Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW i Vision Dynamics: Cum va arăta viitorul i5
Last Updated: Dec 01 2017 15:10, Started by
max_01
, Nov 26 2017 19:10
·
0
#1
Posted 26 November 2017 - 19:10
,,
BMW i Vision Dynamics reprezintă viziunea BMW despre viitorul apropiat al mobilității și un semnal clar pentru Tesla. Cu alte cuvinte, vedem aici germenii unui model electric mainstream cu performanțe similare cu ale lui Model 3. Conceptul prezentat la Frankfurt vine la mai puțin de un an de la introducerea lui Vision NEXT 100, care a marcat practic direcția de dezvoltare în domeniul mobilității electrice. Acum, la Frankfurt, vedem un concept mult mai clar, care imprimă deja o direcție de design pentru un viitor nu foarte îndepărtat. Studiind planurile bavarezilor pentru viitorul apropiat, putem considera că viitorul BMW i5 ar putea prelua multe din elementele conceptului prezentat astăzi la Frankfurt. BMW i Vision Dynamics reprezintă un coupé în patru portiere cu o siluetă fluidă în stilul Gran Coupé, capabil să ruleze în modul electric pe o distanță de până la 600 km și având performanțe dinamice impresionante: 200 km/h viteză maximă și o accelerație de la 0 la 100 km/h în mai puțin de patru secunde. Trimiterea la Model 3 al rivalilor de la Tesla nu putea fi mai directă de atât. BMW are planuri ambițioase de viitor, cu nu mai puțin de 25 de modele electrificate până în 2025, 12 dintre acestea urmând să fie cu propulsie pur electrică. În acest context, viitorul i5 se anunță a fi o piesă de rezistență în gama de modele electrificate BMW, poziționat între practicul, dar nu foarte simpaticul i3 și atractivul, dar nu foarte accesibilul i8.'' https://www.auto-bil...ics-130012.html Dupa cum evolueaza tehnologia pentru autoturismele cu propulsie electrica nu ar trebui sa ni se para ceva de necrezut dorinta unor state ca din anul 2030, adica peste 18 ani, sa nu mai permita comercializarea unor autoturisme avand propulsia termica. |
#3
Posted 26 November 2017 - 20:22
Cu cât Tesla va avea mai multă competiție, cu atât eu voi fi mai avantajat, în calitate de client.
max_01, on 26 noiembrie 2017 - 19:10, said:
Dupa cum evolueaza tehnologia pentru autoturismele cu propulsie electrica nu ar trebui sa ni se para ceva de necrezut dorinta unor state ca din anul 2030, adica peste 18 ani, sa nu mai permita comercializarea unor autoturisme avand propulsia termica. Chestia cu interzisul e un jeg. Piața trebuie să decidă când adoptă noi tehnologii, nu mediul politic. |
#4
Posted 26 November 2017 - 21:12
suntem departe pana ce ne vom repara telefonul si masina in acelasi loc
|
#5
Posted 27 November 2017 - 00:20
edi10000, on 26 noiembrie 2017 - 19:16, said:
Bla bla...vom face...vom lansa...bla bla. Pana acum vad ca au "reusit" sa lanseze i3 la pret de Tesla model 3, fiind surclasat la absolut toate criteriile auto de modelul american. |
#6
Posted 27 November 2017 - 00:28
Cand era vandut doar la angajati haterii spuneau ca nu a fost lansat. Acum cand au fost invitati primii clienti in afara angajatilor sa-si configureze masina 'nu e bine lansat'. La anul cand productia va creste probabil vor zice ca 'nu e prea bine lansat' !
|
#8
Posted 27 November 2017 - 00:43
#9
Posted 27 November 2017 - 00:55
Ford4, on 27 noiembrie 2017 - 00:43, said:
Pai cu atât mai mult se pune întrebarea de ce nu au putut macar egala performanțele Model 3, că de depășit văd că nici măcar nu se pune problema ? |
#10
Posted 27 November 2017 - 07:28
Problema este ca i3 vad ca se scumpeste de la an la an, in loc sa se ieftineasca (economii de scala, datorita reducerii costurilor de productie). Asa este cand producatorii germani iau clientii de fraieri. Metehne vechi...
|
|
#11
Posted 27 November 2017 - 08:38
Personal ma uit mai cu incredere la masinile lansate de alianta Renault Nissan decat la caricaturile de EV-uri lansate de nemti. In timp ce acestia inregistreaza esecuri si doar prezinta desene in care se lauda ce vor scoate ei in urmatorii ani, alianta tace si face : Noul ZOE atinge in trafic real aproape 300 km iar Leaf are o autonomie ceva mai mica dar deja vorbim de prima compacta ce nu este facuta in america si care ajunge la asemenea autonomie.
|
#12
Posted 27 November 2017 - 10:23
A10Warthog, on 26 noiembrie 2017 - 20:22, said:
Cu cât Tesla va avea mai multă competiție, cu atât eu voi fi mai avantajat, în calitate de client. Chestia cu interzisul e un jeg. Piața trebuie să decidă când adoptă noi tehnologii, nu mediul politic. |
#13
Posted 27 November 2017 - 11:21
Ford4, on 27 noiembrie 2017 - 00:28, said:
Cand era vandut doar la angajati haterii spuneau ca nu a fost lansat. Acum cand au fost invitati primii clienti in afara angajatilor sa-si configureze masina 'nu e bine lansat'. La anul cand productia va creste probabil vor zice ca 'nu e prea bine lansat' ! Nu stiam ca pretul de 35.000 dolari, inseamna 49.000 dolari. Te obliga nu doar sa iei bateria mai mare ci sa iei si optionale de 5000 dolari, obligatoriu. Adica nu poti sa spui ca nu vrei. Ba o sa vrei. Ford4, on 27 noiembrie 2017 - 00:43, said: Pai cu atât mai mult se pune Ă®ntrebarea de ce nu au putut macar egala performanțele Model 3, că de depășit văd că nici măcar nu se pune problema ? Nu e nevoie sa o depaseasca decat in autonomie. In acceleratii, nu trebuie ca e destul cat este. Asta nu e ecologie, e joaca si distractie. Nu am nevoie de 0.100 in 1.4 secunde, ci sa aiba autonomie mare si sa o incarci, la fel de rapid cat umpli un rezervor de carburant. Geth, on 27 noiembrie 2017 - 00:55, said: Pai nu e deloc cu atat mai mult ci invers. i3 a fost lansat acu' 4 ani, cand Tesla nici nu stia ce-i aia sa faci masina cat de cat ieftina. Si i3 se fabrica si se vinde, in timp ce altii colecteaza 1000 dolari ca sa.si fabrice masina intai lor si rudelor acestora. Ford4, on 27 noiembrie 2017 - 08:38, said:
Personal ma uit mai cu incredere la masinile lansate de alianta Renault Nissan decat la caricaturile de EV-uri lansate de nemti. In timp ce acestia inregistreaza esecuri si doar prezinta desene in care se lauda ce vor scoate ei in urmatorii ani, alianta tace si face : Noul ZOE atinge in trafic real aproape 300 km iar Leaf are o autonomie ceva mai mica dar deja vorbim de prima compacta ce nu este facuta in america si care ajunge la asemenea autonomie. Foarte bune si Zoe si Leaf, care fata de tesla, tac, fac si vand. Nu vand iluzii si proiecte, ca sa abata atentia de la probleme minciuni. Edited by Torquemada-666, 27 November 2017 - 11:21. |
#14
Posted 27 November 2017 - 11:42
Torquemada-666, on 27 noiembrie 2017 - 11:21, said:
Te obliga nu doar sa iei bateria mai mare ci sa iei si optionale de 5000 dolari, obligatoriu. Adica nu poti sa spui ca nu vrei. Ba o sa vrei. Si cum te poate obliga ? Torquemada-666, on 27 noiembrie 2017 - 11:21, said: Nu e nevoie sa o depaseasca decat in autonomie. Pai asta am intrebat si eu : cand o s-o egaleze macar ? Ca vad ca I3 este mai mic, mai incet, cu autonomie la mai putin de jumatate, dar cere acelasi pret pe el. |
#15
Posted 27 November 2017 - 13:36
#16
Posted 27 November 2017 - 21:55
edi10000, on 26 noiembrie 2017 - 19:16, said:
Bla bla...vom face...vom lansa...bla bla. Pana acum vad ca au "reusit" sa lanseze i3 la pret de Tesla model 3, fiind surclasat la absolut toate criteriile auto de modelul american. http://www.promotor....aterii-16833756 In concluzie, BMW va recupera tehnologic destul de repede avansul pe care acum il are Tesla. |
#18
Posted 28 November 2017 - 08:46
Un lucru bun ca nemtii de la BMW, fac o fabrica de baterii. Sigur va fi ceva de succes, asa cum doar nemtii stiu sa faca.
P.S. ca o paranteza cu legatura directa. http://m.automarket....ibiu-81347.html Nemtii, pe care unii ii iau la misto, ii hulesc, etc, extind si angajarile in Romania la firma Continental. Cred ca si unii care muncesc aici, posteaza nemultumiri pe forum. Ii huliti, dar vreti sa va angajati buluc la ei. Le deschideti usa cu umarul, pt.banii lor. 😉 romani, ce sa.i faci 😉 Edited by Torquemada-666, 28 November 2017 - 08:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users