Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
”Bucătarul a avut o zi proastă ” - Acceptabil sau nu ?
#19
Posted 26 April 2017 - 18:33
Vrei la fel in fiecare zi, du-te la mcdonalds.
Edited by don_dannielo, 26 April 2017 - 18:34. |
#20
Posted 26 April 2017 - 18:40
#21
Posted 26 April 2017 - 18:40
Într-un restaurant,chelnerul(ospătarul-cel ce aduce mâncarea),ar fi trebuit să vină la masă(după servire) să facă un mic dialog cu clientul,și să-l întrebe cum a fost mâncarea(dacă i-a plăcut),dacă mai dorește ceva,etc.,să facă clientul să se simtă bine,astfel încât acesta să mai vină și altă dată.
Să mai spun că într-un restaurant,clientul este preluat de șeful de sală și condus la masă? Iar în lipsa acestuia de către cel ce-i ține locul? Sigur era restaurant acel local? Că eu am mâncat shaorma în gară,dar nici acolo nu am pățit asta,în condițiile în care după ce am mâncat m-am "îmbarcat" și trenul a plecat. |
#22
Posted 26 April 2017 - 18:41
Nu, e inacceptabil. Zilele proaste ți le permiți acasă, nu în exercițiul funcțiunii, oricare ar fi el. Iar un restaurant care se respectă, are întotdeauna un om care verifică ca orice iese din bucătărie să nu fie sub standarde, ci la nivel corespunzător localului.
Edited by cleopatra00, 26 April 2017 - 18:45. |
#23
Posted 26 April 2017 - 18:47
Pentru ca ai pomenit, chirurgii chiar au zile proaste la servici si inca destul de multe, exact ca toata lumea.
O zi proasta cum a avut dr. Ciomu, de pilda. |
#24
Posted 26 April 2017 - 18:50
Surgeoniac, on 26 aprilie 2017 - 17:55, said:
Tu nu înțelegi ideea, că altfel ai înțelege comparația. E vorba de atitudine, etica muncii și disciplină. Indiferent în ce domeniu prestezi, ar trebui să te ridici la fiecare dintre aceste standarde. Evident, comoditatea nu se înțelege bine cu disciplina. Tu cat de des mergi la chirurg? Da' la restaurant? Pe de alta parte banuiesc ca au terminat aceeasi scoala, au depus acelasi juramant si au facut impreuna cursuri de etica si disciplina. Pe de alta parte, io m-as feri sa ma intorc intr-un local unde bucataru' a avut o zi proasta si io am facut pe desteptu'. Nu de alta, da' intr-o zi buna s-ar putea sa primesti garnitura de flegme bonus si s-o mananci pe nerasuflate de buna ce ii, pe ideea "Georgele, o venit ala ce-o facut scandal data trecuta, cand te-o parasit nevasta. O comandat o salata de whatevar, fa-i te rog pe plac!", "cu placere!!!! hhhhhhhhhaaaaaaaaaaac!". |
#25
Posted 26 April 2017 - 18:50
ASCENDED, on 26 aprilie 2017 - 18:40, said:
Într-un restaurant,chelnerul(ospătarul-cel ce aduce mâncarea),ar fi trebuit să vină la masă(după servire) să facă un mic dialog cu clientul,și să-l întrebe cum a fost mâncarea(dacă i-a plăcut),dacă mai dorește ceva,etc.,să facă clientul să se simtă bine,astfel încât acesta să mai vină și altă dată. Să mai spun că într-un restaurant,clientul este preluat de șeful de sală și condus la masă? Iar în lipsa acestuia de către cel ce-i ține locul? Sigur era restaurant acel local? Că eu am mâncat shaorma în gară,dar nici acolo nu am pățit asta,în condițiile în care după ce am mâncat m-am "îmbarcat" și trenul a plecat. Totuși, oamenii nu trebuie să meargă într-ul local VIP ca să fie tratați așa cum trebuie. Majoritatea nu merg în locale VIP sau Hotel Concordia sau alte locuri de 5 stele. În schimb, tratamentul adecvat și standardele sunt un o cerință obligatorie pentru orice local care se respectă. De exemplu este un local în oraș, cu mâncare tradițională, și localul arată foarte rustic, parcă ești într-un han vânătoresc, dar serviciile lor sunt impecabile. Nu vine șeful de sală să te ducă la masă, dar nici nu este nevoie de asemenea rafinării, este destul faptul că mâncarea lor este mereu de calitate la fel de bună, ( se vede că bucătarul de aici știe să lucreze la fel de bine și în zilele sale proaste ) te întreabă sincer cum ți-a plăcut mâncarea și îți iau în considerare feedback-ul. De asta sunt profesionști. |
#26
Posted 26 April 2017 - 18:53
althea, on 26 aprilie 2017 - 18:06, said:
Profesioniștii nu dau clienților meniuri ratate. Parca vad ca initiatorul ne spune ca restaurantul e unul de cartier , arata bine din exterior cu bucatarii profesionalisti -asta vede el- (iar daca vezi totul din interior, bucatarii respectivi au salariu minim pe economie sau stau toata ziua ca bucatari in restaurant platiti doar pe 4 ore !) Initiator ia da tu un exemplu de restaurant select unde si-au batut joc bucatarii de tine ? . Edited by stlk, 26 April 2017 - 18:58. |
#27
Posted 26 April 2017 - 18:58
cumparator, on 26 aprilie 2017 - 18:47, said:
Pentru ca ai pomenit, chirurgii chiar au zile proaste la servici si inca destul de multe Este justificat ? Nicidecum. Eu nu mă refer la faptul că se întâmplă un accident major într-un an - asemenea lucruri sunt accidente. Dar chirurgii care au în mod repetat zile proaste, aceia n-ar mai trebui să aibă drept de practică. Este o diferență foarte mare între a avea un accident la un interval mare de timp , versus a avea zile proaste în mod frecvent care să îți afecteze performanța. Prima variantă arată că ești om, a doua variantă arată că trebuie să părăsești domeniul. edy_wheazel, on 26 aprilie 2017 - 18:50, said:
1. Tu cat de des mergi la chirurg? Da' la restaurant? Pe de alta parte banuiesc ca au terminat aceeasi scoala, au depus acelasi juramant si au facut impreuna cursuri de etica si disciplina. 2. Pe de alta parte, io m-as feri sa ma intorc intr-un local unde bucataru' a avut o zi proasta si io am facut pe desteptu'. Cum ziceam, comoditatea nu are tangență cu performanța - nici la nivelul acțiunii, nici la nivelul gândirii. 2. Cu asta sunt de acord. Știu foarte bine treburile astea și nici nu am avut cazuri în care să zic ceva nepotrivit bucătarului. După cum am zis, știu că sunt niște ființe sensibile. Edited by Surgeoniac, 26 April 2017 - 18:58. |
#28
Posted 26 April 2017 - 18:58
Eu nu am vorbit de restaurante de multe stele.
Eu am vorbit de restaurant. Nici eu nu am astfel de pretenții. Singura mea pretenție este ca mâncarea să fie pe gustul meu(să-mi placă). Și să nu fie "asezonată" cu .......... .(fiecare are destulă imaginație). Și servirea,bineînțeles. Să nu aștepți până este angajat ospătarul care să te servească,sau dacă (virgulă) comanzi o mâncare pe bază de carne(ciorbă de burtă-de exemplu),să aștepți până se întoarce vaca de la păscut,apoi până își scrie testamentul și până se "sinucide". Eu înțeleg că e restaurant,nu împinge-tava,dar nici să se miște în decalajul de timp al unei zile de la pol. Edited by ASCENDED, 26 April 2017 - 18:59. |
|
#29
Posted 26 April 2017 - 19:09
stlk, on 26 aprilie 2017 - 18:53, said:
Sunt curios daca initiatorul si colegii aveau de gand sa dea comanda la un restaurant de lux cu bucatarii profesionisti !? ca vad ca vorbesti de profesionalism. Parca vad ca initiatorul ne spune ca restaurantul e unul de cartier , arata bine din exterior cu bucatarii profesionalisti -asta vede el- (iar daca vezi totul din interior, bucatarii respectivi au salariu minim pe economie sau stau toata ziua ca bucatari in restaurant platiti doar pe 4 ore !) Initiator ia da tu un exemplu de restaurant select unde si-au batut joc bucatarii de tine ? . Nu trebuie să fie un local de lux, acestea ar trebui să fie standarde minime pentru orice local care se respectă. Tu deschizi un local sau te faci bucătar ca să fii leneș ? Te duci acolo ca să primești vreo diplomă pentru frecat menta la nivel ridicat ? Te duci acolo ca să te plângi toată ziua că primești un salariu de rahat și apoi să o arzi în dreapta și stânga cum meseria de bucătar este una dintre cele mai grele de pe planeta asta, numai banii lipsesc ? Ceva chiar lipsește totuși : o coloană vertebrală sau o pereche de coa1e. Dar în niciun caz mai mulți bani, pentru că nu îi merită. Bucătarii care excelează pleacă și își deschid fie un local, fie merg într-un local în care sunt bine plătiți. Cei care o ard pe un salariu mai modest sunt cei care nu excelează în măsura în care cred ei că o fac. Nu că ar fi o problemă asta, problema este când cineva nu se știe evalua. Edited by Surgeoniac, 26 April 2017 - 19:10. |
#30
Posted 26 April 2017 - 19:11
#31
Posted 26 April 2017 - 19:11
stlk, on 26 aprilie 2017 - 18:53, said:
Sunt curios daca initiatorul si colegii aveau de gand sa dea comanda la un restaurant de lux cu bucatarii profesionisti !? ca vad ca vorbesti de profesionalism. Altfel ai dreptate, modul în care îți tratezi și-ți plătești (ca patron) bucătarii se vede în calitatea meniului. |
#32
Posted 26 April 2017 - 19:20
#33
Posted 26 April 2017 - 19:23
Pe un topic de pe Gastronomica mi-am exprimat opiniile privind câteva restaurante din România, multe dintre ele fiind accesibile celor ce conduc mult și nu au timp să caute. La unele am ajuns de câteva ori pe an, altele doar o dată sau de două ori. La cele pe care le-am recomandat nu s-a schimbat calitatea și cred că în anii de vizită s-or fi schimbat bucătarii, posibil și chef-ul.
Cred că calitatea constantă tine mai mult de respectarea rețetelor decât de zile bune sau proaste. Dacă nu fierbi destul sau prea mult, dacă nu setezi temperatura, astea nu țin de zile proaste ci de altceva. În altă ordine de idei, am comandat același produs în diferite restaurante și gustul era diferit dar în același restaurant nu are voie să se schimbe în rău. Cum mănânc des la restaurante (natura serviciului) pot spune că la cele scumpe găsești destule feluri mai puțin reușite ca la altul cu mai puține pretenții. Am mâncat și în restaurante de cinci stele și în cele gen cârciumă, la noi și la alții, încă n-am nimerit unul cu stele Michelin. |
|
#34
Posted 26 April 2017 - 19:25
Surgeoniac, on 26 aprilie 2017 - 17:31, said:
În primul rând, aș dori ca cei care lucrează în domeniu și nu se știu controla, să se abțină de la comentarii. .Un chirurg nu poate avea o zi proastă. Un pilot nu poate avea o zi proastă. Deci , care este părerea voastră ? + Puteți descrie și experiențe trăite. In primul rand eu nu lucrez in domenu ..dar stiu sa ma controlez Chirurg cu zile proaste cunosc ...Ciomu ( de exemplu ) Pilot cu zile proaste ...am si autohton Adrian Iovan ....cand nu prabusea avioane in Apuseni , impusca amantii Romanitei ....si straini : Andreas Lubitz de la Lufthansa ...asta chiar a avut o zi proasta . Pe cale de consecinta ...fii si tu mai tolerant . Edited by JurasikMan, 26 April 2017 - 19:28. |
#35
Posted 26 April 2017 - 19:26
Io zic să mănânci doar când ti-e foame.
Atunci n-o să-ti mai pară că bucătarul a avut o zi proasta. |
#36
Posted 26 April 2017 - 19:31
JurasikMan, on 26 aprilie 2017 - 19:25, said:
Pe cale de consecinta ...fii si tu mai tolerant . Tu crezi în toleranță ? Toleranța după un anumit punct deja înseamnă declin. Toleranța ne face comozi și soft. Eu nu sunt genul de persoană care să îmi permit asta. Viața m-a făcut să fiu critic și dur cu mine însumi și nu mi-a părut rău niciodată pentru acest lucru, pentru că mereu am obținut astfel rezultatul dorit.
Edited by althea, 26 April 2017 - 19:51.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users