Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate
 Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...
 Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 

Probleme passat 2009,cod motor CBDC

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Passatt

Passatt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.03.2017
Va salut
La masina  passat 2009,tdi,cod motor cbdc 2 L, acum doua saptamani ma avertizat prin aceea spirala galbena care clipea intermitent. Am fost la service si a reiesit din diagnoza ca egr e murdar. S a curatat foarte bine l am vazut si eu inainte si dupa. Sa montat la loc ,sa reconfigurat valoric ca in fabrica . Doar ca acum doua zile i mi apare din nou spirala in bord la fel intermitent. Masina se se tureaza nu sunt prb de acest gen. Am fost din nou la ei cand pun testerul nominalizeaza tot egr-ul. Acum ei au zis ca egr ul este ok ca nu ar trebui sa dau bani pe unul nou si sa dau galeria jos sa introduca stetoscopul inauntru sa vedem daca e altceva suspecteaza axu cu came ,si au mai zis ceva de niste palete care imping aer ..... au luat hotararea asta fiindca atunci cand accelerez masina si se decelereaza se aude ceva zgomot la decelerare.
Din ce am observat eu ,egr ul ar functiona.
Am observat ca atunci cand pun contactul incepe sa lucreze.....nu pare defect.
Ce credeti ca poate fi?
Cat despre acel zgomot la decelerarea de pe loc vreau sa mai mentionez ca este mai pronuntat dimineata cand e mai rece motorul si mai exact se aude foarte bine in dreptul rotii fata ,stanga. In momentul cand ,masina fiind stationata,o accelerez aproape de finalul decelerarii apare acel zgomot ,sa zic ca si cum o elicie de tabla ar atinge ceva....insa clar se aude mult mai bine daca ma aplec in dreptul rotii fata stanga,sau de pe scaunul soferului.
Si inca un amanunt . Atunci cand apas pedala de ambreiaj ,la decelerare nu se mai aud acele zgomote.
Ce crede ti ca poate fi?
Va multumesc
Va  salut

#2
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
spirala galbena indica functionarea bujiilor incandescente.acolo e problema

#3
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View PostPassatt, on 05 martie 2017 - 10:00, said:

.. ma avertizat prin aceea spirala galbena care clipea intermitent. ...

De regula cind martorul bujii incandescente palpaie intermitent, ai ceva becuri la stopurile pe spate arse, sau micro intrerupatorul de la pedala de frina defect.
Este ciudat ca cei de la servis nu au verificat prima data stopurile sau micro intrerupatorul, trecind direct la curatat EGR-ul.

#4
Passatt

Passatt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.03.2017

View Postflorin71_skoda, on 05 martie 2017 - 10:27, said:

De regula cind martorul bujii incandescente palpaie intermitent, ai ceva becuri la stopurile pe spate arse, sau micro intrerupatorul de la pedala de frina defect.
Este ciudat ca cei de la servis nu au verificat prima data stopurile sau micro intrerupatorul, trecind direct la curatat EGR-ul.

Au pus testerul pe ea ,si asta a indicat,nominalizat. egr

Acum la fel,tot egr il  nominalizeaza .
De aceea au zis sa dea si galeria jos sa vada cu acel stetoscop ce e inauntru. Nu stiu ce sa mai cred. Cert este ,ca nu as vrea sa cumpar o piesa si sa mi apara iara martoru avertizare.

#5
vlahmacedoroman

vlahmacedoroman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.09.2008
Daca ai avut eroare la egr,si apoi l-ai curatat,dar eroarea persista la egr...este clar schimba egr!!!!
Nu are nici o legatura switchul de frana si alte prostii cu becuri si bujii.
Acest martor se aprinde intermitent in timpul functionarii motorului indica probleme la partea de injectie si/sau defectiuni electronice ale diferitelor componente de la motor.
Curatarea reuseste doar daca nu ai defectiuni la egr,la motorasul si rotitele acestuia,insa daca eraoarea persista,trebuie inlocuit.
Posteaza ce eroare si cod apare la diagnoza,dar te asigur ca egr nu iti sune ca e murdar,ci doar daca apar erori in timpul functionarii(nu inchide sau deschide perfect)nu mai zic ca se poate si bloca.
Matorul spirala intermiten indica erori ale sistemului de injectie,si/sau erori ale diferitelor componente electrice,in cazul tau,egr care este electronic.

Edited by vlahmacedoroman, 05 March 2017 - 10:50.


#6
Passatt

Passatt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.03.2017
Am inteles. V oi merge luni si dupa ce o sa desfaca si galeria si egr v  oi vedea cum arata egr-ul. daca este murdar ,desi de cand l am curatat s amers cu el vreo 200 km in mare,atunci posibil sa fie alte cauze. Si m a gandesc sa l de a tot pe el calculatorul defect. M a gandesc si la varianta asta.

#7
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,944
  • Înscris: 02.02.2007
1. schimba mecanicul!
2. decat sa schimbi egr-ul, mai bine il anulezi din soft! costa ma putin si te scapa de probelemele viitoare cu noul egr! ;)
PS: o galerie data jos si curatata nu e nimic rau, din contra, dar nu va rezolva eroarea!

#8
Passatt

Passatt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.03.2017
Cat despre acele zgomote ce se aud pe decelerare,cu masina stationata?
Sa fie volanta?
Fiindca daca am apasat ambreiaju clar nu mai aud nici un zgomot suspect la decelerare.
Si cand sta la relanti ,tot pe loc ,de ex asta iarna cand o lasam sa se incalzesca ,de data asta in partea dreapta se auzea tot prin dreptu rotii un zgomot de bataie sau ceva de genu....cateodata

Edited by Passatt, 05 March 2017 - 10:53.


#9
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View Postvlahmacedoroman, on 05 martie 2017 - 10:39, said:

... Nu are nici o legatura switchul de frana si alte prostii cu becuri si bujii. ...

Cum sa nu aiba Posted Image

Eu am patit treaba asta de 3 ori pina acum, sa palpaie intermitent martorul bujii incandescente si intodeauna a fost de la circuitul electric a stopurilor de frina .
- Prima data a fost switchul de frana si l-am schimbat
- A doua oara am cumparat din start switchul de frana ca sa-l schimb si sa dovedit ca de fapt aveam ambele becuri de la stop pe frina arse (acum am in potbagaj un switch nou Posted Image).
- A treia oara am avut un "scurt" la firele de pe spate ca a ajuns la mufa lichid de spalat parbriz si a corodat toata mufa. Mi-am dat seama ca am probleme cu firele cind am vazut ca nu-mi mai merge stergatorul pe spate. Am anulat mufa si am lipit firele pe direct.

Edited by florin71_skoda, 05 March 2017 - 10:56.


#10
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
@passatt,cati km are masina,e trecuta de 200.000?

#11
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Aceasi problema am avut-o si eu, pana la uram am schimbat egr-ul ( solenoidul se duce in timp, chiar daca cureti negreala ) insa au trebuit sa inlocuiasca si 2 conucte de la gazele din motor.

#12
vlahmacedoroman

vlahmacedoroman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.09.2008

View Postflorin71_skoda, on 05 martie 2017 - 10:54, said:

Cum sa nu aiba Posted Image

Eu am patit treaba asta de 3 ori pina acum, sa palpaie intermitent martorul bujii incandescente si intodeauna a fost de la circuitul electric a stopurilor de frina .
- Prima data a fost switchul de frana si l-am schimbat
- A doua oara am cumparat din start switchul de frana ca sa-l schimb si sa dovedit ca de fapt aveam ambele becuri de la stop pe frina arse (acum am in potbagaj un switch nou Posted Image).
- A treia oara am avut un "scurt" la firele de pe spate ca a ajuns la mufa lichid de spalat parbriz si a corodat toata mufa. Mi-am dat seama ca am probleme cu firele cind am vazut ca nu-mi mai merge stergatorul pe spate. Am anulat mufa si am lipit firele pe direct.

Eroarea lui la diagnoza era de la egr,deci nici o treaba cu alte defecte electronice.
Ne bazam pe codurile de la diagnoza....omul nu are nici p problema cu becuri, altfel cumperi cateva mii de switch-uri Posted Image

View PostPassatt, on 05 martie 2017 - 10:49, said:

Cat despre acele zgomote ce se aud pe decelerare,cu masina stationata?
Sa fie volanta?
Fiindca daca am apasat ambreiaju clar nu mai aud nici un zgomot suspect la decelerare.
Si cand sta la relanti ,tot pe loc ,de ex asta iarna cand o lasam sa se incalzesca ,de data asta in partea dreapta se auzea tot prin dreptu rotii un zgomot de bataie sau ceva de genu....cateodata

Pare volant,daca dispare cand apesi pedala....atunci ai raspunsul!

Edited by vlahmacedoroman, 05 March 2017 - 11:58.


#13
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmasni, on 05 martie 2017 - 10:17, said:

spirala galbena indica functionarea bujiilor incandescente.acolo e problema
Nu e adevarat. Spirala poate indica o gama larga de probleme de natura electrica, bujiile fiind doar una din posibilitati

#14
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

View Postmasni, on 05 martie 2017 - 10:17, said:

spirala galbena indica functionarea bujiilor incandescente.acolo e problema

Sigur acolo este problema, bujiile alea fac compresie, ung motorul si racesc segmenti pe piston...
Singura problema cu bujii prajite ar fi ca masina nu iti porneste cand este frig la prima cheie, dupa ce masina a pornit ura si la gara, bujiile nu isi mai au rostul.

Edited by i860, 05 March 2017 - 14:38.


#15
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010

View Posti860, on 05 martie 2017 - 14:38, said:

Sigur acolo este problema, bujiile alea fac compresie, ung motorul si racesc segmenti pe piston...
Singura problema cu bujii prajite ar fi ca masina nu iti porneste cand este frig la prima cheie, dupa ce masina a pornit ura si la gara, bujiile nu isi mai au rostul.
pornesc si aerul conditionat parca.am 3o de ani munca in motoare omule.

Edited by masni, 05 March 2017 - 19:11.


#16
Passatt

Passatt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.03.2017

View Postmissionnad, on 05 martie 2017 - 11:28, said:

@passatt,cati km are masina,e trecuta de 200.000?
masina are 240000 km

#17
Passatt

Passatt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.03.2017
Nu mai retin exact,fiindca meniul masinii il am in italiana,insa ce retin ,in momentul cand s a aprins intermitent spirala pt scurt timp mi a afisat in bord un mesaj care spunea probleme la motor. Masina porneste la sfert,atat iarna cat si vara. Chiar si asta iarna cand au fost acele temp scazute de -23 grade a luat o la sfert. Tin minte ca a cazut bateria,si are start&stop si a trebuit sa astept fiindca am pus originala ,iar dupa o saptamana stationata ,a fost pusa bateria noua si la fel a luat o la sfert. Cred ,daca ar fi avut probleme pe parte de bujii etc ar fi pornit?
Si atunci de ce la diagnoza este nominalizat egr ul. Oricum cand o sa ii fac din nou diagnoza o sa pozez erorile si le postez. Dar am vazut ca egr il scotea drept problema.
Galeria au hotarat s o dea jos fiindca v or sa vada cu stetoscopu ce este inauntru...uzuri etc....
Oricum la km astia (240.000) ma cam astept se pare si la volanta pe duca,sper macar axu sa fie ok.
Si sa vedem cat va mai tine si dpf ul. De curand si  a facut si regenerare.
In rest nu pot sa zic ca merge rau . Consumul este ok.
De tras nu sunt probleme.....
Va multumesc si astept parerile voastre. Cu siguranta sunt bine venite.

#18
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Un zgomot la decelerare, am avut si eu, pe o Laguna din 2007, era de la catalizator.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate