Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT
Last Updated: Oct 25 2020 12:00, Started by
closchkutza
, May 08 2018 18:09
·
0
#433
Posted 22 March 2019 - 14:49
Nu o sa ai nicio problemă, stai liniștit. Cauți probleme acolo unde nu sunt.
|
#434
Posted 22 March 2019 - 15:21
takis, on 22 martie 2019 - 14:12, said:
Dragii mei, eu n.am de unde sa stiu cu cat ulei a venit masina mea din fabrica. Eu va apun doar ce mi.a comunicat receptia, Asko, masinile vin de regula cu ulei putin peste minim. Chiar am insistat cu intrebarile, sperand ca asta sa fie o cauza a nivelului crescut. Daca masina a venit din fabrica cu ulei putin peste minim si a ajuns la 2mm peate maxim, asta inseamna ca, teoretic in motor exista cca 3L de ulei si 1L de benzina. De asta m.am ingrijorat. Si asta in 1000 de km. Nu are cum sa vina din fabrica putin peste minim, nici nu este recomandat sa tii uleiul la nivelul ala, aproape de minim, mai ales la o masina care are doar 3.5l de ulei in baie, capacitate totala. Dupa revizie mi l-au pus la ~2mm sub max si eu l-am urcat la maxim apoi prin completare. De curiozitate: - ai verificat la rece sau la cald? Daca la rece, e normal sa ai un pic peste max, daca ai verifica la cald ai ceva sub max. - ai sters prima data joja, reinserat in tub, scos din nou si verificat nivelul? Daca nu faci exact asa, dupa prima citire iti apare ca ai avea ulei mai mult decat ai de fapt. Joja aia, de fapt partea portocalie este foarte pacatoasa la citit nivelul uleiului, se vede ca dracu de greu si se manjeste toata cu ulei, mai ales cand uleiul e nou (si galbui la culoare) e ca naiba de vazut nivelul exact. Cand se inegreste se simplifica treaba. Ca info suplimentara, eu verific mereu la rece, pentru consistenta rezultatelor si ma astept sa-l vad la maxim pe joja. De asemenea, nu te grabi sa schimbi uleiul asta, care a venit cu masina. Contine aditivi care ajuta in perioda de rodaj si e bine sa stea in motor cat mai mult. De curiozitate, daca tot te duci la reprezentanta, vezi daca au vreo masina noua parcata pe teren plat si cere sa se compare nivelul uleiului. Edited by closchkutza, 22 March 2019 - 15:27. |
#435
Posted 22 March 2019 - 16:26
La rece, clar. Stiu sa masor uleiul. Nu ma incalzeste cu nimic faptul.ca la cald e sub maxim, daca uleiul e diluat cu benzina, e aceeasi problema, indiferent de masuratoare. N.am mers cu StartStop activ, n.am depasit 3000rpm in rodaj, nu.mi explic de ce e uleiul peste maxim decat daca a venit din fabrica asa. E adevarat ca pana la 1000 de km l.am mai verificat dar n.am reusit sa.mi dau seama daca e la nivel sau nu. Acum, partea de jos a jojei e maronie, partea de sus e transparenta. Stiu bine cum functioneaza un motor, am vreo 350.000 de km la volanul masinilor personale din 1995 incoace, cand imi reparam singur Dacia 1310, mostenire de familie. Sunt de parere ca uleiul de rodaj, oricat de laidat si aditivat ar fi, n.ar trebui sa stea mai mult de 3000 de km in motor, basca cu turbina, din cauza de șpan. Inainte vreme, prin anii 2000, la 1500 de km se facea primul schimb de ulei la masinile noi.
|
#436
Posted 22 March 2019 - 16:50
Nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme la 2mm.
Cred ca ar trebui sa te ingrijoreze cand ai urmatoarele simptome: - aprinderea unui martor in bord (martorul se aprinde daca nivelul de ulei depaseste 21mm deasupra limitei curente) - miros de benzina in interior - rateuri (textul original: owners have said their engines have mis-fired or stalled once the oil becomes diluted) Textul original aici |
#437
Posted 22 March 2019 - 18:00
Eu cred ca atunci cand ai aceste simptome, motorul e papa!
|
#438
Posted 22 March 2019 - 18:20
takis, on 22 martie 2019 - 16:26, said:
La rece, clar. Stiu sa masor uleiul. Nu ma incalzeste cu nimic faptul.ca la cald e sub maxim, daca uleiul e diluat cu benzina, e aceeasi problema, indiferent de masuratoare. N.am mers cu StartStop activ, n.am depasit 3000rpm in rodaj, nu.mi explic de ce e uleiul peste maxim decat daca a venit din fabrica asa. E adevarat ca pana la 1000 de km l.am mai verificat dar n.am reusit sa.mi dau seama daca e la nivel sau nu. Acum, partea de jos a jojei e maronie, partea de sus e transparenta. Nivelul uleiului este pana la limita maronie, restul este ce-ti ziceam, joja murdara de ulei. Pune o poza, pe bune, face cat 1000 cuvinte. takis, on 22 martie 2019 - 16:26, said:
Stiu bine cum functioneaza un motor, am vreo 350.000 de km la volanul masinilor personale din 1995 incoace, cand imi reparam singur Dacia 1310, mostenire de familie. Sunt de parere ca uleiul de rodaj, oricat de laidat si aditivat ar fi, n.ar trebui sa stea mai mult de 3000 de km in motor, basca cu turbina, din cauza de șpan. Inainte vreme, prin anii 2000, la 1500 de km se facea primul schimb de ulei la masinile noi. |
#439
Posted 22 March 2019 - 18:37
@takis,stai linistit. Daca aveai 1l de benzina in ulei il simteai la miros chiar si fara sa ai experienta.
Oricum,ai garantie. |
#440
Posted 22 March 2019 - 19:26
Ok. Pana la verdictul celor de la Asko, consideram subiectul suspendat, ca sa nu inflamez opinia publica cu presupuneri de.ale mele. Cand am noutati va tin curentati! Multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor!
|
#441
Posted 22 March 2019 - 20:13
Din fabrica preponderent vine cu nivel max sau putin peste max. Niciun producator nu e debil mintal sa scoata masina pe usa fabricii cu uleiu pe zona de minim.
Nu exista ulei scos din benzinar sa nu miroasa un pic a ulei (la schimb ) . Daca nu te dai la ea, slabe sanse sa faca dilutie am zis bine? Daca esti neam de forjor sunt toate sansele sa bage ceva benzina in ulei. Oricum nu e stres mare aici pt ca cb-ul iti taie macaroana si te trimite la schimb ulei daca faci abuz. |
#442
Posted 22 March 2019 - 22:10
Maxim 3000rpm cu motorul cald e forja? Atunci, am prajit motorul
|
|
#443
Posted 22 March 2019 - 22:57
Octavian___, on 22 martie 2019 - 20:13, said:
Din fabrica preponderent vine cu nivel max sau putin peste max. Niciun producator nu e debil mintal sa scoata masina pe usa fabricii cu uleiu pe zona de minim. Nu exista ulei scos din benzinar sa nu miroasa un pic a ulei (la schimb ) . Daca nu te dai la ea, slabe sanse sa faca dilutie am zis bine? Daca esti neam de forjor sunt toate sansele sa bage ceva benzina in ulei. Oricum nu e stres mare aici pt ca cb-ul iti taie macaroana si te trimite la schimb ulei daca faci abuz. === Honda is asking drivers to limit extended idling, use a block heater, drive in lower gears at the start of trips, and drive for longer trips to help the engine warm up. ===. |
#444
Posted 24 March 2019 - 10:48
Sunt curios de cate ori o sa reluam aceleasi discutii, iar si iar. Recomandarile acelea, mai ales partea cu block heater, se aplica mai ales in zone foarte reci, mai reci decat minima obisnuita de -10 grade pe care o avem pe meleagurile noastre. Singurele recomandari general aplicabile sunt sa se limiteze statul la ralanti si sa se mearga cat mai mult cu masina pentru a permite uleiului sa se incalzeasca (sub 16km pe temperaturi negative este considerat regim greu, chestie de care tine cont si softul masinii si reduce agresiv viata uleiului).
Ca tot se vorbea de ulei mai inainte, asa arata joja cu uleiul la maxim: CB95B3F7-8AA4-4BE3-84B2-ED3D5D3DDF23.jpeg 165.65K 116 downloads Se ia in calcul bucata de joja plina de ulei, nu faptul ca joja e putin murdara de ulei. In cazul de mai sus, e plina de ulei pana la max si murdara peste max. Poza e facuta azi de dimineata, uleiul are aproape 6000km in motor, e unsuros, nu miroase absolut deloc a benzina, doar a ulei (ieri am facut si ceva plimbare de vreo 250km si am avut zone unde a mancat ceva jaratec ). Inutil sa zic ca pe portiunile virajate radeam singur, ca nebunul . Pe autostrada unul cu un Megane se simtea zmeu..i-a trecut repede . Masina zice tot 200 zile pana la revizie. Orice Honda are nevoie de un pic de tough love, trebuie pusa la treaba, altfel se prosteste . Tot la capitolul “de pe net”, cam asa arata la mine tapiseria dupa aproape 16.000km, nici urma de pete albe sau alte degradari: A2742312-C23A-44E4-8F2C-1FFC8CC86E18.jpeg 240.03K 102 downloads A8FDADF9-121C-4682-BCF2-05BE25AD988A.jpeg 389.17K 77 downloads 3F7037CD-3DEC-4DBE-858A-3C8B09B16651.jpeg 382.17K 76 downloads 385BF708-B395-436E-97D4-319BE80381D6.jpeg 252.16K 73 downloads Si o poza cu “fiara”€ť de 1.5 litri: B635B3E6-A058-4567-95A2-3726451172BC.jpeg 398.53K 85 downloads Edited by closchkutza, 24 March 2019 - 10:50. |
#445
Posted 24 March 2019 - 12:51
La mine intervalul de revizie e in km, nu în zile!
In alta ordine de idei, am găsit huse pentru mașină la 830 ron, la Otopeni. Au fost făcute pe comandă in 2 zile, cu montaj. Arată foarte bine. Edited by takis, 24 March 2019 - 12:58. |
#446
Posted 24 March 2019 - 15:56
Da, sunt doua sisteme, unul in km si altul in zile, a mea il are pe cel in zile (asa a fost setata de dealer inainte de ridicare). Cu regula de 3 simpla poti echivala din zile in km pe baza km parcursi de la revizie si pana acum (~7500 km ramasi pana la urmatorul schimb).
Nu vad rostul huselor si nici cel de a tine tapiseria ascunsa sub ele, vorba aia, o pastrez pentru urmatorul proprietar? Vreau sa ma bucur de masina eu in primul rand. Cu un minim de atentie /ingrijire, tapiseria poate arata ca noua multi ani. Daca e sa apara uzura si sa imi deranjeze piticul, la cei 820 lei mai pun ceva si schimb tapiseria cu alta noua pentru scaunele din fata (cele mai folosite). In alta ordine de idei, am uitat sa mentionez ca de saptamana trecuta am trecut la setul de jante + anvelope de vara. Cu ocazia asta am curatat si etrierii (cu solutie de jante + pensula), aveau destul de multa depunere de praf de placuta pe ei si incepeau sa fie negri in partea inferioara. Acum arata ca noi . Masina a devenit mai rigida, fapt care are si avantaje (pe un drum bun, virajat, nr. de zambete pe km creste exponential) dar si dezavantaje cand te lovesti de lipsa de intretinere a drumurilor de la noi. Se cer ochii cat cepele pe bucatile mai..cariate. Si inca o poza cu o silueta in noapte: C40CEBBA-6B2B-4E5D-B9BB-5EFC2765CFDB.jpeg 343.33K 64 downloads Edited by closchkutza, 24 March 2019 - 15:57. |
#447
Posted 24 March 2019 - 16:38
closchkutza, on 24 martie 2019 - 10:48, said:
Pe autostrada unul cu un Megane se simtea zmeu..i-a trecut repede . closchkutza, on 24 martie 2019 - 10:48, said:
Si o poza cu “fiara”€ de 1.5 litri: Si una cu alta fiara de 1.5 litri dar fara turbo si cu jumate din puterea 1.5t-ului. (si cam acelasi consum) Edited by MembruAnonim, 24 March 2019 - 16:50. |
|
#449
Posted 24 March 2019 - 18:47
closchkutza, on 24 martie 2019 - 15:56, said:
Da, sunt doua sisteme, unul in km si altul in zile, a mea il are pe cel in zile (asa a fost setata de dealer inainte de ridicare). Cu regula de 3 simpla poti echivala din zile in km pe baza km parcursi de la revizie si pana acum (~7500 km ramasi pana la urmatorul schimb). Nu vad rostul huselor si nici cel de a tine tapiseria ascunsa sub ele, vorba aia, o pastrez pentru urmatorul proprietar? Vreau sa ma bucur de masina eu in primul rand. Cu un minim de atentie /ingrijire, tapiseria poate arata ca noua multi ani. Daca e sa apara uzura si sa imi deranjeze piticul, la cei 820 lei mai pun ceva si schimb tapiseria cu alta noua pentru scaunele din fata (cele mai folosite). In alta ordine de idei, am uitat sa mentionez ca de saptamana trecuta am trecut la setul de jante + anvelope de vara. Cu ocazia asta am curatat si etrierii (cu solutie de jante + pensula), aveau destul de multa depunere de praf de placuta pe ei si incepeau sa fie negri in partea inferioara. Acum arata ca noi . Masina a devenit mai rigida, fapt care are si avantaje (pe un drum bun, virajat, nr. de zambete pe km creste exponential) dar si dezavantaje cand te lovesti de lipsa de intretinere a drumurilor de la noi. Se cer ochii cat cepele pe bucatile mai..cariate. Si inca o poza cu o silueta in noapte: C40CEBBA-6B2B-4E5D-B9BB-5EFC2765CFDB.jpeg |
#450
Posted 24 March 2019 - 18:48
Am un prieten cu Civic X hatchback 1.0 CVT, care imi spunea ca dupa 1 an si jumatate i se vad deja lițele de la incalzirea din scaune. Consider că un set de huse e mai ieftin decat deranjul de a tapita scaunele din fata. În plus, n.am de gand sa tin mai mult de 3 ani masina, iar cel care o va cumpăra, va intelege ca am avut grija de masina si ca pretul pe care il voi cere va fi unul justificat! Asa am procedat și cu celelalte masini pe care le.am avut si acum ma salută oamenii pe stradă.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users