Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

de unde se recupereaza talon suspendat?

- - - - -
  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#55
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007

 florin71_skoda, on 12 februarie 2018 - 13:00, said:

Era in oras/sat pe drum cu iluminat stradal, sau in afara orasului ?
Ce conteaza, se aplica alte reguli in localitate sau in afara ei ?

#56
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
Pai ziua in oras parca nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa.

#57
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 18 februarie 2018 - 10:45, said:

Pai ziua in oras parca nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa.
Si daca nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa si la un control se constata ca ai becul de faza scurta ,ars pe stanga, crezi ca scapi de sanctiune doar ptr. ca esti in oras si nu e noapte ?

#58
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
Eu cred ca da, pentru ca in momentul ala nu este obligatoriu sa ai acel bec apris, sau ma rog sunt mari sanse sa scap doar cu un avertisment verbal.

Edited by arg, 18 February 2018 - 15:39.


#59
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007
Scrie asta in vreun regulament ?

#60
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
pai am pus citatele din lege, care e problema?
un bec ars nu e avarie grava iar daca nu e noapte (ploaie, ceata sau ninsoare) nu e obligatoriu sa circuli cu faza scurta aprinsa prin oras.

tu cum crezi ca arata un p.v. pentru un bec ars pe timp de zi?

Edited by arg, 18 February 2018 - 16:13.


#61
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 18 februarie 2018 - 16:09, said:

pai am pus citatele din lege, care e problema?
un bec ars nu e avarie grava iar daca nu e noapte (ploaie, ceata sau ninsoare) nu e obligatoriu sa circuli cu faza scurta aprinsa prin oras.

tu cum crezi ca arata un p.v. pentru un bec ars pe timp de zi?
Pai le-ai pus degeaba, ca nu le intelegi, scrie clar la punctul d, si nu se face referire ca trebuie musai sa fie noapte sau sa fii in afara localitatii. Tu hotarasti daca e avarie grava sau nu ?

#62
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
ok, am inteles, dupa tine un bec ars in timpul zilei pe soare e motiv de luat talonul fara drept de circulatie.

#63
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,859
  • Înscris: 26.02.2010
Se da amenda pentru un bec ars, asta daca e politistul ingaduitor, insa daca are exces de zel iti poate lua si talonul.

#64
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 18 februarie 2018 - 17:56, said:

ok, am inteles, dupa tine un bec ars in timpul zilei pe soare e motiv de luat talonul fara drept de circulatie.
Uneori ai tendinta sa mergi cu cate o aberatie pana in panzele albe...Nu e dupa mine sau dupa tine, e dupa regulament, dupa legislatie...iar restul ramane sa hotarasca agentul rutier ce sanctiune iti aplica.
Nu vezi ca esti absurd, pai politistul ala care constata ca ai un bec ars ,ziua cand e soare, ce certitudine are ca tu il vei schimba pana cand se insereaza . Sau mai exact, daca la punctul d se specifica clar , ce mai conteaza ca e dimineata, pranz sau seara ?
Tu ai probleme de logica, vezi doamne daca in oras nu e obligatoriu sa ai faza scurta aprinsa, poti circula cu defectiuni la sistemul de iluminare . Ori becul ala ars pe stanga fata, poate fi incadrat la defectiune majora, pentru ca se pot produce accidente grave din aceasta cauza .

Edited by titoo, 19 February 2018 - 11:53.


#65
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
pana nu scoti niste articole din lege sau norme metodologine nu stim ce inseamna defectiune si defectiune majora.
deci despre ce discutam?
control de rutina? mai au voie sa faca asa ceva?

p.s. s-a schimbat legea:
"d ) vehiculul circulă cu deficiențe majore sau periculoase la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;"

Edited by arg, 19 February 2018 - 12:33.


#66
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,859
  • Înscris: 26.02.2010
@arg, conform regulamentului se ia talon, scurt si la obiect.
Mie mi s-a ars un bec pe stanga vineri seara, sambata dimineata m-am dus si am comandat si montat cele noi, nu am taraganat.

#67
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
uite ca au schimbat legea si acum e deficiente majore sau periculoase, din puntul meu de vedere e si mai neclar.

un far care bate aiurea in sus e periculos pentru cei de pe contrasens sau pentru cei din fata?
un far care nu da suficienta lumina poate fi considerat tot o deficienta....

si concrect becurile tale (noi) in faruri bune, dau mult mai putina lumina decat unele cu led sau alte minunatii.

Edited by arg, 19 February 2018 - 12:55.


#68
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,859
  • Înscris: 26.02.2010
Cred ca lipsa unui bec e mai periculoasa decat unul care e slab sau bate aiurea, macar il vezi in trafic.

#69
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 19 februarie 2018 - 12:12, said:

pana nu scoti niste articole din lege sau norme metodologine nu stim ce inseamna defectiune si defectiune majora.
deci despre ce discutam?
control de rutina? mai au voie sa faca asa ceva?

p.s. s-a schimbat legea:
"d ) vehiculul circulă cu deficiențe majore sau periculoase la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;"
Scoate-ti becul de faza scurta de pe stanga fata si circula asa , prin oras sau in afara localitatilor, si cand esti oprit in trafic si ramai fara talon ,cere-i politistului normele metodologice  si intreaba-l ce inseamna defectiuni majore . Vezi daca vei primi un raspuns sau doar vei citi in PV articolele conform carora ai fost sanctionat .
Dar cand vreodata au fost interzise controalele de rutina ? Daca ai ocazia sa prinzi un astfel de control impreuna cu cei de la RAR, sa vezi distractie.

§ 1. Conditiile minime de iluminare, semnalizare luminoasa si avertizare sonora pe care trebuie sa le îndeplineasca autovehiculele, tramvaiele, remorcile, tractoarele folosite în exploatari agricole si forestiere si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari

Articolul 10

Autovehiculele, tractoarele folosite în exploatari agricole si forestiere si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari, tramvaiele si remorcile trebuie sa fie dotate, prin constructie, cu instalatii de iluminare, semnalizare luminoasa si avertizare sonora, omologate, care sa corespunda conditiilor tehnice stabilite de autoritatea competenta.

Asadar dee normele metodologice se ocupa RAR-ul , daca ai timp si chef cauta
Ordonanța nr. 81/2000 privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și folosința conform destinației, prin inspecția tehnică periodică si

Ordinul nr. 2133/2005 pentru aprobarea Reglementărilor privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranța circulației rutiere, protecția mediului și în categoria de folosință conform destinației, prin inspecția tehnică periodică - RNTR 1

Daca mergi sa faci ITP-ul si ai un bec ars, ia ghici ce se intampla ?

Edited by titoo, 19 February 2018 - 13:47.


#70
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
hai ca am clarificat ceva:
poti trece itp-ul cu un bec ars? (si sa revi in 30zile cu defectul reparat)

Edited by arg, 19 February 2018 - 13:57.


#71
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,248
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 19 februarie 2018 - 12:52, said:

uite ca au schimbat legea si acum e deficiente majore sau periculoase, din puntul meu de vedere e si mai neclar.

un far care bate aiurea in sus e periculos pentru cei de pe contrasens sau pentru cei din fata?
un far care nu da suficienta lumina poate fi considerat tot o deficienta....

si concrect becurile tale (noi) in faruri bune, dau mult mai putina lumina decat unele cu led sau alte minunatii.
Si pentru farurile reglate necorespunzator exista sanctiuni in legislatie, din pacate politia "nu se oboseste" sa le aplice , la fel si pentru cei care nu folosesc semnalizarea atunci cand schimba directia de mers.
Da ,poti fi sanctionat si pentru un far care nu da destula lumina .
Farurile si becurile trebuie sa se incadreze in normele marcii auto pe care o ai nu a standardului iluminarii cu led . Daca s-ar alege drept standard masinile noi, avansate tehnologic, ar insemna ca cei care poseda masini sub euro 5 ,sa nu mai poata circula ,pentru ca n-ar trece ITP-ul. Ti-am zis ca ai intrat iar in perioada aia in care bati campii cu succes si ajungi la ridicol.

 arg, on 19 februarie 2018 - 13:54, said:

hai ca am clarificat ceva:
poti trece itp-ul cu un bec ars? (si sa revi in 30zile cu defectul reparat)
Nu, legal te duci rezolvi problema (schimbi becul), dupa care platesti taxa de revenire . Ca te intorci dupa 10 minute sau dupa o luna, chiar nu mai conteaza, ideea e sa nu iesi din valabilitatea ITP-ului.

#72
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,158
  • Înscris: 19.09.2005
iar daca ai un far mort chemi platforma sa duci masina de la itp la reparat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate