Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Flota lui Robert
Last Updated: Dec 14 2022 08:18, Started by
Tront
, Feb 20 2017 18:41
·
0
#145
Posted 30 December 2019 - 00:51
Revin cu update uri de final de an.
Pe la 281.000 km am fost lovit usor in spate, am schimbat bara spate, am pus senzori de parcare pe spate si am schimbat si oglinda pe dreapta ( era sparta toata carcasa de la primul accident ) + vopsit ambele oglinzi. Cost 0 deoarece am ales regie proprie si m am incadrat sa fac totul in respectivii bani. Am schimbat bujiile la cateva zile dupa ce a iesit de la vopsit, aveam un mic balbait la rece cand era cu minus si pe tester aveam eroare pe ele. Acum este totul ok, nu mai am erori si nici balbaitul. Cost: 350 ron cu bujii originale Renault. Cat am avut masina la vopsit, am avut un Megane 3 la schimb si am sesizat ca baga mult mai multa caldura decat a mea. Cand am fost la mecanic pentru bujii, l am pus sa verifice daca am ceva probleme. Motorasele de la clima mergeau ok, nu am erori pe sistem, si cand verifica mai atent, a vazut ca mi a fost furat capacul de la filtru de polen si bagat invers filtrul si indesat. Am cumparat capac SH, filtru nou cu carbune, inca 100 ron, dar acum baga caldura chiar mai bine decat respectivul Megane. Vineri la 283.000 km am facut revizia, depasisem putin limita mea de 10.000 km intre revizii. Cost: 300 ron, fara filtru de motorina. Am bagat weekendul asta 1000 km, am fost pe la munte de 2 ori. La primul drum, am oprit in Predeal, am tras frana de mana, am plecat 2-3 ore si cand m am intors, era blocata. Mergeam doar in derapaj, nu isi revenea deloc. Ma bag sub masina dupa ceva incercari de deblocare fara sa intervin sub ea si am avut norocul ca atunci sa apara un tip, care era mecanic si m a intrebat ce am patit. Ii spun, se baga sub masina, a deblocat etrierii si a scos si cablurile de la frana de mana. Urmeaza sa schimb cablurile dupa revelion. Am uitat sa spun ca am luat si cauciucuri de iarna, de la un prieten, care vanduse masina si abia le cumparase anul trecut. Am vrut sa cumpar table separate, dar nu am gasit nimic in bani rezonabil : 1000-1200 ron setul ). In rest, totul bine si frumos la Fluence la 284.000 km, asteapta concediul de revelion sa mai adune ceva km. Attached Files |
#146
Posted 10 March 2020 - 16:14
Primul update pe 2020.
Fluence ul a ajuns la 291.000 km acum. Intre timp a primit urmatoarele: - itp la 6 luni pentru Uber/Bolt/Yango. Chiar daca este o chestie part time, dar am zis totusi sa continui si sa autorizez masina. - aeroterma la 289.000 km a murit. Tot atunci am schimbat aeroterma + bascule fata + amortizoare spate + ulei + filtre + un furtun de la EGR + un senzor de presiune de pe EGR pentru ca tot aparea o eroare, care s a rezolvat. Cost: 2200 ron. Intre timp, mi-am indeplinit un vis, mi am cumparat un Renault Vel Satis. Pretul a fost foarte mic, masina a fost cumparata de la primul proprietar, are 167.000 km si in afara de un tampon antibalans, care deja urmeaza sa fie montat,, masina este in stare perfecta de functionare. Nu regret deloc alegerea, stiu ca este un cost in plus masina, dar placerea si satisfactia de a conduce masina asta, merita fiecare leut cheltuit! Attached Files |
#147
Posted 10 March 2020 - 17:52
Super mașina, diesel?
Cârligul ăla trebuie scos! Sa o stăpânești sănătos! Edited by rocaddy, 10 March 2020 - 17:53. |
#148
Posted 11 March 2020 - 09:50
Multumesc frumos!
Da, este un 2.2 dci de 150 cp. 2.0T benzina nu am gasit, 3.0 era prea mare si a fost o oferta buna la masina asta asa ca am dat banii fara regrete. Singurul mare soc este ca la Vel Satis e aproapr dublu consumul fata de Fluence, dar comfortul face toti banii! |
#149
Posted 12 April 2020 - 21:28
Fluence-ul a primit un alternator nou la 291.050 km. Cost: 800 ron cu tot cu curea noua de accesorii.
Pe langa asta, am rezolvat conducta de AC care se freca de ventilator si a fost taiata. A fost inlocuita, rezolvat hiba sa nu se mai frece de ventilator si dupa am bagat freon. 350 ron a costat toata distractia asta. In banii astia am pus si cauciucurile de vara pe masina. In rest, masina pe perioada pandemiei la un regim mic de km, merg strict la munca si inapoi, respectiv 30 km/zii. De saptamana viitoare schimb locul unde muncesc si o sa fac aproximativ 40 km/zii. Vel Satis-ul asteapta sa fie inscris, am trimis actele la primarie pentru a lua masina in evidenta, dar mi-au comunicat ca actele stau in carantina 2 saptamani, deci mai am de asteptat. Intre timp, am montat manere cromate originale si am curatat toata mocheta din masina, pentru ca este bej si era patata. Am atasat si o poza ca exemplu. Adaug ca am si polishat farurile la Vel Satis . Attached FilesEdited by Tront, 12 April 2020 - 21:29. |
#150
Posted 06 May 2020 - 08:52
Am ajuns si la 292.000 km cu Fluence ul, am inlocuit discurile pe spate + placute. La ultima revizie erau ok si erau in plan la 300.000 km dar placutele au cedat si au distrus discul nitel mai devreme.
Cost: 750 ron discurile spate, deoarece vin cu tot cu rulment si inel ABS. Din cate observ, am uitat sa mentionez ca Vel Satisul o sa fie si un fel de project car pentru mine, usor usor, in functie de buget. Ieri am achizitionat pentru ea un interior complet, bej, de piele + scaune electrice incalzite + sistemul de sonorizare Cabbase. Cost: 700 ron, montajul il fac eu . Nu are rupturi, uzura, doar e murdar de la baietii care au dat jos interiorul. Attached Files |
#151
Posted 16 May 2020 - 14:12
Pe 14 mai Fluence-ul a facut primul an de cand il am. In primul an am parcurs impreuna 32.500 km fara mari probleme. Cadou pentru aniversarea asta, am cumparat arcuri sport H&R, astept sa ajunga saptamana viitoare si sa le montez .
Dupa pandemie, o sa duc volanul la reconditionat, deoarece de la dezinfectanti a ajuns distrus si inainte era impecabil... Weekendul trecut am surubarit la Vel Satis, am pus mare parte din interior, mai am scaunul de la sofer si 2 fete de usi de care o sa ma apuc dupa postare. Ma bucura ca totul este Plug&Play si sunt foarte fericit ca masina isi schimba total aspectul la interior. In plus, am programat masina la inmatriculat pe 20.05 si cu ocazia asta o sa incep sa merg iar cu ea sa ma bucur de ea . Attached FilesEdited by Tront, 16 May 2020 - 14:13. |
#152
Posted 16 May 2020 - 18:48
Eram si eu pasionat sa bibilesc mereu la masini,chit ca nu aveau nimic, gaseam eu ceva de reparat, schimbat-)) Am trecut de perioada aia si am realizat ca masina este facuta sa stai in ea, nu sub ea-))). E posibil sa iti treaca la un moment dat. Insa,pana atunci, spor la treaba! Edited by Groh, 16 May 2020 - 18:48. |
#153
Posted 16 May 2020 - 21:17
a fost un Murfi roman, care a zis cum ca “poti sa faci din rahat bici, da’ nu va pocni niciodata...”. ca sa stai in masina trebuie, cateodata, sa stai si sub ea.
|
#154
Posted 18 May 2020 - 17:53
|
#155
Posted 18 May 2020 - 19:00
Tront, on 16 mai 2020 - 14:12, said:
Pe 14 mai Fluence-ul a facut primul an de cand il am. In primul an am parcurs impreuna 32.500 km fara mari probleme. Cadou pentru aniversarea asta, am cumparat arcuri sport H&R, astept sa ajunga saptamana viitoare si sa le montez . Dupa pandemie, o sa duc volanul la reconditionat, deoarece de la dezinfectanti a ajuns distrus si inainte era impecabil... N-ar strica nici o curatare a tapiseriei interioare.. |
#156
Posted 22 May 2020 - 14:43
Multumesc
E o ambitie sa surubaresc la masina, cat am fost mic nu am avut deloc ocazia sa surubaresc lucruri si incep sa invat, usor usor si am descoperit ca imi place . Curatarea interioara + polish sunt si ele in plan, deocamdata am luat substantele de polish si vreau sa inchiriez si un aspirator cu injectie-extractie, sa fac toate masinile . Intre timp am inmatriculat Vel Satis ul. Astazi am vrut sa il scot si pe el la drum dupa ceva timp in care a stat, de dimineata totul ok, ajung la 4 km de casa la un OMV, alimentez, bag cartela si masina nimic... cititorul de cartela stricat. Simteam eu de ceva timp ca merge mai ciudat cartela, dar am zis ca asa o face ea. Am luat masina pe platforma, a fost un chin maxim pana am reusit sa deblocam frana electrica si sa o urcam cu volanul blocat, dar am reusit. La service constata ce banuiam, cititorul de cartela stricat. Norocul meu ca este identic cu cititorul de Laguna 2 asa ca scap ieftin. Nasol e ca am intarziat 4 ore la munca si trebuie sa recuperez acum... Si la interior sunt aproape gata, mai am scaunul de la sofer dar trebuie sa fac rost de un cric solid pentru animal, pentru ca am stricat deja 2 cricuri normale cu el . Revin cu update cu costuri si cum sta situatia. Attached Files |
#157
Posted 15 June 2020 - 22:00
Salutari!
La 293.400 km ( daca tin bine minte ) am montat arcurile sport. Recunosc ca de atunci zambesc ca un copil mic pentru ca am capatat o masina stabila si o masina care nu imi mai lasa mereu impresia in curbe ca doreste sa derapeze ( si nu, nu conduc tare ). A meritat fiecare leu investit si regret ca nu am facut pasul mai devreme. Cost montaj: 250 ron. Astazi am tras o fuga pana la mare pentru ca am fost liber de la munca si prefer sa evit aglomeratia si oamenii in general pentru a reduce la minim riscul de infectare cu COVID ( eu sunt tanar, dar mama mea este fix in factorii de risc ). Cand am ajuns la mare, a aparut Check Injection. Dupa 20 de secunde dispare. Imi vad de plimbari si picnic linistit, ma intorc si am alergat nitel ( 150-160 fata de 130-140 dus ). La primul semafor iar Check Injection, iar dispare dupa 20 de secunde. Ajung acasa, pun Can Clip-ul pe ea, cercetez problema si senzorul de presiune de pe turbina a cedat. Incerc sa il curat, verific firele si daca nu isi revine, il schimb. Surprinzator, masina trage la fel ca inainte dar consuma minim cu 1l mai mult lucru care a dus sa ma intorc cu o medie de 6.6l in Bucuresti... Ma pregatesc sa ii fac si distributia, inca sunt indecis daca sa aleg originala Renault sau Contitech. Trebuie sa o programez si la electrician la Renault, pentru ca nu primeste curent pe pozitiile pe partea dreapta fata/spate + becuri numar ( de 2 luni minim o aman ) si nu sunt sigurantele/becurile. Pe 15 iulie urmeaza si ITP-ul si chiar daca aveam de gand la 300.000 km sa ii fac o revizie generala ( distributie/ulei/filtre/toate lichidele si daca se mai gaseste orice sa il fac ) dar cred ca o sa le fac fix inainte de ITP sa o stiu aranjata masina. KM. actuali: 294.600. Vel Satisul are interiorul montat si totul este ok. Renault-ul Trafic a cedat in fata portii din senin. Am pornit masina, a mers 30 de secunde si cand am plecat de pe loc a murit. Curent are, erori nu are, invarte, motorina ii vine. Sper sa nu fie distributia sarita... Attached FilesEdited by Tront, 15 June 2020 - 22:14. |
#159
Posted 22 June 2020 - 01:22
Multumesc frumos!
Intre timp, vineri am fugit pana la Sebes sa imi cumpar inca un caine, pentru ca nu imi ajungea doar o fetita si am vrut un baietel acum. Am plecat cu Fluence ul, media pe 700 km, fara oprit de motor de cand am plecat de acasa pana m am intors, A1 pe care am prins ploaie torentiala si portiuni cu grindina, a fost de 5.2. Nu am apucat sa schimb senzorul, dar nu a mai aparut check injection in bord. KM actuali: 295.600. In plus, am programat la electrica masina pentru a verifica problema cu pozitiile pe dreapta/lumini pe numar care nu merg de ceva timp... Renault ul Trafic, a ajuns la service pe platforma, unde acolo dupa 3 incercari in care nu a pornit, dupa deconectarea/conectarea bateriei a pornit masina perfect si inca o face. Ciudat e ca nu mai porneste la sfert ca inainte, dar porneste. Urmeaza sa cercetam problema, pentru ca nu este ok. Attached Files |
|
#160
Posted 22 June 2020 - 22:17
Foarte frumusel catelul. Sa ti traiasca.
Ce rasa e? Ciobanesc carpatin? |
#161
Posted 23 June 2020 - 11:36
Multumesc frumos!
Un Saint Bernard. E deja al2lea, mai avem o fetita. |
#162
Posted 26 June 2020 - 07:47
Imi parea mie Saint Bernard, dar n am vrut sa spun, zic poate nu o fi . Trebuie sa fii foarte responsabil sa cresti asemenea caini. Sunt caini de talie mare, greu de intretinut, dar foarte responsabili si credinciosi.
Foarte fain, sanatosi sa fie, si stapanii idem. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users