Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cluj-Bucuresti cu trenul

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
spiderpc

spiderpc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 575
  • Înscris: 14.01.2007
Calatoria pe aceasta ruta este placuta. La clasa I sunt scaunele mai comode dar depinde de tipul de vagon care e introdus in ziua respectiva. Sunt unele chiar luxoase.

Iti iei un laptop, o carte  si au ce face toata ziua. Prize sunt cam peste tot. Unele vagoane au si internet (dar sunt putine).

Daca vrei sa treaca repede timpul, mergi noaptea,  la dormitor.

#20
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Ia trenul, e gratis de miercuri pentru studenti. Pana atunci te bagi la un master, daca nu esti student.
Calatoria este sigura, stai linistit. Doar ca dureaza cam mult si te anchilozezi, asta inseamna os pe os.

#21
westerndigital

westerndigital

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 31.01.2015

View Postqew, on 30 ianuarie 2017 - 19:25, said:

Cu trenu faci mult si costa mult daca nu ai reduceri(gen student sau pensionar). Conditii cam is cam ca in Occident chiar(exceptand TGV sau Eurostarul). Problema e fauna de oameni peste care dai. Majoritatea vagoanelor is noi si is cu prize si caldura. Acum sunt cateva trenuri spre Cluj Napoca in care is sanse sa prinzi vagoane fara prize. Spune exact numarul trenului si pot sa iti spun in proportie de 80% ce vagoane are. Cu 24 de ore inainte poti cere un anume loc is un anume numar de vagon cand iti iei biletul. Decat cu autocarul clar cu trenul este mai confortabil din punctul meu de vedere (am calatorit si 12 ore cu autocarul si nu cu jafuriile ce sunt la noi si stiu ce vorbesc).
Eu as alege asa: ai bagaj mult: cu trenul , nu ai bagaj mult cu avionul. Pe intern nu am calatorit cu low-cost, dar pe extern o data am prins o atmsofere mai mioritica decat pe trenuri chiar, cu manele ascultate tare la telefon si atmosfera de piata in general, multa galagie.

LA Cluj problema e pe tronsonul Brasov-Rupea-Sighisoara-Medias-Teius unde is lucrari. Oricum din cate stiu is 2-3 rute pe care se poate ajunge de la Bucuresti la Cluj, una e cea ce am prezentat-o a doua ar mai fi prin Brasov-Toplita-Deda si cealalta Craiova-Petrosani-Simeria-Alba Iulia.

Intre Clasa 1 si Clasa 2 e diferenta de pret si ca nu e aglomerat.Mari diferente nu sunt. In functie de tren poti avea conditii mai nasoale, gen fara prize, conteaza mult de ce tip de vagon prinzi in compunerea trenului.
Tu ai fost cu trenul in occident? :) Chiar si ne-TGV :) Ai cea mai vaga idee cu ce viteza se deplaseaza trenurile in vestul europei (chiar si ne-TGV? :)

#22
spiderpc

spiderpc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 575
  • Înscris: 14.01.2007
...si daca vrei sa platesti mai putin, au un card tren plus, costa 100 lei, e valabil 1 an.  Timp de un an ai reducere 25% la orice bilet + 5% daca il cumperi de pe internet.

#23
westerndigital

westerndigital

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 31.01.2015

View Postarab, on 30 ianuarie 2017 - 19:33, said:

10 ore teoretic, pentru 500km de cale ferata, in anul 2017? Nu cumva era mai bine acum vreo 30 de ani?
Nu era mai bine din punct de vedere al conditiilor (daca era iarna mureai de frig in vagoane, sau aveau intarziere nu stiu cate ore), dar in restul timpului da durata calatoriei era mai scurta.

#24
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Postwesterndigital, on 30 ianuarie 2017 - 19:46, said:

Tu ai fost cu trenul in occident? Posted Image Chiar si ne-TGV Posted Image Ai cea mai vaga idee cu ce viteza se deplaseaza trenurile in vestul europei (chiar si ne-TGV? Posted Image

Da am fost si am idee chiar mai mare decat tine.  La noi e problema foarte mare este cu viteza trenurilor,care este jenanta. Singura ruta pe care stam bine e Bucuresti-Constanta. Dar ca si conditii este comparabil, diferenta o fac oamenii cu care calatoresti. Spaniolii mai au trenuri foarte rapide comparabile cu TGV. Acum pretul la TGV, ICE,Eurostar si cele din Spania de mare viteza este destul de mare.

#25
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

View Postwesterndigital, on 30 ianuarie 2017 - 19:47, said:

Nu era mai bine din punct de vedere al conditiilor (daca era iarna mureai de frig in vagoane, sau aveau intarziere nu stiu cate ore), dar in restul timpului da durata calatoriei era mai scurta.
http://www.hotnews.r...-dezamagiri.htm

#26
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
@arab interesant articol dar cu mici hibe,Rutele europene comparate is toate cu trenuri de mare viteza, ceea ce noi nu avem,cu bani foarte multi pompati. Comparatia cu Albania Posted Image), sau ca Sudul Poloniei este subdezvoltat la trenuri, clar ca este o persoana ce a incercat sa faca un articol complet dar cineva cu cunostiinte feroviare isi da seama ca e totusi un articol artificial din unele perspective.

Iar Bucuresti- Constanta se face in 2 ore si 5 minute cred(2 perechi de trenuri fac atat)- 225 kilometri,dar asta nu vad sa fie scris in articol, chiar si in 2014 facea atat cat si acum in 2017.

Edited by qew, 30 January 2017 - 20:13.


#27
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,296
  • Înscris: 08.02.2007
Frica de avion trece rapid imediat dupa decolare.
Senzatia euforica a primului zbor este greu de descris, iar daca prinzi si o zi senina, trecerea peste Carpati este sublima.
Am experimentat exact acelasi sentiment de frica prin anul 1998, tot cu un ATR, plecand din Bucuresti spre Cluj.
Dupa decolare am zis ca mai vreau, dupa aterizare am zis ca ma vreau si tot asa.
Prin urmare, frica deoparte si bucura-te de zbor.

PS - Urca printre primii in avion. Eu am calculat greusit zicand ca daca urc ultimul stau... in spate....de frica....
Gresit! Toate locurile erau ocupate si am gasit ultimul loc fix in fata in spatele cabinei pilotilor. Nu stiu cum este acum, cu locuri care se respecata sau nu, asa ca tine minte asta!

#28
codroot67

codroot67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 21.02.2007
de ce nu mergi cu autocarul
din autogara Militari ai o gramada de curse
pret si conditii bune

#29
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Cu şosesele şi şoferii din România, pe drum de munte nu e tocmai cea mai bună idee.
Cu trenul poţi să pleci şi noaptea ca să fii a 2-a zi de dimineaţă acolo. IR 1741 pleacă la 18:45 iar IR 1641 (de Satu Mare) pleacă la 20:55 şi are grupă de Cluj (vagon de clasă + cuşetă * + dormitor).

* de asta nu mai sunt sigur.

#30
westerndigital

westerndigital

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 31.01.2015

View Postradudd, on 30 ianuarie 2017 - 20:21, said:

Frica de avion trece rapid imediat dupa decolare.
Senzatia euforica a primului zbor este greu de descris, iar daca prinzi si o zi senina, trecerea peste Carpati este sublima.
Am experimentat exact acelasi sentiment de frica prin anul 1998, tot cu un ATR, plecand din Bucuresti spre Cluj.
Dupa decolare am zis ca mai vreau, dupa aterizare am zis ca ma vreau si tot asa.
Prin urmare, frica deoparte si bucura-te de zbor.

PS - Urca printre primii in avion. Eu am calculat greusit zicand ca daca urc ultimul stau... in spate....de frica....
Gresit! Toate locurile erau ocupate si am gasit ultimul loc fix in fata in spatele cabinei pilotilor. Nu stiu cum este acum, cu locuri care se respecata sau nu, asa ca tine minte asta!
Teoretic chiar si-n ATR ai locul tau de pe cartea de imbarcare, n-are cum sa stea nimeni pe locul tau. Probabil acolo aveai loc.

View Postqew, on 30 ianuarie 2017 - 19:55, said:


Da am fost si am idee chiar mai mare decat tine.  La noi e problema foarte mare este cu viteza trenurilor,care este jenanta. Singura ruta pe care stam bine e Bucuresti-Constanta. Dar ca si conditii este comparabil, diferenta o fac oamenii cu care calatoresti. Spaniolii mai au trenuri foarte rapide comparabile cu TGV. Acum pretul la TGV, ICE,Eurostar si cele din Spania de mare viteza este destul de mare.
Pai daca vrei sa ajungi mai repede platesti. D'aia de exemplu un bilet de avion (care e si mai rapid ca TGV) e si mai scump. Dar n-o sa ma convingi niciodata ca ai conditii comparabile in trenurile din Romania (lasand la o parte viteza) cu orice tren de oriunde din vestul Europei.

#31
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,296
  • Înscris: 08.02.2007
Eh, imi aduc perfect aminte si nu a fost asa. Pasagerii s-au indreptat spre aeronava, eram pe Baneasa la acea vreme si eu ultimul, ultimul in speranta ca ma asez pe ultimele locuri spre coada.
Nici vorba de tichete cu loc, fiecare cum a apucat sa urce. Insotitoarea in capul scarii imi facea semn sa urc, eu ma tot foiam, mi-a fost rusine si evident ca am urcat, gasind un sigur loc liber, acolo unde am spus.

#32
westerndigital

westerndigital

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 31.01.2015

View Postradudd, on 31 ianuarie 2017 - 17:47, said:

Eh, imi aduc perfect aminte si nu a fost asa. Pasagerii s-au indreptat spre aeronava, eram pe Baneasa la acea vreme si eu ultimul, ultimul in speranta ca ma asez pe ultimele locuri spre coada.
Nici vorba de tichete cu loc, fiecare cum a apucat sa urce. Insotitoarea in capul scarii imi facea semn sa urc, eu ma tot foiam, mi-a fost rusine si evident ca am urcat, gasind un sigur loc liber, acolo unde am spus.
A pai zi asa. Inseamna ca era inainte de 2012, de pe vremea cand low cost-ul zbura de pe Baneasa si la low cost intr'adevar era cam ca-n autocar, te urcai si te puneai unde vroiai (ca smecherii astia de la low cost daca vroiai locuri impreuna plateai pentru asta, asa ca familiile separate se mutau impreuna).

#33
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,500
  • Înscris: 20.10.2006
O mica precizare, mare diferenta nu este la conditii intre clasa 1 si clasa 2, ba chiar uneori sunt prize doar la clasa a 2 a, sa nu mai zic ca la clasa 1 vin fel si fel de cfr-isti, veterani, blatisti. Sincer recomand clasa a 2 a sau cuseta daca vrei sa ajungi odihnit la destinatie.

#34
unabomber

unabomber

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.08.2012

View PostDiosoid, on 30 ianuarie 2017 - 18:16, said:

Nu mai bine mergi cu avionul? 39 de lei biletul.
Si de la aeroport cat iti mai ia taximetristul? Inca de 2 ori pe atat?

#35
westerndigital

westerndigital

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 31.01.2015
Ai express de la Otopeni pana-n centru, respectiv linia 8 din Cluj pana-n piata Mihai Viteazu, n-ai nevoie de taxi(metristi).

#36
geocosma

geocosma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 17.05.2007

View Postunabomber, on 10 februarie 2017 - 01:01, said:

Si de la aeroport cat iti mai ia taximetristul? Inca de 2 ori pe atat?

De la aeroport pana in Piata Avram Iancu a costat 20 lei (ianuarie 2017). Returul tot atat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate