Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 2 Facelift 1.6 TDCI pentru oras
Last Updated: May 03 2017 08:23, Started by
Abbathar
, Apr 23 2017 07:47
·
0
#1
Posted 23 April 2017 - 07:47
Salutare,
Vreau sa imi iau un Ford Focus 2 Facelift SH 1.6 TDCI 110 cai, dar dupa ce am citit putin pe net despre acest motor(probleme cu turbo si dpf) sunt putin descurajat. Pe hartie acest motor pare exact ceea ce imi trebuie. Voi folosi masina pentru dus/intors serviciu si iesire din Buc odata pe luna sau la 2 luni. Exista posesori de aceasta motorizare ? este dracu chiar atat de negru legat de DPF, Turbo, EGR, ma refer daca sunt chiar atat de comune aceste probleme. Multumesc. |
#2
Posted 23 April 2017 - 08:35
Mai fiabil decat 1.6 TDCI 109 cp este motorul de 90 cp care nu are DPF. Oricum e din ce in ce mai greu sa gasesti motorizare diesel fara DPF la o masina care sa nu fie foarte veche.
|
#3
Posted 23 April 2017 - 08:37
Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 07:47, said:
Voi folosi masina pentru dus/intors serviciu si iesire din Buc odata pe luna sau la 2 luni. Altfel nu se justifica, si poti si dauna motorului (si DPFului) Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 07:47, said:
Exista posesori de aceasta motorizare ? este dracu chiar atat de negru legat de DPF, Turbo, EGR, ma refer daca sunt chiar atat de comune aceste probleme. Multumesc. |
#4
Posted 23 April 2017 - 09:27
Mr. Incredible, on 23 aprilie 2017 - 08:35, said:
Mai fiabil decat 1.6 TDCI 109 cp este motorul de 90 cp care nu are DPF. Oricum e din ce in ce mai greu sa gasesti motorizare diesel fara DPF la o masina care sa nu fie foarte veche. Ultimele motorizari diesel moderne fara DPF: -1.6tdci 90cp de la Ford, Peugeot, etc -1.9tdi 105cp (toate cu exceptia bls) -2.0tdi 140cp (bkd) Si ar mai fi anumite motorizari 1.5dci de la Renault. |
#5
Posted 23 April 2017 - 10:20
Deci sa inteleg ca mai degraba un VAG 1.9TDI decat TDCI cu dpf pentru oras ?
|
#7
Posted 23 April 2017 - 10:49
As lua, dar nu prea se gasesc acele motorizari. Majoritatea sunt 109 cai
|
#8
Posted 23 April 2017 - 11:04
Daca masina este in stare buna din punct de vedere mecanic, daca este bine intretinuta, bine dotata, o poti lua, nu are sens acum sa te incurci de asta. Acum cam toate diesel-urile au DPF.
|
#9
Posted 23 April 2017 - 11:26
@Abbatbar,ti-am dat mesaj privat,mi-am exprimat acolo parerea.
Edited by missionnad, 23 April 2017 - 11:31. |
#10
Posted 23 April 2017 - 11:52
Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 10:20, said:
Deci sa inteleg ca mai degraba un VAG 1.9TDI decat TDCI cu dpf pentru oras ? Tu nu iti recuperezi niciodata din consum in oras sau oriunde la sub 15-20000km/an diferentele de pret datorate costurilor mai mari de intretinere. Chiar daca nu ai DPF, tot ai EGR, turbine, intercooler etc la un diesel. Deci pt cazul tau particular, benzina. Nu stiu de unde ai inteles altceva TruculMagic, on 23 aprilie 2017 - 10:43, said:
Daca iti place focus , ia motorizarea de 90cp. missionnad, on 23 aprilie 2017 - 11:26, said:
@Abbatbar,ti-am dat mesaj privat,mi-am exprimat acolo parerea. |
|
#11
Posted 23 April 2017 - 12:09
unbrutus, eu initial voiam benzina, dar de ~2 luni de cand stalkuiesc site-urile de anunturi, doar vreo 3 au aparut care meritau luate in seama(km sub 200k, stare estetica buna), iar acestea erau la supra pret. Din acest motiv mi-am largit filtrele de cautare si pt diesel.
|
#12
Posted 23 April 2017 - 12:19
#14
Posted 23 April 2017 - 12:52
Ce te face sa crezi ca dieselurile alea au sub 200.000km?
|
#15
Posted 23 April 2017 - 12:55
Abbathar, on 23 aprilie 2017 - 12:09, said:
unbrutus, eu initial voiam benzina, dar de ~2 luni de cand stalkuiesc site-urile de anunturi, doar vreo 3 au aparut care meritau luate in seama(km sub 200k, stare estetica buna), iar acestea erau la supra pret. Din acest motiv mi-am largit filtrele de cautare si pt diesel. |
|
#16
Posted 23 April 2017 - 13:53
unbrutus, on 23 aprilie 2017 - 11:52, said:
Nu omule, nu diesel pt oras, asta trebuia sa intelegi. unbrutus, on 23 aprilie 2017 - 11:52, said:
Tu nu iti recuperezi niciodata din consum in oras sau oriunde la sub 15-20000km/an diferentele de pret datorate costurilor mai mari de intretinere. Hai sa facem un simplu calcul;sa zicem ca in cazul de fata dieselul consuma cu 2 litri la suta de km[e si mai mare,dar sa zicem doar 2 litri] mai putin decat benzina. La 100 km face o economie de 10 lei....astfel incat la 20.000 km rulati cu dieselul economia va fi de 2.000 lei. De ce zici ca e intretinerea scumpa,nu cred ca un filtru de motorina+aer costa 2000 lei. |
#17
Posted 23 April 2017 - 14:00
missionnad, on 23 aprilie 2017 - 13:53, said:
Si totusi jumate din parcul auto din Bucuresti il reprezinta masinile diesel. Nimic mai gresit decat aceasta afirmatie,Masina o va achizitiona second-hand,DACA O LUA NOUA,altfel statea treaba,motorizarea diesel fiind mai scumpa cu aproximativ 2000 euro si nu-si amortiza diferenta. Hai sa facem un simplu calcul;sa zicem ca in cazul de fata dieselul consuma cu 2 litri la suta de km[e si mai mare,dar sa zicem doar 2 litri] mai putin decat benzina. La 100 km face o economie de 10 lei....astfel incat la 20.000 km rulati cu dieselul economia va fi de 2.000 lei. De ce zici ca e intretinerea scumpa,nu cred ca un filtru de motorina+aer costa 2000 lei. Dpmdv diesel merita daca faci peste 25 k km anual dar nu si daca proportia de circulat urban depaseste 70% . |
#18
Posted 23 April 2017 - 14:01
missionnad, on 23 aprilie 2017 - 13:53, said:
Nimic mai gresit decat aceasta afirmatie,Masina o va achizitiona second-hand,DACA O LUA NOUA,altfel statea treaba,motorizarea diesel fiind mai scumpa cu aproximativ 2000 euro si nu-si amortiza diferenta. Hai sa facem un simplu calcul;sa zicem ca in cazul de fata dieselul consuma cu 2 litri la suta de km[e si mai mare,dar sa zicem doar 2 litri] mai putin decat benzina. La 100 km face o economie de 10 lei....astfel incat la 20.000 km rulati cu dieselul economia va fi de 2.000 lei. De ce zici ca e intretinerea scumpa,nu cred ca un filtru de motorina+aer costa 2000 lei. Sintem intr-un topic pt Focus 2, se intelege ca e second hand, multumesc oricum ca ai mai precizat si tu o data. Stimabile.. uita-te atent la ce am zis... daca conduce SUB 15-20.000km/an... tu faci un calcul la 20.000km pe an. El a spus ca merge la servici si o iesire o data la 2 luni... Si topicul a pornit de la ce a citit despre problemele cu DPF, EGR, turbo etc... probleme reale. La diesel costa un filtru de motorina mult mai mult, DPF, EGR, Turbo nici sa nu mai discutam... uleiul, filtrele ceva mai scumpe de obicei (mai ales pt motoare cu DPF)... Cum adica un filtru de motorina nu costa 2000 ron? Nu pricepi ca omul nu face 20.000km/an? Probabil o sa faca undeva un 6000km/an. Si cat costa un injector, un DPF, un turbo, un EGR etc? missionnad, on 23 aprilie 2017 - 13:53, said:
Si totusi jumate din parcul auto din Bucuresti il reprezinta masinile diesel. Majoritatea taxiurilor le vad a fi benzina/GPL. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users