Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Ford Focus 2 Facelift 1.6 TDCI pentru oras

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
Salutare,

Vreau sa imi iau un Ford Focus 2 Facelift SH 1.6 TDCI 110 cai, dar dupa ce am citit putin pe net despre acest motor(probleme cu turbo si dpf) sunt putin descurajat. Pe hartie acest motor pare exact ceea ce imi trebuie.
Voi folosi masina pentru dus/intors serviciu si iesire din Buc odata pe luna sau la 2 luni.

Exista posesori de aceasta motorizare ? este dracu chiar atat de negru legat de DPF, Turbo, EGR, ma refer daca sunt chiar atat de comune aceste probleme. Multumesc.

#2
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Mai fiabil decat 1.6 TDCI 109 cp este motorul de 90 cp care nu are DPF. Oricum e din ce in ce mai greu sa gasesti motorizare diesel fara DPF la o masina care sa nu fie foarte veche.

#3
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 07:47, said:

Voi folosi masina pentru dus/intors serviciu si iesire din Buc odata pe luna sau la 2 luni.
Daca rulezi mai mult in oras si sub  20.000km/an, trebuie sa iei motor benzina.
Altfel nu se justifica, si poti si dauna motorului (si DPFului)

 Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 07:47, said:

Exista posesori de aceasta motorizare ? este dracu chiar atat de negru legat de DPF, Turbo, EGR, ma refer daca sunt chiar atat de comune aceste probleme. Multumesc.
Toate motoarele cu turbina, EGR, filtru particule pot avea aceste probleme, de la orice marca, si mai nou, si cele pe benzina care sint turbo si incep sa aibe filtru de particule si ele

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015

 Mr. Incredible, on 23 aprilie 2017 - 08:35, said:

Mai fiabil decat 1.6 TDCI 109 cp este motorul de 90 cp care nu are DPF. Oricum e din ce in ce mai greu sa gasesti motorizare diesel fara DPF la o masina care sa nu fie foarte veche.

Ultimele motorizari diesel moderne fara DPF:
-1.6tdci 90cp de la Ford, Peugeot, etc
-1.9tdi 105cp (toate cu exceptia bls)
-2.0tdi 140cp (bkd)

Si ar mai fi anumite motorizari 1.5dci de la Renault.

#5
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
Deci sa inteleg ca mai degraba un VAG 1.9TDI decat TDCI cu dpf pentru oras ?

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015
Daca iti place focus , ia motorizarea de 90cp.

#7
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
As lua, dar nu prea se gasesc acele motorizari. Majoritatea sunt 109 cai

#8
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Daca masina este in stare buna din punct de vedere mecanic, daca este bine intretinuta, bine dotata, o poti lua, nu are sens acum sa te incurci de asta. Acum cam toate diesel-urile au DPF.

#9
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
@Abbatbar,ti-am dat mesaj privat,mi-am exprimat acolo parerea.

Edited by missionnad, 23 April 2017 - 11:31.


#10
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 10:20, said:

Deci sa inteleg ca mai degraba un VAG 1.9TDI decat TDCI cu dpf pentru oras ?
Nu omule, nu diesel pt oras, asta trebuia sa intelegi.
Tu nu iti recuperezi niciodata din consum in oras sau oriunde la sub 15-20000km/an diferentele de pret datorate costurilor mai mari de intretinere.

Chiar daca nu ai DPF, tot ai EGR, turbine, intercooler etc la un diesel. Deci pt cazul tau particular, benzina. Nu stiu de unde ai inteles altceva

 TruculMagic, on 23 aprilie 2017 - 10:43, said:

Daca iti place focus , ia motorizarea de 90cp.
Daca o ia pe benzina, nu e tot focus?

 missionnad, on 23 aprilie 2017 - 11:26, said:

@Abbatbar,ti-am dat mesaj privat,mi-am exprimat acolo parerea.
Multumim, ne ajuta pe toti

#11
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
unbrutus, eu initial voiam benzina, dar de ~2 luni de cand stalkuiesc site-urile de anunturi, doar vreo 3 au aparut care meritau luate in seama(km sub 200k, stare estetica buna), iar acestea erau la supra pret. Din acest motiv mi-am largit filtrele de cautare si pt diesel.

#12
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 10.09.2014

 Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 12:09, said:

acest motiv mi-am largit filtrele de cautare si pt diesel.
de cand costa dieselul mai putin decat benzina la vanzare/cumparare?

#13
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
Pai poti cauta si singur pe Autovit/olx sa te convingi :)

#14
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ce te face sa crezi ca dieselurile alea au sub 200.000km?

#15
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 12:09, said:

unbrutus, eu initial voiam benzina, dar de ~2 luni de cand stalkuiesc site-urile de anunturi, doar vreo 3 au aparut care meritau luate in seama(km sub 200k, stare estetica buna), iar acestea erau la supra pret. Din acest motiv mi-am largit filtrele de cautare si pt diesel.
mi s-a parut ca esti blocat doar pe diesel, desi din ce spui vei conduce f putin.

#16
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 unbrutus, on 23 aprilie 2017 - 11:52, said:

Nu omule, nu diesel pt oras, asta trebuia sa intelegi.
Si totusi jumate din parcul auto din Bucuresti il reprezinta masinile diesel.

 unbrutus, on 23 aprilie 2017 - 11:52, said:

Tu nu iti recuperezi niciodata din consum in oras sau oriunde la sub 15-20000km/an diferentele de pret datorate costurilor mai mari de intretinere.
Nimic mai gresit decat aceasta afirmatie,Masina o va achizitiona second-hand,DACA O LUA NOUA,altfel statea treaba,motorizarea diesel fiind mai scumpa cu aproximativ 2000 euro si nu-si amortiza diferenta.
Hai sa facem un simplu calcul;sa zicem ca in cazul de fata dieselul consuma cu 2 litri la suta de km[e si mai mare,dar sa zicem doar 2 litri] mai putin decat benzina.
La 100 km face o economie de 10 lei....astfel incat la 20.000 km rulati cu dieselul economia va fi de 2.000 lei.
De ce zici ca e intretinerea scumpa,nu cred ca un filtru de motorina+aer costa 2000 lei.

#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 missionnad, on 23 aprilie 2017 - 13:53, said:

Si totusi jumate din parcul auto din Bucuresti il reprezinta masinile diesel.


Nimic mai gresit decat aceasta afirmatie,Masina o va achizitiona second-hand,DACA O LUA NOUA,altfel statea treaba,motorizarea diesel fiind mai scumpa cu aproximativ 2000 euro si nu-si amortiza diferenta.
Hai sa facem un simplu calcul;sa zicem ca in cazul de fata dieselul consuma cu 2 litri la suta de km[e si mai mare,dar sa zicem doar 2 litri] mai putin decat benzina.
La 100 km face o economie de 10 lei....astfel incat la 20.000 km rulati cu dieselul economia va fi de 2.000 lei.
De ce zici ca e intretinerea scumpa,nu cred ca un filtru de motorina+aer costa 2000 lei.
Mai pune si un filtru de particule si ai gatat  " afacerea " ...
Dpmdv diesel merita daca faci peste 25 k km anual dar nu si daca proportia de circulat urban depaseste 70% .

#18
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 missionnad, on 23 aprilie 2017 - 13:53, said:

Nimic mai gresit decat aceasta afirmatie,Masina o va achizitiona second-hand,DACA O LUA NOUA,altfel statea treaba,motorizarea diesel fiind mai scumpa cu aproximativ 2000 euro si nu-si amortiza diferenta.
Hai sa facem un simplu calcul;sa zicem ca in cazul de fata dieselul consuma cu 2 litri la suta de km[e si mai mare,dar sa zicem doar 2 litri] mai putin decat benzina.
La 100 km face o economie de 10 lei....astfel incat la 20.000 km rulati cu dieselul economia va fi de 2.000 lei.
De ce zici ca e intretinerea scumpa,nu cred ca un filtru de motorina+aer costa 2000 lei.
Ba, sint multe multe lucruri/afirmatii mai gresit ca afirmatia aia... multe.

Sintem intr-un topic pt Focus 2, se intelege ca e second hand, multumesc oricum ca ai mai precizat si tu o data.

Stimabile.. uita-te atent la ce am zis... daca conduce SUB 15-20.000km/an... tu faci un calcul la 20.000km pe an.
El a spus ca merge la servici si o iesire o data la 2 luni...

Si topicul a pornit de la ce a citit despre problemele cu DPF, EGR, turbo etc... probleme reale.
La diesel costa un filtru de motorina mult mai mult, DPF, EGR, Turbo nici sa nu mai discutam... uleiul, filtrele ceva mai scumpe de obicei (mai ales pt motoare cu DPF)...

Cum adica un filtru de motorina nu costa 2000 ron? Nu pricepi ca omul nu face 20.000km/an? Probabil o sa faca undeva un 6000km/an.
Si cat costa un injector, un DPF, un turbo, un EGR etc?

 missionnad, on 23 aprilie 2017 - 13:53, said:

Si totusi jumate din parcul auto din Bucuresti il reprezinta masinile diesel.
Sursa? Sau nu ai o sursa ci doar "un feeling"?

Majoritatea taxiurilor le vad a fi benzina/GPL.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate