Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Am primit de la Altex un tv cu display-ul spart!
Last Updated: Jun 05 2017 15:18, Started by
Koko19870000
, May 26 2017 21:56
·
0
#1
Posted 26 May 2017 - 21:56
Buna seara! Am primit si eu astazi un televizor de la Altex, toate bune si frumoase, pana am deschis cutia si ce sa vezi surpriza, display-ul spart in partea dreapta, sincer am inceput sa plang pt ca am strans cu greu banii pt acest tv. Am sunat la relatii clienti insa, mi-au zis sa completez un formular cu reclamatii si sa astept sa ma contacteze ei. Oare imi schimba produsul sau macar in service...a mai patit cineva asta? Cum s-a rezolvat problema?
Edited by Koko19870000, 26 May 2017 - 21:59. |
#3
Posted 26 May 2017 - 22:02
Daca nu l-ai spart tu dupa ce l-ai primit si ai noroc o sa fie inlocuit...
|
#4
Posted 26 May 2017 - 22:04
Putin deteriorat, cutia se vede ca nu este noua si cu o ruptura mica, abia sesizabila, in locul unde e spart display-ul.
|
#5
Posted 26 May 2017 - 22:07
nu mergea sa faci cerere curier cu verificare colet?
intra pe site si fa un formular de reclamatii sia steapta, in 2 -3 zile primesti raspunsul. ce tv? poti pune un LINK ? nu fi trist, o sa fie bataie de cap daca altex, sunt gayzeri, dar se va rezolva! daca nu cu ei, cu anpc-ul. si uite ceva ce am inventat eu si ma ajutat mult cand ei incercau sa-mi arunce mie balega in curte, ei o sa zica ca l-ai spart tu intr-un fel sau altul, tu le zici asa " credeti ca mi-am luat TV nou ca sa-l sparg imediat? de ce mi-as sparge bunul meu?! va rog sa-mi dati altul la fel" pe mine m-a scapat de multe belele cu un monitor la emag si unul la altex, cand au dat vina pe mine cu nesimtire! e clar, gaurica aceea a fost vreun surub prin vreo masina sau depozit, sau chiar vreo unealta de incarcat coletele pe undeva, sau altex te-a "mirosit" si a incercat sa ti-l bage pe gat, mai fac ei d'astea. Edited by alexandrualexww2, 26 May 2017 - 22:09. |
#6
Posted 26 May 2017 - 22:08
Corect, trebuia sa verifici la livrare, mai ales ca Altex chiar au politica aceasta...
https://altex.ro/liv...schide-coletul/ |
#7
Posted 26 May 2017 - 22:13
La aprox doua ore dupa ce am primit tv-ul am desfacut cutia si am facut imediat reclamatie, cu foto atasate si tot tacamul. Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva , desi am facut nenumarate comenzi online. Am gresit ca nu am desfacut coletul in prezenta curietului, da ce mai pot face acum, ca nu mai pot da timpul inapoi
|
#8
Posted 26 May 2017 - 22:14
Nu poti demonstra ca nu l-ai spart tu.
Imi pare rau, nu exista fundament pentru rezolvarea situatiei in mod favorabil tie. |
#9
Posted 26 May 2017 - 22:17
alexandrualexww2, on 26 mai 2017 - 22:07, said:
nu mergea sa faci cerere curier cu verificare colet? intra pe site si fa un formular de reclamatii sia steapta, in 2 -3 zile primesti raspunsul. ce tv? poti pune un LINK ? nu fi trist, o sa fie bataie de cap daca altex, sunt gayzeri, dar se va rezolva! daca nu cu ei, cu anpc-ul. si uite ceva ce am inventat eu si ma ajutat mult cand ei incercau sa-mi arunce mie balega in curte, ei o sa zica ca l-ai spart tu intr-un fel sau altul, tu le zici asa " credeti ca mi-am luat TV nou ca sa-l sparg imediat? de ce mi-as sparge bunul meu?! va rog sa-mi dati altul la fel" pe mine m-a scapat de multe belele cu un monitor la emag si unul la altex, cand au dat vina pe mine cu nesimtire! e clar, gaurica aceea a fost vreun surub prin vreo masina sau depozit, sau chiar vreo unealta de incarcat coletele pe undeva, sau altex te-a "mirosit" si a incercat sa ti-l bage pe gat, mai fac ei d'astea. Asta e tv-ul https://altex.ro/tel...ps-43puh6101-88 |
#10
Posted 26 May 2017 - 22:17
Am si eu o intrebare , pentru mine , nu are legatura cu initiatorul . Cand vrei sa cumperi ceva , nu poti merge tu personal , sa vezi ce cumperi ?? Nu de alta , dar asa , comandand online , astepti pachetul ca pe Mos Craciun ....oare ce o fi ?? Oare cum o fi ??
|
|
#11
Posted 26 May 2017 - 22:21
In orasul meu nu aduce acest tip de tv, de asta am si facut comanda online. Totusi zic eu am luat un produs de la Altex, nu OLX
|
#12
Posted 26 May 2017 - 22:22
gladiatore, on 26 mai 2017 - 22:17, said:
Am si eu o intrebare , pentru mine , nu are legatura cu initiatorul . Cand vrei sa cumperi ceva , nu poti merge tu personal , sa vezi ce cumperi ?? Nu de alta , dar asa , comandand online , astepti pachetul ca pe Mos Craciun ....oare ce o fi ?? Oare cum o fi ?? Poate produsul are un pret mai mare in magazin, poate doreste sa aiba optiunea de a returna produsul daca se nimereste cu defecte, poate doreste ca in cazul in care se defecteaza in perioada de garantie sa beneficieze de pickup and return. Sunt multe motive pentru care ai prefera sa comanzi online si sa nu cumperi din magazin. Edited by samebo, 26 May 2017 - 22:23. |
#13
Posted 26 May 2017 - 22:24
In orasul meu nu aduce acest tip de tv, de asta am si facut comanda online. Totusi zic eu am luat un produs de la Altex, nu OLX
|
#14
Posted 26 May 2017 - 22:26
koko@
In momentul cand le-ai dat telefon sa le spui ca e spart, te-au intrebat daca ai facut verificarea in prezenta curierului? Sau doar le-ai reclamat aspectul si ti-au spus ca te vor contacta? |
#15
Posted 26 May 2017 - 22:28
Eu spun sa documentezi totul (poze cutie, produs inchis, produs deschis). Poate pui poze si aici.
Faci o sesizare si sa astepti raspunsul. Daca nu iti place raspunsul sa faci si o sesizare la ANPC. De obicei incearca sa arunce vina catre client, ca el e vinovat ca nu a stat sa desfaca coletul inainte sa marcheze banul... doar ca, ce sa vezi, nici un curier nu accepta asta si vrea intai sa platesti si sa semnezi de primire si apoi se spala pe maini. Fiinte mai jegoase decat curierii nu exista... dar asa e cand angajezi toti picatii la BAC care altceva decat spaga si timp liber nu au in cap. Edited by samebo, 26 May 2017 - 22:29. |
|
#16
Posted 26 May 2017 - 22:29
Daca era un defect de ordin tehnic era altceva. Te intelegeau si aia cu care ai vorbit la telefon. Nasol ca nu ai facut verificare colet.
Nu prea ai cum sa dovedesti ca ai primit tv-ul deja crapat/lovit. Odata ce curierul ti-a dat produsul tu esti raspunzator de el. Puteai sa-l scapi doamne fere din mana pana il carai in casa, asta in primele 2 minute dupa ce ti l-a predat...apai dupa 2 ore. Pozele nu fac 2 bani. Totusi poti sa vorbesti cu baietii de la service(habar n-am cu ce are contract altexu) pentru o reparatie pe banii tai, ca sa ramana in garantie. Dar avand in vedere ca trebuie schimbat tot ecranul o sa coste ceva... Alta solutie nu prea vad. Cu anpc-ul poate sa dureze saptamani intregi si tot nu rezolvi nimic. E tara lu' papura voda. Edited by Claudiu998, 26 May 2017 - 22:32. |
#17
Posted 26 May 2017 - 22:30
gladiatore, on 26 mai 2017 - 22:17, said:
Am si eu o intrebare , pentru mine , nu are legatura cu initiatorul . Cand vrei sa cumperi ceva , nu poti merge tu personal , sa vezi ce cumperi ?? Nu de alta , dar asa , comandand online , astepti pachetul ca pe Mos Craciun ....oare ce o fi ?? Oare cum o fi ?? Eu, in cazul in care vorbim de un produs scump, prefer sa=l cumpar exclusiv online. Asta pentru ca se poate sa nu-mi placa cum functioneaza chiar daca nu e defect.In cazul acesta pot sa-l returnez in 15 zile si mi-am luat banii inapoi. Asta nu inseamna ca nu merg si in magazin sa vad produsul respectiv. De asteptat..., asa e, fierbi un pic pana vine, dar de obicei vine repede. Maxim 2 zile. Acelas lucru il recomand tuturor. Ai un mare avantaj daca (,) comanzi produsul online. Cat despre situatia initiatorului... e greu de dovedit ca a fost primit spart. Depinde de magazin daca vor sau nu sa=l schimbe. Edited by Daniel2222, 26 May 2017 - 22:31. |
#18
Posted 26 May 2017 - 22:41
Mi-au spus doar sa fac reclamatie, atat
Ana0181, on 26 mai 2017 - 22:26, said:
koko@ In momentul cand le-ai dat telefon sa le spui ca e spart, te-au intrebat daca ai facut verificarea in prezenta curierului? Sau doar le-ai reclamat aspectul si ti-au spus ca te vor contacta? Mi-au spus doar sa completez formularul si ca ma vor contacta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users