Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ALH - Probleme motor.
Last Updated: Jun 12 2017 13:29, Started by
Al3csutzul
, Jun 12 2017 10:06
·
0
#1
Posted 12 June 2017 - 10:06
Salut,
Am un golf 4 ,ALH ,250 mii km reali,la care motorul din senin a inceput sa tremure la relanti,defapt nu e tremurat ci e mai mult ca o desincronizare a avansului,mie asa imi suna. ( pe tester avansul e la limita superioara dar in limita). La rece : 20 secunde merge normal ,cateva secunde merge prost ,intra intr-o stare in care motorul vibreaza si merge tremurat cu un zgomot de troncaneala, desi in bord acul rpm ramane constant ,in masina simt vibratia in scaun si schimbator. La cald nu face aproape deloc ,cand si cand . Ca sa il aduc in starea in care tremura si scoate zgomot e suficient ca doar sa pisc ff repede pedala de acceleratie , atunci intra iar in starea aia de tremurat din care ori iese singur ori il turez putin si isi revine. Cel mai grav: daca e in viteza si merg de o turatie aproape de relanti , tremura toata masina ,indiferent de cald sau rece ,si nu e tremuratul de subturat , de ex. nici in treapta 1 la relanti nu merge normal. Pe tester nici o eroare : Pana acum am curatat injectoarele cu liquymoli direct din filtrul de motorina, schimbat furtunele de motorina,egr si debitmetrul au valori normale. Din ce am inteles ,pompele astea de motorina au o parte electronica care e susceptibila la defectiuni de genul acesta iar atunci motorul incepe sa prezinte simptomele de mai sus. Vreun posesor de TDI care a avut ceva probleme asemanatoare si le-a rezolvat ? |
#2
Posted 12 June 2017 - 10:20
Am avut eu ceva asemanator la un A4 1.8TDI cod BKE. S-a dovedit a fi o-ring-urile metalice de sub un injector. Scapa motorina si compresie pe acolo. Vobra motorul de parca era caruta.
50 de lei mai tarziu totul era perfect. |
#3
Posted 12 June 2017 - 10:25
curatarea injectoarelor cu diferite amestecuri cam e frectie
un injector se demonteaza, testat reglat daca mai are ce sau schimbat |
#4
Posted 12 June 2017 - 10:54
cu injectoarele sunt cumva sceptic ca ar fi defecte , porneste la sfert, nu scoate fum si trage blana ,doar relanti-ul ii da de cap batranului motor.
|
#5
Posted 12 June 2017 - 12:27
si la mine pornea fara nici un fel de problema.
si nici pe tester nu se observa vreo anomalie la cantitatea de motorina injectata, corectii , avans, sau alte probleme. Oricum la nr ala de Km , nu strica sa schimbi O-ringurile. In timp se duc Sunt ieftine si relativ usor de inlocuit |
#6
Posted 12 June 2017 - 13:17
nici nu scapa motorina,motorul e perfect curat ,nu ulei , nu motorina.etc
|
#7
Posted 12 June 2017 - 13:29
La rulajul acela pot sa apara multe doar din uzura interna . Sase mari sunt sa fie din alimentare . Se poate si din amestec , verifica pe la filtrul de aer daca primeste destul , sa nu fie ceva obturat . Presupun ca testerul l-ai pus si nu ai alte erori . Deasemenea poate fi partea electrica de pe pompa usor decalibrata si la regim scazut sa nu sincronizeze corect . O verificare de pompa ,electric si mecanic, costa 200-250 ron si dureaza vreo ora si jumatate. Injectoarele se verifica mai usor. Din pacate , pompa o poti verifca daca baga ...nu si cat de corect baga in fiecare regim de turatie .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users