Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...

La mulți ani @mishu_bz!
 La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...

Tencuiala exterioara casa caramid...
 Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Quantum computing / Calculatoare ...
 Care din urmatoarele optiuni este...

Cum se calculeaza MTBF la un swit...

Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...
 

Amenda pentru lipsa cartii de salvare a autoturismului?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
54 replies to this topic

#19
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Am modificat titlul topicului, ca sa aiba o relativa tangenta cu primul post...

#20
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 881
  • Înscris: 08.01.2008
Un articol din noiembrie 2016 pe tema asta:

http://www.cugetlibe...-ce-scop-304709

Din articol:
"Poliţiştii exclud posibilitatea ca şoferii să fie opriţi şi amendaţi pentru că nu ar avea cartea de salvare la bord ataşată autoturismului.
„Nu avem legislaţie în acest sens, deocamdată nu există legislaţie care să prevadă sancţiuni pentru cartea de salvare la bord”, a declarat pentru „Cuget Liber”, comisar şef Constantin Dancu, şeful Serviciului Rutier Constanţa. De asemenea, reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea” au precizat faptul că nu au luat la cunoştinţă cu privire la faptul că ar fi obligatorie cartea de salvare la bord."

#21
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010
Pai, este o singura pagina, daca vad bine, pentru fiecare masina. Si ce sunt tampeniile acelea?! Adica, Doamne fereste, in caz de accident, cineva nu face nimic pana cand nu citeste din carte?!
Sau poate am inteles aiurea. Am Skoda. Am gasit un manual cu 33 pagini, in germana, bineinteles, si o singura pagina pentru Skoda mea, Octavia. Pe aceea trebuie sa o am?
Si inca ceva, c anu am cautat niciodata: masina vine din fabrica cu unu sau doua tringhiuri?

#22
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,294
  • Înscris: 13.03.2015
A postat Maverick topicele unde s-a mai discutat, primul e început în iunie 2015. Nici măcar nu e inițiativa ACR ci a omologului lor german.

#23
andrei_ionut

andrei_ionut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 29.10.2016
INFO! Nu este o obligativitate detinerea acestui document!

#24
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostYOUR_GOD, on 29 ianuarie 2017 - 23:41, said:


Si inca ceva, c anu am cautat niciodata: masina vine din fabrica cu unu sau doua tringhiuri?
Conform legii trebuie sa ai doua
Articolul 8
Pentru a fi conduse pe drumurile publice, fiecare autovehicul, tractor agricol sau forestier si tramvai trebuie sa fie dotat cu trusa medicala de prim ajutor, doua triunghiuri reflectorizante si un stingator de incendiu, omologate.

In curand 4 si pentru gandacii de sub masina si pentru ozn-uri.

#25
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,294
  • Înscris: 13.03.2015

View Postandrei_ionut, on 29 ianuarie 2017 - 23:43, said:

INFO! Nu este o obligativitate detinerea acestui document!

BUNĂ DIMINEAȚA! Daca ai fi citit topicul ai fi realizat că s-a spus asta de cel puțin cinci ori, prima oară în postarea numărul 3 sau 4. Inclusiv link-ul dat de tine mai fusese pus de două ori dar bineînțeles că nu te-a interesat să vezi ce au scris ceilalți, nu?

#26
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

View Postpasilla, on 29 ianuarie 2017 - 23:48, said:

Cred ca s-au gandit sa pui cate unul pentru ambele directii de mers, desi, din fata nu-ti poate veni nimeni, nu?

#27
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Ok sa dea acea carte. Nu sunt eu in masura sa ma ocup de a o cauta . In mod normal daca se implementeaza acea lege ar trebui ca la urmatorul ITP sau omologare sa se puna la dispozitie respectiva carte, contra cost , intr-un format unic standardizat, sa poata intelege lucratorii de la ISU dintr-o privire ce si unde sa taie. Nu mi-as dori sa fiu incarcerat si sa-mi taie piciorul (din exces de zel) incercand sa ma elibereze.

Edited by keta, 29 January 2017 - 23:54.


#28
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,294
  • Înscris: 13.03.2015

View PostYOUR_GOD, on 29 ianuarie 2017 - 23:52, said:


Cred ca s-au gandit sa pui cate unul pentru ambele directii de mers, desi, din fata nu-ti poate veni nimeni, nu?

Y_G, dacă nu funcționează avariile, linia e discontinua, ce-l avertizează pe cel de pe sensul opus să nu efectueze o depășire (permisă de regulament) căci are obstacol?

Edited by Bogdansv1, 29 January 2017 - 23:57.


#29
adrian_popa

adrian_popa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 29.10.2015

View Postandreic, on 29 ianuarie 2017 - 23:08, said:

Da stiam aia cu cartea de salvare, este o reglementare de vreo 1-2 ani. Nici eu nu o am ca mi-a fost lene sa o tiparesc, 2 triunghiuri trebuie sa ai de multi ani, adica e chestie veche.
parerea mea e ca aia au avut ceva cu tine...

Rescuesheet in engleza.

https://csb.acr.ro/d...tea-de-salvare/

Pai si sunt in germana, e ok asa ?
Stiu ai nostri politisti germana ?

#30
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Eu sunt de acord cu toate regulile astea, dar nu sunt de acord sa primesc amenda daca nu am stingator, ori anvelope de iarna la control. Daca prin lipsa lor am avut accident/incident , da,. altfel nu e ok.

#31
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

View PostBogdansv1, on 29 ianuarie 2017 - 23:55, said:

Y_G, dacă nu funcționează avariile, linia e discontinua, ce-l avertizează pe cel de pe sensul opus să nu efectueze o depășire (permisă de regulament) căci are obstacol?
Pai, nu stiu, in spate ai ochi de pisica. De mai folosim triunghi?

Dar inteleg, nu costa o avere si este bine sa nu ne asumam riscuri.

#32
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostBogdansv1, on 29 ianuarie 2017 - 23:55, said:

Y_G, dacă nu funcționează avariile, linia e discontinua, ce-l avertizează pe cel de pe sensul opus să nu efectueze o depășire (permisă de regulament) căci are obstacol?
(3) Atunci când prin manevra de depasire se trece peste axa care separa sensurile de circulatie, conducatorii de vehicule trebuie sa se asigure ca din sens opus nu se apropie un vehicul si ca dispun de spatiu suficient pentru a reintra pe banda initiala, unde au obligatia sa revina dupa efectuarea manevrei de depasire.

#33
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,294
  • Înscris: 13.03.2015

View PostYOUR_GOD, on 29 ianuarie 2017 - 23:59, said:


Pai, nu stiu, in spate ai ochi de pisica. De mai folosim triunghi?

...

Pentru triunghiul din spate, în legea românească lipsește o prevedere ce am întâlnit-o în alte țări, și anume distanța MINIMĂ de amplasare (25 m era în Cehia unde am fost nevoit să folosesc triunghiul). Logica e clară: un vehicul are nevoie de spațiu de frânare. Acea distanță creează și posibilitatea de a se efectua în siguranță. De asemenea triunghiul amplasat în față avertizează să nu se efectueze manevra de depășire și duce la sporirea atenției.
Eu cred că sunt logice două triunghiuri, mai ales dacă se completează și cu distanța minimă de amplasare.

View Postpasilla, on 30 ianuarie 2017 - 00:07, said:


(3) Atunci cĂąnd prin manevra de depasire se trece peste axa care separa sensurile de circulatie, conducatorii de vehicule trebuie sa se asigure ca din sens opus nu se apropie un vehicul si ca dispun de spatiu suficient pentru a reintra pe banda initiala, unde au obligatia sa revina dupa efectuarea manevrei de depasire.

E noapte (poate și plouă sau e ceață), vehiculul are defecțiune la instalația electrică  și e și de culoare neagră. Toate condițiile să se considere banda liberă și că manevra se poate efectua în siguranță. Accidentele cauzate de remorci sau căruțe demonstrează că am dreptate, nu crezi?!


#34
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
No' ca trebuie sa mai cumpar 2 tringhiuri reflectorizante ( bine ca nu am luat amenda pana acuma ) . Multam de info !

#35
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,294
  • Înscris: 13.03.2015

View Postcobi1, on 30 ianuarie 2017 - 00:23, said:

No' ca trebuie sa mai cumpar 2 tringhiuri reflectorizante ( bine ca nu am luat amenda pana acuma ) . Multam de info !

Vezi și extinctor și trusă medicală în termen de valabilitate. Recomand (nu e obligatoriu la turisme în România) și veste reflectorizante pentru fiecare pasager plus șofer. Dacă părăsești țara, sunt multe țări ce au această prevedere. Mai sunt unele ce cer ca în caz de vehicul imobilizat. TOȚI pasagerii să poarte veste și să se replieze după balustradele de protecție, indiferent de condițiile meteo.

Sfat: vezi că în magazine pun echipamentele cu termen de valabilitate mai mic la îndemână în timp ce cele cu durata mai mare sunt mai în spate și/sau pe un raft mai greu accesibil.

Edited by Bogdansv1, 30 January 2017 - 00:30.


#36
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View PostBogdansv1, on 30 ianuarie 2017 - 00:30, said:

Vezi și extinctor și trusă medicală în termen de valabilitate. Recomand (nu e obligatoriu la turisme în România) și veste reflectorizante pentru fiecare pasager plus șofer. Dacă părăseşti țara, sunt multe țări ce au această prevedere. Mai sunt unele ce cer ca în caz de vehicul imobilizat. TOȚI pasagerii să poarte veste și să se replieze după balustradele de protecție, indiferent de condițiile meteo.

Sfat: vezi că în magazine pun echipamentele cu termen de valabilitate mai mic la îndemână în timp ce cele cu durata mai mare sunt mai în spate și/sau pe un raft mai greu accesibil.
Mersi , stiam de veste si nr de ocupanti precum si de extinctor si trusa cu valabilitate dar de triunghiuri ca trebuie 2 habar n-am avut si tocmai am fost plecat 10 zile din tara , bine ca nu m-a oprit careva sa ma verifice . Maine pun dintr-o masina in cealalta triunghiul in plus si apoi merg sa mai cumpar 2 buc ..

Edited by cobi1, 30 January 2017 - 00:43.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate