![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1243
Posted 11 September 2020 - 17:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#1245
Posted 11 September 2020 - 19:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#1246
Posted 11 September 2020 - 19:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
El cred ca are 2.5 benzina (Sky G) insa cred ca is destul de apropiate ca si comportament.
Edited by closchkutza, 11 September 2020 - 19:18. |
#1247
Posted 11 September 2020 - 19:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da, eu am 2.5l; masurate sunt apropiate dar Mazda3 pare putin mai rapida ca n-are CVT ca fostul Civic (ala parea ca un ambreiaj care patina si combinat cu turbo-lag, parea sa se chinuie iar la pornirea de pe loc, nici cand era ud pe jos nu era in stare sa rupa aderenta (da stiu, am mai scris asta de mai multe ori)) doar ca in masuratori, sunt foarte apropiate.
Zic doar ca Mazda3 pare mai rapida doar prin raspunsul initial mai rapid ca e motor aspirat ca in schimb nu se intampla mare lucru dupa aia. In noiembrie cand lanseaza 2.5l turbo ma duc sa-l testez si sa vad ce oferta de buy-back imi fac (250CP/430Nm de pe la 2000RPM); sunt curios cum se comporta ala fata de fostul GTI care avea 220CP/350Nm si misca masina aia destul de bine. Edited by MembruAnonim, 11 September 2020 - 19:33. |
#1248
Posted 11 September 2020 - 19:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Japonia. |
#1250
Posted 12 September 2020 - 09:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Înseamnă că te-a deranjat extrem de tare scaunul la Civic de l-ai schimbat doar din cauza asta.
![]() De motorul de pe M3 și cum trage s-ar putea să fii dezamăgit, e o mașină mai grea, cu cuplu mai mic și cu trepte mai lungi. Dar da, la confort și la calitatea interiorului e un upgrade Mazda 3 față de Civic. Apropo, prețul la care vrea să vândă Asko mașina ta e absurd. |
#1251
Posted 12 September 2020 - 10:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Radem radem dar nu e chiar de ras
![]() Eu inteleg perfect ce a facut/prin ce a trecut Closhkutza, situatie similara am avut si eu la utilaj, am si relatat bricolarile facute doar ca sa-mi gasesc locul ok in scaun (saibe la scaun, pedala de acc modificata pozitia ) si am avut in gand sa o dau si sa-mi asum parte din pierdere. Dupa mult timp si dupa un sfat banal primit de la frate-meu am gasit o pozitie ok care nu-mi da amorteli de glezna sau deranj la spate/solduri. Pozitia nu ma caracterizeaza (imi place sa fiu cu dorsalu pe asfalt) dar e ok, pozitie corecta si nu mai am incomoditati care ma secau fizic si psihic. Cu treaba asta am inteles mai bine utilitatea "memorare pozitie scaun" , acum daca mi-l modifica cineva il strang de gat ![]() Astept noul jurnal, sa fie intr-un ceas bun ! Edited by Octavian___, 12 September 2020 - 10:09. |
#1252
Posted 12 September 2020 - 23:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu nu aveam ce manari la al meu, prinderile din fata ale scaunului sunt orizontale, nu verticale, nu poti baga saibe sub sina pentru a-i schimba inclinarea. Si oricum nu rezolva problema sezutului complet inclinat si nici a largimii scaunului.
Hai merci! Nu cred ca o sa fiu dezamagit pentru ca stiu ca cele 2 motoare, desi asemanatoare pe hartie, nu se pot compara in realitate. Un aspirat nu va livra niciodata cuplul la fel ca un motor turbo, sunt constient de asta iar 1.5-ul oricum scotea mai mult cuplu & putere decat erau declarate, cam ca toate turbatele moderne. In plus, etajarea cutiei este complet diferita, Mazda are treptele mai lungi, Civic-ul le avea foarte scurte. Nu am o problema cu etajarea lunga a cutiei, sunt obisnuit de la Avensis, daca motorul este elastic nu e o problema.
Felicitări! Credeam că vin doar din Mexic. Anumite versiuni vin din Japonia sau toate? Apropo de motorizare, nu puteai pune noul motor de 150 CP? Nu ar fi fost suficient? Despre cel pe care il vei avea pe masina nu am găsit pareri deosebite, nu prea este lăudat, fiind un motor prea complicat fata de eficienta lui. Esti mai documentat in acest sens, se justifica pretul pt el fata de cel de 150 CP? Puteam pune motorul de 150 cp (care nu e nou deloc, este cel vechi) insa nu am vrut, economia de bani nu a fost un criteriu si oricum nu economiseam mare lucru (~1000 Eur cu aceleasi dotari). Plus ca 180 sunt intotdeauna mai multi si mai buni decat 150. ![]()
Welcome to the club! ![]() ![]()
Înseamnă că te-a deranjat extrem de tare scaunul la Civic de l-ai schimbat doar din cauza asta. ![]() De motorul de pe M3 și cum trage s-ar putea să fii dezamăgit, e o mașină mai grea, cu cuplu mai mic și cu trepte mai lungi. Dar da, la confort și la calitatea interiorului e un upgrade Mazda 3 față de Civic. Apropo, prețul la care vrea să vândă Asko mașina ta e absurd. Cum am scris mai sus, sunt constient de diferentele mentionate si de tine, motiv pentru care sper eu ca nu o sa fiu dezamagit. Desi pe hartie par apropiate, nu ma astept sa fie la fel si in practica, mai ales partea de perceptie. Complet de acord cu tine la partea legata de pret (cu mentiunea ca masina e acum a lor ![]() Edited by closchkutza, 12 September 2020 - 23:09. |
|
#1253
Posted 13 September 2020 - 21:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din ce am citit X- ul este destul de complicat,cu senzori pe cilindrii, etc, dar ai garantie si scot update frecvent pt motor.
Eu aș fi tentat la o configuratie similara cu a ta, dar cu motorizarea de 150 CP. Am inteles ca au îmbunătățit mult antifonarea, dar geamurile sunt atermice? Vopseaua tot asa sensibila o fi? Edited by MembruAnonim, 13 September 2020 - 21:44. |
#1254
Posted 13 September 2020 - 22:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Complexitatea nu ma sperie, nu ma panichez asa usor. Daca ar fi fost asa, nu as mai fi luat civic-ul deloc, la cat tam-tam era peste tot cu tone de benzina in ulei. Si uite ca in cazul meu nu a fost cazul deloc.
Nu am vazut sa scrie pe undeva de geamuri ca fiind atermice iar despre vopsea, obisnuieste-te cu ideea ca toate se zgarie cand te uiti la ele. Daca nu pica bine gandul asta, o masina de dinainte de 2008 este ideala, vopseaua era pe baza de solventi si motoarele simple. |
#1255
Posted 13 September 2020 - 22:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
WTF! Lipsesc nici o lună, s-a întors lumea cu susu-n jos.
Multi km fericiți alaturi de noua jucărie. Mazdele arata super fain. Daca ar aduce BT50-ul as sta la coada de la 5 dimineață. |
#1256
Posted 14 September 2020 - 07:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din ce am citit X- ul este destul de complicat,cu senzori pe cilindrii, etc, dar ai garantie si scot update frecvent pt motor. Eu aș fi tentat la o configuratie similara cu a ta, dar cu motorizarea de 150 CP. Am inteles ca au îmbunătățit mult antifonarea, dar geamurile sunt atermice? Vopseaua tot asa sensibila o fi? Geamurile nu sunt atermice, cel putin pe CX30. Nu cred ca au pus nici pe Mazda3. O folie llumar ceramic face minuni ![]() |
#1257
Posted 16 September 2020 - 18:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Puteam pune motorul de 150 cp (care nu e nou deloc, este cel vechi) insa nu am vrut, economia de bani nu a fost un criteriu si oricum nu economiseam mare lucru (~1000 Eur cu aceleasi dotari). Plus ca 180 sunt intotdeauna mai multi si mai buni decat 150. ![]() Nu intotdeauna, se poate intampla ca 150>180: http://www.zeperfs.c...el8530-8625.htm Ba chiar uneori 122>180: http://www.zeperfs.c...el8530-7858.htm Chiar nu inteleg de ce Mazda s-a chinuit sa faca un motor mai sofisticat si mai puternic, ca apoi sa-l gatuie de frica emisiilor... |
|
#1258
Posted 16 September 2020 - 19:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu pot accesa link-urile date de tine, zice ceva de “You don't have permission to access /en/duel8530-7858.htm on this server.”
Altfel daca ini spui ca se misca mai repede cel de 122 vs cel de 180, permite-mi sa nu cred, cu tot cu etajarea mai scurta a celui de 122, mai ales ca le-am condus pe ambele ![]() Edited by closchkutza, 16 September 2020 - 19:44. |
#1260
Posted 17 September 2020 - 07:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din ce am citit X- ul este destul de complicat,cu senzori pe cilindrii, etc, dar ai garantie si scot update frecvent pt motor. Eu aș fi tentat la o configuratie similara cu a ta, dar cu motorizarea de 150 CP. Am inteles ca au îmbunătățit mult antifonarea, dar geamurile sunt atermice? Vopseaua tot asa sensibila o fi? Senzorii aia sunt cam pe orice benzinar, doar ca pe Skyactive-x e posibil sa fie mai sofisticati. Mazda se lauda ca motorul asta ar trebui sa functioneze cu detonatiile din compresie si nu din scanteie, de-asta senzorii de knocking mai avansati, un compresor mecanic si rata de compresie de 16.3:1. Ce ma oftica e ca au infipt compresorul atat de adanc in compartimentul motor si l-au insonorizat intentionat. Poate cu scopul de a-l ascunde? Le-o fi rusine cu el? Din review-uri reiese ca desi are 180 cp, da impresia de putere mai mica, lucru vizibil si in sprinturi, 9.6 secunde testat in loc de 8.2 declarat. (Civic 182cp are chiar sub 8 in teste ![]() Dar cred ca pana la urma nu dam sprinturi 0-100 mai des decat ne bucuram de confortul masinii, asa ca e sec sa judeci o masina doar citind de pe foaie sau de pe net. Astept cu interes jurnalul nou ![]() Edited by onzaueb, 17 September 2020 - 07:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users