Flota lui Robert
#181
Publicat: 02 noiembrie 2020 - 16:33
alexcrist, on 30 octombrie 2020 - 17:22, said:
De-ar fi controale de-astea mai dese, ce bine ar fi... Chiar da, ar prinde tare bine. Oricum aveau destui clienti lasati fara talon si spre surprinderea mea, stau de 15 ani in Domnesti, in afara de maxim 10 ori radar, nu am vazut politie niciodata si auzit... A fost o surpriza sa vad RAR-ul 2 seri la rand, intr-un punct in care nu ai cum fizic sa ii ocolesti daca vrei sa ajungi in Domnesti. LauCalin, on 30 octombrie 2020 - 23:13, said:
Eu înțeleg să verifice treaba cu dpf-ul. Dar în rest, se apuca să îți facă itp-ul încă o dată? Adică nu știu , dar sa spui că ai avut noroc că ai schimbat anvelopele pt că te-a verificat rar-ul, mi se pare cam exagerat. Departe gândul meu de a încuraja să se meargă cu niste anvelope făcute praf. Da, am avut noroc. Anvelopele pe spate ajunsesera putin sub limita legala de uzura cam cu 2-3 saptamani inainte de schimbarea lor. Le schimbam pe loc, dar am zis ca pentru o perioada scurta, nu merita sa cumpar anvelope de vara ca dupa sa schimb iar cu cele de iarna. Am cautat mult set separat de jante, nu am gasit nimic care sa merite asa ca am pus anvelope pe jantele actuale. Prefer sa pun la vara 2 cauciucuri noi, dot 2021 decat 2 noi acum de vara, dot 2020. |
#182
Publicat: 22 noiembrie 2020 - 15:17
ODO: 307.300.
La 306.500 ( saptamana trecuta ) am facut revizia ( ulei + filtre ) + schimbat etrier dreapta spate ( se bloca cand trageam frana de mana uneori ) + reglat cabluri frana de mana + placute de frana fata. In plus, am rezolvat cu usile care trosneau cand le deschiodeam, am eliminat greierasii care au aparut, inlocuit garniturile de la etrierii pe fata ( gasisem usor ciupite garniturile ), inlocuit lichid de frana ( bine ca am facut asta, cred ca nu fusese schimbat sincer la cum arata ), verificat baterie, antigel, verificare de rampa, polish far stanga ( cel pe dreapta a fost inlocuit si era diferenta mare intre ele ) si in final rezolvat oglinda pe dreapta care cand se plia, mergea in trepte si scartaia. Uleiul a fost Elf, filtrele originale Renault. Etrierul + placutele TRW. Piese: 680 ron. Manopera + garnituri + lichid frana: 500 ron. Adaugam inca 6 luni de RCA 505 ron. Urmeaza in Decembrie ITP si sa renunt la cel de 6 luni, sa treaca inapoi la ITP-ul pe 2 ani de zile. In acest moment, am rezolvat absolut orice hiba/deranj pe care il aveam cu masina. Merge absolut perfect si ma bucura foarte mult ca am reusit sa rezolv si micile hibe, care nu erau mari probleme, dar ma stresau efectiv. Fișiere atașateEditat de Tront, 22 noiembrie 2020 - 15:18. |
#183
Publicat: 22 noiembrie 2020 - 15:28
Unde ai făcut RCA ? Sincer mi se pare cam mult pt 6 luni. Ca idee, eu tre sa reînnoiesc în ianuarie și la Omniasig îmi arată pe simulări cam 650 de lei/an cu decontare. Culmea, Omniasig e mai scumpă decât asirom. Care până anul trecut era mult mai ieftina fata de Omniasig.
Editat de LauCalin, 22 noiembrie 2020 - 15:28. |
#185
Publicat: 24 noiembrie 2020 - 12:46
LauCalin, on 22 noiembrie 2020 - 15:28, said:
Unde ai făcut RCA ? Sincer mi se pare cam mult pt 6 luni. Ca idee, eu tre sa reînnoiesc în ianuarie și la Omniasig îmi arată pe simulări cam 650 de lei/an cu decontare. Culmea, Omniasig e mai scumpă decât asirom. Care până anul trecut era mult mai ieftina fata de Omniasig. Grawe. Masina este pe numele meu, ma trage varsta in jos ( 23 de ani ). @bossake am si ecusoanele expirate, doar copia conforma mai este valabila. Nu am mai iesit din februarie, m-am bucurat de acte cateva zile. Oricum era ceva part time, deoarece mai am un job si un mic business. Poate, daca trece cu COVID-ul, sa achizitionez un Logan ieftin si cinstit sa il folosesc part time pentru asa ceva, daca voi mai avea timp si nu imi iese sa ma dezvolt in domeniul unde doresc. Vreau sa ma bucur de masina pentru mine. Oricum, valoare la vanzare nu mai are masina din cauza acestei mutari care practic a fost total inutila pentru mine. Chiar daca stiu ca nu e rupta pe Uber si e foarte ingrijita. Asa ca trag de ea pana cedeaza definitiv ori reusesc sa am o suma deoparte pentru un upgrade sa merite. Editat de Tront, 24 noiembrie 2020 - 12:47. |
#187
Publicat: 04 ianuarie 2021 - 23:31
La multi ani!
Nu stiu cum a inceput anul pentru voi... dar la mine a inceput nasol. Aveam masina pe OLX ( de curiozitate, daca reusesc sa iau o suma decenta, deoarece am o rezerva financiara pentru alta ), masina mergea perect pe 2 ianuarie seara.. Pe 3 dimineata, ma urc, check auto gearbox si nu pornea. Scos borne, dat curent, nimic. Chemat mecanic, incercat sa rezolvam la fata locului, masina nu primea curent la calculatorul de la cutie. Luat platforma, azi constatat, calculatorul a decedat. Am cautat calculator, nu se gaseste in dezmembrari nicaieri, pana la urma, prin beneficiile de la locul de munca, am reusit sa scot calculatorul la pretul unuia SH. Cost distractie: 3500 ron. Noroc ca cel care o cumpara urmareste masina de mult timp, a inteles situatia. A achitat el distractia pe post de avans la masina, maine ajunge piesa ( ajungea astazi daca ma miscam mai repede ). A ramas sa primesc maine diferenta si sa facem actele. As face niste calcule cu ce a presupus masina asta, concluzii finale... dar nu pot! Plang, masina asta a fost un vis pentru mine, a fost din primii mei bani munciti cu greu, a fost alaturi de mine cand eram la pamant si nu m a lasat in drum, cu ea am reusit sa ma dezvolt profesional si sa imi cresc nivelul financiar. Bonus, in ziua cand am cumparat o, mi-am intalnit pentru prima data persoana alaturi de care in ultimul an am ales sa imi impart viata si ma face fericit. ODO final: 309.995 km. Revin cu update-uri cand pleaca REN-ul din poarta mea . P.S: Cum fac sa imi pastrez numerele? Imi sunt tare dragi numerele astea . Fișiere atașateEditat de Tront, 04 ianuarie 2021 - 23:35. |
#188
Publicat: 04 ianuarie 2021 - 23:55
Ehe! Roberte, așa am fost eu anul trecut în martie! Când am vândut Coltul și am rămas pe trotuar cu scaunul fiicamii de bebe și o plasa in care aveam o trusa de chei și un kit de pana și când am văzut cum pleacă "bolidul" cu un străin la volan, mi-a venit să plâng așa cum plângeau în trecut mamele când le plecau băieții in armata. Bai, e nasol sa te atașezi de fiare! Dar asta e viața.
Hai, fruntea sus și succes in viitor! Editat de LauCalin, 04 ianuarie 2021 - 23:57. |
#189
Publicat: 05 ianuarie 2021 - 00:10
Tront, on 30 octombrie 2020 - 17:00, said:
In primul rand lumini, sa fie toata functionale. Am avut emotii cu ledurile de pe numar, i am intrebat daca sunt ok sau inlocuiesc becurile ( le am in masina ) si au spus ca sunt la o lumina legala si ca exista masina mea cu leduri pe numar de fabrica. Dupa au verificat DPF-ul daca inca se afla pe masina, test de noxe, verificat bordul sa nu aiba erori, motorul sa nu aiba scurgeri de ulei, rotile sa fie conforme si masurate uzura ( ce noroc ca am pus cauciucurile noi, pierdeam talonul cu cele vechi ), jocuri pe directie. Cel mai tare au fost interesati de DPF, au tras de el si verificat foarte atent sa nu fie anulat. Erau ceva * baieti * cu DPF-urile anulate care plangeau pe acolo si se jurau ca nu ei au facut asta... alexcrist, on 30 octombrie 2020 - 17:22, said:
De-ar fi controale de-astea mai dese, ce bine ar fi... Cu DPF,-ul inteleg, ca polueaza si produce cancer, cu jocuri la directie pericol de accident, iar inteleg. Ce nu prea inteleg e cu becurile. Se poate intampla sa se arda un bec. Si, ce faci atunci? Il schimbi singur? Da, asta e doar o gluma buna, la masinile moderne. Chiar daca ar fi vorba de o persoana priceputa. Dar sunt atatia soferi care nu au treaba cu tehnica. Si nici nu trebuie sa aiba. Intr-o tara civilizata, fiecare e cu meseria lui. Si atunci, ce face? Se programeaza la service pentru schimbare bec. Peste o saptamana, poate peste 2. In acest timp nu mai circuli cu masina? Ok. Dar daca te opreste nimunatul RAR fix cand mergi cu masina la programare? Adica pot intelege pana la un punct, ca nu e bine sa nu functioneze becurile, pentru siguranta circulatiei. Dar in nici un caz nu sunt de acord cu abuzurile astea din pacate legale, de a-ti lua talonul etc. Nu tata. Se da o hartie, un avertisment, cu un termen rezonabil de a inlocui becul ars. Daca a doua oara te prinde ca nu ai schimbat becul si ai depasit temenul, atunci da, s-ar putea lua talonul. Legi facute de oameni care nu pot scapa de mentalitatile comuniste! Asa, mai departe: cauciucurile neconforme. Ei aici, chiar nu e nimic de inteles. Nu are logica, nu are bun simt, nu are aplicare de siguranta circulatiei, nu are acoperire de nici un fel. Ce pana mea ii f...te pe ei grija ce dimensiuni de anvelope am eu pe masina? Daca eu ca utilizator, consider ca e mai avantajos, mai potrivit, din motivele mele care nu ii privesc pe ei, sa am alte dimensiuni decat cele cu care a venit masina din fabrica? Astea chiar sunt legi cretine facute de politicieni cretini si/sau corupti. Problema e ca in loc sa luam atitudine impotriva acestor aberatii legislative, le acceptam sau si mai rau, ne bucuram ca se aplica. Asta e viitorul, globalismul, nimeni nu are voie sa iasa din "linie", nu? |
#190
Publicat: 05 ianuarie 2021 - 07:54
Multă vorbă până dai în trafic de primul care n-are niciun bec pe frână, merge noaptea fără becuri, sau cu becuri luminând cerul. Apoi afli de ce sunt bune controalele de becuri.
De acord, fiecare cu meseria lui. Nu ești obligat să știi să schimbi un bec. Așa cum tu ești ce ești, așa și șoferii de platforme auto trebuie să câștige un ban cinstit. Fiecare cu meseria lui. La anvelope sunt bune controalele fix pentru cei cei care se cred mai deștepți decât inginerii care au proiectat mașina aia. |
|
#191
Publicat: 08 ianuarie 2021 - 15:37
LauCalin, on 04 ianuarie 2021 - 23:55, said:
Ehe! Roberte, așa am fost eu anul trecut în martie! Când am vândut Coltul și am rămas pe trotuar cu scaunul fiicamii de bebe și o plasa in care aveam o trusa de chei și un kit de pana și când am văzut cum pleacă "bolidul" cu un străin la volan, mi-a venit să plâng așa cum plângeau în trecut mamele când le plecau băieții in armata. Bai, e nasol sa te atașezi de fiare! Dar asta e viața. Hai, fruntea sus și succes in viitor! E tare nasol, dar i a venit timpul . Acum 3 zile am vandut REN-ul, facut actele, incasat banutii. Eu deja cautam noua masina, asa ca acum 2 zile am gasit o si am venit cu ea acasa. Este un Seat Ibiza ST, 2014, 1.2 TDI, 196.000 km, adusa din Olanda, carte service completa + facturi, 2 seturi de cauciucuri ( iarna michelin si vara conti in stare foarte buna ). Cutie manuala, 4 airbaguri, abs esp, 4 geamuri electrice, aer conditionat, oglinzi electrice, pliabile si incalzite. Nu am fost setat pe o masina, nici macar nu aveam un buget stabilit, stiam ca vreau ceva simplu de intretinut, in stare buna, consum mic, obligatoriu diesel ( nu pot avea benzina + gpl ), an cat mai nou posibil si evident un pret bun, desi bugetul alocat era mult mai mare decat pretul ei de achizitie. Masina are nevoie de ulei + filtre + un simering planetara care este usor umed. Sunt deja in portbagaj, 500 ron piesele ( OEM ). Manopera vad sambata cand ajung la revizie. Singurul element revopsit este portbagajul ( ~650 microni ), in rest are vopseaua originala care este in stare mai buna decat era pe Fluence. Am vazut zeci de masini, aveau probleme cu actele, probleme tehnice ori erau dauna totala. Eram dispus sa urc cu bugetul pana la 8000 de euro... Dar nu am gasit nimic sa imi placa sa imi indeplineasca cerintele. Ce imi placea si era ok, era mult prea complex tehnic. A trebuit sa fac o alegere echilibrata, spatiu, consum, ieftin de intretinut, an bun. Recunosc, visam la un Passat CC, dar deocamdata am nevoie de o masina cinstita care sa manance cat mai spre 0 banuti pentru a putea sa investesc in planurile mele mult mai multi bani. Pret: 3100 de euro, garantie 6 luni motor/cutie bonus am primit si un plin de combustibil. Un dealer foarte ok, cinstit si transparent. In plus, a fost singurul care nu a facut figuri la toate cerintele mele ( am verificat masina la sange + multe probe de drum in total de 50 km ). Am bagat deja 200 km cu ea, in oras, am o medie de 5.5 si sunt tare incantat de ea cum merge. Va las si cateva poze Fișiere atașate |
#196
Publicat: 09 ianuarie 2021 - 19:04
Este o diferenta de clasa dar diferenta de clasa destul de mare era daca venea de la un Talisman sau Laguna, la Ibiza.
Sunt curios cum te impaci cu motorul, eu am mers ceva vreme cu 1.4 tdi tot 3 clinindri pe o masina similara (skoda rapid) si ma cam deranja maxim zgomotul de 3 cilindri cand urcai in ture. In schimb era o masina unde trebuia sa te chinui sa scoti peste 5-5.5 consum extern. oricat de tare mergeai consumul ramanea infim. si chiar tragea bine pt cei doar 90cp. Pentru mine masinile de clasa mica break au devenit variante foarte cinstite raportate la pretul cerut pentru ca au mai crescut in spatiu oferit. Editat de bossake, 09 ianuarie 2021 - 19:05. |
#197
Publicat: 10 ianuarie 2021 - 16:12
castiel97, on 08 ianuarie 2021 - 16:47, said:
Asa ieftin ai luat-o. Pt. o masina asa noua ai dat putin. Si cand ma gandesc ca un Golf 4 are 190k km in bord A fost bataie pe masina, noroc cu dealerul care a fost super ok si cand i-am zis ca vin cu mecanicul sa o verific, mi a rezervat masina. Cat am fost acolo, a sunat telefonul de 4 ori pentru Ibiza. corcodel10, on 08 ianuarie 2021 - 17:51, said:
Si când te gândești că alții caută mașini cu lunile, 3 în cazul meu... Să o stăpânești sănătos! A fost bulan. Nu ma asteptam sincer sa gasesc ceva ok rapid, a fost pur si simplu noroc. Multumesc frumos! LauCalin, on 08 ianuarie 2021 - 18:33, said:
Mașini pe gândul meu. ) Chiar azi na uitam, așa, la oha, pe Autovit la mașini de 2000-2500 de euro. Și am văzut câteva care păreau interesante... Golf 5, Corolla, Fiesta... Drumuri bune! Multumesc frumos! Stiu, sunt golfuri 5 mult mai scumpe decat Ibiza. Urmaresc piata din noiembrie, am tot umblat la buget, am mai vazut masini printre picaturi, dar asa a fost sa fie. Am cautat o masina cat mai simpla tehnic si an cat mai bun. mihaibzgica, on 09 ianuarie 2021 - 14:27, said:
Poți face o comparație cu fosta mașină? Diferența de clasa este destul de mare, sunt curios cum ți se pare in comparație cu cea veche. Sincer, ma asteptam sa fie groaznic sa trec de la Fluence la Ibiza ( sau orice ar fi aparut ). Am vrut ca urmatoarea masina sa fie asa: - cat mai simplu tehnic posibil, repere de schimbat ieftin, usor de gasit piese ( lucrez de ceva timp in domeniu, asa ca am o idee pe unde ma situez foarte bine cu costurile ). - aer conditionat - diesel ( km destul de multi per an + am niste avantaje financiare ) - istoric curat - eventual o garantie Dar... nu este groaznic. Singurul lucru care ma enerveaza si inca nu ma obisnuiesc ca asta nu are este Keyless go & entry. Mereu cand merg la ea trag de maner si cand incerc sa o pornesc... nu face nimic masina! Prima zii am crezut ca este defecta... Imi lipseste nitel cutia automata, era comod dar daca alegeam iar, imi cresteam costurile de intretinere + posibile defecte in plus. Cand o sa imi iau automata, o sa fie aproape noua sau noua masina . Spatiul in fata este ok, stau foarte bine la volan ( la fizicul actual, 1.80 si 73 kg, inainte nu stiu daca as mai fi stat atat de ok, pentru ca in urma cu un an aveam fix 120 kg ). In spate se sta destul de inghesuit, dar real nu prea folosesc locurile din spate. Tinuta de drum este decenta, sta bine pe sosea ( inca trebuie sa probez, dar mi se pare mai stabila decat Fluence ul pe curbe ), insonorizarea este ok ( am apucat sa merg cu maxim 120 km/h cu ea ), motorul este mult mai silentios decat al Fluence-ului. Exterior se aude sunetul de 3 pistoane, inauntru este aproape liniste. In schimb la Fluence zici ca era un tractor pornit... Foarte foarte galagios era motorul! Diferenta o sesisez si prin cei 2 caini, cu Fluence-ul incepeau sa ma latre de cand intram pe strada ( 150 de metrii distanta ) vs Ibiza cand ma latra aproape de casa. Puterea in minus, se simte si probabil o sa o simt cel mai grav la drum lung. In oras, treptele 1-2-3 sunt foarte bine echilibrate si se infige foarte bine, se vede clar ca este gandita pentru oras. Asa ca este ideal pentru mine, mai ales ca am constatat ca ma situez undeva intre 25-30.000 km/an, unde sa zicem ca fac ~5000 km de drum lung/an. Restul timpului fac naveta Ilfov-Bucuresti. In linii mari, sunt multumit de alegere. E o masina cinstita, care ma duce din a in b, consum mic, an bun de fabricatie, pret bun, intretinere ieftina. Am toata viata sa am masini frumoase, dotate, important acum este sa ma dezvolt si sa blochez cat mai putini bani in masina. Am ales ceva rational si calculat, nu cu sufletul. In alta ordine de idei, ieri am luat prima amenda. Fix cand mergeam spre service, eram in Bragadiru, imi taie cineva calea, m-am uitat in oglinda era destul de liber in spate, am schimbat jumate de banda ca sa nu dau in bizon si am fost tras pe dreapta de echipajul din spatele meu. M a amenintat cu suspendarea permisului ( abuziv, nu avea pentru ce ), totusi mi-am pastrat calmul, mi-am recunoscut greseala ca am schimbat banda destul de brusc si fara semnal, pentru ocolirea unui accident si am primit o amenda de 290 lei sau 145 in 15 zile. Asta e, o achitam si mergem mai departe. Dupa am facut si revizia ( km: 196.200 ), nu am mai apucat sa inlocuiesc simeringul de planetara din lipsa de timp ( aparuse o urgenta acasa si dura ceva ). Am curatat totusi zona, revin peste o saptamana sa vedem daca era totusi pierdere veche sau inca da semne sa curga. Cost revizie: 100 ron. Sper ca luni-marti sa am timp sa ii pun senzori pe spate, sunt deja in portbagaj ( au fost 80 ron ). Nu de alta, dar sunt obisnuit de ceva ani cu ei si recunosc ca mi-am pierdut skillul la parcari si parchez tare prost fara ei si cum la munca e o straduta foarte inghesuita care presupune parcari la limita pentru ca suntem multe masini... sunt cam nevoit. Consum pe 300 km, doar oras, fara sa o menajez ( schimb intre 2500-3000 rpm ) + testat cum se comporta masina + lasat destul de mult cu motorul pornit, este de 5.6 in acest moment. Sincer, ma uimeste cat de putin consuma. Astept sa se consume plinul, dar sincer pe acelasi regim ca si Fluence-ul si traseu consuma considerabil mai putin. Am uitat sa adaug, are +100 puncte bonus masina asta, o conduce si prietena. Ii place la nebunie. Fluence-ul nu ii placea deloc, era prea greu de manevrat, greu de condus, nu o simteai ( asa sustine ). A fost oricum o surpriza, nici nu avea idee ca am vandut si cumparat alta masina. Dar a primit aprobarea ei, este totul bine ). Fișiere atașateEditat de Tront, 10 ianuarie 2021 - 16:17. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi