Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua ofertă Orange
Last Updated: Oct 17 2020 07:44, Started by
vio73
, Sep 06 2017 11:41
·
0
#109
Posted 04 October 2017 - 17:06
Asta ziceam si eu.
Totusi rămâne sa verific semnalul in zonele in care călătoresc mai des |
#112
Posted 04 October 2017 - 19:14
Da . Se pare că marketingul bate tehnicul de la Orange. Băieții de la tehnic nu au putut să mai ajungă și la mine să îmi instaleze serviciile fixe. Pleacă de la muncă mai devreme, fugi la copil la grădiniță că sa nu te aștepte cei de la Orange pentru programarea de astăzi intre orele 18 și 20.
La 19:45, sunt sunat să mă informeze că nu mai ajung băieții astăzi. L am rugat pe baitul amabil sa anuleze tot pachetul Orange Love și prelungirea pe 24 luni la cele două abonamente ME. Fost client RCS și de vreo 6 ani UPC, nu am pățit așa până acum. Dacă la instalare se anulează programarea, la o problema tehnică în perioada celor 24 luni ce pretenție sa mai am. Edited by nicolaeclaus, 04 October 2017 - 19:15. |
#113
Posted 04 October 2017 - 19:45
nicolaeclaus, on 04 octombrie 2017 - 19:14, said: Da . Se pare că marketingul bate tehnicul de la Orange. Băieții de la tehnic nu au putut să mai ajungă și la mine să îmi instaleze serviciile fixe. Pleacă de la muncă mai devreme, fugi la copil la grădiniță că sa nu te aștepte cei de la Orange pentru programarea de astăzi intre orele 18 și 20. La 19:45, sunt sunat să mă informeze că nu mai ajung băieții astăzi. L am rugat pe baitul amabil sa anuleze tot pachetul Orange Love și prelungirea pe 24 luni la cele două abonamente ME. Fost client RCS și de vreo 6 ani UPC, nu am pățit așa până acum. Dacă la instalare se anulează programarea, la o problema tehnică în perioada celor 24 luni ce pretenție sa mai am. Nu trebuia sa anulezi comanda pentru Orange Love. |
#114
Posted 04 October 2017 - 20:36
Love asta e cam scumpicel, de fapt e scump bine, aia cu 8euro e gargara, doar daca ai un singur tv, netul e wifi limitat la 60Gb pe luna, daca ai 4G bine, daca nu, ghinion....
|
#115
Posted 04 October 2017 - 20:41
Vezi ca e si oferta pe fibra, daca ai acoperire in zona.
|
#117
Posted 04 October 2017 - 20:51
Oferta primita a fost destul de buna. Calculată și cu Family rezulta un pachet excelent.
|
#118
Posted 04 October 2017 - 20:56
Na, shit happens! Chestia e că s-a întîmplat o dată, dacă s-ar fi repetat de mai multe ori înțelegeam...
Nu e c-aș fi Gică Contra, dar s-a întîmplat și la mine cu o instalare (nu la Orange, ce-i drept) să aibă băieții probleme cu montajul echipamentelor și să dureze mai mult decît au (am) estimat. Asta e, au sunat pe cel care urma după mine și au făcut o reprogramare. Situațiile excepționale trebuie tratate ca atare, părerea mea... |
|
#119
Posted 04 October 2017 - 21:05
Care era faza cu cei 50gb bonus la orange family?
Intreb pentru ca am prelungit un abonament de voce Si am activat internet si tv de la ei azi. Dar nu am vazut nicăieri nimic legat de cei 50gb de care citeam pe aici |
#120
Posted 04 October 2017 - 21:07
Daca ai minim 2 abonamente de voce pe cont si-s de minim 7 euro fiecare primesti lunar 50 GB bonus la comun pentru ca ai TV + net prin fibra.
Ce abonament de net ai activat? Merge bine? Edited by MembruAnonim, 04 October 2017 - 21:08. |
#122
Posted 04 October 2017 - 21:24
Încă nu știu cum merge, am luat pachetul pentru mama, în weekend ajung la ea să fac teste.
60gb net 4g plus televiziune prin satelit 8€ |
#125
Posted 04 October 2017 - 21:29
Nicolaeclaus a procedat absolut normal.
Daca stabilesti un interval orar nu ma suni cu 15 minute inainte sa reprogramezi. Cand nu eati sigur iti iei o marja de o zi, doua, trei ... noua. Sa le iasa din cap, nu doar lor, ca sta clientul la dispozitia lor. Daca este intre ora x si y atunci asa sa fie. Probabil ca dupa ce i trece supararea face o noua programare cu atat mai mult cat este multumit de oferta. Sunt convins ca vin la timp. |
#126
Posted 04 October 2017 - 21:31
@razvan_u, ai prestat vreodată un serviciu pentru cineva? Ai încercat, pe pielea ta, să vezi cum e să nu ți se „alinieze planetele”...?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users