Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie
 

Audi A4 - mesaj pe bord

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 Claudiu998, on 27 iunie 2017 - 08:39, said:

Pai cam dupa un an e bine sa-l schimbi. Mai lungesti viata motorului. Probabil este setata cu schimbul din Germania. La ei se face cam la 25.000. In Romania la 10-15.000

De ce se face la noi la aproape jumatate din timpul schimbului din Germania ? Teoretic ar trebui sa fie la fel

#20
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Rabla mea este setata la 15.000 km si cind trec de ~14.000 incepe sa ma anunte ca mai am 1000km, 950km, 900km, etc. Ca si ani nu stiu sigur la cit este setata, deoarece nu ma avertizat niciodata. Se pare ca fac peste 15k intr-un an. O sa ma uit de curios cu VCDS-ul sa vad ce zice.

Motorul meu conform carti tehnice este long life. Asta inseamna ca ar fi trebuit sa-i bag ulei long life care duce 30.000 km. Dar cum pe vremuri nu se prea gasea asa ceva in Ro, a ajuns sa aiba schimburi normale la 15.000km.
In urma cu citiva ani (cred ca prin 2008) am cautat pe net ulei dinasta long life si am gasit doar cu viscozitatea 0W si eu deja trecusem deja la 5W. Acum vad ca a inceput sa se gaseasca si la noi ulei long life, insa eu intre timp am ajuns la 10W si azi mine poate ca voi fi nevoit sa sar la 15W. Asa ca nu stiu daca mai merita sa ma mai complic cu ulei long life.

Edited by florin71_skoda, 27 June 2017 - 11:44.


#21
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,679
  • Înscris: 10.10.2011

 Platon, on 27 iunie 2017 - 11:28, said:


De ce se face la noi la aproape jumatate din timpul schimbului din Germania ? Teoretic ar trebui sa fie la fel
fiecare dealer auto are recomandari diferite in functie de locul unde se face exploatarea masinii. regula de aur e ca niciodata nu e prea repede sa schimbi ulei si filtru ulei la masina. eu de ex schimb la 7000 de km, ~ 2 luni, dar asta pentru ca am motor figurant si il tin si in forja :)

#22
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016

 Platon, on 27 iunie 2017 - 11:28, said:

De ce se face la noi la aproape jumatate din timpul schimbului din Germania ? Teoretic ar trebui sa fie la fel
Teoretic, ca practic stam cam prost la capitolul drumuri.
In Germania aceeasi masina face schimburi la 25-30.000. In Romania la 15.000. Genu ala de tara cu 10 kile de praf pe metru patrat.
Costurile sunt minime...150 de lei 5L de ulei si alti 150 pentru filtre. Cand mi-am adus masina din DE, fostul proprietar mi-a spus ca ultimul schimb a fost facut in urma cu 20.000km, iar pe carte sunt tot la 25-30.000. La 20k era destul de curat filtrul de aer. Daca filtrul ala prindea 20.000 in tara noastra era negruu ca tuciu.

Edited by Claudiu998, 27 June 2017 - 12:01.


#23
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Cam ce legatura au drumurile proaste si praful din atmosfera, cu uleiul din motor ? Filtrele inteleg ca sufera din cauza prafului. Dar uleiul ce legatura are cu praful ?

Eu stiu ca exista ulei pe care producatorul a scris ca se schimba la 10.000km si daca folosesti asa ceva trebuie sa-l schimbi la 10.000km
Stiu ca in Ro majoritatea folosesc ulei care producatorul uleiului zice sa-l schimbi la 15.000km.
Mai stiu ca anumite de motoare pot functiona cu ulei de tip long life si in cazul acestora se poate baga ulei long life care rezista 30.000km

#24
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,673
  • Înscris: 24.10.2015
Depinde si de combustibil.

#25
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006

 JurasikMan, on 27 iunie 2017 - 08:39, said:

Masinile se strica mai tare pentru ca stau decat pentru ca merg .

Nici chiar așa. O mașină care nu merge de loc și ruginește prin parcare da, se strică. Dar o mașină care merge puțin sau moderat (dar merge) se uzează mai puțin și deci se strică mai puțin decît una care merge mult.

De altfel e evident pt că la mai toate piesele scrie că tb schimbate mai ales la atîția km și doar secundar la ani. De ex distribuția se schimbă la atîtea zeci de mii de km (indiferent de ani), motorul la fel, etc.

Pe de altă parte uleiul se degradează și cînd stă, sau bateria, sau plasticele pe care bate soarele, etc.

Deci NU trebuie să meargă mai mult cu mașina !

#26
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015

 Kroghy, on 27 iunie 2017 - 08:51, said:

Poti sa resetezi avertizarea dar ai nevoie de vcds sau un drum la service.


In calitate de posesor de A4 , ma asteptam la mai multe de la tine ... :)

@Initiator, ce model este sau ce an ? Daca e a4 b5, b6 sau b7 il poti reseta acasa intr-un minut, la b8 nu m-am interesat dar cred ca se poate face la fel.

#27
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013

 Kroghy, on 27 iunie 2017 - 08:51, said:

Poti sa resetezi avertizarea dar ai nevoie de vcds sau un drum la service.
merge si din bord.

(LE. bah ce dastept sint. n-am vazut comentariile ulterioare, am fost prea trigger happy... schiuz)

Edited by viotl, 02 July 2017 - 16:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate