Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 

In 2017 VW s-a mentinut pe primul loc la nivel mondial

* * * - - 8 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2425 replies to this topic

#55
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostGeth, on 08 ianuarie 2018 - 13:38, said:

Acolo primeaza banii dati de companii si prostia clientilor. Daca vrei ceva credibil, vezi ADAC Pannenstatisk, alea-s platite de 20 de milioane de soferi germani, in interesul lor.
Cred ca nu prea ai habar, Consumer Reports nu ia bani din reclame si clasamentele sunt pe baza subscriberilor platiti.

Numele topicului ar trebui corectat la ,,se presupune ca in 2017 grupul VW are cele mai mari vanzari", altfel e incorect ca brandul VW n-a depasit niciodata Toyota iar stirea e inca un zvon.

Edited by Hansolo, 08 January 2018 - 15:26.


#56
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 13:02, said:

Urita viata au unii, de ii valorizeaza doar lucrurile materiale.
Mare Adevar !
+
Cata minte are cel care se lauda cu vanzarile altuia de fermoare, macaroane, trotinete, etc ?!

#57
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostHansolo, on 08 ianuarie 2018 - 15:23, said:

Cred ca nu prea ai habar, Consumer Reports nu ia bani din reclame si clasamentele sunt pe baza subscriberilor platiti.
Am habar, JD Power primeste bani. Consumer Reports e manipulabil si oricum se bazeaza pe "impresiile" presupusilor clienti.

Pannenstatisk e o statistica de defecte reale. Nu impresii subiective, nu bani de la companii.

#58
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Singura statistica reala, corecta si adevarata este numarul de masini vandute. Restul sunt manipulari.

In 2017 the Golf became the second best-selling car in the UK (and leader in its segment) for the first time. It was also the overall top seller in December
https://twitter.com/...318795482193922

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 15:39.


#59
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,345
  • Înscris: 13.01.2011

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 15:20, said:


Nu asta inseamna ca calitate. Nici macar fiabilitate. Ce nu s-a stricat? Nu s-a stricat motorasul de la geamurile spate pt. ca are geamuri cu manivela?

Pai ce, VW are manivela la geamuri ?! :D
Nici Kia ;)

Eu zic ca cine intelege tehnologia secolului 21, nu se mai inteapa la pret.


View PostQuantum, on 08 ianuarie 2018 - 15:33, said:


Mare Adevar !
+
Cata minte are cel care se lauda cu vanzarile altuia de fermoare, macaroane, trotinete, etc ?!

Oricum, eu nu o sa port o camasa pe care o poarta majoritatea oamenilor, la pantofi la fel, la masini la fel, nu ma intereseaza subiectivismul lor despre calitatea x y z produs, am si eu capul meu :D si a gindit bine, pina acum, vedem si in viitor.

Asteptam statistici oficiale, din ce stiu, nu erau acceptate subiectele cu un titlu iar in postare sa fie supozitii.

#60
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,453
  • Înscris: 20.02.2008

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 15:46, said:

Asteptam statistici oficiale, din ce stiu, nu erau acceptate subiectele cu un titlu iar in postare sa fie supozitii.
Nici macar supozitie nu e, e un titlu incorect (sa nu zic mincinos)  pentru ca VW nu a depasit niciodata Toyota. Grupul se presupune ca va depasi, nu Brand-ul VW.

#61
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,806
  • Înscris: 12.06.2010
Nu inteleg ce atatea discutii si contre pentru niste cifre. Ar trebui sa fie un topic informativ si nimic mai mult.
Voi va luati masina in functie de vanzarile firmei sau in functie de masina care va place?
Cum ar fi fost sa nu-mi cumpar Mazda pentru ca probabil (sau sigur) nu este nici in Top 10 vanzari si sa-mi cumpar Golf, care vinde de rupe, dar nu ma atrage cu nimic?

#62
Sabinatu

Sabinatu

    Never give up, never surrender

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,259
  • Înscris: 21.06.2011

View Postcalinkgb, on 08 ianuarie 2018 - 15:19, said:

@Sabinatu
Kroghy nu e moderator, nu poate sa stearga, dar eu pot. Si atat timp cat aria se numeste "Auto", nu "Fun", sau "Poiana lui Iocan", o sa va rog sa postati la subiect, nu bancuri, comentarii politice, si alte chestii (mai ales imagini care fac referire la un anumit regim). Sunt amanunte care poarta denumirea de "off-topic", "flame" si alte cele, interzise de regulament.
Acest post e o atentionare publica, nu inceputul unei dezbateri despre "ce e voie si ce nu e voie", sau despre "libertatea de exprimare". Aceasta exista, dar in limitele impuse de regulament, spatiul acesta fiind privat, nu public.

Multumesc pentru intelegere.
Înțeleg, doar că, în momentul în care cineva are idei fixe și nu acceptă argumentele altora, eu consider că niște glume și înțepături pot destinde atmosfera. Aici, a te referi strict la subiect, înseamnă că nu prea ai ce spune, e vorba de un clasament al unor vânzări, care nici măcar nu e oficial, vorbim de niște informații la care nu prea ai ce comenta strict în topic.
Și în viața reală, o discuție cu prietenii, indiferent de subiect, fără un banc, o glumă, o înțepătură ironică, ar fi seacă. Nici nu-mi pot imagina o discuție cu prietenii mei care au doar VW în cap care să decurgă ca aici. De aceea postasem glumele alea. (un foarte bun prieten și-a luat un Passat B7, o bună prietenă are Golf 4, eu am un Civic mai vechi. Ar trebui să vezi ce discuții sunt intre noi.... și nu se supără nimeni!)

Pe Softpedia bineînțeles că sunt regulile voastre, așa că mai bine evit pe viitor topicurile serioase și încrâncenate cât oi mai fi pe aici.

Edited by Sabinatu, 08 January 2018 - 16:13.


#63
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,873
  • Înscris: 13.07.2011
este o prostie sa compari un VW Golf cu un Kia din aceasi clasa. Mai rar se strica Kia pentru ca technologie folosita este in primul rand in urma si optiuniile sunt basics. Pe cand un Golf este o piesa technologica de ultimul nivel unde o stricaciune poate aparea oricand.

Calitatea dintre cele doua brand-uri inca ramane imensa, iar o masina nemteasca nu se va compara cu una asiatica niciodata. Cum multi compara Mazda, Suzuki si stiu eu ce ca fiind cele mai bune marci, pai nu prea are ce sa se strice la motorasele de 1,2 simple fara briz-brizuri si geamurilor manuale spate.

#64
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,345
  • Înscris: 13.01.2011

View PostalliNdanuTz, on 08 ianuarie 2018 - 16:08, said:

Cum ar fi fost sa nu-mi cumpar Mazda ??!!

Ar fi fost nașpa :peacefingers:
Nici eu nu pricep, cine crede ca ridica din vorbe o firma, spre premium.

Premium eu vad asa: Audi, BMW, Mercedes, Jaguar, Lexus, Honda, restul sint masini obisnuite, mai scumpe sau mai ieftine.

Si eu cred ca este o prostie, sa spui ca o masina mai simpla dar fara probleme nu este de dorit, ca altfel nu ai valoare, desi are patru roti si te duce de la punctul A la punctul B.

Edited by crisstonne, 08 January 2018 - 16:28.


#65
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,873
  • Înscris: 13.07.2011

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 16:25, said:

Ar fi fost nașpa Posted Image
Nici eu nu pricep, cine crede ca ridica din vorbe o firma, spre premium.

Premium eu vad asa: Audi, BMW, Mercedes, Jaguar, Lexus, Honda, restul sint masini obisnuite, mai scumpe sau mai ieftine.

Si eu cred ca este o prostie, sa spui ca o masina mai simpla dar fara probleme nu este de dorit, ca altfel nu ai valoare, desi are patru roti si te duce de la punctul A la punctul B.

nu iti pot da dreptate. Jaguar a parasit categoria premium de cand apartine de indieni. Calitatea masiniilor a scazut incredibil, se poate verifica dupa cum scad preturile masiniilor SH de la Jaguar.
Honda nu stiu cand sa fi fost o masina premium.

Premium in orice caz sunt masiniile Audi, MB, BMW fara nici o discutie. VW este un middle premium, comparat cu concurenta directa este premium.

#66
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,345
  • Înscris: 13.01.2011
Am mai explicat ca nu conteaza actionarul :) cind am zis de Rolls Royce.
Putea sa fie luat de extraterestrii, trebuiau sa se adapteze la pretentiile de pe pamint, nu sa faca nave extraterestre.
Tot aud marota asta, pe care nu o cred, ia luat ,,aia ", vezi Doamne ia luat o firma dintr-o tara cu saraci, este firma saraca, hî hî.
Mie imi pare adolescentina gindirea asta, no ofence.

Iar Honda, este premium de mult, trebuie sa mergi cu una, ca sa intelegi ;)

Edited by crisstonne, 08 January 2018 - 16:42.


#67
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,873
  • Înscris: 13.07.2011
Stiu ca nu conteaza actionarul si proprietarul. Dar Jaguarul, Range-ul si Land-ul nu mai sunt ce au fost. Bine Range si Land au avut mai mereu probleme, dar Jaguarul era masina de baza inainte, acum sunt praf pur si simplu.

Honda a evoluat, dar premium inca nu este. Sa compari un Honda cu un MB inca este de ras.

#68
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Hai fratilor, am ajuns sa spunem la orice plastic mai frumos ca e premium. VW e peste orice contracandidat din gama ne-premium la interioare, si totusi nu e premium cum nici Skoda superb nu va fi premium chiar daca e mai smecher decat orice Audi similar de acum 15 ani. Premium il face in general pretul, se adreseaza unei alte game de clienti, dispusi sa plateasca pentru multe lucruri care nu se vad dar sunt reprezentate general de marca respectiva. Un exemplu ciudat mi se pare Volvo de exemplu, are preturi de premium in zona entry dar bineinteles ca ofera dotari mai multe ca un Audi/BMW similar totusi se chinuie sa convinga si nici nu are preturi de Honda sau koreene. Intretinerea insa, cel putin cat un Audi similar, ca ai o mana de dealeri in toata tara si platesti de plangi cand ajungi pe la ei.

#69
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 16:40, said:

Iar Honda, este premium de mult, trebuie sa mergi cu una, ca sa intelegi
Ceee? Honda premium? Posted Image
Asta de unde ai scos-o?
Inavata de aici marcile premium. http://carsalesbase....dsized-segment/

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 17:04.


#70
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostGeth, on 08 ianuarie 2018 - 15:36, said:

Am habar, JD Power primeste bani. Consumer Reports e manipulabil si oricum se bazeaza pe "impresiile" presupusilor clienti.

Pannenstatisk e o statistica de defecte reale. Nu impresii subiective, nu bani de la companii.
Ai dovezi? Mai lipsea sa spui ca JD si CR sunt manipulabile prin Facebook Posted Image
Eu vad aici doar trei manipulari:
1. Presupunerea ca in 2017 grupul VAG are cele mai multe vehicule vandute. Cat timp nu exista date oficiale sunt presupuneri. Asteptam datele oficiale, dar si acolo pot exista unele rezerve avand in vedere bune obiceiuri. Manipularea are ca scop cresterea valorii actiunilor.
2. Asocierea grupului VW cu brandul VW cand in toate publicatiile se vorbeste clar de grup.
3. Asocierea volumului de vanzari ale grupului cu calitatea, cand nu exista absolut nici o legatura. Pana si in statistici daca se discuta sunt in calcul brandurile si modelele, nicidecum grupul. Dar desigur ca pentru unii cand le convine VW=Skoda=Audi iar cand nu Skoda e Loganul grupului.

Sa inchei cu un citat memorabil din clasici:
,,Locul 1, 2 sau 3, dar nr.de masini vandute dupa dieselgate tot creste si e mai nare ca inainte.
O veste fructuoasa pentru făurirea unui viitor economic puternic, intr.o Europa unita in cuget si simtiri cu toti cetatenii acesteia." https://forum.softpe...8#entry22252354

Edited by Hansolo, 08 January 2018 - 17:11.


#71
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,345
  • Înscris: 13.01.2011
Colegu", @business, am mai spus, am o virsta :) nu ma crezi, nu ?!
Am mers cu Range Rover din anii "90, sa compari acele masini pur englezesti, acele tinichele, se stie ca englezii nu prea excelau la masini, doar cu mici exceptii, cu ce se face azi... nici nu mai spun cum se cheama lipsa asta de cunostinte :)

Ai urcat intr-un Range din zilele noastre ?!

L.E. Honda este premim ca zic eu, ca stiu eu, nu ma intereseaza alte pareri :D

Edited by crisstonne, 08 January 2018 - 17:15.


#72
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,873
  • Înscris: 13.07.2011

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 17:09, said:

Colegu", @business, am mai spus, am o virsta Posted Image nu ma crezi, nu ?!
Am mers cu Range Rover din anii "90, sa compari acele masini pur englezesti, acele tinichele, se stie ca englezii nu prea excelau la masini, doar cu mici exceptii, cu ce se face azi... nici nu mai spun cum se cheama lipsa asta de cunostinte Posted Image

Ai urcat intr-un Range din zilele noastre ?!

Am detinut un Land Rover Discovery 4 care a trebuit sa il dau destul de repede datorita problemelor, chiar daca cam totul il faceam pe garantie pur si simplu ma costa mult prea mult timp odata la cateva luni sa ma duc in service ca masina avea nu stiu ce probleme. Sa ne aducem aminte de Land Rover Freelander care pana in 2004 era cel mai vandut SUV si cea mai buna masina de teren. Pe vremea cand se produceau masini bune.

Are vecinul un Jaguar XJ40 de prin 1990 si acum merge cu masina aia fara probleme. Un X250/260 din vremea noastra este o rusine pentru marca Jaguar.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate