Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

In 2017 VW s-a mentinut pe primul loc la nivel mondial

* * * - - 8 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2425 replies to this topic

#37
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008

View Postioppo, on 08 ianuarie 2018 - 11:50, said:

Cate Modele se aduna la VW si cate la Toyota.
Si apoi mai vorbim.
Deci, despre ce vorbim? Poate initiatorul sa dea datele complete?

#38
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostSabinatu, on 08 ianuarie 2018 - 13:20, said:

JD Power, Consumer Reports, etc, unde primează calitatea și satisfacția clienților.
Acolo primeaza banii dati de companii si prostia clientilor. Daca vrei ceva credibil, vezi ADAC Pannenstatisk, alea-s platite de 20 de milioane de soferi germani, in interesul lor.

#39
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Stire care nu mai prezinta nici o surpriza. Nu va prezenta nici 10 ani deacum inainte. Surpriza e pentru cei antiVAG, care nu gasesc un raspuns in cresterea vanzarillr dupa scandal.

View PostSabinatu, on 08 ianuarie 2018 - 13:20, said:



Kroghy, sincer crezusem că ești din alt aluat, scuze că postasem bancul acela (modificĂ®nd Loganul cu Golful, ca să fiu on topic).
Pentru mine clasamentul ăsta mi se pare inutil. Clasamentele care contează pentru mine sunt alea de genul JD Power, Consumer Reports, etc, unde primează calitatea și satisfacția clienților.
Aș putea pune aici rezultatele alegerilor din 2016, ca să se Ă®nțeleagă mai bine ce vreau să spun, dar mi-ai șterge iar postul.




ĂŽn concluzie (apropo și de cenzura pe care o aplici, ștergând un post care te ironiza, scuze din nou, sper să nu ștergi și postul ăsta), părintele VW trebuie să fie tare mândru de voi:

Clasamentul poate fi inutil. Ce e bun, este ca au vanzari mai mari dupa dieselgate. Ca ar avea vanzarile de pe un alt loc sau nu, prea putin. nr.lor este mai mare.

#40
Sabinatu

Sabinatu

    Never give up, never surrender

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,258
  • Înscris: 21.06.2011

View PostGeth, on 08 ianuarie 2018 - 13:38, said:

Acolo primeaza banii dati de companii si prostia clientilor. Daca vrei ceva credibil, vezi ADAC Pannenstatisk, alea-s platite de 20 de milioane de soferi germani, in interesul lor.
Un clasament total obiectiv nu cred că există. Poate doar în viitor, când va fi făcut de roboți. Eu am dat doar 2 exemple, dar sunt mult mai multe institute, asociații, etc care fac topuri din astea. Ca să-ți faci o idee cât de cât, e bine să vezi cât mai multe statistici, de pe toate continentele.
În ADAC nu am încredere că ei sunt pe sistemul ,,Kroghy” - nemții cei mai buni, apoi restul.
La JD Powers poți vedea că acum câțiva ani, pe locul 1 la satisfacția clienților în Anglia erau japonezele, apoi Skoda, iar în ultimul timp coreenele.
Deci pare mai credibil JD Powers decât ADAC, cel puțin pentru mine.

Edited by Sabinatu, 08 January 2018 - 14:05.


#41
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
asta nu inseamna neaparat calitate. Grupuriile auto precum VAG / Toyota / Nissan-Renault care au multe marci este clar ca vand o gramada de masini. Mai interesant sunt vanzariile directe ale marcilor.

Oricum majoritatea firmelor din Europa folosesc in parcul auto masini din grupul VAG.

#42
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Majoritatea vanzarilor sunt sub marca VW care nu au preturi deloc mici.
In vanzari este un echilibru intre calitate si pret. Daca vanzarile sunt mari si pretul e mare si el atunci si calitatea e mare pentru ca altfel nu s-ar vinde.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:37.


#43
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
La ora asta si Kia are calitate.

#44
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Are dar nu pe masura VW si nici pretul nu e cat VW. Sportage incepe de la 16 mii euro iar Tiguan incepe de la 22 mii euro.

#45
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Păi fraier e ăla care dă, nu ăla care cere

#46
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,160
  • Înscris: 15.05.2008

View Postserginho74, on 08 ianuarie 2018 - 12:55, said:

Asta este o mare prostie.
Nu exista linii de fabricatie diferite si calitati diferite. Exista doar niveluri de echipare diferite pentru ca asta cere importatorul fiecarei tari.
crezi ce vrei,am auzit pe mai multi despre asta
un frate al meu a muncit ceva timp in it unde dezmembrau masini
aceeasi masina dar calitate alta ger vs ro
diferente mai mici de calitate sunt si dintre ger vs it
astia au recunoscut ca ne foot la calitate la o ciocolata,branza
acelasi produs facut in aceeasi fabrica,dar alta calitate pt est

#47
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Si ce au facut la Golf-ul meu facut la comanda? Motoarele vin pe banda si masina de Ro e intercalata cu cele de Germania. Crezi ca se opreste productia fabricii pana vine un motor mai rau? Sau crezi ca daca vede muncitorul ca e masina de Ro ia un ciocan si da doua lovituri la injectoare doar asa ca sa scada calitatea?
La productie nu pot fi diferente. Ar putea fi diferente la cele gata asamblate, sa le trimita sa fie pe stoc pe cele cu mici defecte dar nici asta nu cred.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 15:07.


#48
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 14:50, said:

Are dar nu pe masura VW si nici pretul nu e cat VW. Sportage incepe de la 16 mii euro iar Tiguan incepe de la 22 mii euro.

Fac acelasi lucru si una si alta, doar pretul difera.
Sa dai mai putin pe ceva bun este smecherie, nu invers, barosăneala adevarata incepe de la Merț in sus, cind iti permiti smecheria adevarata, iar alea nici nu sint in top trei, adica la volume mari de vinzari.

Eu ma umectez doar la Merț, vw este o masina obisnuita, pentru mine, in marea de alte marci.

Edited by crisstonne, 08 January 2018 - 15:14.


#49
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 15:12, said:

Fac acelasi lucru si una si alta, doar pretul difera.
Si calitatea. Aici castiga VW la clienti. Si nu castiga 1-2 ci castiga marea majoritate a clientilor care vor calitate chiar daca platesc mai mult.

#50
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Are fratele meu o Kia, de sevici, de noua, nu a avut nici un defect si are ceva ani.
Deci este calitate.

#51
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostJammalan-the-Prophet, on 08 ianuarie 2018 - 11:42, said:


Adica BMW Posted Image))

Sunt curios ce se va intampla cu toti fanii VW si BMW daca astea doua s-ar uni.

E cam imposibil sa nu iti placa un bmw care are de la 6 cilindrii in sus... deci cred ca s-ar alia foarte repede :)

#52
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Kroghy, sunt convins 100% ca masinile alea pentru Germania si vestul Europei sunt altfel decat pentru estul Europei cum sunt multe alte produse alimentare si nealimentare, polonezii i-au si reclamat pe la CE. Stiu destui (inclusiv eu) care au luat SH masini germane din Germania si nu au avut nici o problema pana la multi kilometri peste 100.000 pe cand colegi cu masini luate din Ro s-au intors la garantie. Cel putin din oamenii mei mai apropiati au confirmat in istoricul masinii la dealer, totul impecabil cat a fost in garantie fara nici o interventie. Probabil ca de asta isi si mentin suprematia, ca reusesc sa convinga in tarile civilizate unde chiar au volum de vanzari dar mai recupereaza la costuri pe la saraci care nu se duc la proces din orice ca la noi manopera e ieftina.

#53
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@Sabinatu
Kroghy nu e moderator, nu poate sa stearga, dar eu pot. Si atat timp cat aria se numeste "Auto", nu "Fun", sau "Poiana lui Iocan", o sa va rog sa postati la subiect, nu bancuri, comentarii politice, si alte chestii (mai ales imagini care fac referire la un anumit regim). Sunt amanunte care poarta denumirea de "off-topic", "flame" si alte cele, interzise de regulament.
Acest post e o atentionare publica, nu inceputul unei dezbateri despre "ce e voie si ce nu e voie", sau despre "libertatea de exprimare". Aceasta exista, dar in limitele impuse de regulament, spatiul acesta fiind privat, nu public.

Multumesc pentru intelegere.

#54
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postcrisstonne, on 08 ianuarie 2018 - 15:16, said:

Are fratele meu o Kia, de sevici, de noua, nu a avut nici un defect si are ceva ani. Deci este calitate.
Nu asta inseamna ca calitate. Nici macar fiabilitate. Ce nu s-a stricat? Nu s-a stricat motorasul de la geamurile spate pt. ca are geamuri cu manivela?

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 15:21.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate