut un avocat?
2mm peste maxim, tu glumesti? E foarte posibile ca masina sa fi plecat cu 2mm peste. Nu se intampla nimic nici daca e cu 5mm peste. A, daca e mai mult te duci la ei. Important e sa nu miroasa joja tare a benzina.

#429
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

View Posttakis, on 22 martie 2019 - 11:49, said:

Cred ca si eu am probleme la motor. Astazi am verificat nivelul uleiului la motor si este cu 2mm peste maxim. Am programat masina la Asko, insa sunt foarte ingrijorat, pentru ca, din spusele lor, masina vine din fabrica cu ulei putin peste minim. Ce mi se pare foarte ciudat este ca la 1100 de km s.a facut verificarea la Asko, acum masina are 1300 de km. Oare nu s.a vazut atunci ca uleiul este peste nivel? A crescut nivelul in 200 de km? Din cei 1300 de km, 1000 sunt extraurban. Ma pregatesc sa caut un avocat?
Cred ca ai inteles tu gresit. Vine cu ulei putin peste maxim, nu peste minim. La mine cel putin asa a fost, cred ca am si scris pe undeva pe aici.
NU are cum sa vina cu nivel de ulei putin peste minim, asta e o prostie.

#430
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,655
  • Înscris: 22.03.2007
Dragii mei, eu n.am de unde sa stiu cu cat ulei a venit masina mea din fabrica. Eu va apun doar ce mi.a comunicat receptia, Asko, masinile vin de regula cu ulei putin peste minim. Chiar am insistat cu intrebarile, sperand ca asta sa fie o cauza a nivelului crescut. Daca masina a venit din fabrica cu ulei putin peste minim si a ajuns la 2mm peate maxim, asta inseamna ca, teoretic in motor exista cca 3L de ulei si 1L de benzina. De asta m.am ingrijorat. Si asta in 1000 de km.

#431
beastie

beastie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 748
  • Înscris: 08.12.2004
Miroase a benzina sau nu? Daca nu miroase a fost probabil o problema de comunicare. La doar o mie si ceva de km nu cred ca se pune problema de dilutie in halul asta.
Ca sa fii tu linistit incearca sa obtii in scris ce ti-au zis la receptie, apoi zi-le ca de fapt tu ai 2 mm peste maxim si suspectezi ca ti-a crescut nivelul cu cam un litru in 1300km si in ritmul asta o sa-ti dea pe afara inainte de revizie, asa ca ii rogi sa se invarta de un schimb de ulei + filtru gratuit. Dupa schimb monitorizeaza nivelul, dar fara sa dai in OCD :)

#432
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,655
  • Înscris: 22.03.2007
Sincer, nu.mi dau seama cu pifometrul meu daca miroase si a benzina si daca da, cat de tare. La mana, mi se pare cam apa chioara uleiul, dar pana acum, mai subtire de 5w30 n.am testat! Am sa tin cont de sfaturile voastre, sper sa fie doar o alarma falsa, fiindca imi place foarte mult masina si nu sunt chiar asa usor impresionabil in materie de autoturisme, mi.ar parea rau sa am probleme cu motorul chiar din prima mie de km.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate