Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The worst of evil

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 VW e-Up second hand sau alternati...

Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...
 La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 

Or sa dispara statiile peco?

- - - - -
  • Please log in to reply
141 replies to this topic

#109
DeCeCe

DeCeCe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 20.07.2017
Keshe...nimeni nu a amintit de keshe....
Sau motorul magnetic.

#110
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View Postizometric, on 05 august 2017 - 15:39, said:

Vad ca lumea nu are proprietatea termenului/denumirii PECO.

Avansam si noi in secolul 21?
Pai lumea crede si ca TIR e camion mare, ca placutele de frana sunt ferodouri, ca orice pantof sport e adidas etc, va legati de detalii :)

#111
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postandreic, on 05 august 2017 - 22:23, said:


Exact asta sugeram ca viitor, cand marfurile vor fi pe tren pe distante mari si camioanele vor merge distante mici doar pana la end user ori localitati mai apropiate Posted Image

By Scania:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mBwvQwzBxjk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Vor avea si propria autonomie pentru cand ies de pe autostrada dar atunci cand merg mai departe sau in loculatitatea urmatoare si iau autostrada se pot propulsa si incarca in acelasi timp si isi refac autonomia pana pes de pe autostrada. Camioanele vechi pot fi convertite la electric:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UK6buJluJ5o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Cand luxul se transforma in necesitate, nu se mai pune problema cum zici tu.

E o solutie, dar o solutie conservatoare.
Cand vorbim de autostrazi ce vor actiona ca panori solare si vor alimenta masinile, nu tb sa ne imaginam masinile ca nsite trenuri sau troleibuze.

Ia ganditi,va... de ce va trebuie inca un conector intre masina si sosea, din moment ce masina are mereu cel putin 4 puncte in contact cu soseaua.

E banal de simplu sa imaginezi un conector prin mijlocul cauciucylui. Sunt si alte pb de rezolvat sa faci asta viabil, dar pe termen lung, cred ca e gresit sa ne imaginam in scenariul soselei electrice, camioanele drept un fel de trenuri pe roti cu pentagraf

#112
DeCeCe

DeCeCe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 20.07.2017
Pantograf.

Citeam eu cand eram mic o carte sf cu niste tipi ce molfaiau nonstop frunze de coca...ia ghici, strada ce trecea prin zona era capabila sa furnizeze energie.... ma documentez si revin.

Ca si chestie, unul fusese lovit cu ceva tahioni si se trezi in alt viitor....

#113
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011

View Postargentum, on 06 august 2017 - 00:44, said:

Ia ganditi,va... de ce va trebuie inca un conector intre masina si sosea, din moment ce masina are mereu cel putin 4 puncte in contact cu soseaua.

E banal de simplu sa imaginezi un conector prin mijlocul cauciucylui.

Intre timp s-a inventat si incarcatorul Wireless... desigur trebuie inbunatatit pentru a fi folosit la automobile/ camioane, dar e acolo si el.

#114
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012

View Posttfmercedez, on 05 august 2017 - 23:10, said:

Intre timp poate ca se va rezolva problema energiei electrice cu acele reactoare  experimentale cu fuziune , alea de se chinuiesc de 30 de ani cu ele .

Vri sa scrii ca s chinuie de vreo 6 decenii

#115
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postspinname, on 06 august 2017 - 13:13, said:



Intre timp s-a inventat si incarcatorul Wireless... desigur trebuie inbunatatit pentru a fi folosit la automobile/ camioane, dar e acolo si el.

Trebuie sa intelegi ca absurdul din prezent poate fi viitorul.
Avem schimbari radicale, de neimaginat, doar in timpul vietii noastre. Ma rog, asum ca aveti o varsta si nu doar v'a dat mustata.

Vorbeam de incarcatorul wireless. Asta e ca sa punem percepe, sa putem intelege, pe baza cunostintelor din prezent, sa ne imaginam viitorul intr'o forma familiara. Sa il reducem la caracteristici ce le putem percepe si intelege.
Altfel... cine stie? Poate ca transportul va disparea cu totul. Asa cum il cunoastem. Chinezii sunt deja intr'o faza incipienta de jean luc picard si se joaca de'a engagiu'.
Cine va mai avea nevoie de transport cand vom putea reproduce ce avem ca in star trek.. pare de ras? Vreau sa va amintesc ca acelasi ras era pe vremea telexurilor cand se vorbea ca intr'o vreme vom putea trimite obiecte prin telex. Acum ai 3d printer.
Se fac operatii la distanta cu roboti. Un pic diferit de chirurgul ce s'a operat singur de apendicita amu 60 de ani la pol, sau cand naiba a fost...

Evolutia nu se face urmand pasi conservatori si gandind in sabloane.

Edited by argentum, 06 August 2017 - 16:42.


#116
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,787
  • Înscris: 07.02.2003

View PostClovis, on 05 august 2017 - 22:40, said:

Apropo cand miliardele de masini actuale vor fi electrice cum vor fi ele alimentate?
Vom vedea peste zeci de ani cand va fi cazul. Pana atunci retelele vor fi optimizate. De ex ar fi posibila realizarea unei retele paralele care sa fie folosita numai la tractiune.

View Postargentum, on 06 august 2017 - 00:44, said:

E banal de simplu sa imaginezi un conector prin mijlocul cauciucylui. Sunt si alte pb de rezolvat sa faci asta viabil, dar pe termen lung, cred ca e gresit sa ne imaginam in scenariul soselei electrice, camioanele drept un fel de trenuri pe roti cu pentagraf
E o varianta de lucru propusa in Germania si tarile nordice, nu e singura si se preteaza la masini mari.

Edited by andreic, 06 August 2017 - 16:51.


#117
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View Postarab, on 04 august 2017 - 20:42, said:

2040-2050 anii in care resursele de petrol se vor epuiza. Nu e chiar departe, cam cat e de la revolutie pana azi.
Se epuizeaza rezervele cunoscute, dar se gasesc altele... Se va merge intai pe economie, motoare care sa consume cat mai putin, etc... Cred ca abia prin 2100 sa se epuizeze total rezervele dar nici atunci. Plus ca parca exista si biocombustibil...se gaseste intre timp o solutie ceva...

View Postargentum, on 06 august 2017 - 16:40, said:

Cine va mai avea nevoie de transport cand vom putea reproduce ce avem ca in star trek.. pare de ras? Vreau sa va amintesc ca acelasi ras era pe vremea telexurilor cand se vorbea ca intr'o vreme vom putea trimite obiecte prin telex.

Teleportarea pare foarte greu de imaginat...adica, nu putem inca teleporta nici macar lucruri, daramite fiinte umane...Abia dupa ce vom reusi sa teleportam obiecte, va mai dura milenii pana sa o facem cu oameni, daca se va poate face vreodata, deoarece pur si simplu o fiinta umana, vie e de un milion de ori mai complexa decat o simpla bucata de material...iar stiinta si medicina abia inteleg 1% din ce se petrece cu adevarat in corpul uman...

Edited by epetroiu, 06 August 2017 - 16:59.


#118
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017

View Posttfmercedez, on 05 august 2017 - 23:10, said:


Intre timp poate ca se va rezolva problema energiei electrice cu acele reactoare  experimentale cu fuziune , alea de se chinuiesc de 30 de ani cu ele .

europa nici nu vrea sa auda de nucleare. Cum dracu sa faci prognoze economice pe 25-30 de ani pe baza unor tehnologii care inca nu s-au inventat? Te mai miri cum apar crizele economice.

Parerea mea e ca viitorul masinilor electrice consta in baterii de unica folosinta biodegradabile, sau poate anumite subtante care sa produca energie electrica, combustibilul nefiind energia electrica itself ci chiar bateriile (substantele) care o produc.

Edited by titi_greucean, 06 August 2017 - 21:17.


#119
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,787
  • Înscris: 07.02.2003

View Posttiti_greucean, on 06 august 2017 - 21:13, said:

europa nici nu vrea sa auda de nucleare.
Doar Germania si satelitii. Franta are aproape 80% din energie nucleara si asa va ramane multa vreme.

View Posttiti_greucean, on 06 august 2017 - 21:13, said:

Parerea mea e ca viitorul masinilor electrice consta in baterii de unica folosinta biodegradabile,
S-au experimentat fuel cells... nu e prea roz, productia lor costa.

#120
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012
Se pare ca nici macat Stra Treck nu rru7sisti sa urmariti... ca latfle ati fi observta ca nu s folosesc xlcusiv de teleportare

#121
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
@epetroiu: teleportare nu este greu de imaginat, este greu de atins

Totusi... s'a intamplat luna trecuta
http://www.bbc.com/n...o-earth-s-orbit

#122
spinname

spinname

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 01.08.2011

View Postargentum, on 06 august 2017 - 22:12, said:

@epetroiu: teleportare nu este greu de imaginat, este greu de atins
De acord

Quote

Totusi... s'a intamplat luna trecuta
http://www.bbc.com/n...o-earth-s-orbit
S-a intamplat si totusi nu s-a intamplat Posted Image

#123
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,852
  • Înscris: 15.06.2007

View Posttiti_greucean, on 06 august 2017 - 21:13, said:


europa nici nu vrea sa auda de nucleare. Cum dracu sa faci prognoze economice pe 25-30 de ani pe baza unor tehnologii care inca nu s-au inventat? Te mai miri cum apar crizele economice.

Parerea mea e ca viitorul masinilor electrice consta in baterii de unica folosinta biodegradabile, sau poate anumite subtante care sa produca energie electrica, combustibilul nefiind energia electrica itself ci chiar bateriile (substantele) care o produc.
Mda.. si egiptenii cica aveau ceva lampase cu zeama de lamaie si cupru parca. Tot baterie era..

View Postargentum, on 06 august 2017 - 22:12, said:

@epetroiu: teleportare nu este greu de imaginat, este greu de atins

Totusi... s'a intamplat luna trecuta
http://www.bbc.com/n...o-earth-s-orbit
Mda.. un foton.
Sa vedem cand teleporteaza un atom sau de ce nu o molecula..


#124
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Suntem in 2017 si ne intrebam de viitorul staiilor de alimentare cu benzina (peco cum stim noi, dar urmasii pruteanului ar avea ceva de comentat)...

Suntem in 2017 si calatorim cu avionul. Cei ce calatoresc si dincolo de europa, au sansa sa calatoareasca cu avioane mari, cu doua culoare, cu pana la 10 randuri de scaune si chiar avioane cu doua etaje...

Daca nu era legenda lui icar sa tina focul viu, daca nu gandea da vinci ca se poate zbura batand din maini in avioinul lui ajungeam noi oare la primul avion care a zburat doar 12 secunde? Aaa am uitat, suntem deja in 2017 si un avion in prezent transporta sute de pasageri, pe distante de neimaginat pentru cei ce nu si'au dorit sa'si imagineze, acum nu mai departe de cateva zeci de ani.

Daca gandim standard, normal, statiile vor fi acolo si peste 30 de ani si probabil masinile vor consuma in jur de 3%.

Cum spunea ford, daca le dadeam ce isi doreau, probabul vroiau un cal mai rapid

Cascati ochii, iesiti din bula creata de stirile de la ora 5. Lumea se schimba si se schimba al naibii de repede.

#125
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012

View Postargentum, on 07 august 2017 - 03:54, said:

Suntem in 2017 si ne intrebam de viitorul staiilor de alimentare cu benzina (peco cum stim noi, dar urmasii pruteanului ar avea ceva de comentat)...

Suntem in 2017 si calatorim cu avionul. Cei ce calatoresc si dincolo de europa, au sansa sa calatoareasca cu avioane mari, cu doua culoare, cu pana la 10 randuri de scaune si chiar avioane cu doua etaje...

Daca nu era legenda lui icar sa tina focul viu, daca nu gandea da vinci ca se poate zbura batand din maini in avioinul lui ajungeam noi oare la primul avion care a zburat doar 12 secunde? Aaa am uitat, suntem deja in 2017 si un avion in prezent transporta sute de pasageri, pe distante de neimaginat pentru cei ce nu si'au dorit sa'si imagineze, acum nu mai departe de cateva zeci de ani.

Daca gandim standard, normal, statiile vor fi acolo si peste 30 de ani si probabil masinile vor consuma in jur de 3%.

Cum spunea ford, daca le dadeam ce isi doreau, probabul vroiau un cal mai rapid

Cascati ochii, iesiti din bula creata de stirile de la ora 5. Lumea se schimba si se schimba al naibii de repede.


S schimba dar nu asa de iute si nu intotdeauna asa cum se crede. Ca zici de av ioane de mare capacitate ... Jumbo Jt ul a fots proiectat .. fiindca Boeieng tocmai se lamurise ca nu merge cu SST  . Ca in 1965 toti jurau ca in 2000 s vor folosi supersonice de pasageri....

Motorul "atomic" est deja uitat. In anii 50 eram  "siguri" ca in 2000 macar trnurile vor avea motoare "atomice" ....

Pila de combustibil st o poveste de pe vremea lui Jules Verne ....

Ma rpg este ceva car tine de dzvoltarea unei tehnologii. Na de pilda e4xmplul vaselor cu panze. La 1600 un drum din  Europa in India ... dura enorm . LA 1750 navele Indianamen fac tyransportul accesibil si mia ales nu se mai moare pe drum! La 1850 clipperle ating vitez imprsionanate , intr-un singur an nqava poat pleca de la Postsmuth , sa ajunga in China , sa s intoarca si sa ajunga iar in China... Aceiais thnologie insa ajunsa la apogeu..


Da ma ro0g voi nu suntei in star nici sa urmariti Star Treck. Ca latfle ati fi "descoperit" ca in Star Treck n u s folosste numka telportarea

#126
Assur

Assur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 14.07.2017
Foarte posibil peste 20 de ani locul camioanelor de marfa va fi luat de "roiuri" de drone, in locul magazinelor vor exista doar depozite de marfuri in afara oraselor, faci comanda online si drona iti aduce la usa din depozit ce doresti.
Automobilele cate vor mai exista vor fi electrice, iar majoritatea cetatenilor se vor orienta spre transport in comun cu vehicule complexe electrice/solare/telealimentate/maglev, etc.
Banul face tehnologia sa se miste.

Quote

Motorul "atomic" est deja uitat. In anii 50 eram  "siguri" ca in 2000 macar trnurile vor avea motoare "atomice" ....
Pila de combustibil st o poveste de pe vremea lui Jules Verne ....
Cine era "sigur"? Dimpotriva, in literatura de specialitate din anii `50, privitor la energia atomica, se preciza clar ca locomotivele de cale ferata NU vor beneficia vreodata de motor atomic, din motive de protectie biologica+necesitatea de a schimba terasamentul pentru a suporta o locomotiva grea+costuri nefiresti...
Pila de combustibil a fost inventata in anul 1950 de catre General Electric, odata cu aparitia membranelor schimbatoare de ioni, iar in 1950 Jules Verne era nitel cam raposat.

Edited by Assur, 07 August 2017 - 08:07.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate