Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT
Last Updated: Oct 25 2020 12:00, Started by
closchkutza
, May 08 2018 18:09
·
0
#1261
Posted 17 September 2020 - 07:41
closchkutza, on 16 septembrie 2020 - 19:42, said:
Altfel daca ini spui ca se misca mai repede cel de 122 vs cel de 180, permite-mi sa nu cred, cu tot cu etajarea mai scurta a celui de 122, mai ales ca le-am condus pe ambele Nu eu spun, cu 1,2 s mai rapid pe circuit G122 fata de X180 conform Auto Zeitung si nu inteleg de ce... |
#1262
Posted 17 September 2020 - 08:44
Lasa ca mai da cu virgula si ce zic aia pe zeperfs (ca la dslruri pe snapshot... )
Sau poate a fost uda pista, sau unu a scos timp la 16 grC si altu la 32grC, sunt multe variabile. Oricum ca acceleratie sunt ciudat de apropiate, ori unu n-are 180 cp ori altu are mai mult de 120 cp, ceva da cu virgula |
#1263
Posted 17 September 2020 - 10:04
Octavian___, on 17 septembrie 2020 - 08:44, said:
Lasa ca mai da cu virgula si ce zic aia pe zeperfs (ca la dslruri pe snapshot... ) Sau poate a fost uda pista, sau unu a scos timp la 16 grC si altu la 32grC, sunt multe variabile. Oricum ca acceleratie sunt ciudat de apropiate, ori unu n-are 180 cp ori altu are mai mult de 120 cp, ceva da cu virgula Nu sunt sigur ca fac ei toate testele. In majoritatea cazurilor aduna rezultate de la diverse publicatii auto care fac testele, de-asta apar unele valori cu minim si maxim. |
#1264
Posted 17 September 2020 - 10:39
#1265
Posted 17 September 2020 - 10:59
Depinde de cum e desenat circuitul poti scoate timpi mai buni cu o masina mai putin puternica, doar pentru ca se muleaza mai bine pe etajarea cutiei.
|
#1266
Posted 17 September 2020 - 12:32
igor06, on 17 septembrie 2020 - 10:39, said:
Mi se pare dubios rezultatul pe pista in conditiile in care cel de 122 a fost mai rapid doar in urmatoarele situatii: - 0-50 - 80-120 in treapta 6 Poate cutia nu ajuta x-ul cum o face pe celalalte. LE: am scris apoi am citit ce a scris si closchkutza Edited by trandafirdoru, 17 September 2020 - 12:34. |
#1267
Posted 17 September 2020 - 12:54
Octavian___, on 17 septembrie 2020 - 08:44, said:
Oricum ca acceleratie sunt ciudat de apropiate, ori unu n-are 180 cp ori altu are mai mult de 120 cp, ceva da cu virgula In aceste conditii, varianta de 150cp este normal sa fie apropiata de varianta de 180cp, mai ales ca au cuplu apropiat ca si valoare si pe 0-100 nu conteaza atat de mult daca e la 3000 sau 4000, oricum te duci pana in 6000+ cu el. Apoi, afirmatia de mai sus poate fi adevarata si ea, in ambele cazuri. Daca la motoare turbo fabricantul ne zice ca de fapt motoru' produce 150cp, in realitate el produce mai mult si de obicei, se obtine la roata o valoare apropiata de cea declarata la volant. La aspirate stim ca nu e asa, 180cp e valoarea cea mai optimista posibila. De asemenea, in afara de cifrele zeperfs (pur teoretice + date luate de unde au putut), eu nu am vazut in vreun test filmat ca cineva sa scoata cu G122 mai putin de 10 secunde (ei o ard cu 9.8). Cu G150 nu am gasit nici un test filmat..so..there be dragons. Nu am gasit pe nicaieri vreo filmare cu oricare dintre ele pe circuit (there be dragons again) sau cu timpi efectivi scosi. Iar cu obiectivitatea germana m-am lamurit de mult cum sta treaba, indiferent ce se comparara (inclusiv o coreana cu o japoneza), tot masina germana iese in fata. Parerea unor publicatii gen Auto Bild, Auto Zeitung si alte asemenea valoreaza pentru mine cat o ceapa degerata, o sa-mi cumpar masina bazat pe opiniile lor doar daca imi vireaza ei banii in cont. In final, o nota, destul de importanta: Mazda 3 nu se doreste a fi o masina cu valente sportive! Discutii despre timpi pe circuit..in acest context, sunt putin hilare, mai ales in contextul sedanului . Edited by closchkutza, 17 September 2020 - 12:56. |
#1268
Posted 17 September 2020 - 13:11
Scuze pentru dublu post, dar mi-a venit in cap dupa ce am postat mai sus si nu m-am putut abtine.
- sunt constient ca X-ul este mai mult o evolutie a G-ului si nu o revolutie; - daca se misca marginal mai bine ca G150 si consuma marginal mai putin, tot e bine. Mai ales ca in 75-80% din timp, mergem normal, printre alte masini, in coloane si acolo nu conteaza decat confortul si consumul, nu e nimic sportiv sa mergi in coloana de cativa km cu 90, pe cine stie ce drum de 2 lei sau sa stai de 10 ori la un semafor. - diferenta de pret de lista intre 2 masini identice ca dotari, una echipata cu G150 si una cu X180 era de 1000 Eur dar pretul platit era cam acelasi, diferenta topindu-se in discount si prima rabla un pic mai mare in cazul X-ului; - X-ul l-am vrut, imi place ca e diferit si cred ca are potential in a tine motoarele aspirate in uz, in detrimentul motoarelor de mic litraj (1.0 / 1.2l) si supra-alimentate. Iar eu vreau sa avem posibilitatea de a alege un motor de 2 litri, in 4 cilindri, daca vrem. Ii apreciez pe cei de la Mazda pentru perseverenta in dezvoltarea motorului astuia, mai ales ca au mai fost si alte nume grele care au incercat si nu le-a iesit. Una peste alta, incercari de a-mi demonstra ca "ailalta era mai buna" ca zice nush ce site, sunt in van. Am cumparat ce am vrut, nu date de pe site-uri. Edited by closchkutza, 17 September 2020 - 13:15. |
#1269
Posted 17 September 2020 - 13:49
Important e să fii tu mulțumit! Și vei fi!
Ce balivernăm noi p-aicea sunt vorbe în vânt, achiziția deja e pe drum. Mașina arată într-un fel plăcut, e altceva. Mă uitam și la Cx-5, e altceva față de modelele concurente. |
#1271
Posted 19 September 2020 - 10:32
Nu mai urmaresc demult ce face pe 0-100, pana si Loganu 1.6 avea un timp decent 0-100.
Sunt interesat de reprize si viteze de accelerare mai mari gen 0-140 sau 0-160, acolo se vede cu pt 20-30 dif fata de 0-100 diferenta la timp se mareste aproape exponential, iese indubitabil in evidenta care ai cp mai multi. La ce discutaram aici ca sa mai treaca vremea pana vine masina noua, am vazut ca si pe 0-130 (si la reprize ) se tine bine si cu 120 cp, facand anstractie ca datele sunt culese si discutabile. Dar dupa 130 /h si in cazu de fata se vede indubitabil cat de mult creste diferenta la timpi. |
#1272
Posted 19 September 2020 - 12:35
igor06, on 19 septembrie 2020 - 09:49, said:
Am uitat sa te intreb: ai luat in calcul si Toyota Camry? Insa chiar daca era planificata treaba, nu stiu daca m-as fi uitat la Camry pentru ca: - este prea mare pentru ce am eu nevoie (masina in care in 99% din timp sunt eu sau eu si sotia); - nu sunt inca pregatit sa renunt la MT, cu atat mai putin pentru un “CVT”; - nu-mi doresc inca un hybrid adevarat iar v.max de 180 km/h ma sperie, avand in vedere ca merg uneori cu viteza asta pe autostrada, cand conditiile o permit; - Camry este in extrema cealalta, mult mai pe confort, 3-ul este totusi o masina cu o tinuta de drum “stransa” insa rafinata in acelasi timp. Vreau o masina care sa se simta agila si un pic sporty; - pretul mi se pare un pic prohibitiv, sa am aceleasi dotari pe care le-am avut pe Civic, pe care le am pe 3..saream bine de 30.000 Eur pret de lista; |
#1273
Posted 19 September 2020 - 17:00
Ce termen de livrare ai la ea? De vreun an mai uit și eu la un 3 da' din păcate nu "e" parale....
|
#1274
Posted 19 September 2020 - 17:50
Saptamana viitoare ar trebui sa ajunga. Era in port in Belgia cand am rezervat-o eu. Daca voiam ceva pentru care trebuia comanda in fabrica am inteles ca termenul de livrare poate ajunge la 6 luni.
|
#1275
Posted 20 September 2020 - 07:38
Super. De aia am si intrebat, stiu ca termenul de livrare e destul de lung. Si la mine s-a intamplat sa se potiveasca ce vreau cu ce comandasera ei deja, altfel as fi asteptat vreo 4 luni. Sper sa ii faci jurnal, nu prea sunt multe Sky x nici pe forumul monomarca.
|
|
#1276
Posted 23 September 2020 - 14:48
Avand in vedere ca masina nu e mai de ceva timp la mine si inlocuitoarea a ajuns (discutia despre ea putand continua pe topicul dedicat), acest thread se poate inchide.
Edited by closchkutza, 23 September 2020 - 14:48. |
#1277
Posted 23 September 2020 - 22:28
.
Edited by Al3csutzul, 23 September 2020 - 22:29. |
#1278
Posted 25 October 2020 - 12:00
closchkutza, on 23 septembrie 2020 - 14:48, said:
Avand in vedere ca masina nu e mai de ceva timp la mine si inlocuitoarea a ajuns (discutia despre ea putand continua pe topicul dedicat), acest thread se poate inchide. Si eu care am citit de la inceput aventurile tale cu civicul, avand un civic similar, as fi vrut sa imi expun si eu cateva impresii ...ce sa vezi? omul schimba masina si inchide topicul. Cu sanatatea nu te joci, asta e clar, mi-a placut aventura ta cu civicul si iti doresc sanatate multa si numai bucurii cu orice masina ai/vei avea. Succes! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users