Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cluj-Bucuresti cu trenul
Last Updated: Feb 12 2017 23:24, Started by
0799900XXX
, Jan 30 2017 18:13
·
0
#19
Posted 30 January 2017 - 19:43
Calatoria pe aceasta ruta este placuta. La clasa I sunt scaunele mai comode dar depinde de tipul de vagon care e introdus in ziua respectiva. Sunt unele chiar luxoase.
Iti iei un laptop, o carte si au ce face toata ziua. Prize sunt cam peste tot. Unele vagoane au si internet (dar sunt putine). Daca vrei sa treaca repede timpul, mergi noaptea, la dormitor. |
#20
Posted 30 January 2017 - 19:44
Ia trenul, e gratis de miercuri pentru studenti. Pana atunci te bagi la un master, daca nu esti student.
Calatoria este sigura, stai linistit. Doar ca dureaza cam mult si te anchilozezi, asta inseamna os pe os. |
#21
Posted 30 January 2017 - 19:46
qew, on 30 ianuarie 2017 - 19:25, said:
Cu trenu faci mult si costa mult daca nu ai reduceri(gen student sau pensionar). Conditii cam is cam ca in Occident chiar(exceptand TGV sau Eurostarul). Problema e fauna de oameni peste care dai. Majoritatea vagoanelor is noi si is cu prize si caldura. Acum sunt cateva trenuri spre Cluj Napoca in care is sanse sa prinzi vagoane fara prize. Spune exact numarul trenului si pot sa iti spun in proportie de 80% ce vagoane are. Cu 24 de ore inainte poti cere un anume loc is un anume numar de vagon cand iti iei biletul. Decat cu autocarul clar cu trenul este mai confortabil din punctul meu de vedere (am calatorit si 12 ore cu autocarul si nu cu jafuriile ce sunt la noi si stiu ce vorbesc). Eu as alege asa: ai bagaj mult: cu trenul , nu ai bagaj mult cu avionul. Pe intern nu am calatorit cu low-cost, dar pe extern o data am prins o atmsofere mai mioritica decat pe trenuri chiar, cu manele ascultate tare la telefon si atmosfera de piata in general, multa galagie. LA Cluj problema e pe tronsonul Brasov-Rupea-Sighisoara-Medias-Teius unde is lucrari. Oricum din cate stiu is 2-3 rute pe care se poate ajunge de la Bucuresti la Cluj, una e cea ce am prezentat-o a doua ar mai fi prin Brasov-Toplita-Deda si cealalta Craiova-Petrosani-Simeria-Alba Iulia. Intre Clasa 1 si Clasa 2 e diferenta de pret si ca nu e aglomerat.Mari diferente nu sunt. In functie de tren poti avea conditii mai nasoale, gen fara prize, conteaza mult de ce tip de vagon prinzi in compunerea trenului. |
#22
Posted 30 January 2017 - 19:47
...si daca vrei sa platesti mai putin, au un card tren plus, costa 100 lei, e valabil 1 an. Timp de un an ai reducere 25% la orice bilet + 5% daca il cumperi de pe internet.
|
#23
Posted 30 January 2017 - 19:47
arab, on 30 ianuarie 2017 - 19:33, said:
10 ore teoretic, pentru 500km de cale ferata, in anul 2017? Nu cumva era mai bine acum vreo 30 de ani? |
#24
Posted 30 January 2017 - 19:55
westerndigital, on 30 ianuarie 2017 - 19:46, said:
Tu ai fost cu trenul in occident? Chiar si ne-TGV Ai cea mai vaga idee cu ce viteza se deplaseaza trenurile in vestul europei (chiar si ne-TGV? Da am fost si am idee chiar mai mare decat tine. La noi e problema foarte mare este cu viteza trenurilor,care este jenanta. Singura ruta pe care stam bine e Bucuresti-Constanta. Dar ca si conditii este comparabil, diferenta o fac oamenii cu care calatoresti. Spaniolii mai au trenuri foarte rapide comparabile cu TGV. Acum pretul la TGV, ICE,Eurostar si cele din Spania de mare viteza este destul de mare. |
#25
Posted 30 January 2017 - 19:59
westerndigital, on 30 ianuarie 2017 - 19:47, said:
Nu era mai bine din punct de vedere al conditiilor (daca era iarna mureai de frig in vagoane, sau aveau intarziere nu stiu cate ore), dar in restul timpului da durata calatoriei era mai scurta. |
#26
Posted 30 January 2017 - 20:11
@arab interesant articol dar cu mici hibe,Rutele europene comparate is toate cu trenuri de mare viteza, ceea ce noi nu avem,cu bani foarte multi pompati. Comparatia cu Albania ), sau ca Sudul Poloniei este subdezvoltat la trenuri, clar ca este o persoana ce a incercat sa faca un articol complet dar cineva cu cunostiinte feroviare isi da seama ca e totusi un articol artificial din unele perspective.
Iar Bucuresti- Constanta se face in 2 ore si 5 minute cred(2 perechi de trenuri fac atat)- 225 kilometri,dar asta nu vad sa fie scris in articol, chiar si in 2014 facea atat cat si acum in 2017. Edited by qew, 30 January 2017 - 20:13. |
#27
Posted 30 January 2017 - 20:21
Frica de avion trece rapid imediat dupa decolare.
Senzatia euforica a primului zbor este greu de descris, iar daca prinzi si o zi senina, trecerea peste Carpati este sublima. Am experimentat exact acelasi sentiment de frica prin anul 1998, tot cu un ATR, plecand din Bucuresti spre Cluj. Dupa decolare am zis ca mai vreau, dupa aterizare am zis ca ma vreau si tot asa. Prin urmare, frica deoparte si bucura-te de zbor. PS - Urca printre primii in avion. Eu am calculat greusit zicand ca daca urc ultimul stau... in spate....de frica.... Gresit! Toate locurile erau ocupate si am gasit ultimul loc fix in fata in spatele cabinei pilotilor. Nu stiu cum este acum, cu locuri care se respecata sau nu, asa ca tine minte asta! |
#28
Posted 30 January 2017 - 21:01
de ce nu mergi cu autocarul
din autogara Militari ai o gramada de curse pret si conditii bune |
|
#29
Posted 30 January 2017 - 22:19
Cu şosesele şi şoferii din România, pe drum de munte nu e tocmai cea mai bună idee.
Cu trenul poţi să pleci şi noaptea ca să fii a 2-a zi de dimineaţă acolo. IR 1741 pleacă la 18:45 iar IR 1641 (de Satu Mare) pleacă la 20:55 şi are grupă de Cluj (vagon de clasă + cuşetă * + dormitor). * de asta nu mai sunt sigur. |
#30
Posted 31 January 2017 - 13:43
radudd, on 30 ianuarie 2017 - 20:21, said:
Frica de avion trece rapid imediat dupa decolare. Senzatia euforica a primului zbor este greu de descris, iar daca prinzi si o zi senina, trecerea peste Carpati este sublima. Am experimentat exact acelasi sentiment de frica prin anul 1998, tot cu un ATR, plecand din Bucuresti spre Cluj. Dupa decolare am zis ca mai vreau, dupa aterizare am zis ca ma vreau si tot asa. Prin urmare, frica deoparte si bucura-te de zbor. PS - Urca printre primii in avion. Eu am calculat greusit zicand ca daca urc ultimul stau... in spate....de frica.... Gresit! Toate locurile erau ocupate si am gasit ultimul loc fix in fata in spatele cabinei pilotilor. Nu stiu cum este acum, cu locuri care se respecata sau nu, asa ca tine minte asta! qew, on 30 ianuarie 2017 - 19:55, said: Da am fost si am idee chiar mai mare decat tine. La noi e problema foarte mare este cu viteza trenurilor,care este jenanta. Singura ruta pe care stam bine e Bucuresti-Constanta. Dar ca si conditii este comparabil, diferenta o fac oamenii cu care calatoresti. Spaniolii mai au trenuri foarte rapide comparabile cu TGV. Acum pretul la TGV, ICE,Eurostar si cele din Spania de mare viteza este destul de mare. |
#31
Posted 31 January 2017 - 17:47
Eh, imi aduc perfect aminte si nu a fost asa. Pasagerii s-au indreptat spre aeronava, eram pe Baneasa la acea vreme si eu ultimul, ultimul in speranta ca ma asez pe ultimele locuri spre coada.
Nici vorba de tichete cu loc, fiecare cum a apucat sa urce. Insotitoarea in capul scarii imi facea semn sa urc, eu ma tot foiam, mi-a fost rusine si evident ca am urcat, gasind un sigur loc liber, acolo unde am spus. |
#32
Posted 01 February 2017 - 12:56
radudd, on 31 ianuarie 2017 - 17:47, said:
Eh, imi aduc perfect aminte si nu a fost asa. Pasagerii s-au indreptat spre aeronava, eram pe Baneasa la acea vreme si eu ultimul, ultimul in speranta ca ma asez pe ultimele locuri spre coada. Nici vorba de tichete cu loc, fiecare cum a apucat sa urce. Insotitoarea in capul scarii imi facea semn sa urc, eu ma tot foiam, mi-a fost rusine si evident ca am urcat, gasind un sigur loc liber, acolo unde am spus. |
#33
Posted 09 February 2017 - 23:31
O mica precizare, mare diferenta nu este la conditii intre clasa 1 si clasa 2, ba chiar uneori sunt prize doar la clasa a 2 a, sa nu mai zic ca la clasa 1 vin fel si fel de cfr-isti, veterani, blatisti. Sincer recomand clasa a 2 a sau cuseta daca vrei sa ajungi odihnit la destinatie.
|
|
#34
Posted 10 February 2017 - 01:01
#35
Posted 10 February 2017 - 07:23
Ai express de la Otopeni pana-n centru, respectiv linia 8 din Cluj pana-n piata Mihai Viteazu, n-ai nevoie de taxi(metristi).
|
#36
Posted 11 February 2017 - 22:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users