Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
”Bucătarul a avut o zi proastă ” - Acceptabil sau nu ?
#55
Posted 27 April 2017 - 08:00
La carte scrie că:
Chelnerul,ospătarul,bucătarul,plus cei ce lucrează în tot ce ține de alimentație publică,trebuie să fie capabili să poată să-și stăpânească "nervii" sau alți factori "interni"(supărări) și să nu și-i "verse" pe client. Asta ca să nu ne trezim că mâncăm ciorbiță cu aromă de cianură sau alte toxice. |
#56
Posted 27 April 2017 - 14:30
#57
Posted 27 April 2017 - 15:42
#58
Posted 27 April 2017 - 16:19
Nu era o afirmatie legata de tine personal. Ci de "a fi praf". Dimpotriva, ti-am dat dreptate: te-ai exprimat corect. Sa inteleg ca accepti criticile, parerile contra, dar nu suporti sa ti se dea dreptate ? Uluitor.
Nu despre atitudine era vorba in topic ? Sau despre tupeul de a pune la vanzare/a servi un produs esuat ? Sau pentru tine si astea, tot unul si acelasi lucru sunt ? |
#59
Posted 27 April 2017 - 16:57
Nu te mai scoate acuma, că a fost evident ce ai vrut să scrii. Plus că cineva a sugerat pe pagina precedentă că dacă m-aș face eu bucătar cu salariul acela, atunci n-aș mai avea părerea pe care o am și tu ai fost de acord cu el.
Apropo, cel care a zis treaba cu salariul tot n-a citit ce am scris mai înainte : dacă vrei să ajungi undeva, trebuie să pornești de undeva. Da, mulți pornesc de jos - wow, adică bun venit în realitate. Și ce ? Dacă vrei să avansezi, atunci trebuie să dai performanță și apoi să îți ceri salariul - nu invers ! Chiar nu se înțelege logica asta simplă ? Bucătarii și orice profesionist din orice domeniu nu a devenit bun odată ce a primit un salariu bun, ci a primit salariu bun pentru că a devenit bun. Probabil ar fi mai ușor de înțeles pentru un copil de 5 an acest concept, pentru că el măcar nu amestecă judecata cu frustrările personale și ego-ul rănit, astfel că o idee simplă este înțeleasă și viața devine mai clară. Toate chestiile astea ” evidente ” de fapt nu sunt înțeles și aplicate nici de 20% din populație, pentru că dacă ar fi, atunci țara asta n-ar fi unde este acum. Toți stau pe bancă și mestecă semințe, toți sunt experți în politică, toți au pretenții și foame de bani, dar știi zicala aia cu ” Cerșetorii nu vor fi ajutați ? ” Diger-o și trage concluzia. Edited by Surgeoniac, 27 April 2017 - 17:02. |
#60
Posted 27 April 2017 - 17:08
Eu tot n-am înțeles ce bucătar te-a dezamăgit!
Ai primit prea puțin ketch-up in shaorma? N-ai fost bine fiert porumbelul??? |
#61
Posted 27 April 2017 - 17:25
Adevărul este, QuickSpeed, că da, asta a fost problema : am primit un cartof care era prea prăjit, deși celelalte 65 de bucăți de cartofi erau bine prăjiți, dar acel al 66-lea m-a dezamăgit profund, deoarece avea unul dintre vârfuri într-o nuanță care trecea de galben și deja mergea spre un maro cărămiziu.
Apoi shaorma : nu avea uniform pusă sosul de-a lungul pitei, adică în prima 1/3 a pitei era un strat de 0,75 cm de sos, iar în a doua 1/3 a pitei era doar un strat de 0,4 cm de sos. Și să nu mai spun de cuburile acelea de gheață pe care le-am primit în cola : păi unul dintre ele nici măcar nu era un cub perfect ! Se poate așa ceva ?! Edited by Surgeoniac, 27 April 2017 - 17:26. |
#62
Posted 27 April 2017 - 17:26
Eu nu am inteles cine a spus ca ''bucatarul a avut o zi proasta''
Daca userul care a facut review-ul bad a dat explicatia asta inseamna ca cunostea bucatarul si stia ca poate mai bine de atat. Daca restarurantul a dat vina pe bucatar inseamna ca nu se respecta suficient de mult incat sa schimbe bucatarul. Am lucrat ca chelnerita si daca bucatarului nu-i placea cum arata mancarea nu o trimitea clientului. End of story. Aveam un restaurant preferat unde ma duceam pentru ciorba de burta. Imediat cum am realizat ca ciorba nu mai era la fel de buna cum eram obisnuita am intrebat daca au schimbat bucatarul si mi s-a spus ca da , cum mi-am dat seama. Simplu, mancarea mea preferata nu imi mai place. Ori schimbi bucatarul ori o scoti din meniu pentru ca e greu sa te obisnuiesti cu o zeama chioara odata ce stii deja cum ce gust se presupune ca tre sa aibe. |
#63
Posted 27 April 2017 - 17:38
Cine a spus? Astora le-a fost foame, așa că s-au dus sa se uite pe internet. Acolo au văzut că bucătării au zile proaste, așa că au deschis un topic din cauza... foamei!
|
#64
Posted 27 April 2017 - 17:46
Singurul motiv care explică de ce sunteți voi încă în ceață și credeți că acest topic este despre un review prost al unui restaurant, este că probabil ați făcut economie și nu ați citit toate paginile scrise, iar în acest caz chiar nu are rost să discutăm de parcă am fi pe pagina 1, când deja suntem la pagina 4 și ar trebui să fie clar că nu este vorba despre un simplu review al unui restaurant sau un eveniment negativ.
|
|
#65
Posted 27 April 2017 - 18:10
eu sunt de acord...cu cine zice ca bucatarul nu poate avea o zi proasta. sa explic.
cand ma trezesc, multumesc luminii ca-mi inunda ochii, vietii ca ma poarta si fiintei de langa mine pentru caldura. urmatorul pe lista e bucatarul. de cele mai multe ori sunt eu, deci stima de sine. eehh, dar cand nu gatesc eu se aplica alte reguli. din regnul din care facem parte, animal. cainilor daca le dai mancare, apa si o mangaiere'ntre urechi, au impresia ca esti un zeu, in schimb pisicile, pentru aceleasi lucruri, ajung la concluzia ca ele sunt zeii. asa fiecare, dupa cum simte, caine sau pisica, dar...mancarea e fericire si un bucatar e investit cu prea multa putere ca sa faca abuz de ea. ne agitam, ne suparam, dar cel mai fain sentiment din lume, e cutia calda de pizza la tine'n poala. |
#67
Posted 27 April 2017 - 18:21
#68
Posted 27 April 2017 - 18:30
Surgeoniac, eu citesc unele topice pentru poveste, altele pentru pareri (diversitate). Pe al tau nu l-am citit pentru poveste, atunci as fi intrebat daca "bucatarul a avut o zi proasta" este o scuza a patronului sau anumiti clienti l-au scuzat, fiindca de obicei este f.bun si si-au dat seama ca acea zi a fost o exceptie.
Am dat like la acea postare, pentru ca a fi prost platit este un factor demotivant. Daca tu faci parte din categoria oamenilor care muncesc cu spor, in ideea ca vor fi platiti candva (la sf.asteapta) asa cum merita, este problema ta. Dar parca spuneai ca dispretuiesti oamenii care cer putin "de la viata". Deci, care-i ideea ? Surgeoniac, on 27 aprilie 2017 - 17:46, said:
Singurul motiv care explică de ce sunteți voi Ă®ncă Ă®n ceață și credeți că acest topic este despre un review prost al unui restaurant, este că probabil ați făcut economie și nu ați citit toate paginile scrise, iar Ă®n acest caz chiar nu are rost să discutăm de parcă am fi pe pagina 1, când deja suntem la pagina 4 și ar trebui să fie clar că nu este vorba despre un simplu review al unui restaurant sau un eveniment negativ. Surgeoniac, on 27 aprilie 2017 - 17:25, said:
Adevărul este, QuickSpeed, că da, asta a fost problema : am primit un cartof care era prea prăjit, deși celelalte 65 de bucăți de cartofi erau bine prăjiți, dar acel al 66-lea m-a dezamăgit profund, deoarece avea unul dintre vârfuri Ă®ntr-o nuanță care trecea de galben și deja mergea spre un maro cărămiziu. Apoi shaorma : nu avea uniform pusă sosul de-a lungul pitei, adică Ă®n prima 1/3 a pitei era un strat de 0,75 cm de sos, iar Ă®n a doua 1/3 a pitei era doar un strat de 0,4 cm de sos. Și să nu mai spun de cuburile acelea de gheață pe care le-am primit Ă®n cola : păi unul dintre ele nici măcar nu era un cub perfect ! Se poate așa ceva ?! Edited by Cr1spy, 27 April 2017 - 18:37. |
#69
Posted 27 April 2017 - 18:43
Cr1spy, on 27 aprilie 2017 - 18:30, said: Este clar, topic de caterinca. Nu e caterinca, face pe neintelesul pentru ca : ''O singură persoană și-a dat seama din tot topic-ul acesta că n-am scris aici de fapt pentru propriul meu interes, că eu pot să nu mai pun piciorul niciodată într-un restaurant dacă nu mi-a plăcut și mă duc în altul, în schimb scopul acestui topic era ca să-și dea seama cât mai mulți că atitudinea contează în orice domeniu profesezi, pentru că oriunde vrei să avansezi, trebuie să ai anumite calități care să te separe de restul care lucrează lângă tine.'' |
|
#70
Posted 27 April 2017 - 18:44
Surgeoniac, on 27 aprilie 2017 - 17:25, said:
Adevărul este, QuickSpeed, că da, asta a fost problema : am primit un cartof care era prea prăjit, deși celelalte 65 de bucăți de cartofi erau bine prăjiți, dar acel al 66-lea m-a dezamăgit profund, deoarece avea unul dintre vârfuri într-o nuanță care trecea de galben și deja mergea spre un maro cărămiziu. Apoi shaorma : nu avea uniform pusă sosul de-a lungul pitei, adică în prima 1/3 a pitei era un strat de 0,75 cm de sos, iar în a doua 1/3 a pitei era doar un strat de 0,4 cm de sos. Și să nu mai spun de cuburile acelea de gheață pe care le-am primit în cola : păi unul dintre ele nici măcar nu era un cub perfect ! Se poate așa ceva ?! Tu glumesti? Un chef sau cineva care isi respecta munca la restaurant va incerca sa prezinte aceleasi feluri de mancare indiferent ca are el o zi proasta sau nu. Nu cheful face absolut toate felurie tot timpul, ci va instrui sa se faca felurile cum isi doreste. (are persoane care sunt instruite cum sa faca un fel anume). Un restaurant are si un manager, se va tine cont cine cere apa cu gheata si fara. Nu stiu daca faci misto de cubul perfect..... Edited by Arianna-D, 27 April 2017 - 18:46. |
#71
Posted 27 April 2017 - 18:50
Noua_pe_site, on 27 aprilie 2017 - 18:43, said: Nu e caterinca, face pe neintelesul pentru ca : ''O singură persoană și-a dat seama din tot topic-ul acesta că n-am scris aici de fapt pentru propriul meu interes, că eu pot să nu mai pun piciorul niciodată Ă®ntr-un restaurant dacă nu mi-a plăcut și mă duc Ă®n altul, Ă®n schimb scopul acestui topic era ca să-și dea seama cât mai mulți că atitudinea contează Ă®n orice domeniu profesezi, pentru că oriunde vrei să avansezi, trebuie să ai anumite calități care să te separe de restul care lucrează lângă tine.'' Sau ca manageri se recruteaza din randul celor care se straduie cel mai mult. Surgeoniac sigur lucreaza la HR pe undeva. Edited by Cr1spy, 27 April 2017 - 18:54. |
#72
Posted 27 April 2017 - 18:57
Arianna-D, on 27 aprilie 2017 - 18:44, said:
Tu glumesti? Nu mah , facea misto de prostii care nu-si dau seama ca NU bucatarul e motivul topicului Cr1spy, on 27 aprilie 2017 - 18:50, said:
Pe-asta n-am citit-o. Sugereaza ca daca esti team-player si n-ai stofa de manager, esti un nimeni ? Surgeonic sigur lucreaza la HR pe undeva. Sugereaza ca indiferent de ce job ai, perfectionismul ar trebui sa fie la ordinea zilei pentru ca lumea se asteapta la perfectiune indiferent de ce tip de munca prestezi. Is de acord cu el dar pune problema prost si in loc sa explice ca bucataria nu are treaba cu topicul lui alege sa prosteasca lumea. Edited by Noua_pe_site, 27 April 2017 - 18:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users