Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
de unde se recupereaza talon suspendat?
Last Updated: Oct 30 2022 14:46, Started by
sosojerk
, Feb 12 2018 09:51
·
0
#55
Posted 18 February 2018 - 10:42
#56
Posted 18 February 2018 - 10:45
Pai ziua in oras parca nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa.
|
#57
Posted 18 February 2018 - 10:50
arg, on 18 februarie 2018 - 10:45, said:
Pai ziua in oras parca nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa. |
#58
Posted 18 February 2018 - 15:32
Eu cred ca da, pentru ca in momentul ala nu este obligatoriu sa ai acel bec apris, sau ma rog sunt mari sanse sa scap doar cu un avertisment verbal.
Edited by arg, 18 February 2018 - 15:39. |
#60
Posted 18 February 2018 - 16:09
pai am pus citatele din lege, care e problema?
un bec ars nu e avarie grava iar daca nu e noapte (ploaie, ceata sau ninsoare) nu e obligatoriu sa circuli cu faza scurta aprinsa prin oras. tu cum crezi ca arata un p.v. pentru un bec ars pe timp de zi? Edited by arg, 18 February 2018 - 16:13. |
#61
Posted 18 February 2018 - 17:04
arg, on 18 februarie 2018 - 16:09, said:
pai am pus citatele din lege, care e problema? un bec ars nu e avarie grava iar daca nu e noapte (ploaie, ceata sau ninsoare) nu e obligatoriu sa circuli cu faza scurta aprinsa prin oras. tu cum crezi ca arata un p.v. pentru un bec ars pe timp de zi? |
#62
Posted 18 February 2018 - 17:56
ok, am inteles, dupa tine un bec ars in timpul zilei pe soare e motiv de luat talonul fara drept de circulatie.
|
#63
Posted 19 February 2018 - 10:43
Se da amenda pentru un bec ars, asta daca e politistul ingaduitor, insa daca are exces de zel iti poate lua si talonul.
|
#64
Posted 19 February 2018 - 11:46
arg, on 18 februarie 2018 - 17:56, said:
ok, am inteles, dupa tine un bec ars in timpul zilei pe soare e motiv de luat talonul fara drept de circulatie. Nu vezi ca esti absurd, pai politistul ala care constata ca ai un bec ars ,ziua cand e soare, ce certitudine are ca tu il vei schimba pana cand se insereaza . Sau mai exact, daca la punctul d se specifica clar , ce mai conteaza ca e dimineata, pranz sau seara ? Tu ai probleme de logica, vezi doamne daca in oras nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa, poti circula cu defectiuni la sistemul de iluminare . Ori becul ala ars pe stanga fata, poate fi incadrat la defectiune majora, pentru ca se pot produce accidente grave din aceasta cauza . Edited by titoo, 19 February 2018 - 11:53. |
|
#65
Posted 19 February 2018 - 12:12
pana nu scoti niste articole din lege sau norme metodologine nu stim ce inseamna defectiune si defectiune majora.
deci despre ce discutam? control de rutina? mai au voie sa faca asa ceva? p.s. s-a schimbat legea: "d ) vehiculul circulă cu deficiențe majore sau periculoase la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;" Edited by arg, 19 February 2018 - 12:33. |
#66
Posted 19 February 2018 - 12:47
@arg, conform regulamentului se ia talon, scurt si la obiect.
Mie mi s-a ars un bec pe stanga vineri seara, sambata dimineata m-am dus si am comandat si montat cele noi, nu am taraganat. |
#67
Posted 19 February 2018 - 12:52
uite ca au schimbat legea si acum e deficiente majore sau periculoase, din puntul meu de vedere e si mai neclar.
un far care bate aiurea in sus e periculos pentru cei de pe contrasens sau pentru cei din fata? un far care nu da suficienta lumina poate fi considerat tot o deficienta.... si concrect becurile tale (noi) in faruri bune, dau mult mai putina lumina decat unele cu led sau alte minunatii. Edited by arg, 19 February 2018 - 12:55. |
#68
Posted 19 February 2018 - 13:27
Cred ca lipsa unui bec e mai periculoasa decat unul care e slab sau bate aiurea, macar il vezi in trafic.
|
#69
Posted 19 February 2018 - 13:40
arg, on 19 februarie 2018 - 12:12, said:
pana nu scoti niste articole din lege sau norme metodologine nu stim ce inseamna defectiune si defectiune majora. deci despre ce discutam? control de rutina? mai au voie sa faca asa ceva? p.s. s-a schimbat legea: "d ) vehiculul circulă cu deficiențe majore sau periculoase la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;" Dar cand vreodata au fost interzise controalele de rutina ? Daca ai ocazia sa prinzi un astfel de control impreuna cu cei de la RAR, sa vezi distractie. § 1. Conditiile minime de iluminare, semnalizare luminoasa si avertizare sonora pe care trebuie sa le îndeplineasca autovehiculele, tramvaiele, remorcile, tractoarele folosite în exploatari agricole si forestiere si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari Articolul 10 Autovehiculele, tractoarele folosite în exploatari agricole si forestiere si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari, tramvaiele si remorcile trebuie sa fie dotate, prin constructie, cu instalatii de iluminare, semnalizare luminoasa si avertizare sonora, omologate, care sa corespunda conditiilor tehnice stabilite de autoritatea competenta. Asadar dee normele metodologice se ocupa RAR-ul , daca ai timp si chef cauta Ordonanța nr. 81/2000 privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și folosința conform destinației, prin inspecția tehnică periodică si Ordinul nr. 2133/2005 pentru aprobarea Reglementărilor privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și în categoria de folosință conform destinației, prin inspecția tehnică periodică - RNTR 1 Daca mergi sa faci ITP-ul si ai un bec ars, ia ghici ce se intampla ? Edited by titoo, 19 February 2018 - 13:47. |
|
#70
Posted 19 February 2018 - 13:54
hai ca am clarificat ceva:
poti trece itp-ul cu un bec ars? (si sa revi in 30zile cu defectul reparat) Edited by arg, 19 February 2018 - 13:57. |
#71
Posted 19 February 2018 - 14:09
arg, on 19 februarie 2018 - 12:52, said:
uite ca au schimbat legea si acum e deficiente majore sau periculoase, din puntul meu de vedere e si mai neclar. un far care bate aiurea in sus e periculos pentru cei de pe contrasens sau pentru cei din fata? un far care nu da suficienta lumina poate fi considerat tot o deficienta.... si concrect becurile tale (noi) in faruri bune, dau mult mai putina lumina decat unele cu led sau alte minunatii. Da ,poti fi sanctionat si pentru un far care nu da destula lumina . Farurile si becurile trebuie sa se incadreze in normele marcii auto pe care o ai nu a standardului iluminarii cu led . Daca s-ar alege drept standard masinile noi, avansate tehnologic, ar insemna ca cei care poseda masini sub euro 5 ,sa nu mai poata circula ,pentru ca n-ar trece ITP-ul. Ti-am zis ca ai intrat iar in perioada aia in care bati campii cu succes si ajungi la ridicol. arg, on 19 februarie 2018 - 13:54, said:
hai ca am clarificat ceva: poti trece itp-ul cu un bec ars? (si sa revi in 30zile cu defectul reparat) |
#72
Posted 19 February 2018 - 14:33
iar daca ai un far mort chemi platforma sa duci masina de la itp la reparat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users