Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
de unde se recupereaza talon suspendat?
Last Updated: Oct 30 2022 14:46, Started by
sosojerk
, Feb 12 2018 09:51
·
0
#127
Posted 21 February 2018 - 11:51
titoo, on 21 februarie 2018 - 00:48, said:
... nu pricepi articolul ala din legislatie ... Cred ca asta este varianta corecta: Intelegem diferit legea. Eu nteleg asa: - Daca am un bec sau mai multe becuri arse si ma opreste politia, trebuie sa ma incadreze la art 101 cu 11 (indiferent ca este zi sau noapte si indiferent ca este in oras sau in afara orasului). - Daca ma oprete RAR-ul insotit de un politist, iar inspectorul RAR constata ca am deficiențe majore sau periculoase, propune politistului sa fiu incadrat la art 112, litera d sau daca este noaptea, este posibil la litera c sau d, in functie de situatie. Daca am doar bec ars, este litera d, iar daca am elemente lipsa, este litera c titoo, on 21 februarie 2018 - 00:48, said:
Nu mai da exemple cu situatii din 1900 toamna, vorbim strict pe legislatia actuala. Din fericire pentru mine, nu am exemple personale recente. Ultima amenda luata de mine a fost in 5 februarie 2008. Au trecut deja 10 ani de atunci si sper sa mai treaca si mai multi. |
#128
Posted 22 February 2018 - 03:51
florin71_skoda, on 21 februarie 2018 - 11:51, said: Cred ca asta este varianta corecta: Intelegem diferit legea. Eu nteleg asa: - Daca am un bec sau mai multe becuri arse si ma opreste politia, trebuie sa ma incadreze la art 101 cu 11 (indiferent ca este zi sau noapte si indiferent ca este in oras sau in afara orasului). - Daca ma oprete RAR-ul insotit de un politist, iar inspectorul RAR constata ca am deficiențe majore sau periculoase, propune politistului sa fiu incadrat la art 112, litera d sau daca este noaptea, este posibil la litera c sau d, in functie de situatie. Daca am doar bec ars, este litera d, iar daca am elemente lipsa, este litera c |
#129
Posted 22 February 2018 - 09:59
Inteleg gresit deoarece pentru mine un bec ars nu inseamna defectiune, sau deficienta majora, sau periculoasa. Becul este un consumabil si nu o piesa supusa defectiunile, iar despre un consumabil nu poti spune ca sa defectat.
Daca tu ai dreptate, atunci ce ne facem cu Regulamentul de aplicare a OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice ? Oare cine primeaza ? OUG sau Regulamentul de aplicare a OUG ? - In Regulament, la art 114 aliniatul (4) zice ca "Pe timpul noptii sau in conditii de vizibilitate redusa autovehiculele sau remorcile cu defectiuni la sistemul de iluminare si semnalizare luminoasa nu pot fi conduse sau remorcate fara a avea in functiune pe partea stanga, in fata o lumina de intalnire si in spate una de pozitie. " - De aici eu inteleg ca daca am defectiuni la sistemul de iluminare nu mi se aprind toate becurile. Adica nu-mi functioneaza toate becurile (conform termenilor folositi in regulament). Dar nu pentru ca sint arse becurile, ci datorita faptului ca am defectiuni la sistemul de iluminare, care duc la nefunctionarea unor becuri (becuri care pot fi bune). (aici cred ca o sa spui ca interpretez eu gresit) - Daca vreau sa conduc noaptea un autovehicul cu defectiuni la sistemul de iluminare, sint obligat sa fac cumva sa-mi arda pe partea stinga, lumina de intilnire pe fata si de pozitie pe spate. Atit si nimic mai mult. Conform Regulamentului de aplicare a OUG, pot circula cu restul becurilor nefunctionale. Iar ziua, pot circula si daca nu lumineaza nici un bec. Asa zice regulamentul. (aici nu mai poti spune ca interpretez eu gresit) Ce parere ai tu de acest articol din Regulament ? Cum vine treaba asta ? Adica am voie, dar cu conditia sa nu ma prinda ? (Vad ca legea asta a ramas la fel de timpita ca pe vremea lui Ceausescu. Au mai modificat in timp citeva cuvinte pe ici pe colo, dar in rest a ramas la fel de interpretabila si este plina de articole care se anuleaza reciproc si totul se rezuma la ce articol vrea politistul sa aplice) Edited by florin71_skoda, 22 February 2018 - 10:01. |
#130
Posted 22 February 2018 - 11:00
@florin...
Asta conform logicii tale, daca ne gandim bine, masina in sine este un consumabil, pentru ca intervine uzura. Rezultatul e acelasi, ai becurile arse sau ai alta defectiune la sistemul de iluminare = e intuneric noaptea si masina respectiva reprezinta un pericol. Despre restul am tot raspuns si nu mai repet daca nu vrei sau nu esti capabil sa pricepi. Cauta legislatia rutiera a altor tari si vezi daca acolo e altfel, ca asta e tampita si de neinteles ...ptr. unii. |
#131
Posted 01 March 2018 - 23:46
Azi am vrut sa iau un set de becuri, in cutie frumos cu sigurante bla bla, dar erau chinezesti vai de ele.
Asa ca am luat osram, inpachetate independent. |
#132
Posted 28 October 2019 - 11:24
In cat timp ajunge talonul masinii din judetul unde a fost retinut in judetul unde am eu domiciliul?
|
#133
Posted 30 October 2022 - 14:46
Cristy85, on 28 octombrie 2019 - 11:24, said:
In cat timp ajunge talonul masinii din judetul unde a fost retinut in judetul unde am eu domiciliul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users