Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs
 Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?
 Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?
 Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 

Volanul se invarte greu (Peugeot 206)

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
tony_4football

tony_4football

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 27.05.2007
Salut.

Am cumparat de curand un Peugeot 206 fabrigat in 2005. Problema este ca se invarte volanul greu si trage putin stanga, iar daca dau maxim stanga de el ramane asa, nu mai revine la pozitia normala.

Are 100.000 km.

#2
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
incepi de la servo

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015
Mergi la service.

#4
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Verifica nivelul la lichidul de servodirectie.
Dacă e la nivel verifica pompa.  Mai ales dacă e electrică.
Puntea spate se poate recondiționa. Exista kit compus din bucșe și rulmenții aia doi de pe mijlocul punții. E vreo 5-600 de lei.

Edited by PoeOvidiu, 24 May 2017 - 19:46.


#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011

 androholic, on 24 mai 2017 - 19:43, said:

A specificat ca are doar 100.000 km. Directia e pe puntea fata. Ma mir cum de nu i-ai zis sa schimbe toba de esapament.
Legat de tras intr-o parte, vezi sa fie cauciucurile la fel, presiunea din roti, pune mana pe jante, sa vezi daca sunt la fel de calde pe aceiasi punte, sa nu fie un etrier blocat, posibil si unghiurile aiurea. Directia grea, e buba la servodirectie.

Edited by calinkgb, 24 May 2017 - 21:41.
Raspunde on-topic daca ai ce, lasa problemele cu userii...


#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Volanul se învârte greu și cu roțile din față suspendate în aer?

#7
GreyBeard

GreyBeard

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 02.05.2017

 tony_4football, on 24 mai 2017 - 19:26, said:

Problema este ca se invarte volanul greu si trage putin stanga, iar daca dau maxim stanga de el ramane asa, nu mai revine la pozitia normala.

Ai pornit motorul? Are cureaua de accesorii intreaga? La nici o masina in stationare nu revine volanul pe centru.

#8
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Geometria roților ai verificat-o?

#9
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Frumos...
O pagina intreaga de dat la gunoi, pentru ca va place sa confundati o arie tehnica cu "Fun"-ul. :(
Incercati sa raspundeti on-topic, nu sunt necesare posturi pentru "trash"!

#10
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
On-topic: mergi la service.

#11
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Ce tot o tii mai nene cu rola de distributie ? ,nu îi functioneaza servodirectia e clar.

#12
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 calinkgb, on 24 mai 2017 - 21:43, said:

Frumos...
O pagina intreaga de dat la gunoi, pentru ca va place sa confundati o arie tehnica cu "Fun"-ul. Posted Image
Incercati sa raspundeti on-topic, nu sunt necesare posturi pentru "trash"!

Ok domnu, hai sa explic cum as face eu:

1. verificat vizual cauciucuri
2. dus la o vulcanizare cu reglat geometrie, verificat si rezolat geometria (baietii de pe acolo nu-s picati din pom-le explici care-s simptomele si problemele, cam stiu despre ce e vorba si-ti spun)
3. daca aia nu zic nimic, masina face la fel, aici sunt doua variante: tester specializat sau dus direct la baietii care se ocupa de casete directie
(eu as merge direct la cei cu casete directie)

In prealabil, fata de toate actiunile astea, as da un sarci de bun simt pentru probleme de genul, atat pe goagle, cat si pe forumul monomarca, poate ma scuteste de niste chestii. No cred ca-i completa treaba acum.

#13
hadid

hadid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 12.01.2017

 silesax, on 24 mai 2017 - 22:01, said:

Ce tot o tii mai nene cu rola de distributie ? ,nu îi functioneaza servodirectia e clar.
la un reno symbol aceleasi probleme si a fost aia de vina

#14
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Servo ar trebui sa fie pe accesorii, nu pe distributie.

#15
iuliangrecu

iuliangrecu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 26.09.2010

 hadid, on 24 mai 2017 - 22:48, said:

la un reno symbol aceleasi probleme si a fost aia de vina
La mine la symbol (1.4, 120.000km) avea aceleasi simptome (cu exceptia tras spre stanga), problema a fost coloana/axul de directie, nu caseta  ;)

#16
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,979
  • Înscris: 20.10.2015
Masina cred ca a avut accident
Mergi la service la geometrie. E foarte curios ca nu mai revine volanul. Dinamic e imposibil daca are geometria in parametrii
Eu nu m-as juca cu directia

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Citroen lovit tare in roata, aceleasi simtome- a fost caseta de directie. Ce era ciudat era ca volanul se invartea mai greu intr-o directie decat in cealalta. F putin mai greu dar sesizabil. Servodirectia se verifica usor pe tester. S-a schimbat caseta dupa ce pompa a iesit ca  fiind in parametri. Nu te apuca sa dai banii pe geometrie inutil. Mai bine o pui pe tester de banii aia sa vezi daca e ok servodirectia. Daca e ok, atunci e 99% caseta.

Reparatia e suportabila chiar si pt un batran 206. In plus, va fi ultima data cand schimbi caseta daca asta e problema.

Edited by underb, 25 May 2017 - 07:15.


#18
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Și dacă nu e pompa electrica atunci ce rol are testerul? Prima data verifica nivelul uleiului la servo și pe urma mai vezi. Te trezești ca faci teste și verificări pe bani și tu ai uleiul sub minim .

Edited by PoeOvidiu, 25 May 2017 - 08:55.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate