Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

BMW i Vision Dynamics: Cum va arăta viitorul i5

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,
BMW i Vision Dynamics reprezintă viziunea BMW despre viitorul apropiat al mobilității și un semnal clar pentru Tesla. Cu alte cuvinte, vedem aici germenii unui model electric mainstream cu performanțe similare cu ale lui Model 3.
Conceptul prezentat la Frankfurt vine la mai puțin de un an de la introducerea lui Vision NEXT 100, care a marcat practic direcția de dezvoltare în domeniul mobilității electrice. Acum, la Frankfurt, vedem un concept mult mai clar, care imprimă deja o direcție de design pentru un viitor nu foarte îndepărtat. Studiind planurile bavarezilor pentru viitorul apropiat, putem considera că viitorul BMW i5 ar putea prelua multe din elementele conceptului prezentat astăzi la Frankfurt.
BMW i Vision Dynamics reprezintă un coupé  în patru portiere cu o siluetă fluidă în stilul Gran Coupé, capabil să ruleze în modul electric pe o distanță de până la 600 km și având performanțe dinamice impresionante: 200 km/h viteză maximă și o accelerație de la 0 la 100 km/h în mai puțin de patru secunde. Trimiterea la Model 3 al rivalilor de la Tesla nu putea fi mai directă de atât.
BMW are planuri ambițioase de viitor, cu nu mai puțin de 25 de modele electrificate până în 2025, 12 dintre acestea urmând să fie cu propulsie pur electrică. În acest context, viitorul i5 se anunță a fi o piesă de rezistență în gama de modele electrificate BMW, poziționat între practicul, dar nu foarte simpaticul i3 și atractivul, dar nu foarte accesibilul i8.''
https://www.auto-bil...ics-130012.html
Dupa cum evolueaza tehnologia pentru autoturismele cu propulsie electrica nu ar trebui sa ni se para ceva de necrezut dorinta unor state ca din anul 2030, adica peste 18 ani, sa nu mai permita comercializarea unor autoturisme avand propulsia termica.

#2
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Bla bla...vom face...vom lansa...bla bla. Pana acum vad ca au "reusit" sa lanseze i3 la pret de Tesla model 3, fiind surclasat la absolut toate criteriile auto de modelul american.

#3
A10Warthog

A10Warthog

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 902
  • Înscris: 12.11.2017
Cu cât Tesla va avea mai multă competiție, cu atât eu voi fi mai avantajat, în calitate de client.

View Postmax_01, on 26 noiembrie 2017 - 19:10, said:

Dupa cum evolueaza tehnologia pentru autoturismele cu propulsie electrica nu ar trebui sa ni se para ceva de necrezut dorinta unor state ca din anul 2030, adica peste 18 ani, sa nu mai permita comercializarea unor autoturisme avand propulsia termica.

Chestia cu interzisul e un jeg. Piața trebuie să decidă când adoptă noi tehnologii, nu mediul politic.

#4
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,186
  • Înscris: 15.05.2008
suntem departe pana ce ne vom repara telefonul si masina in acelasi loc

#5
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View Postedi10000, on 26 noiembrie 2017 - 19:16, said:

Bla bla...vom face...vom lansa...bla bla. Pana acum vad ca au "reusit" sa lanseze i3 la pret de Tesla model 3, fiind surclasat la absolut toate criteriile auto de modelul american.
Cu cati ani inainte de Model 3, care nici nu e bine lansat?

#6
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Cand era vandut doar la angajati haterii spuneau ca nu a fost lansat. Acum cand au fost invitati primii clienti in afara angajatilor sa-si configureze masina 'nu e bine lansat'. La anul cand productia va creste probabil vor zice ca 'nu e prea bine lansat' Posted Image !

#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
"Viitorul i5" ....

#8
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View PostGeth, on 27 noiembrie 2017 - 00:20, said:

Cu cati ani inainte de Model 3, care nici nu e bine lansat?

Pai cu atât mai mult se pune întrebarea de ce nu au putut macar egala performanțele Model 3, că de depășit văd că nici măcar nu se pune problema Posted Image ?

Edited by Ford4, 27 November 2017 - 00:44.


#9
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostFord4, on 27 noiembrie 2017 - 00:43, said:

Pai cu atât mai mult se pune întrebarea de ce nu au putut macar egala performanțele Model 3, că de depășit văd că nici măcar nu se pune problema Posted Image ?
Pai nu e deloc cu atat mai mult ci invers. i3 a fost lansat acu' 4 ani, cand Tesla nici nu stia ce-i aia sa faci masina cat de cat ieftina.

#10
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Problema este ca i3 vad ca se scumpeste de la an la an, in loc sa se ieftineasca (economii de scala, datorita reducerii costurilor de productie). Asa este cand producatorii germani iau clientii de fraieri. Metehne vechi...

#11
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Personal ma uit mai cu incredere la masinile lansate de alianta Renault Nissan decat la caricaturile de EV-uri lansate de nemti. In timp ce acestia inregistreaza esecuri si doar prezinta desene in care se lauda ce vor scoate ei in urmatorii ani, alianta tace si face : Noul ZOE atinge in trafic real aproape 300 km iar Leaf are o autonomie ceva mai mica dar deja vorbim de prima compacta ce nu este facuta in america si care ajunge la asemenea autonomie.

#12
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostA10Warthog, on 26 noiembrie 2017 - 20:22, said:

Cu cât Tesla va avea mai multă competiție, cu atât eu voi fi mai avantajat, în calitate de client.



Chestia cu interzisul e un jeg. Piața trebuie să decidă când adoptă noi tehnologii, nu mediul politic.
Vor fi interzise din anul 2030, in anumite state, comercializarea autoturismelor noi, nerulate, cu motorizari termice.Cele deja existente pe strazi si in proprietatea oamenilor vor mai fi folosite cel putin 10 ani.

#13
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostFord4, on 27 noiembrie 2017 - 00:28, said:

Cand era vandut doar la angajati haterii spuneau ca nu a fost lansat. Acum cand au fost invitati primii clienti in afara angajatilor sa-si configureze masina 'nu e bine lansat'. La anul cand productia va creste probabil vor zice ca 'nu e prea bine lansat' Posted Image !

Nu stiam ca pretul de 35.000 dolari, inseamna 49.000 dolari. Te obliga nu doar sa iei bateria mai mare ci sa iei si optionale de 5000 dolari, obligatoriu. Adica nu poti sa spui ca nu vrei. Ba o sa vrei.

View PostFord4, on 27 noiembrie 2017 - 00:43, said:



Pai cu atât mai mult se pune Ă®ntrebarea de ce nu au putut macar egala performanțele Model 3, că de depășit văd că nici măcar nu se pune problema Posted Image ?

Nu e nevoie sa o depaseasca decat in autonomie. In acceleratii, nu trebuie ca e destul cat este. Asta nu e ecologie, e joaca si distractie. Nu am nevoie de 0.100 in 1.4 secunde, ci sa aiba autonomie mare si sa o incarci, la fel de rapid cat umpli un rezervor de carburant.

View PostGeth, on 27 noiembrie 2017 - 00:55, said:


Pai nu e deloc cu atat mai mult ci invers. i3 a fost lansat acu' 4 ani, cand Tesla nici nu stia ce-i aia sa faci masina cat de cat ieftina.

Si i3 se fabrica si se vinde, in timp ce altii colecteaza 1000 dolari ca sa.si fabrice masina intai lor si rudelor acestora.

View PostFord4, on 27 noiembrie 2017 - 08:38, said:

Personal ma uit mai cu incredere la masinile lansate de alianta Renault Nissan decat la caricaturile de EV-uri lansate de nemti. In timp ce acestia inregistreaza esecuri si doar prezinta desene in care se lauda ce vor scoate ei in urmatorii ani, alianta tace si face : Noul ZOE atinge in trafic real aproape 300 km iar Leaf are o autonomie ceva mai mica dar deja vorbim de prima compacta ce nu este facuta in america si care ajunge la asemenea autonomie.

Foarte bune si Zoe si Leaf, care fata de tesla, tac, fac si vand. Nu vand iluzii si proiecte, ca sa abata atentia de la probleme  minciuni.

Edited by Torquemada-666, 27 November 2017 - 11:21.


#14
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View PostTorquemada-666, on 27 noiembrie 2017 - 11:21, said:

Te obliga nu doar sa iei bateria mai mare ci sa iei si optionale de 5000 dolari, obligatoriu. Adica nu poti sa spui ca nu vrei. Ba o sa vrei.


Si cum te poate obliga Posted Image ?

View PostTorquemada-666, on 27 noiembrie 2017 - 11:21, said:


Nu e nevoie sa o depaseasca decat in autonomie.


Pai asta am intrebat si eu : cand o s-o egaleze macar ? Ca vad ca I3 este mai mic, mai incet, cu autonomie la mai putin de jumatate, dar cere acelasi pret pe el.

#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,712
  • Înscris: 15.06.2007

View Postericmario, on 27 noiembrie 2017 - 00:36, said:

"Viitorul i5" ....
E " pe vine"...

#16
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postedi10000, on 26 noiembrie 2017 - 19:16, said:

Bla bla...vom face...vom lansa...bla bla. Pana acum vad ca au "reusit" sa lanseze i3 la pret de Tesla model 3, fiind surclasat la absolut toate criteriile auto de modelul american.
BMW face o investiţie majoră: 200 de milioane de euro în Centrul de Competenţă pentru Celule de Baterii
http://www.promotor....aterii-16833756
In concluzie, BMW va recupera tehnologic destul de repede avansul pe care acum il are Tesla.

#17
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Gigafabrica Tesla costa 5 miliarde.
Doar "o tzara" mai mare.
Si vor incepe alta in China curand. Cam tot odata cand o incep pe a lor cei de la BMW
Oricum e un pas inainte.

Edited by inuendo0, 27 November 2017 - 22:16.


#18
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Un lucru bun ca nemtii de la BMW, fac o fabrica de baterii. Sigur va fi ceva de succes, asa cum doar nemtii stiu sa faca.

P.S. ca o paranteza cu legatura directa.

http://m.automarket....ibiu-81347.html

Nemtii, pe care unii ii iau la misto, ii hulesc, etc, extind si angajarile in Romania la firma Continental. Cred ca si unii care muncesc aici, posteaza nemultumiri pe forum. Ii huliti, dar vreti sa va angajati buluc la ei. Le deschideti usa cu umarul, pt.banii lor.

😉 romani, ce sa.i faci 😉

Edited by Torquemada-666, 28 November 2017 - 08:47.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate