Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Am primit de la Altex un tv cu display-ul spart!

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,159
  • Înscris: 19.09.2005

 Koko19870000, on 26 mai 2017 - 22:41, said:

Mi-au spus doar sa completez formularul si ca ma vor contacta.
cred ca trebuiesc incurajati sa te contacteze....

#20
Ana0181

Ana0181

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 10.03.2013
Ok, la discutiile/corespondenta urmatoare ce o vei mai avea cu reprezentantii Altex, daca se va pune problema ca de ce n-ai verificat coletul la livrare, le vei raspunde ca nici macar nu ai stiut de aceasta posibilitate...curierul ti-a "pus in brate" coletul, ti-a luat banii si-a facut repede stanga-nprejur.  Apoi, imediat cum a plecat (nu trebe sa le zici tu acum ca ai mai stat nush'cat timp dupa aia) ai deschis coletul...in care s-a divedit a fi tv-ul spart...La eventuale incercari ale lor cum ca poate tu esti de vina, ca daca ti-ai spart tu televizorul, etc, le vei mai spune eventual si ce te-a mai sfatuit colegul alexandrualex de mai sus, cum ca doar nu erai tu nebun sa-ti spargi noul tv tocmai platit. Pui accent si pe faptul ca ambalajul are o oarece deteriorare in coltul respectiv. Poate se va rezolva... eu cred ca cei de la Altex vor fi indestul de seriosi incat sa nu lase sa se faca prea mare tam-tam (mai ales in conditiile cand tuturor comerciantilor online de produse electronice si electrocasnice -si nu numai-  le este binecunoscut faptul ca curierii romani le provoaca o enorma paguba) si probabil iti vor cere sa le returnezi produsul. Succes.

Last edit: Apropo de curierii romani... Odata la o comanda de niste piese de mobilier de la jisk, una dintre piesele comandate, un bufet din mdf vopsit a venit rupt la propriu... evident ca nu se putea face verificarea la livrare (pentru cine stie sau nu, jisk trimite piesele neansamblate, in regim do it yourself), sa poti scoate dintr-o cutie o mie si una de piese si sa le verifici pe fiecare in parte...ca nu mai pleca curierul cateva ore... :) Consternata in primul rand de ambalajul si protectia precara a pieselor, in discutia telefonica cu cei de la serviciul clienti (care imi spusesera ca din pacate lucruri de genul asta li se intampla foarte des, le zic la un moment dat ca de ce nu transmit catre fabrica acest aspect cu protectia prea slaba... Stiti ce mi-a raspuns? Ca au facut-o dar cei de la fabrica nu concep cum mama naibii numai in Romania se intampla atatea deteriorari la transporturile prin curier... ca prin alte tari cica nu se intampla...
Altadata, imi aduc curierii un produs mare electrocasnic... cand sa-l coboare din camion si sa-l puna pe caruciorul ala al lor, le spun...hopaaa!! vezi ca pe partea aia e indicat pe ambalaj sa nu fie sprijinit pe spatele caruciorului! Au facut o fata de te lua rasul... aaaa...cica, nici n-au stiut ca mai sunt si semne dintr-astea pe ambalaje...
Povestile pot continua...

Edited by Ana0181, 26 May 2017 - 23:02.


#21
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
eu am avut o pb asemanatoare cu un All in one lenovo, a durat 3 saptamani dar produsul a fost inlocuit.Intradevar e ceva bataie de cap.

#22
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,827
  • Înscris: 07.06.2014
cumva offtopic, dar despre altex si curierii "lor", am avut si eu intamplare cu un produs comandat de la altex, dar pt ca ei colaboreaza doar cu un anume curier, a trebuit sa astept dupa ei, ideea era ca a venit la o alta ora decat era convenita, iar pt ca nu m-a gasit la adresa, curierul a zis ca nu concepe sa stea cu acel colet pana a 2-a zi si el ii face automat retur. cu un telefon la altex, care au zis ca ei nu lucreaza in acest stil, au contactat curierul sa livreze a 2-a zi. cand am preluat coletul, era scris pe el refuzat de client

cam astia sunt curierii. fac ce ii taie capul, stapani pe plantatie, iar clientul plateste si pagubele lor cum e in cazul tau.

de aceea e bine sa faci poze inainte de a desigila produsul, daca ai probleme in interior, macar poti arata cum s-a prezentat anterior deschiderii.

am patit si cu un frigider, unde de fata cu curierul l-am desfacut din cutie, cutia sigilata cu chingile si etichetele producatorului, asadar direct din fabrica, iar cand am scos cutia, era pe el ditamai indoitura si cu vopseaua sarita, desi ambalajul intact. asadar, anterior ambalarii in fabrica, acel frigider a fost lovit. asa ca se intampla si dinastea, nu e musai vina curierului pt astfel de defecte.

dar nici nu-i absolv de alte pacate profesionale care le au, sunt patita si eu de multe ori.

#23
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
E ingrijorator: din ce in ce mai multe reclamatii cauzate de transport. Cutii mutate dintr-un depozit in altul, volume mari, graba.
De ce nu-i obliga pe curieri sa semneze un proces verbal impreuna cu clientii, in care sa se specifice ca a fost desfacut ambalajul si verificat continutul?
Pe timpuri cand nu era fan curier, faceam proba de functionare si luam TV-ul cu taxiul acasa, pe banii mei.
Nu vreau sa par tendentios dar unele lucruri, fragile, trebuie ridicate personal.

PS: ati vazut cum conduc soferii de la fan courier sau DPD , etc ? Cum iau gropile si curbele?
Chisalita se face inauntru

Edited by sonnydellmarco, 27 May 2017 - 06:10.


#24
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,416
  • Înscris: 08.02.2011
Pai deschiderea coletului la livrare tocmai asta face, arunca responsabilitatea pe curier (de asta de obicei curierul evita sa precizeze ca poti sa-l deschizi inainte). Si NU esti obligat sa platesti nimic inainte, cum s-a spus eronat pe aici.

#25
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Ba..da si tv-urile sunt ambalate de 2 bani...  De asta am si fost personal sa-l ridic ( tot de la Altex )..  Tv de 1000 de coco ambalat cu polistiren de vedeai soarele prin el.. De fapt avea doar deasupra si dedesubt, In fata ecranului era doar o folie de 1mm. WTF?

Cum naibii sa mi-l aduca Fan Curier? Ati vazut vreodata prin trafic cam ce fac aia cu dubele??

#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@initiator
Am patit-o si eu anu' trecut, prin octombrie, cu un televizor de 43'' cumparat de la emag. Eu n-am fost acasa, era mama. Curierii, baieti gentili, s-au "oferit" chiar sa il bage in casa. Normal, cind am ajuns, am vazut cutia deteriorata la un colt. Am fost sigur de ce urma sa gasesc in colet...
Am facut o sesizare de produs primit defect si mi l-au schimbat insa toata tevatura a durat ceva... aprope 3 saptamini de la sesizare si pina mi-au trimis altul.

#27
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017
OPC-ul te ajuta in situatia data. Nu pooti dovedi ca nu l-ai spart si nici Altexul nu poate dovedi ca nu l-au spart ei. Acelk produs o sa intre la pierderile firmei si NUMAi prin OPC poti sa-ti recuperezi banii. NICIODATA sa nu mai faci prostia sa comanzi online televizoare mai mari de 32inch, vina este de la curierat si ca sa fii sigur ca-ti ajunge produsul OK trebuie sa mai platesti asigurare colet

#28
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 samebo, on 26 mai 2017 - 22:22, said:

Poate nu locuieste in preajma unui magazin, sau poate produsul dorit nu exista in magazin...
Poate produsul are un pret mai mare in magazin, poate doreste sa aiba optiunea de a returna produsul daca se nimereste cu defecte, poate doreste ca in cazul in care se defecteaza in perioada de garantie sa beneficieze de pickup and return.

Sunt multe motive pentru care ai prefera sa comanzi online si sa nu cumperi din magazin.
Daca faci comanda primesti aparatul in ce magazin vrei tu....adica daca aparatul e in Altex Galati il poti primi in Altex Iasi.....

 bogdan181180, on 27 mai 2017 - 08:18, said:

OPC-ul te ajuta in situatia data. Nu pooti dovedi ca nu l-ai spart si nici Altexul nu poate dovedi ca nu l-au spart ei. Acelk produs o sa intre la pierderile firmei si NUMAi prin OPC poti sa-ti recuperezi banii. NICIODATA sa nu mai faci prostia sa comanzi online televizoare mai mari de 32inch, vina este de la curierat si ca sa fii sigur ca-ti ajunge produsul OK trebuie sa mai platesti asigurare colet
Cum demonstrezi ca aparatul a venit defect? Sa nu ne mai ascundem dupa bostan....Acel televizor nu se va schimba niciodata .....OPC-ul nu te poate ajuta pentru ca tu ai semnat de primire si nici macar nu poti demonstra ca nu l-ai sticat tu.....E o chestie logica....
Cand primesti un aparat primul lucru pa care-l faci e sa verifici integritatea ambalajului.....e un lucru normal ...daca ambalajul are defecte refuzi din start produsul.....



 mariovrs, on 27 mai 2017 - 07:08, said:

Ba..da si tv-urile sunt ambalate de 2 bani...  De asta am si fost personal sa-l ridic ( tot de la Altex )..  Tv de 1000 de coco ambalat cu polistiren de vedeai soarele prin el.. De fapt avea doar deasupra si dedesubt, In fata ecranului era doar o folie de 1mm. WTF?

Cum naibii sa mi-l aduca Fan Curier? Ati vazut vreodata prin trafic cam ce fac aia cu dubele??
Ce tv ai luat tu de 1000 de euro ambalat in punga? Al meu a costat mai putin si avea super ambalaj......

Edited by Clovis, 27 May 2017 - 09:40.


#29
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

 Clovis, on 27 mai 2017 - 09:24, said:

Acel televizor nu se va schimba niciodata .....OPC-ul nu te poate ajuta pentru ca tu ai semnat de primire si nici macar nu poti demonstra ca nu l-ai sticat tu.....E o chestie logica....
Cand primesti un aparat primul lucru pa care-l faci e sa verifici integritatea ambalajului.....e un lucru normal ...daca ambalajul are defecte refuzi din start produsul.....

Imi pare rau pentru initiator dar 99% va ramane cu produsul defect.....
Asta se intampla la Gigi bisnitarul tepar care trimite cu buna stiinta produse stricate sa scape de ele... daca Altex face asta nu dovedeste decat ca e la fel ca Gigi bisnitarul tepar.
Orice magazin care se respecta va inlocui produsul fara prea mari probleme... sa spui ca e vina cumparatorului nu denota decat faptul ca se cunoaste faptul ca el s-a trimis defect direct de catre magazin care incerca sa scape de el din gestiune.
Cat despre curieri... busesc coletele de toti peretii intentionat, refuza verificarea coletului, ba mai mult, ca sa evite verificarile refuza si sa vina cu produsul la usa si te invita sa il iei din strada, uneori au tupeul sa te cheme si la 10 strazi distanta, ca ei nu au drum pe acolo, atat de nesimtiti sunt. Asta e unul din motivele pentru care am incetat sa mai platesc in avans coletele. Daca nu vine pana la usa cu el intact si refuza verificare fac retur si reclamatie la vanzator si curier... si-au luat-o in cap curierii astia noi, ca au angajat numai picatii la BAC care sunt mai ieftini si altceva in cap nu aui decat spaga si timp liber, vor sa termine munca pana in ora 12, apoi sa fie liberi, deasta sunt nesimtiti asa.

#30
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 samebo, on 27 mai 2017 - 09:41, said:

Asta se intampla la Gigi bisnitarul tepar care trimite cu buna stiinta produse stricate sa scape de ele... daca Altex face asta nu dovedeste decat ca e la fel ca Gigi bisnitarul tepar.
Orice magazin care se respecta va inlocui produsul fara prea mari probleme... sa spui ca e vina cumparatorului nu denota decat faptul ca se cunoaste faptul ca el s-a trimis defect direct de catre magazin care incerca sa scape de el din gestiune.

Produsele vandute de Altex nu sunt proprietatea Altex.....Daca dai peste un angajat mai sarguincios Altex nu o sa-ti schimbe niciodata produsul mai ales ca nu ai dovada ca asa ai primit produsul.....E un defect care face aparatul inutilizabil si practic Altexul ar ramane cu el in brate.....Daca aparatul avea un defect de functionare sau altceva (nu corespundea asteptarilor cumparatorului) ...alta era situatia.....Daca produsul a fost livrat de o firma de curierat care nu apartine de Altex atunci pisica va fi aruncata de la unul la altul.....Practic Altexul se va spala pe maini si va zice ca e vina curierului si/sau a cumparatorului.....iar curierul va zice ca e vina Altex si/sau a cumparatorului....Imi pare rau dar asta e situatia...nu poti oblige pe cineva sa schimbi ceva defect daca nu poti demonstra ca a venit defect

Gandeste-te la urmatorul scenariu ...nu esti acasa vine TV-ul ....sotia, soacra sau copilul loveste cutia care cade si strica aparatul ...ridica cutia la loc...vi acasa desfaci aparatul il gasesti stricat....nimeni nu recunoaste (mai ales in cazul copiilor...astia nu recunosc niciodata ceva) faci sesizare si incepe balciul....E in cazul asta Altex Gigi bisnitarul ca nu vrea sa-ti schimbe  aparatul? De ce nu priviti niciodata din prisma vanzatorului si numai ce va convine?

Edited by Clovis, 27 May 2017 - 10:00.


#31
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Si tu de ce pleci de la prezumtia ca numai clientul e vinovat (ca sigur el l-a spart, daca nu el, atunci copilul, nevasta, scoacra, pisica, etc) si nu comerciantul?
Sa inteleg ca esti comerciant si texte din astea penibile le bagi la inaintare la client?

#32
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 666
  • Înscris: 02.05.2008

 Dany_Darke, on 27 mai 2017 - 02:07, said:

cumva offtopic, dar despre altex si curierii "lor"..

cam astia sunt curierii. fac ce ii taie capul, stapani pe plantatie, iar clientul plateste si pagubele lor cum e in cazul tau.


 samebo, on 26 mai 2017 - 22:28, said:

doar ca, ce sa vezi, nici un curier nu accepta asta si vrea intai sa platesti si sa semnezi de primire si apoi se spala pe maini.
Fiinte mai jegoase decat curierii nu exista... dar asa e cand angajezi toti picatii la BAC care altceva decat spaga si timp liber nu au in cap.

Nu le iau apararea curierilor pentru ca si eu m-am "certat" cu multi.

Dar martea asta mi-a venit un laptop de la altex prin nemo.

I-am spus curierului ca vreau sa il deschid si a fost chiar ok omul, m-a ajutat, l-am inspectat amandoi. A si zis "si eu comand online si eu stiu cum e sa iti vina produse, uita-te la el porneste-l, ai dat niste bani" fara graba si fara stres. Si nu era un laptop foarte scump, 2249 lei.

Ce m-a mirat in schimb a fost cum s-a pus problema. Daca se dovedea ca e spart/crapat/stricat el nu putea sa ia inapoi produsul, consemna in PV ca a venit stricat si tot eu trebuia sa merg la altex pentru retur si completat hartoage.

Imi pare rau pentru problema ta, va trebui sa te chinui un pic dar poate reusesti sa recuperezi banii. Data viitoare deschide coletul.

Edited by Maryus89, 27 May 2017 - 10:17.


#33
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Am avut si eu curieri din astia buni pe vremuri, erau baieti mult mai simtiti si profesionisti, dar in ultimii 2 ani toate companiile au angajat numai picati la BAC (iti dai seama dupa varsta si limbaj) si s-a dus naibii toata treaba.
Pur si simplu regret vechii curieri, care erau pro pe langa astia noi... cel mai pro din toti era unul chiar tinerel, specie rara.

#34
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,608
  • Înscris: 05.12.2005
Dacă ambalajul era original şi complet era aproape imposibil să se spargă ecranul, mai ales la margine.  TV-ul e învelit de obicei în folie şi pe margini e băgat în polistiren expandat. Fabricantul e riguros când e vorba de protecţia la transport. Singura variantă ar fi apăsare foarte puternică pe cutie care deformează mecanic carcasa televizorului până cedează panelul, însă în cazul ăsta cutia de carton trebuia să fie zob şi să atragă atenţia.
În schimb am văzut cazuri când imediat după instalare, verificând funcţionarea cumpărătorul avea o gramadă de cabluri întinse pe covor, copilul vine în fugă din camera lui să vadă dacă merg deja desenele animate şi se împieadică de unul din cabluri. Urmarea e uşor de bănuit.

#35
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Nu e chiar atat de greu de crezut ca e spart cu ambalaj original intact... sunt ambalate destul de prost.
Eu am patit treaba asta tot la Altex/MediaGalaxy cu un notebook cumparat din magazin. Notebook ambalat in 2 cutii.
Desfacut de angajat la biroul de proba si gasit eranul crapat. Evident ca nu l-am acceptat si am cerut altul nou desi asta era platit deja (ca ei fac proba doar dupa plata).
Si angajatul mi-a spus ca nu e prima data cand s-au gasit astfel de probleme, au intalnit si la laptopuri mai ieftine si la TV-uri.
Deci cumva se produc acele fisuri, ori din fabrica ori cand le trantesc pe podea la transport.
La laptopul ala nu greu puteai sa iti imaginezi ca e posibil, ca era ambalat foarte bine, era din gama premium... avea cutie tare, zona tampon, apoi iar cutie tare in care se afla produsul...
La TV-uri e usor de imaginat cum apar fisurile, ca sunt ambalate prost, in carton destul de moale la cutie, inauntru polistiren la colturi/laterale si TV-ul intr-o panza de 1mm grosime Posted Image Daca il trantesti in cutie de cateva ori pe podea m-as mira sa nu crape ceva la el. Si trantitul e ceva "normal" la transport.

PS: ca tot sar aparatorii cu doveditul, de parca clientul trebuie sa fie anchetator/procuror... mai la vest curierul iti lasa TV-ul in usa daca nu esti acasa, daca dispare de acolo sau e praf cand il deschizi compania care il trimite (Amazon) il inlocuie fara probleme.
La noi e mai usor sa incerci sa plasezi vina la client si sa dai teapa.

Pentru initiator: pune aici poze cu produsul sa vedem si noi dauna Posted Image

Edited by samebo, 27 May 2017 - 10:50.


#36
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Subiect mutat aici.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate