Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala
 PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?
 Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...
 

Golf 6 sau 7?Motorizare?

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#55
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
@ionut_ionut
Am mers cu Focus 3 1.6tdci din 2013 si am mers cu Focus 3 FL 2015 (1.0 125CP) Posted Image nu au treaba una cu alta. Focus 3 FL e o masina mult imbunatatita.

De acord cu dobanda, dar tine cont si de faptul ca cei de la Ford au o politica de buy-back destul de solida pentru masinile luate din reprezentanta si ca un Focus 1.6tdci din 2013/2014 peste 5 ani sa fie foarte greu de vandut (poluare, vechime, dotari, km samd).

Edited by StefanSC, 05 April 2017 - 15:22.


#56
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,782
  • Înscris: 01.12.2007
Sunt constient ca FL merege mult mai bine, mai ales nou, intrebearea este daca merita de doua ori si ceva mai mult decat un NFL din 2013-2014 ?

Buy-back faci cand ai o situatie financiara f buna sau ai o flota de schimbat, in niciun caz cand cumperi un focus in rate.

#57
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Am clipit si s-a ajuns de la Golf 6 vs Golf 7 pana la Focus 3 VS Focus 3FL.

#58
spik1

spik1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,634
  • Înscris: 12.08.2012

 LauCalin, on 05 aprilie 2017 - 14:56, said:

@spik1, ba cred ca am retinut ideea. Ai zis:



Acum o dai la intors... Ma rog. Eu am luat doua masini in situatia asta si in afara de revizii nu am schimbat nimic. Motiv pentru care si data viitoare voi proceda la fel, mai ales ca le-am gasit mai ieftine cu aprox. 50% fata de cat costau cand erau noi, iar uzura nu era mare.
PS: 7000-8000 de euro il vad a fi un buget bun pentru un Focus 2 facelift 1.6 TDCI in stare impecabila, rulaj redus (gen <100-120000 de km) si dotat peste medie. Personal prefer asa ceva in loc de un Focus 3 cu peste 160-170000 de km si trecut dubios.

Ceva de genul asta:

https://www.autovit....html#4326bfb422
Nu neg ceea ce spui, dar ocupandu-ma cu sudarea in aluminiu am destui clienti, ca proaspeti cumparatori de masini sh, sa le sudez conductele de aer conditionat si din discutiile cu ei aflu ca multi trebuie sa repare mai multe la astfel de masini.
De aceea spun ca trebuie sa fi foarte precaut atunci cand cumperi, repet, cu ultimii bani!
Acu* nu sunt eu posesorul adevarului absolut, spun doar din experienta!
Cine spune ca nu mai trebuie bani, macar pt. distributie, ulei, verificarea sistemului de directie si franare la masinile sh...

#59
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Inseamna ca eu am avut noroc cu carul. Am luat masinile la care se facusera reviziile in urma cu 4000-5000 de km. Uleiul era ok, filtrul de aer ok si el, pe cel de polen nu l-am verificat, cureaua de accesorii arata bine...
Foarte multi cand cumpara o masina nu se uita la culoarea uleiului. Este un factor important si usor de verificat, ca sa-ti dai seama de "sanatatea" motorului. Daca uleiul e de un negru foarte inchis, e clar ca este in motor de mult mai multi km decat recomanda producatorul sa se faca schimbul. Iar daca vorbim de o masina cu 150-200000 de km, sansele ca schimburile sa nu se fi facut la timp, sunt mult mai mari ca la o masina care a trecut printr-o asemenea "trauma" o data sau de doua ori, avand 50000-60000 de km. Deci poate fi o situatie cand o masina rulata si cu trecut incert, iti poate face probleme serioase nu peste mult timp. Tocmai din cauza asta prefer o masina cu un rulaj mai mic. Pentru ca, la o purtare abuziva, una e sa aiba 50000 de km de asemenea tratament si alta e sa aiba 150 000. Ia in calcul simpla intretinere a unei turbine de motor diesel. Cati dintre cei care ii dau talpa pe autostrada lasa motorul sa se linisteasca 2-3 minute, inainte de oprire? Si apoi se plang ca le "fluiera" turbina la nici 200 000 de km...

Edited by LauCalin, 05 April 2017 - 17:53.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate