Insignia GS 2.0 T SIDI
Last Updated: Dec 15 2023 10:17, Started by
csi1
, Sep 26 2017 00:17
·
1
#55
Posted 28 September 2017 - 12:34
@csi1: ai avut posibilitatea sa alegi marca anvelopelor? mie la Radacini mi-au spus ca nu se poate, vine cu Michelin sau Continental (pentru rotile pe 20).
|
#56
Posted 28 September 2017 - 22:09
#57
Posted 29 September 2017 - 08:31
f1gio, on 28 septembrie 2017 - 09:51, said:
+1 total de acord. O mica mentiune ptr a stationa/parca pe termen mai lung. 1. Suntem in Drive sau Reverse, frana de picior. 2. Trecem in Neutral, actionam frana de mana, eliberam frana de picior. 3. In acest moment masina se sustine in frana de mana, apoi facem trecerea N>Parking. Se opreste motorul sau se stationeaza ptr o perioada superioara sa spunem 5m fara oprirea motorului. Acest modus operandi este cel care il folosesc eu.. Si recomandat de soferi cu masinii automate. O zi buna va doresc. P.s. trecerea directa din D>P sau R>P, poate dauna in timp cutiei de viteze. Unde scrie ca poate dauna cutiei? Mituri de pe internet sunt o groaza. La BMW joystickul are P pe buton separat, ma gandesc ca nu or fi tampiti sa il faca asa. Autohold-ul este util si nu prea. Mie de exemplu nu imi place, pt ca sunt obisnuit sa stau cu piciorul pe frana de pe vremea automatelor cu 4 trepte. Nu e un must have autohold. Cand l-am avut oricum nu il activam niciodata. |
#58
Posted 29 September 2017 - 08:43
feitosak1, on 28 septembrie 2017 - 12:34, said:
@csi1: ai avut posibilitatea sa alegi marca anvelopelor? mie la Radacini mi-au spus ca nu se poate, vine cu Michelin sau Continental (pentru rotile pe 20). Am avut de ales intre Continental si Hankook. Dimineata am gasit masina inghetata(1"C) si am probat degivrarea parbrizului, s-a dezghetat in 2-3 minute. Am observat ca are un consum foarte mare cu motorul rece mai ales cand e frig afara (3 l/h la ralanti, +10 l/100 in mers). Nu mai am frana de motor ca la diesel, e din cauza AT-ului sau motorizarii pe benzina ?Acum in majoritatea curbelor trebuie sa apas frana, inainte luam piciorul de pe acceleratie cu 100 m inainte. M-au sunat de la reprezentanta, marti ma duc sa-i montez un scut metalic. |
#59
Posted 29 September 2017 - 08:52
csi1, on 29 septembrie 2017 - 08:43, said: Am avut de ales intre Continental si Hankook. Dimineata am gasit masina inghetata(1"C) si am probat degivrarea parbrizului, s-a dezghetat in 2-3 minute. Am observat ca are un consum foarte mare cu motorul rece mai ales cand e frig afara (3 l/h la ralanti, +10 l/100 in mers). Nu mai am frana de motor ca la diesel, e din cauza AT-ului sau motorizarii pe benzina ?Acum in majoritatea curbelor trebuie sa apas frana, inainte luam piciorul de pe acceleratie cu 100 m inainte. M-au sunat de la reprezentanta, marti ma duc sa-i montez un scut metalic. Frana de motor ai sigur, insa doar daca treci cutia in sport. Masinile pe benzina fac frana de motor in ture mai mari decat dieselul. Singura exceptie erau motoarele pe benzina in 8 supape cu o singura axa cu cama, care faceau frana de motor si la 2000 de ture, ca un diesel. |
#60
Posted 29 September 2017 - 09:30
indiferent cat de tare apas pedala motorul se stabilizeaza la 1500 rpm, cred ca de asta frana de motor nu e eficienta.pana acum nu a condus-o in modul sport ca sa nu ridic prea tare rpm-ul.
dimineata era nevasta la volan si un barbat facea pipi in sant in dreapta. masina a aratat pe HUD un om care alearga, nevasta a zis ca in RO trebuia sa fie implementat in alerte si o silueta care face pipi Edited by csi1, 29 September 2017 - 09:33. |
#61
Posted 29 September 2017 - 14:14
csi1, on 29 septembrie 2017 - 08:43, said:
Nu mai am frana de motor ca la diesel, e din cauza AT-ului sau motorizarii pe benzina ?Acum in majoritatea curbelor trebuie sa apas frana, inainte luam piciorul de pe acceleratie cu 100 m inainte. Va dura putin pana te vei obisnui cu AT si benzina, dar iti va placea, mai ales senzatia de 4x4. Nu e quattro sau xdrive, dar din ce am citit/vazut, torque vectoring pare foarte interesant. |
#62
Posted 30 September 2017 - 09:42
Ai vazut stirea asta? http://www.automarke...e-de-80069.html Se pare ca renunta la motoarele Opel si vor pune doar motorizari PSA pe noile modele. Dpmdv este o veste proasta pentru posesorii de Opel.
|
#64
Posted 30 September 2017 - 10:03
#66
Posted 30 September 2017 - 10:09
din cate am inteles Opel ar fi in pierdere tocmai din cauza centrelor de inovatie/cercetare. m-am uitat de curiozitate in clasamentele de vanzari si opel e peste Peugeot si Citroen(fiecare in parte) in UE si totusi au pierdut vreo 6 miliarde in ultimii 10 ani(vreo 1,6 miliarde au platit doar sa rupa legatura cu Fiat).
dimineata am facut o poza de sus cu masina inghetata(scuze de gard/porti , e singura "teapa" luata la casa pana in present, astept de 1,5 ani sa le termine). am mers ieri un pic in modul sport, raspunde mai rapid la acceleratie si s-a intarit volanul, pun si o poza cu un consum mixt minim obtinut (fara sa bruschez acceleratia si <100 km/h). 20170930_080709.jpg 608.96K 212 downloads 20170929_113900.jpg 226.97K 206 downloads Screenshot_20170930-091115.png 90.4K 195 downloads Screenshot_20170930-090826.png 453.82K 176 downloads Edited by csi1, 30 September 2017 - 10:23. |
#67
Posted 30 September 2017 - 10:32
1. Pentru ca PSA nu are motorizari pe benzina (actualmente) mai mari de 1.6. Asta este valabil pentru viitorii potentiali cumparatori.
2. Pentru actualii proprietari, devalorizare foarte mare datorita eliminarii din oferta a motorizarii. Asa se intampla cu toti producatorii, cand scoti un motor din fabricatie valoarea masinii cu acel motor o ia la vale. In plus, datorita "raritatii" vor fi probleme in viitor cu service-ul si in a identifica mecanici care sa stie sa lucreze cu acel motor. (lucru valabil mai ales la Opel care dpmdv are printre cei mai slabi mecanici de pe piata). Asta ca nu mai mai vorbesc de costul pieselor (daca este cazul) pentru ca devii un consumator captiv la reprezentanta. |
#68
Posted 30 September 2017 - 10:49
@csi1
parbrizul are firicele metalice in el, ca si luneta? despre rodaj ce ti-au spus cei de la reprezentanta? |
#69
Posted 30 September 2017 - 12:22
Este o veste extraordinara. Motoarele Opel sunt printre cele mai proaste si gurmande motoare. A se cauta problemele cu 2.0 CDTI 130 cp de pe Insignia, consumul motorului 1.6 aspirat 115 cp (pana la norma de poluare euro 5 inclusiv - cel euro 6 e mai ok), problemele cu turbo de pe 1.9 CDTI, problemele cu regulatorul de presiune de pe 1.7 CDTI, si asa mai departe.
Dieselul de la PSA este super economic si fiabil, stiu despre ce vorbesc pentru ca am detinut si Peugeot si Opel. Ca termen de comparatie, 6.5 litri motorina in oras (Peugeot) vs. 9.3 litri motorina in oras (Opel), acelasi stil, acelasi trafic. |
|
#70
Posted 30 September 2017 - 12:54
mccrya, on 30 septembrie 2017 - 10:00, said:
Ford - nu mai foloseste motoarele alea - au trecut la 1.5 diesel de vreo 2 ani cel putin. Mazda - idem, au motoare diesel separate de cand au renuntat la parteneriatul cu Ford BMW - colaborarea a fost pentru motoarele 1.6 benzina - o gramada de probleme au avut. Volvo - din ce stiu nu mai au nicio legatura cu motoarele alea. @csi1 - cutia AT este cu convertor de cuplu? Edited by petman, 30 September 2017 - 12:54. |
#71
Posted 30 September 2017 - 13:26
#72
Posted 30 September 2017 - 13:47
1.6 280:) pe 308 gti si aparent sta bine tare langa alte motoare de 2.0 cu puteri intre 290 si 310 cp (leon si civic). Benzinarele de la Opel nu au fost cele mai economice, iar cuplate la cutii cu demultiplicare lunga nici cele mai rapide. In schimb nu prea aveu probleme. 1.6 mai papa ulei dar nimic alarmant. Iar astea turbo benzina iarasi is ok. Nu prea s-au auzit de probleme grave nici la 1.4t,nici 1.6t si nici 2.0t (asta chiar era apreciat, mai ales in varianta de 250cp).
Probabil ca diesel vor pune psa si benzina vor merge pe opel in continuare. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users