In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#1081
Posted 17 May 2017 - 20:24
Bentley clar, dar nu datorita lui Bentley a ajuns VAG #1, nu?
VW, Audi, Skoda, Seat, cam astia duc greul. |
#1082
Posted 17 May 2017 - 20:32
Locul 1 a fost pe anul 2016. Dupa cum am zis mai inainte, nu va fi vag mereu pe 1. Poate ajunge pe 2 sau 3. Ideea e ca dupa un scandal imens dieselgate, greve, intreruperi de productie, intreruperi livrari piese, amenzi, daune, masini rascumparate, concedieri, tu sa joci tot la varf si sa vinzi 10.3 mil masini, mi se pare genial. Si le.a crescut si profitul. Asta da management al problemelor.
Si au vandut asa de multe, fara sa faca discounturi. Stii, ca daca te duci la VW, cu tot scandalul, abia primesti un discount amarat de cateva sute de euro, in timp ce alte firme ofera reduceri cu miile de euro. Si? Tot se vinde vag. Tot au peste 2.5 mil in primul trimestru. Si cota de piata a crescut la vag, la Toyota a scazut. Erau unii care spuneau ca e mai importanta cita de piata, decat sa vinzi de locul 1. Sa va vad acum.😂😂😂 Nu sunt atatia naluci, care le cumpara, iar 3 vorbe si 4 postari pe ici pe colo, nu.i opresc. Cand va fi nevoie, vor excela si la electrice, sunt convins. Fiti linistiti, ca pe langa toate problemele, vor juca tot la vârf. |
#1083
Posted 17 May 2017 - 21:44
mufasa, on 17 mai 2017 - 18:13, said:
N-am uitat, nu ai citit tu cu atentie : " Cu toate astea departe de mine sa afirm ca VW sunt cele mai ce masini asa cum fac altii ". Acum nu vreau nici sa ma iau de Kroghy, pentru ca el doar este multumit de masinile grupului (ca si mine de altfel) fiind clar ca exagereaza, dar oare nu e datorita contaexagerarilor negative ?! Pai mai bine intrebi decat sa dai cu paru' ! 1. Calitatea finisajelor. 2. Tinuta de drum. 3. Confortul la volan. 4. Siguranta. 5. Reteaua service. 6.7.8.9..... si altele. P.S. Iti spun doar 3 motoare super bune, dar mai sunt si altele : 1,9 TDI (zgomotos ca pentru anii lui dar bun), 1,6 benzen si V6 TDI. Alta intrebare ? Intrebarea care ti-a fost pusa a fost : 'Cunoaste cineva punctele pozitive masinilor wv care lipsesc la alti fabricanti auto?' Iar raspunsul tau a fost cel de mai sus. Multumesc pentru obiectivitate. Chiar ma si intreb cum de mai exista si alti producatori cand VW e singurul care are asemenea calitati Acum m-am linistit si in privinta ta si pot sa-mi continui linistit hatereala pe acest topic (desi asa o considera doar fanii VW) . Inca nu a aparut un fan VW cat de cat obiectiv asa ca trebuie sa mai fie o contrapondere pe aici. Cand ai timp fa o mica lectura dupa acest link : https://www.4tuning....ilor-23175.html Poate gasesti un link si cu o alta marca unde au fost asemenea probleme si in numar atat de mare. Lectura placuta. mufasa, on 17 mai 2017 - 19:36, said: 1. Mi se pare normal ca Toyota sa fie nr.1 din cauza preturilor mai mici si mai ales datorita prezentei importante pe toate pietele globului. 2. Daca VW este umar la umar cu Toyota, avand in vedere ca nu exista pe foarte multe piete, asta arata cat de mult zdrobeste Toyota pe pietele comune. Pe care piata exista Toyota si nu exista VW ? |
#1084
Posted 17 May 2017 - 22:26
Ceea ce se uita in aceasta disputa VW cu Toyota este faptul ca grupul Renault Nissan a depasit in vanzari grupul VAG in primul trimestru din 2017.
Daca va uitati pe topicurile cu sfaturi de achizitie o sa vedeti in ce hal vorbesc fanii VW despre Renault. Cred ca o palma mai buna ca aceasta clasare a Renault-ului nu puteau sa primeasca. Cum de s-a intamplat asta ? Revin cu o chestie pe care am postat-o prin ianuarie dar care acum este mai de actualitate si poate o sa fie mai bine inteleasa de toti fanii VW care ma combateau atunci : 'Dupa ce s-au chinuit cu "renumitul" motor de 1.2 TSI care avea probleme cu distributia, nici n-au reusit sa scoata mai mult de 115 CP si 170 Nm din el. In timp ce pe masinile frantuzesti despre care urlati pe toate topicurile de sfaturi de cumparare ca sunt masini proaste, au scos din prima un motor de 1.2 (atat Renault cat si Peugeot) care pe langa faptul ca nu a avut problemele de la VW, scoate si 130 CP si un cuplu de 205 respectiv 230 Nm. Se pare ca masinile astea "proaste" frantuzesti nu trebuie sa tot scoata din productie motoarele cu rateuri (1.2 inlocuit cu 1.0)' |
#1085
Posted 17 May 2017 - 23:40
mufasa, on 17 mai 2017 - 18:13, said:
Pai mai bine intrebi decat sa dai cu paru' ! 1. Calitatea finisajelor. 2. Tinuta de drum. 3. Confortul la volan. 4. Siguranta. 5. Reteaua service. 6.7.8.9..... si altele. P.S. Iti spun doar 3 motoare super bune, dar mai sunt si altele : 1,9 TDI (zgomotos ca pentru anii lui dar bun), 1,6 benzen si V6 TDI. Alta intrebare ? Punctele 1-4 nu sunt specifice numai acestui grup....deci despre ce vorbim noi aici!? Punctul 5...reteaua service ar trebui sa fie mult mai deasa la cate probleme prezinta masinile lor....sa zicem la 10km un service wv. Sa nu mai vorbim ca sunt niste mizerabili atata timp cat au un defect de fabricatie pe care nu vor sa-l recunoasca si jumulesc banii clientilor din buzunar pe piese si manopera. Dupa ce ca masinile sunt mult mai scumpe fata de altele...garantia este praf in ochi. Motoarele; Ai amintit de 1,9 diesel care nu se mai fabrica de vreo 10 ani. In acele vremuri toate motoarele de la toti fabricantii auto erau bune...se respecta calitatea materialelor si inca se mai punea in practica problema fiabilitatii. Eu cred ca noi vorbim aici de ce s-a intamplat de prin 2007 incoace...nu ce-a fost odata! Motorul diesel V6; Nu stiu cati din oamenii de rand si-ar permite o masina cu asemenea motor. Nu zic ca n-o fi fiabil, dar toate motoarele mari de la toti fabricantii auto sunt fiabile.... numai ca nu oricine isi permite sa plateasca impozitul si asigurare la o masina echipata cu astfel de motor. Sa vorbim totusi de motoarele pana in 2.0L pentru omul de rand...cine-si cumpara masina cu motor V6 nu o sa stea niciodata pe forumuri la taclale. De 1,6 benzina nu ma pronunt pentru ca nu m-a interesat niciodata acest tip de motor si nici nu-l cunosc. De ce sa platesc mai mult pentru o masina care nu este fiabila? Doar de dragul siglei sau ca trebuie sa fiu in trend cu cei care-si dau cu pumnii in cap dupa achizitionare? Iti multumesc frumos pentru intentia ta.... dar inca nu ai reusit sa ma convingi sa-mi cumpar o masina de la grupul vag cu motor pana in 2.0L....poate totusi pe viitor gasesti altceva mult mai convingator! Alegerea masinii prefer s-o fac cu capul nu cu inima! Daca ar costa o masina cat o pereche de ciorapi atunci n-ar mai fi nicio problema...dar se fac eforturi destul de mari pentru plata unei masini (tot de omul de rand vorbim). Iar ca sa dai un pogon de bani si sa te trezesti pe deasupra si cu belele pe cap...eu zic ca nu prea este in regula! Edited by RasAlGhul, 18 May 2017 - 00:01. |
#1086
Posted 18 May 2017 - 00:26
#1087
Posted 18 May 2017 - 05:17
Torquemada-666, on 17 mai 2017 - 20:32, said: Si cota de piata a crescut la vag, la Toyota a scazut. Erau unii care spuneau ca e mai importanta cita de piata, decat sa vinzi de locul 1. Sa va vad acum.😂😂😂 Poate sa imi explice cineva ca mi s-a blocat mintea cum e posibil sa cazi de pe 1 pe 3 și sa castigi cota de piata adica VW si sa ajungi pe 1 adica toyota si sa pierzi cota de piata? Piata a crescut 5% vw a crescut.0.8% deci a pierdut cota de piata la greu. Renault a crescut 11% a castigat cota la greu. |
#1088
Posted 18 May 2017 - 10:00
Vw pe 2 cu 2.52mil in 1 trim. Renault pe 3 cu 2.3 mil 1 trim. Altceva? Grupul reno si Toyota fara scandal de nici un fel, se lupta cu VW in plin scandal.
2 solizi se lupta un cu solid cu piciorul rupt, si.i mai si bate. Cool. https://www.statista...l-market-share/ "Automobile manufacturers Volkswagen Group's global market share 13.55% Toyota's share of global car production 12.19% General Motors - global market share 9.22% BMW's global market share 3%" Edited by Torquemada-666, 18 May 2017 - 10:05. |
#1089
Posted 18 May 2017 - 11:13
http://focus2move.co...-group-ranking/
Cota de piata Toyota 11.3 VW 10.6 Renault 10.6 Rezultatele Renault nu includ inca Mitsubishi de aceea zic VW nu are cum sa rateze locul 3. Ceea ce e admirabil la Toyota a crescut 5% renuntand la motoare diesel pe yaris, Corolla, C-HR, Rav4 4x4 |
#1090
Posted 18 May 2017 - 14:13
Torquemada-666, on 18 mai 2017 - 10:00, said:
Vw pe 2 cu 2.52mil in 1 trim. Renault pe 3 cu 2.3 mil 1 trim. Altceva? Grupul reno si Toyota fara scandal de nici un fel, se lupta cu VW in plin scandal. 2 solizi se lupta un cu solid cu piciorul rupt, si.i mai si bate. Cool. https://www.statista...l-market-share/ "Automobile manufacturers Volkswagen Group's global market share 13.55% Toyota's share of global car production 12.19% General Motors - global market share 9.22% BMW's global market share 3%" Acela nu este un clasament, ci sunt doar exemple de calcul statistic ale acelui site. La VAG este data cota de piata in vanzari, la Toyota este cota de productie la nivel mondial. Nu au legatura una cu alta. Daca ai fi incercat sa gandesti putin, ti-ai fi dat seama ca daca un producator vinde mai multe masini decat altul, nu are cum sa aiba cota de piata mai mica. Dar asa iti place tie sa te faci de ras. |
|
#1091
Posted 18 May 2017 - 14:41
fortzoso, on 17 mai 2017 - 21:44, said: Intrebarea care ti-a fost pusa a fost : 'Cunoaste cineva punctele pozitive masinilor wv care lipsesc la alti fabricanti auto?' Iar raspunsul tau a fost cel de mai sus. Multumesc pentru obiectivitate. Chiar ma si intreb cum de mai exista si alti producatori cand VW e singurul care are asemenea calitati Acum m-am linistit si in privinta ta si pot sa-mi continui linistit hatereala pe acest topic (desi asa o considera doar fanii VW) . Inca nu a aparut un fan VW cat de cat obiectiv asa ca trebuie sa mai fie o contrapondere pe aici. Cand ai timp fa o mica lectura dupa acest link : https://www.4tuning....ilor-23175.html Poate gasesti un link si cu o alta marca unde au fost asemenea probleme si in numar atat de mare. Lectura placuta. Pe care piata exista Toyota si nu exista VW ? Seychelles ar fi un exemplu. Mai vrei ? RasAlGhul, on 17 mai 2017 - 23:40, said:
Motoarele; Ai amintit de 1,9 diesel care nu se mai fabrica de vreo 10 ani. In acele vremuri toate motoarele de la toti fabricantii auto erau bune...se respecta calitatea materialelor si inca se mai punea in practica problema fiabilitatii. Eu cred ca noi vorbim aici de ce s-a intamplat de prin 2007 incoace...nu ce-a fost odata! Motorul diesel V6; Nu stiu cati din oamenii de rand si-ar permite o masina cu asemenea motor. Nu zic ca n-o fi fiabil, dar toate motoarele mari de la toti fabricantii auto sunt fiabile.... numai ca nu oricine isi permite sa plateasca impozitul si asigurare la o masina echipata cu astfel de motor. Sa vorbim totusi de motoarele pana in 2.0L pentru omul de rand...cine-si cumpara masina cu motor V6 nu o sa stea niciodata pe forumuri la taclale. De 1,6 benzina nu ma pronunt pentru ca nu m-a interesat niciodata acest tip de motor si nici nu-l cunosc. De ce sa platesc mai mult pentru o masina care nu este fiabila? Doar de dragul siglei sau ca trebuie sa fiu in trend cu cei care-si dau cu pumnii in cap dupa achizitionare? Iti multumesc frumos pentru intentia ta.... dar inca nu ai reusit sa ma convingi sa-mi cumpar o masina de la grupul vag cu motor pana in 2.0L....poate totusi pe viitor gasesti altceva mult mai convingator! Alegerea masinii prefer s-o fac cu capul nu cu inima! Daca ar costa o masina cat o pereche de ciorapi atunci n-ar mai fi nicio problema...dar se fac eforturi destul de mari pentru plata unei masini (tot de omul de rand vorbim). Iar ca sa dai un pogon de bani si sa te trezesti pe deasupra si cu belele pe cap...eu zic ca nu prea este in regula! Nici 1% nu vreau sa te conving sa-ti cumperi o anumita masina, ci doar vorbim ... ce-i drept asa cum am spus mai devreme unii in necunostinta de cauza. |
#1092
Posted 18 May 2017 - 16:02
mufasa, on 18 mai 2017 - 14:41, said:
Seychelles ar fi un exemplu. Mai vrei ? O iau ca pe-o gluma. Chiar nu te inteleg ce-ti veni sa sustii o asemenea marca cu care nu mai ai tangenta decat datorita amintirilor. Am spus in nenumarate randuri ca VW a fost o marca buna ca fiabilitate, dar au schimbat politica de au ajuns sa-si bata joc de clienti. Ai citit de problemele scrise in link ? Daca nici alea nu te-au convins si crezi in continuare ca sunt probleme care apar si la alti producatori, cauta mai in urma unde am postat un link in care apare si parerea unui posesor de parc de Passat-uri pe firma care spunea ca a fost foarte multumit de 3 generatii de Passat-uri pe care le-a avut, dar ca la ultimele primite a avut probleme mari cam la 20% dintre ele si pe viitor se gandeste serios sa treaca pe alta marca deoarece nu i se pare normal un asemenea procentaj la niste masini noi. Toate Passat-urile au fost diesel deci e vorba de o politica de scadere a fiabilitatii si nu de probleme aparute numai la motorizarile mai noi (turbo pe benzina) Apropo de calitatea mult mai buna a materialelor care exista numai la masinile VW, uite poze cu interiorul masinii mele Peugeot, cumparata in 2006 si la care in 10 ani nu am schimbat decat consumabile. peugeot-407-coupe_004.jpg 77.73K 23 downloads peugeot-407-coupe_002.jpg 52.25K 23 downloads Astept si eu poze cu interioare de Passat vechi de 11 ani care arata macar la fel de bine trecerii timpului datorita calitatii superioare. Nu crezi ca faptul ca masinile frantuzesti sunt construite cu materiale proaste e doar un cliseu ? Edited by fortzoso, 18 May 2017 - 16:05. |
#1093
Posted 18 May 2017 - 16:14
#1094
Posted 18 May 2017 - 16:26
Eu zic ca nu are rost sa discutam cu probabil.
Cand vorbesc de piete, vorbesc de continente sau tari foarte mari care conteaza ca piete. |
#1095
Posted 18 May 2017 - 16:55
Kazmer, on 18 mai 2017 - 11:13, said:
http://focus2move.co...-group-ranking/ Cota de piata Toyota 11.3 VW 10.6 Renault 10.6 Rezultatele Renault nu includ inca Mitsubishi de aceea zic VW nu are cum sa rateze locul 3. Ceea ce e admirabil la Toyota a crescut 5% renuntand la motoare diesel pe yaris, Corolla, C-HR, Rav4 4x4 Dupa titlul articolului s-ar putea ca odata adunate si vanzarile lui Mitsu, alianta Renault - Nissan sa treaca pe primul loc. Cred ca o sa ma duc sa-mi bat nevasta, fiindca datorita ei am luat anul trecut Ford si nu pot sa ma mandresc ca Torque ca am contribuit si eu la succesul aliantei. Edited by fortzoso, 18 May 2017 - 16:55. |
|
#1096
Posted 19 May 2017 - 08:44
fortzoso, on 18 mai 2017 - 16:02, said:
Nu crezi ca faptul ca masinile frantuzesti sunt construite cu materiale proaste e doar un cliseu ? In concluzie poti gasi materiale "proaste" si la marcile premium prin comparatie cu alte marci premium, dar ele nu sunt proaste in sine. Uite sa-ti dau un exemplu : pot afirma ca ultimul model de ML (inainte de GLE) are materiale la interior proaste. Proaste fata de concurenta (Audi, BMW, Lexus) si proaste pentru cat costa masina. Dar ele sunt cu siguranta mai bune decat la un Reno sau Kia. Intrebarea ta cu masinile frantuzesti este prea generica, nu poti spune ca au materiale proaste daca nu compari cu ceva. Crezi ca zicea sau zice cineva ca Pejo (care este marca frantuzeasca cea mai buna dupa mine), intr-o echipare de top are materiale proaste asa in general ? Iar daca compari 407 cu Passat de acum 10 ani, da, probabil ca Passatul highline avea materiale mai bune, nu o zic eu, o zice toata lumea. Dar marcile sunt apropiate, diferenta majora o face intretinerea unui interior. Am avut si un Passat B 5.5 Highline si l-am vandut la 6 ani si 120.000 km la bord. Era impecabil interior/exterior. Dar vorbim degeaba, lumea e subiectiva in general, masina fiecaruia e cea mai buna. Am vazut tot felul, si ca Reno e mai bun decat Mercedes sau Kia comparata cu VW, care de fapt par cam cele mai slabe masini din forumul asta. |
#1097
Posted 21 May 2017 - 12:12
ericmario, on 09 aprilie 2017 - 15:17, said:
VW #1! Yuhuuuuu! Acum ca au ajuns #1, vor avea si preturi mai accesibile? Nu, [...] atunci cand acaparezi piata nu reduci pretul, ci din contra. bumpocbum, on 01 aprilie 2017 - 16:28, said:
In concluzie, VW livreaza si marfa proasta/contrafacuta. Ca e pe locul 1 sau 21 ii ajuta extrem de mult pe posesorii de cazane/stifturi. Sa lauzi atat o marfa indoielnica mi se pare ca "sa moara si capra vecinului" se aplica la greu. Din partea mea le urez celor de la ww sa se mute cu totul in China. PS: astept despagubirile pentru noxele contrafacute in Romania !!! Pana atunci insa ...... Imi place enorm cum MITUL neamtului corect este spulberat si comparatia intre nemtelarii si PANZER e distrus. Bravo, la mai mare.
Edited by Dany_Darke, 21 May 2017 - 12:15.
|
#1098
Posted 22 May 2017 - 23:12
2045 - Torquemada inca se va face de ras pe acest topic cu aberații de genul "Toyota e pe primul loc la vanzari dar i-a scazut cota de piata" sau va veni cu cifre inventate care n-au nicio legătură cu cota reala de piata a producătorilor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users