Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Zooplus.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 25 2024 21:59, Started by
vimann
, Sep 05 2017 16:59
·
1
#1
Posted 05 September 2017 - 16:59
In urma primei mele comenzi la Zooplus (poate si ultima), am zis sa deschid un topic despre ei.
Pe scurt, am luat de la ei cele necesare pentru o pisica: litiera, castroane, nisip, mancare,etc. Minusuri: *Ambalare la misto - Toata comanda trantita intr-un colet cu ceva folie antisoc. Nu tu un scotch in plus, nu tu fixate produsele. Coletul s-a rupt si lipsea nisipul. O gaura in pachet si un sac de 15kg disparut, n-a observat nimeni pana a ajuns la mine. Bonus litiera sparta si bucata sparta tot pierduta undeva pe drum. *Livreaza cu DPD - poate ca si din motivul asta mi-a venit coletul jucat in picioare Plusuri: *Departamentul Relatii cu Clientii Ok - Le-am semnalat problema cu nisipul, mi l-au trimit in alt pachet. *Preturi mai mici ca la noi - Cea mai mare economie o faci cumparand cantitate mare sau produsele la promotie. Tot un plus ar fi ca nu trebuie sa cari sacii de la magazin pana acasa. Livrarea: nu stiu unde sa o pun - Baietii livreaza prin toata Europa, produsele vin din afara tarii, nu se poate de pe o zi pe alta. Unii se plang, altii nu. In cazul meu am comandat duminica, a sosit miercuri, sunt multumit. Recomandarea mea ar fi sa nu puneti saci/conserve in aceeasi comanda cu obiecte ce se pot deteriora, sa nu patiti ca mine. Voi ce experiente ati avut cu ei ? |
#2
Posted 05 September 2017 - 17:04
#3
Posted 05 September 2017 - 17:05
Nu-i vorba de DPD. Fan Courier mi-a pierdut un telefon pe drum pana la Bucuresti iar acum 2 luni mi-au spart TV de 1700 lei, toti sunt la fel stai linistit.
|
#4
Posted 05 September 2017 - 17:22
Salut,
In ultimul an am facut vreo 8-10 comenzi la ei, majoritatea produselor fiind conserve pentru cainii din adaposturi. M-au atras cu schema aceea de 3 sau 4% reducere, cu vouchere suplimentare (5 sau chiar 10%) si cu produsele de calitate buna si foarte buna, mult peste ce e prin hipermarketuri. Personal sunt foarte atent la etichete si la ingrediente. (Animonda, Zooplus, Rocco, Lukullus - asta am cumparat, toate sunt marcile lor, astfel ca nu se pot gasi la alti comercianti). Pentru ca volumul de marfa a fost aproape mereu unul mare, cred ca-mi pot da cu parerea, caci am vazut cum sosesc astfel de cantitati (in ce conditii). Comenzile au avut 70 de conserve unele, altele 150-160 de conserve, iar cea mai mare a fost de 360 de conserve de 800 de grame si 5 litri de ulei de somon, 15 colete in total. Unele conserve au sosit indoite (doar indoite, dar nu atat de lovite incat sa se fi si desfacut). Maxim 4 sau 5 bucati, sa zic, o singura data. Altele in schimb, au venit atat de lovite incat capacele se desfacusera. S-a intamplat la comanda asta mare; din 360 de conserve, 4 (patru) au venit lovite, cu capacul intredeschis / sarit. In prima poza, jos in stanga pozei, se pot vedea conservele cu pricina. E o comanda de acum doua saptamani. Attached FilesEdited by cattavencu, 05 September 2017 - 17:46. |
#5
Posted 05 September 2017 - 17:24
Eu comand la ei cate un sac de mancare pentru caine. Acelasi lucru gasesc in Romania cu 40% mai scump.
Cateodata primesc comanda in 3 zile, alta data in 10. M-am obisnuit cu ei. O singura data am comandat si alta chestie mai mica, dar s-a pierdut pe drum. Mi-au trimis-o la transportul urmator. S-a intamplat sa comand ceva si sa ma sune peste 2-3 zile ca nu au pe stoc. Cred ca se poate opta, contra unei sume suplimentare, pentru o impachetare a comenzii in carton - cutii sau ce-o fi. |
#6
Posted 05 September 2017 - 17:32
Din ce povestesti tu, vinovatul principal este transportatorul nu furnizorul.
Curierul nu accepta colete ne ambalate corespunzator, deci cand l-au ridicat au fost de acord sa-l transporte si livreze in conditii optime. Atata doar ca animalele alea care manipuleaza coletele, o fac in total dispret fata de cei care-i platesc si fata de clienti. Nota ar trebui sa o dai DPD-ului |
#7
Posted 05 September 2017 - 18:05
argonaut, on 05 septembrie 2017 - 17:32, said:
Din ce povestesti tu, vinovatul principal este transportatorul nu furnizorul. Curierul nu accepta colete ne ambalate corespunzator, deci cand l-au ridicat au fost de acord sa-l transporte si livreze in conditii optime. E ciudat cum prefera sa ramburseze sau sa trimita din nou produse, in loc sa investeasca in folie, scotch, carton. cumparator, on 05 septembrie 2017 - 17:24, said:
Cred ca se poate opta, contra unei sume suplimentare, pentru o impachetare a comenzii in carton - cutii sau ce-o fi. Edited by vimann, 05 September 2017 - 18:06. |
#8
Posted 05 September 2017 - 18:09
E altceva la mijloc. Prefera sa ramburseze din cand in cand in loc sa aleaga tariful cu asigurarea coletului, care este mult mai mare, deci cheltuiala in plus
Coletele cu asigurare le manevreaza aia ca pe oua ! O spun din experienta |
#9
Posted 05 September 2017 - 18:14
Am de o saptamana o femela de labrador ciocolatiu si am achizitionat un sac de Eukanuba Puppy Large Breed 15+3 kg la un pret imbatabil (160 ron), transport inclus.
Sacul a venit 'ambalat' intr-o cutie de carton cam firava care chiar la destinatie s-a destramat, dar nu au fost repercusiuni. A durat ceva mai mult (29 august comanda - ajuns in 4 septembrie la destinatie) dar voi tine cont in planificarea comenzilor pe viitor. |
#10
Posted 05 September 2017 - 19:23
vimann, on 05 septembrie 2017 - 18:05, said:
Nu exista asa ceva. Probabil ca au schimbat. Cand plasai comanda te intreba daca vrei nu stiu ce ambalaj suplimentar. Sacii cu mancare au ambalajul ala zdravan, rezista bine. Mie mi-i trimit infasurati in niste folie care nu are nici un rol. Nu prea as risca sa iau de la ei produse fragile. De asemenea prefer sa platesc la livrare. |
|
#11
Posted 05 September 2017 - 20:30
@ cumparator - Zooplus nu are posibilitatea de a plati la livrare, e doar card sau transfer bancar. La fel, nici ambalaj mai trainic nu se ofera optional.
Sunteti sigur ca e vorba de Zooplus? |
#12
Posted 06 September 2017 - 14:22
Pe cat de buna parerea despre zooplus (excelenta), pe atat de proasta pentru curierat. Am urmarit de fiecare data pachetele, atunci lucrau cu GLS. Plecau din Germania, a doua zi erau in Austria, a treia zi in Ungaria, seara ajungeau in Romania. Din Constanta pana la mine (40 km) ajungeau intr-o saptamana. De fiecare data s-a intamplat la fel. Trebuia sa sun la curierat ca sa primesc pachetul dupa doua- trei zile. Pachetele au fost de fiecare data sifonate bine. Le-am sugerat de trei ori sa schimbe firma de curierat. Acum nu mai stiu cu cine lucreaza, asta a fost pana acum un an si ceva. Cand am primit ceva deteriorat (de fiecare data am deschis pachetul la livrare), am trimis o instiintare la zooplus si mi s-au livrat banii in cont a doua zi, chiar fara a trimite vreo dovada ca produsul respectiv a fost deteriorat. In general au fost sticlute de sampon si produse de curatat. Ei sunt la superlativ din toate punctele de vedere. Cei cu care colaboreaza sunt sub zero. Tin minte ca la o comanda pachetul meu s-a plimbat inclusiv prin Franta si tot a ajuns in Romania in cinci zile. Dupa inca o saptamana, l-am primit si eu.
|
#13
Posted 02 January 2018 - 00:05
Salutare.Si eu am comandat de cateva ori de pe Zooplus. Am observat o diferenta de calitate,forma si textura intre mancarea comandata de pe zooplus(ma refer la Royal canin medium junior si adult) si mancarea cumparata din magazinele de animale si cab veterinare din oras. Mancarea din comanda are forma si textura bine definita pe cand cea din magazine si cab veterinare boabele erau diforme si sfaramate. Mentionez ca catelusa mea le prefera pe cele cumparate din magazine si cab medicale decat pe cele din comanda facuta la zooplus. Din aceasta cauza banuiuesc ca u.a din variante este contrafacuta sau sunt fa ute special pentru europa de vest si cea de est. Ce parere aveti?
Edited by Skodulyk, 02 January 2018 - 00:09. |
#14
Posted 02 January 2018 - 00:06
Sa mai intalnit cineva cu aceasta problema?
Edited by Skodulyk, 02 January 2018 - 00:08. |
#15
Posted 18 July 2018 - 10:43
Un plus mare de la mine !
Am comandat sac de 10 kg hrana uscata si a venit in bax , sac intact !!! Experienta de la emag : unul a venit intreg impachetat in folie si unul a venit spart si plin de scoci sa nu curga...evident fara sa fie impachetat suplimentar. 10+ Zooplus : Comandat sambata seara , miercuri la ora 11 ajuns la mine . |
|
#16
Posted 03 August 2018 - 10:46
Mie mi-au gresit una din comenzi si nu vor sa recunoasca.Dau vina pe client si plini de condescendenta se ofera sa o schimbe.Asta inseamna o procedura de zece zile cand de fapt voiam sa isi recunoasca greseala si sa fie mai atenti.Sunt foarte nemultumit de ei.
|
#17
Posted 05 August 2018 - 09:36
Se misca asa repede de la primirea comenzii? Am avut in plan de a comanda de la ei in urma cu mult timp dar am renuntat deoarece livrau din afara si nu stiam cum decurge.
De 5 ani comand de la emag, la fiecare doua luni ,cate trei saci de mancare pt caine. As incerca |
#18
Posted 05 August 2018 - 09:40
alex_bv2001, on 05 septembrie 2017 - 17:05, said:
Nu-i vorba de DPD. Fan Courier mi-a pierdut un telefon pe drum pana la Bucuresti iar acum 2 luni mi-au spart TV de 1700 lei, toti sunt la fel stai linistit. cattavencu, on 05 septembrie 2017 - 17:22, said:
Salut, In ultimul an am facut vreo 8-10 comenzi la ei, majoritatea produselor fiind conserve pentru cainii din adaposturi. M-au atras cu schema aceea de 3 sau 4% reducere, cu vouchere suplimentare (5 sau chiar 10%) si cu produsele de calitate buna si foarte buna, mult peste ce e prin hipermarketuri. Personal sunt foarte atent la etichete si la ingrediente. (Animonda, Zooplus, Rocco, Lukullus - asta am cumparat, toate sunt marcile lor, astfel ca nu se pot gasi la alti comercianti). Pentru ca volumul de marfa a fost aproape mereu unul mare, cred ca-mi pot da cu parerea, caci am vazut cum sosesc astfel de cantitati (in ce conditii). Comenzile au avut 70 de conserve unele, altele 150-160 de conserve, iar cea mai mare a fost de 360 de conserve de 800 de grame si 5 litri de ulei de somon, 15 colete in total. Unele conserve au sosit indoite (doar indoite, dar nu atat de lovite incat sa se fi si desfacut). Maxim 4 sau 5 bucati, sa zic, o singura data. Altele in schimb, au venit atat de lovite incat capacele se desfacusera. S-a intamplat la comanda asta mare; din 360 de conserve, 4 (patru) au venit lovite, cu capacul intredeschis / sarit. In prima poza, jos in stanga pozei, se pot vedea conservele cu pricina. E o comanda de acum doua saptamani. Banuiesc ca vrei sa vinzi produsele respective. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users