Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Insignia GS 2.0 T SIDI
Last Updated: Dec 15 2023 10:17, Started by
csi1
, Sep 26 2017 00:17
·
1
#37
Posted 27 September 2017 - 17:18
Masina nu se tine in N in nici o situatie. Cititi manualul de utilizare.
|
#38
Posted 27 September 2017 - 18:35
Si atunci N pt ce e facut? Mi se pare logica acea comparatie cu piciorul p ambreiaj frana si viteza 1. Adica eu la manuala o scot din viteza si nu tin nicio pedala apasata, la automata de ce nu ar fi asa?
|
#39
Posted 27 September 2017 - 19:28
N este ca sa se faca trecerea din R in D, pentru tractare sau lasare pe N atunci cand este in service.
|
#40
Posted 27 September 2017 - 19:39
feitosak1, on 27 septembrie 2017 - 10:47, said:
Arata foarte bine bordul luminat. Ma uitam la pozele puse zilele trecute si daca ai ascunde fulgerul de pe volan, seamana cu Audi (parerea mea). Poti detalia un pic, te rog, ce alte afisaje poti selecta in locul bateriei si temperaturii uleiului? Poti face asta definitiv, sau la fiecare oprire/pornire a motorului se reseteaza? In cele 2 afisaje din cercuri se pot pune(permanent) temp ulei, U bat , presiune ulei si presiunea din turbina. vezi pagina 125 a manualului(https://www.opel.ro/..._7_20170706.pdf). seamana cu A5 mai ales din lateral: http://www.auto-moto...h-11744644.html scaunele is foarte confortabile dar nu am reglaj electric pe inaltime(celelalte reglaje is electrice). am ratat pt 1000 euro scaunele AGR ventilate(cele fare masaj). am trimis email cand masina era intrata in procesul de fabricatie fabricatie.in luna mai cand am comandat-o nu era configurator pe site . configurarea mi-a facut-o agentul de vanzari pe un site provizoriu la care clientii nu aveau acces. S/S e OK, cand apas pedala de frana si masina nu se misca se opreste motorul. porneste imediat ce eliberez pedala dar daca o mai apas o data nu se mai opreste. Edited by csi1, 27 September 2017 - 19:54. |
#41
Posted 27 September 2017 - 20:08
edi10000, on 27 septembrie 2017 - 17:18, said:
Masina nu se tine in N in nici o situatie. Cititi manualul de utilizare. Si daca ai de stat 5-10 minute la o trecere de cale ferata sau pe valea Prahovei cand se lucreaza si nu vrei sa opresti motorul (pentru AC de ex), ce faci? Stai in D? Treci in P? Ca trecerea in P nu e recomandata decat inainte de a opri motorul. |
#42
Posted 27 September 2017 - 20:28
De ce nu ar fi recomandat sa o tii in P? Iarna cand o pornesti si dai tu gheata si zapada, cum o tii? In America, Dubai, taxiurile stau pornite in statie. In ce treapta de viteza crezi ca le tin?
|
#43
Posted 27 September 2017 - 20:35
Cel tarziu intr-o spalatorie automata (pe banda) trebuie pusa in treapta N.
Cascadoria mare este la iesire, ptr ca trebuie sa faci ceea ce nu ai voie in spalatorie pe banda, sa calci frana (altfel nu porneste motorul). |
#44
Posted 27 September 2017 - 20:54
GCondruz18, on 27 septembrie 2017 - 20:28, said:
De ce nu ar fi recomandat sa o tii in P? Iarna cand o pornesti si dai tu gheata si zapada, cum o tii? In America, Dubai, taxiurile stau pornite in statie. In ce treapta de viteza crezi ca le tin? Si in N de ce nu ar fi recomandat sa o tii, daca ai de asteptat pe loc 5 minute, sa zicem? In sfarsit, nu cred ca ajungem undeva cu discutia, sa nu stricam jurnalul omului Edited by feitosak1, 27 September 2017 - 20:46. |
#45
Posted 27 September 2017 - 20:55
Nu cred ca a spus cineva ca nu e recomandat sa o tii in N. O poti tine in ce vrei, atat timp cat terenul iti permite.
|
#47
Posted 28 September 2017 - 01:35
csi1, on 27 septembrie 2017 - 09:17, said:
Am vrut o culoare deschisa ca sa fie vizibile liniile de pe masina, am vazut in reprezentanta una neagra si arata ciudat. Asa mi se pare si mie, ca ii trebuie o culoare deschisa, d-aia m-am orientat la alb. Masina cu care am facut TD era un maro inchis si mi s-a parut ca nu ii pune in evidenta deloc liniile sportive. Neagra am vazut-o doar in poze si mi se pare chiar mai rau decat maro. Legat de roata de rezerva lipsa, masina vine cu anvelope runflat? Edited by feitosak1, 28 September 2017 - 01:35. |
#48
Posted 28 September 2017 - 08:01
Mie mi se pare foarte misto culoarea (e drept ca rosul e culoarea mea preferata). Si masina, deasemenea. Pretul e f. bun tinand seama de echipare, de faptul ca e clasa medie si de motor.
Drumuri bune! |
#49
Posted 28 September 2017 - 08:33
Multumesc tuturor de urari si pareri.
Nu cred ca am runflat-uri , am cerut sa vina cu Hankook-uri (am experienta personala placuta cu ele).O sa ma uit cand ajung la masina. Nu am vrut roata de rezerva , in ultimii 15 ani nu a fost necesara. Subwooferul are mufa si se poate scoate din locul rotii de rezerva . Asistenta la pastrarea benzii am observat ca trage de volan, o sa o tin activata doar pe autostrada. O sa incerc si o parcare automata de curiozitate. HUD-ul cred ca e primul lucru care isi merita banii, afiseaza tot ce ai nevoie inclusiv indicatii de navigatie/system audio. Foarte utile is semnalizarile de pietoni(un om mare rosu insotit de beep-uri) , coliziune(2 masini care una dupa alta rosii) , indicator de drum liber(arata chiar si 2 masini daca-s pe drum cu 2 benzi care isi schimba culoarea in verde/galben /rosu functie de situatie). Ieri am dat masina cealalta(manuala) si de azi trebuie sa o fac pe instructorul auto cu nevasta(ii e frica sa o conduca) |
#50
Posted 28 September 2017 - 09:36
Daca vrei sa o tii in N este treaba da, dar NU se recomanda. Aia este pozitie pentru tractare, service etc. Asa si eu am pe levier pozitia B si aia se foloseste intr-un singur caz, explicat clar in manualul de utilizare.
|
#51
Posted 28 September 2017 - 09:51
edi10000, on 28 septembrie 2017 - 09:36, said: Daca vrei sa o tii in N este treaba da, dar NU se recomanda. Aia este pozitie pentru tractare, service etc. Asa si eu am pe levier pozitia B si aia se foloseste intr-un singur caz, explicat clar in manualul de utilizare. 1. Suntem in Drive sau Reverse, frana de picior. 2. Trecem in Neutral, actionam frana de mana, eliberam frana de picior. 3. In acest moment masina se sustine in frana de mana, apoi facem trecerea N>Parking. Se opreste motorul sau se stationeaza ptr o perioada superioara sa spunem 5m fara oprirea motorului. Acest modus operandi este cel care il folosesc eu.. Si recomandat de soferi cu masinii automate. O zi buna va doresc. P.s. trecerea directa din D>P sau R>P, poate dauna in timp cutiei de viteze. |
|
#52
Posted 28 September 2017 - 11:35
))))))))
La marea majoritate a cutiilor automate succesiunea treptelor e P R N D. Nu-s multe exceptii, una ar fi joystickul BMW care are butonul pentru P deasupra. Deci, la cele clasice cum e la Insignia aici de fata, cum Doamne iarta-ma ai putea sa ajungi din D direct in P? Dupa cum spui tu, daca esti in R te duci in N, tragi frana de mana si apoi trebuie sa te duci in P. Dar nu ai cum sa faci asta decat daca treci din nou prin R. La fel, daca esti in D si vrei sa faci cum spui tu, o pui din D in N, tragi frana de mana, si ca sa ajungi in P trebuie sa treci prin R. Sau n-am inteles eu bine? Edited by feitosak1, 28 September 2017 - 11:36. |
#53
Posted 28 September 2017 - 12:03
Mai exista masini moderne ce au cutie automata si fara AutoHold (sau alte denumiri asemanatoare)?
|
#54
Posted 28 September 2017 - 12:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users