Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

de unde se recupereaza talon suspendat?

- - - - -
  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#127
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View Posttitoo, on 21 februarie 2018 - 00:48, said:

...   nu pricepi articolul ala din legislatie ...

Cred ca asta este varianta corecta: Intelegem diferit legea.

Eu nteleg asa:
- Daca am un bec sau mai multe becuri arse si ma opreste politia, trebuie sa ma incadreze la art 101 cu 11 (indiferent ca este zi sau noapte si indiferent ca este in oras sau in afara orasului).
- Daca ma oprete RAR-ul insotit de un politist, iar inspectorul RAR constata ca am deficiențe majore sau periculoase, propune politistului sa fiu incadrat la art 112, litera d sau daca este noaptea, este posibil la litera c sau d, in functie de situatie. Daca am doar bec ars, este litera d, iar daca am elemente lipsa, este litera c

View Posttitoo, on 21 februarie 2018 - 00:48, said:

Nu mai da exemple cu situatii din 1900 toamna, vorbim strict pe legislatia actuala.

Din fericire pentru mine, nu am exemple personale recente. Ultima amenda luata de mine a fost in 5 februarie 2008. Au trecut deja 10 ani de atunci si sper sa mai treaca si mai multi.

#128
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,226
  • Înscris: 19.03.2007

View Postflorin71_skoda, on 21 februarie 2018 - 11:51, said:


Cred ca asta este varianta corecta: Intelegem diferit legea.

Eu nteleg asa:
- Daca am un bec sau mai multe becuri arse si ma opreste politia, trebuie sa ma incadreze la art 101 cu 11 (indiferent ca este zi sau noapte si indiferent ca este in oras sau in afara orasului).
- Daca ma oprete RAR-ul insotit de un politist, iar inspectorul RAR constata ca am deficiențe majore sau periculoase, propune politistului sa fiu incadrat la art 112, litera d sau daca este noaptea, este posibil la litera c sau d, in functie de situatie. Daca am doar bec ars, este litera d, iar daca am elemente lipsa, este litera c

Tu o intelegi gresit. Ai un bec ars se ia talonul si primesti dovada cu drept de circulatie, nu-ti merg luminile sau ai ambele becuri pe faza scurta arse, se ia talonul fara drept de circulatie si asta fara sa fie nevoie de prezenta unui inspector de la RAR. Inspectorul RAR nu propune nimic, nici macar nu e obligat sa cunoasca codul rutier .Si iti repet a nu stiu cata oara, poate reusesti sa pricepi, nu conteaza ca esti in localitate sau in afara ei sau ca e zi sau noapte, pentru ca articolul din legislatie nu specifica nicaieri acest lucru.

#129
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Inteleg gresit deoarece pentru mine un bec ars nu inseamna defectiune, sau deficienta majora, sau periculoasa. Becul este un consumabil si nu o piesa supusa defectiunile, iar despre un consumabil nu poti spune ca sa defectat.

Daca tu ai dreptate, atunci ce ne facem cu Regulamentul de aplicare a OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice ? Oare cine primeaza ? OUG sau Regulamentul de aplicare a OUG ?
- In Regulament, la art 114 aliniatul (4) zice ca "Pe timpul noptii sau in conditii de vizibilitate redusa autovehiculele sau remorcile cu defectiuni la sistemul de iluminare si semnalizare luminoasa nu pot fi conduse sau remorcate fara a avea in functiune pe partea stanga, in fata o lumina de intalnire si in spate una de pozitie. "
- De aici eu inteleg ca daca am defectiuni la sistemul de iluminare nu mi se aprind toate becurile. Adica nu-mi functioneaza toate becurile (conform termenilor folositi in regulament). Dar nu pentru ca sint arse becurile, ci datorita faptului ca am defectiuni la sistemul de iluminare, care duc la nefunctionarea unor becuri (becuri care pot fi bune). (aici cred ca o sa spui ca interpretez eu gresit)
- Daca vreau sa conduc noaptea un autovehicul cu defectiuni la sistemul de iluminare, sint obligat sa fac cumva sa-mi arda pe partea stinga, lumina de intilnire pe fata si de pozitie pe spate. Atit si nimic mai mult. Conform Regulamentului de aplicare a OUG, pot circula cu restul becurilor nefunctionale. Iar ziua, pot circula si daca nu lumineaza nici un bec. Asa zice regulamentul. (aici nu mai poti spune ca interpretez eu gresit)

Ce parere ai tu de acest articol din Regulament ?
Cum vine treaba asta ? Adica am voie, dar cu conditia sa nu ma prinda ?
(Vad ca legea asta a ramas la fel de timpita ca pe vremea lui Ceausescu. Au mai modificat in timp citeva cuvinte pe ici pe colo, dar in rest a ramas la fel de interpretabila si este plina de articole care se anuleaza reciproc si totul se rezuma la ce articol vrea politistul sa aplice)

Edited by florin71_skoda, 22 February 2018 - 10:01.


#130
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,226
  • Înscris: 19.03.2007
@florin...
Asta conform logicii tale, daca ne gandim bine, masina in sine este un consumabil, pentru ca intervine uzura. Rezultatul e acelasi, ai becurile arse sau ai alta defectiune la sistemul de iluminare = e intuneric noaptea si masina respectiva reprezinta un pericol. Despre restul am tot raspuns si nu mai repet daca nu vrei sau nu esti capabil sa pricepi. Cauta legislatia rutiera a altor tari si vezi daca acolo e altfel, ca asta e tampita si de neinteles ...ptr. unii.

#131
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005
Azi am vrut sa iau un set de becuri, in cutie frumos cu sigurante bla bla, dar erau chinezesti vai de ele.
Asa ca am luat osram, inpachetate independent.

#132
Cristy85

Cristy85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 03.09.2004
In cat timp ajunge talonul masinii din judetul unde a fost retinut in judetul unde am eu domiciliul?

#133
discord6556

discord6556

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 13.08.2022

View PostCristy85, on 28 octombrie 2019 - 11:24, said:

In cat timp ajunge talonul masinii din judetul unde a fost retinut in judetul unde am eu domiciliul?
excelenta intrebare. din judetul IASI pana in NEAMT a durat mai mult de 15 zile. aproape 1 luna. esti obligat sa il ai fizic asupra ta. a doua chestie e ca mi s a returnat deteriorat. ceea ce atrage in sine o posibila noua suspendare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate