Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Insignia GS 2.0 T SIDI

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
227 replies to this topic

#37
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Masina nu se tine in N in nici o situatie. Cititi manualul de utilizare.

#38
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Si atunci N pt ce e facut? Mi se pare logica acea comparatie cu piciorul p ambreiaj frana si viteza 1. Adica eu la manuala o scot din viteza si nu tin nicio pedala apasata, la automata de ce nu ar fi asa?

#39
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
N este ca sa se faca trecerea din R in D, pentru tractare sau lasare pe N atunci cand este in service.

#40
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007

View Postfeitosak1, on 27 septembrie 2017 - 10:47, said:

Arata foarte bine bordul luminat. Ma uitam la pozele puse zilele trecute si daca ai ascunde fulgerul de pe volan, seamana cu Audi (parerea mea).
Poti detalia un pic, te rog, ce alte afisaje poti selecta in locul bateriei si temperaturii uleiului? Poti face asta definitiv, sau la fiecare oprire/pornire a motorului se reseteaza?

In cele 2 afisaje din cercuri se pot pune(permanent) temp ulei, U bat , presiune ulei si presiunea din turbina. vezi pagina 125 a manualului(https://www.opel.ro/..._7_20170706.pdf).

seamana cu A5 mai ales din lateral: http://www.auto-moto...h-11744644.html

scaunele is foarte confortabile dar nu am reglaj electric pe inaltime(celelalte reglaje is electrice). am ratat pt 1000 euro scaunele AGR ventilate(cele fare masaj). am trimis email cand masina era intrata in procesul de fabricatie fabricatie.in luna mai cand am comandat-o nu era configurator pe site . configurarea mi-a  facut-o agentul de vanzari pe un site provizoriu la care clientii nu aveau acces.

S/S e OK, cand apas pedala de frana si masina nu se misca se opreste motorul. porneste imediat ce eliberez pedala dar daca o mai apas o data nu se mai opreste.

Edited by csi1, 27 September 2017 - 19:54.


#41
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011

View Postedi10000, on 27 septembrie 2017 - 17:18, said:

Masina nu se tine in N in nici o situatie. Cititi manualul de utilizare.

Si daca ai de stat 5-10 minute la o trecere de  cale ferata sau pe valea Prahovei cand se lucreaza si nu vrei sa opresti motorul (pentru AC de ex), ce faci? Stai in D? Treci in P? Ca trecerea in P nu e recomandata decat inainte de a opri motorul.

#42
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
De ce nu ar fi recomandat sa o tii in P? Iarna cand o pornesti si dai tu gheata si zapada, cum o tii? In America, Dubai, taxiurile stau pornite in statie. In ce treapta de viteza crezi ca le tin?

#43
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,362
  • Înscris: 07.08.2015
Cel tarziu intr-o spalatorie automata (pe banda) trebuie pusa in treapta N.
Cascadoria mare este la iesire, ptr ca trebuie sa faci ceea ce nu ai voie in spalatorie pe banda, sa calci frana (altfel nu porneste motorul).

#44
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011

View PostGCondruz18, on 27 septembrie 2017 - 20:28, said:

De ce nu ar fi recomandat sa o tii in P? Iarna cand o pornesti si dai tu gheata si zapada, cum o tii? In America, Dubai, taxiurile stau pornite in statie. In ce treapta de viteza crezi ca le tin?

Si in N de ce nu ar fi recomandat sa o tii, daca ai de asteptat pe loc 5 minute, sa zicem?

In sfarsit, nu cred ca ajungem undeva cu discutia, sa nu stricam jurnalul omului

Edited by feitosak1, 27 September 2017 - 20:46.


#45
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Nu cred ca a spus cineva ca nu e recomandat sa o tii in N. O poti tine in ce vrei, atat timp cat terenul iti permite.

#46
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
De acord.

#47
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011

View Postcsi1, on 27 septembrie 2017 - 09:17, said:

Am vrut o culoare deschisa ca sa fie vizibile liniile de pe masina, am vazut in reprezentanta una neagra si arata ciudat.

Asa mi se pare si mie, ca ii trebuie o culoare deschisa, d-aia m-am orientat la alb. Masina cu care am facut TD era un maro inchis si mi s-a parut ca nu ii pune in evidenta deloc liniile sportive. Neagra am vazut-o doar in poze si mi se pare chiar mai rau decat maro.

Legat de roata de rezerva lipsa, masina vine cu anvelope runflat?

Edited by feitosak1, 28 September 2017 - 01:35.


#48
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Mie mi se pare foarte misto culoarea (e drept ca rosul e culoarea mea preferata). Si masina, deasemenea. Pretul e f. bun tinand seama de echipare, de faptul ca e clasa medie si de motor.

Drumuri bune!

#49
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
Multumesc tuturor de urari si pareri.

Nu cred ca am runflat-uri , am cerut sa vina cu Hankook-uri (am experienta personala placuta cu ele).O sa ma uit cand ajung la masina.
Nu am vrut roata de rezerva , in ultimii 15 ani nu a fost necesara. Subwooferul are mufa si se poate scoate din locul rotii de rezerva .
Asistenta la pastrarea benzii am observat ca trage de volan, o sa o tin activata doar pe autostrada. O sa incerc si o parcare automata de curiozitate.
HUD-ul cred ca e primul lucru care isi merita banii, afiseaza tot ce ai nevoie inclusiv indicatii de navigatie/system audio. Foarte utile is semnalizarile de pietoni(un om mare rosu insotit de beep-uri) , coliziune(2 masini care una dupa alta rosii) , indicator de drum liber(arata chiar si 2 masini daca-s pe drum cu 2 benzi care isi schimba culoarea in verde/galben /rosu functie de situatie).
Ieri am dat masina cealalta(manuala) si de azi trebuie sa o fac pe instructorul auto cu nevasta(ii e frica sa o conduca) :)

#50
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Daca vrei sa o tii in N este treaba da, dar NU se recomanda. Aia este pozitie pentru tractare, service etc. Asa si eu am pe levier pozitia B si aia se foloseste intr-un singur caz, explicat clar in manualul de utilizare.

#51
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011

View Postedi10000, on 28 septembrie 2017 - 09:36, said:

Daca vrei sa o tii in N este treaba da, dar NU se recomanda. Aia este pozitie pentru tractare, service etc. Asa si eu am pe levier pozitia B si aia se foloseste intr-un singur caz, explicat clar in manualul de utilizare.
+1 total de acord. O mica mentiune ptr a stationa/parca pe termen mai lung.

1. Suntem in Drive sau Reverse, frana de picior.
2. Trecem in Neutral, actionam frana de mana, eliberam frana de picior.
3. In acest moment masina se sustine in frana de mana, apoi facem trecerea N>Parking. Se opreste motorul sau se stationeaza ptr o perioada superioara sa spunem 5m fara oprirea motorului.

Acest modus operandi este cel care il folosesc eu.. Si recomandat de soferi cu masinii automate.
O zi buna va doresc. ;)  ;)  ;)

P.s.  trecerea directa din D>P sau R>P, poate dauna in timp cutiei de viteze.

#52
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Posted Image))))))))

La marea majoritate a cutiilor automate succesiunea treptelor e P R N D. Nu-s multe exceptii, una ar fi joystickul BMW care are butonul pentru P deasupra.

Deci, la cele clasice cum e la Insignia aici de fata, cum Doamne iarta-ma ai putea sa ajungi din D direct in P?

Dupa cum spui tu, daca esti in R te duci in N, tragi frana de mana si apoi trebuie sa te duci in P. Dar nu ai cum sa faci asta decat daca treci din nou prin R.

La fel, daca esti in D si vrei sa faci cum spui tu, o pui din D in N, tragi frana de mana, si ca sa ajungi in P trebuie sa treci prin R. Sau n-am inteles eu bine?

Edited by feitosak1, 28 September 2017 - 11:36.


#53
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mai exista masini moderne ce au cutie automata si fara AutoHold (sau alte denumiri asemanatoare)?

#54
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 28 septembrie 2017 - 12:03, said:

Mai exista masini moderne ce au cutie automata si fara AutoHold (sau alte denumiri asemanatoare)?
chiar a mea... și opțiunea era doar 70 de euro :)))))

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate