Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Amenda pentru lipsa cartii de salvare a autoturismului?
#19
Posted 29 January 2017 - 23:40
Am modificat titlul topicului, ca sa aiba o relativa tangenta cu primul post...
|
#20
Posted 29 January 2017 - 23:40
Un articol din noiembrie 2016 pe tema asta:
http://www.cugetlibe...-ce-scop-304709 Din articol: "Poliţiştii exclud posibilitatea ca şoferii să fie opriţi şi amendaţi pentru că nu ar avea cartea de salvare la bord ataşată autoturismului. „Nu avem legislaţie în acest sens, deocamdată nu există legislaţie care să prevadă sancţiuni pentru cartea de salvare la bord”, a declarat pentru „Cuget Liber”, comisar şef Constantin Dancu, şeful Serviciului Rutier Constanţa. De asemenea, reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea” au precizat faptul că nu au luat la cunoştinţă cu privire la faptul că ar fi obligatorie cartea de salvare la bord." |
#21
Posted 29 January 2017 - 23:41
Pai, este o singura pagina, daca vad bine, pentru fiecare masina. Si ce sunt tampeniile acelea?! Adica, Doamne fereste, in caz de accident, cineva nu face nimic pana cand nu citeste din carte?!
Sau poate am inteles aiurea. Am Skoda. Am gasit un manual cu 33 pagini, in germana, bineinteles, si o singura pagina pentru Skoda mea, Octavia. Pe aceea trebuie sa o am? Si inca ceva, c anu am cautat niciodata: masina vine din fabrica cu unu sau doua tringhiuri? |
#22
Posted 29 January 2017 - 23:42
A postat Maverick topicele unde s-a mai discutat, primul e început în iunie 2015. Nici măcar nu e inițiativa ACR ci a omologului lor german.
|
#23
Posted 29 January 2017 - 23:43
INFO! Nu este o obligativitate detinerea acestui document!
|
#24
Posted 29 January 2017 - 23:48
YOUR_GOD, on 29 ianuarie 2017 - 23:41, said: Si inca ceva, c anu am cautat niciodata: masina vine din fabrica cu unu sau doua tringhiuri? Articolul 8 Pentru a fi conduse pe drumurile publice, fiecare autovehicul, tractor agricol sau forestier si tramvai trebuie sa fie dotat cu trusa medicala de prim ajutor, doua triunghiuri reflectorizante si un stingator de incendiu, omologate. In curand 4 si pentru gandacii de sub masina si pentru ozn-uri. |
#25
Posted 29 January 2017 - 23:48
andrei_ionut, on 29 ianuarie 2017 - 23:43, said:
INFO! Nu este o obligativitate detinerea acestui document! BUNĂ DIMINEAȚA! Daca ai fi citit topicul ai fi realizat că s-a spus asta de cel puțin cinci ori, prima oară în postarea numărul 3 sau 4. Inclusiv link-ul dat de tine mai fusese pus de două ori dar bineînțeles că nu te-a interesat să vezi ce au scris ceilalți, nu? |
#26
Posted 29 January 2017 - 23:52
#27
Posted 29 January 2017 - 23:54
Ok sa dea acea carte. Nu sunt eu in masura sa ma ocup de a o cauta . In mod normal daca se implementeaza acea lege ar trebui ca la urmatorul ITP sau omologare sa se puna la dispozitie respectiva carte, contra cost , intr-un format unic standardizat, sa poata intelege lucratorii de la ISU dintr-o privire ce si unde sa taie. Nu mi-as dori sa fiu incarcerat si sa-mi taie piciorul (din exces de zel) incercand sa ma elibereze.
Edited by keta, 29 January 2017 - 23:54. |
#28
Posted 29 January 2017 - 23:55
YOUR_GOD, on 29 ianuarie 2017 - 23:52, said: Cred ca s-au gandit sa pui cate unul pentru ambele directii de mers, desi, din fata nu-ti poate veni nimeni, nu? Y_G, dacă nu funcționează avariile, linia e discontinua, ce-l avertizează pe cel de pe sensul opus să nu efectueze o depășire (permisă de regulament) căci are obstacol? Edited by Bogdansv1, 29 January 2017 - 23:57. |
|
#29
Posted 29 January 2017 - 23:56
andreic, on 29 ianuarie 2017 - 23:08, said:
Da stiam aia cu cartea de salvare, este o reglementare de vreo 1-2 ani. Nici eu nu o am ca mi-a fost lene sa o tiparesc, 2 triunghiuri trebuie sa ai de multi ani, adica e chestie veche. parerea mea e ca aia au avut ceva cu tine... Rescuesheet in engleza. https://csb.acr.ro/d...tea-de-salvare/ Pai si sunt in germana, e ok asa ? Stiu ai nostri politisti germana ? |
#30
Posted 29 January 2017 - 23:57
Eu sunt de acord cu toate regulile astea, dar nu sunt de acord sa primesc amenda daca nu am stingator, ori anvelope de iarna la control. Daca prin lipsa lor am avut accident/incident , da,. altfel nu e ok.
|
#31
Posted 29 January 2017 - 23:59
Bogdansv1, on 29 ianuarie 2017 - 23:55, said:
Y_G, dacă nu funcționează avariile, linia e discontinua, ce-l avertizează pe cel de pe sensul opus să nu efectueze o depășire (permisă de regulament) căci are obstacol? Dar inteleg, nu costa o avere si este bine sa nu ne asumam riscuri. |
#32
Posted 30 January 2017 - 00:07
Bogdansv1, on 29 ianuarie 2017 - 23:55, said:
Y_G, dacă nu funcționează avariile, linia e discontinua, ce-l avertizează pe cel de pe sensul opus să nu efectueze o depășire (permisă de regulament) căci are obstacol? |
#33
Posted 30 January 2017 - 00:14
YOUR_GOD, on 29 ianuarie 2017 - 23:59, said: Pai, nu stiu, in spate ai ochi de pisica. De mai folosim triunghi? ... Pentru triunghiul din spate, în legea românească lipsește o prevedere ce am întâlnit-o în alte țări, și anume distanța MINIMĂ de amplasare (25 m era în Cehia unde am fost nevoit să folosesc triunghiul). Logica e clară: un vehicul are nevoie de spațiu de frânare. Acea distanță creează și posibilitatea de a se efectua în siguranță. De asemenea triunghiul amplasat în față avertizează să nu se efectueze manevra de depășire și duce la sporirea atenției. Eu cred că sunt logice două triunghiuri, mai ales dacă se completează și cu distanța minimă de amplasare. pasilla, on 30 ianuarie 2017 - 00:07, said: (3) Atunci cĂąnd prin manevra de depasire se trece peste axa care separa sensurile de circulatie, conducatorii de vehicule trebuie sa se asigure ca din sens opus nu se apropie un vehicul si ca dispun de spatiu suficient pentru a reintra pe banda initiala, unde au obligatia sa revina dupa efectuarea manevrei de depasire. E noapte (poate și plouă sau e ceață), vehiculul are defecțiune la instalația electrică și e și de culoare neagră. Toate condițiile să se considere banda liberă și că manevra se poate efectua în siguranță. Accidentele cauzate de remorci sau căruțe demonstrează că am dreptate, nu crezi?! |
|
#34
Posted 30 January 2017 - 00:23
No' ca trebuie sa mai cumpar 2 tringhiuri reflectorizante ( bine ca nu am luat amenda pana acuma ) . Multam de info !
|
#35
Posted 30 January 2017 - 00:30
cobi1, on 30 ianuarie 2017 - 00:23, said:
No' ca trebuie sa mai cumpar 2 tringhiuri reflectorizante ( bine ca nu am luat amenda pana acuma ) . Multam de info ! Vezi și extinctor și trusă medicală în termen de valabilitate. Recomand (nu e obligatoriu la turisme în România) și veste reflectorizante pentru fiecare pasager plus șofer. Dacă părăsești țara, sunt multe țări ce au această prevedere. Mai sunt unele ce cer ca în caz de vehicul imobilizat. TOȚI pasagerii să poarte veste și să se replieze după balustradele de protecție, indiferent de condițiile meteo. Sfat: vezi că în magazine pun echipamentele cu termen de valabilitate mai mic la îndemână în timp ce cele cu durata mai mare sunt mai în spate și/sau pe un raft mai greu accesibil. Edited by Bogdansv1, 30 January 2017 - 00:30. |
#36
Posted 30 January 2017 - 00:43
Bogdansv1, on 30 ianuarie 2017 - 00:30, said:
Vezi și extinctor și trusă medicală în termen de valabilitate. Recomand (nu e obligatoriu la turisme în România) și veste reflectorizante pentru fiecare pasager plus șofer. Dacă părăseşti țara, sunt multe țări ce au această prevedere. Mai sunt unele ce cer ca în caz de vehicul imobilizat. TOȚI pasagerii să poarte veste și să se replieze după balustradele de protecție, indiferent de condițiile meteo. Sfat: vezi că în magazine pun echipamentele cu termen de valabilitate mai mic la îndemână în timp ce cele cu durata mai mare sunt mai în spate și/sau pe un raft mai greu accesibil. Edited by cobi1, 30 January 2017 - 00:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users