Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#3385
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Posesori de rezervare model 3 au primit dreptul sa.si configureze autoturismul, dar nu pot lansa comanda decat dupa ce primesc un mail cu un cod de comanda, sau chiar VIN ul masini
Codul cica spune in mail ca.l vor primi in curand

#3386
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xB-hikCnokw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postbobalex18, on 08 decembrie 2018 - 20:02, said:

nu sunteți deloc coerenți.

p.s.: figo poate să îmi de-a dreptate sau nu, dar aveți grijă ca morții de boli închipuite din statistici sa nu se transforme in morți în accidente rutiere. Nu e bine să lași pe mana oricui 350 de cai (dacă ați mers cu mașini cu aceasta putere înțelegeți) cu atât mai puțin cu o electrica cu un cuplu instant.
@figo mai mereu iti da dreptate, si nu numai el. Sa se faca dreptate!!
Eu de aia nici nu merg cu butonul Power apasa, oricum Toyota recomanda sa-l apesi in anumite conditii(autostrada, drumuri de munte,etc), pentru am cuplu de la motorul electric si ma sperii

#3387
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,170
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 08 decembrie 2018 - 19:35, said:


De ce ai nevoie de 350 de cai in ORAȘ?????

De ce sa ai 350 de cai și să mergi cu 110 km/h.

Să-mi fie iertat simțul de observație dar tot ce am văzut M, s/rs, amg nu circulau cu 110 pe autostradă....

Zoe este de oraș și are maxim vreo 90 CP, peste 300 are Tesla care nu e mașină de oras. Au fost pe aici vreo două filmulețe cu Tesla, unul postat chiar de mine. În niciunul Tesla nu mergea numai cu 110 km/h

#3388
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTorquemada-666, on 09 decembrie 2018 - 11:30, said:


Deci esti ecologist dedicat cand iti iei o Tesla. Apoi ce faci bobitza? O vinzi la sehaș, dupa 3000km? Ceva da cu virgula? E prea stricăcioasă, nu?
Pai unde e ecologistul din proprietarul tesla?
Bobitza o vinde cand este prea stricaciosa cu pretul pietei sau chiar sub, nu peste.


#3389
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
Deci sa recapitulam :
Model 3 un EV performant (de ce sa nu recunoaștem) cu interior Mediu la un preț exorbitant în Europa.
Parcă 82000 euro cu TVA la Leipzig ieri.
Cum spuneam în postările anteriore este pentru premianți și nu pentru marea majoritate a consumatorilor.
Un CEO fan EV sigur îsi va lua Model 3, Model S sau X sau alte apariții exotice , dar un om normal cu un salariu de 1000 euro raportat la Romania tot o mașină pe benzina, motorina sau hibrida va avea!
Am spus ca e ieftina ca Braga (alo domnule administrator sper ca sesizați ironia)!
Daca e atât de ieftina sa luam doua!
La oferta.
Yeyyyy.

Edited by focut, 09 December 2018 - 16:05.


#3390
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Model 3 nu se adreseaza romanilor cu 1k€ pe luna, asta sper ca e clar pentru toată lumea.

View Postbobalex18, on 09 decembrie 2018 - 15:53, said:

sau pt ce sunt plătiți.
Tocmai ce mi-a intrat plata... trebuie cumva sa îmi permit model 3 asta.

Edited by ro_explorer, 09 December 2018 - 18:32.


#3391
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postfocut, on 09 decembrie 2018 - 16:04, said:

Deci sa recapitulam :
Model 3 un EV performant (de ce sa nu recunoaștem) cu interior Mediu la un preț exorbitant în Europa.
Parcă 82000 euro cu TVA la Leipzig ieri.
Cum spuneam în postările anteriore este pentru premianți și nu pentru marea majoritate a consumatorilor.
Un CEO fan EV sigur îsi va lua Model 3, Model S sau X sau alte apariții exotice , dar un om normal cu un salariu de 1000 euro raportat la Romania tot o mașină pe benzina, motorina sau hibrida va avea!
Am spus ca e ieftina ca Braga (alo domnule administrator sper ca sesizați ironia)!
Daca e atât de ieftina sa luam doua!
La oferta.
Yeyyyy.
De ce sa dai 82.000 pe un Model 3 importat din SUA cand poti sa il comanzi mult mai ieftin, nou, direct pe pagina Tesla? Ori nu stiai, ori alegi sa ignori unele postari de pe acest topic ori pur si simplu vrei sa dezinformezi. Iata ce scrie pe pagina oficiala Tesla din Germania:
"Price for long range: 57.900 Euro
Price for performance: 68.600 Euro
Configuration for all Europeans until 31. Dec First delivery in the beginning of February Same delivery strategy like in NA, first long range / performance & depending on location"

Recomand grija cu pianul pe scari, nu toti sunt prosti cum au vrea tu.

#3392
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
Ce sa dezinformez?
E singura mașina disponibila de aia și cere acel preț.
Nu eu am stabilit prețul.
Când o cumperi sa faci un jurnal de bord.
Prețul e cu tva sau fără?
Daca ai firma poti deduce tva-ul!
Cum sa îți spun: nu toți suntem dispuși sa dam 57900 euro pe o mașina electrica doar de dragul de a fi un pas cu vremurile.
Când va fi maxim 15000 euro cu TVA voi lua 2 pentru firma!
Ce postări sa ignor de pe site dacă voi le ștergeți într-o veselie.
Citesc o postare a unui coleg și apoi brusc când vad urmatorul review  efectiv nu mai are nici o legatura cu ceea ce spunea predecesorul.
Daca e libertate de exprimare lasă și criticile.
Sau faci ca Dragnea?
Cine nu zice ca el automat e ejectat din partid!
De asta e forum. Înțelegi? Ca sa ne expunem părerile bune sau rele după cum crede fiecare.
Apoi cu argumente logice combați cu ceea ce nu ești de acord.
Daca nu ești în stare sa înțelegi satira și ironia din postările anteriore ( pe care le-ați șters) înseamna ca nu trebuie sa mai fiți pe aici!
Parca suntem în anii 60 numai ca avem net!

PS : Nu sunt împotriva mașinilor electrice. Susțin evoluția lor. Însă nu la preturile nesimțite la care sunt acum!

Edited by focut, 10 December 2018 - 19:58.


#3393
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tesla 3, N probleme de calitate dupa o saptamana. Greieri, aliniere proasta a caroseriei si foarte multe altele.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6DR919jSEF8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3394
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Am pierdut 10 min din viata ca sa vad clipul respectiv si pe toata durata lui omul nu a mentionat cuvantul "greieri" sau orice altceva similar.
Pai ce facem, domnul troll, chiar minti pe fata? Si celelalte N probleme care sunt? Niste adeziv vizibil in locuri invizibile? Presuri prea pufoase care se murdaresc usor? Usi care nu se inchid pana la capat singure? Pai mocofanul ala poate se aștepta ca masina Tesla sa vina la pachet cu un valet sau cu o sluga sa-i scuture presurile?
Alinierea aia a stopului nu o fi perfectă dar si el reconoaste ca este putin obsedat.
Clipul primeste un dislike iar tu primesti un raport pentru minciuni si flame.

#3395
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
Am văzut clipul.
Ți se pare normal ca la 57000 euro sa ai asemenea probleme?
Am văzut și recenzia lui Buhnici la model X și la prag în zona de imbinare dintre cele 2 părți ale caroseriei deja era crăpata vopseaua.
La Model 3 omul se plângea ca presurile nu au un sistem de reținere ca niște clipsuri.
Stopul de pe stânga spate era decalat câțiva mm. Asa ceva nu este permis la banii care ii dai. Dacă iei un low cost de 7000 euro mai treci cu vederea!
Am impresia ca mașina e făcută fără un control riguros al calității.
La banii ăștia ești deja într-o alta zona a calitatii iar cumpărătorii sunt exigenți.
Volanul arata groaznic. Asa consider eu!
Trebuie făcut o comparație cu un alt model electric similar ca preț dar nu prea ai cu ce în acest moment.
Adevărul e ca mai au de lucru la nivelul calității interiorului și al elementelor de asamblare.

PS :
Colegule mai încet cu " raportările".
Efectiv abuzezi de acel buton.
Îți place să apeși pe el, așa-i?

Edited by focut, 11 December 2018 - 07:31.


#3396
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Nu e asa. Dacă te uiți la orice Mercedes modern și te uiți la cum se aliniază farurile cu capota, aripile fata și bara și o sa crezi ca toată masina a fost proiectata și asamblata de oameni orbi. Și vorbesc de mașini mai scumpe decât Model 3.

Mai mult, ceea ce spui tu nu are sens, majoritatea covârșitoare a clienților de model 3 sunt extrem de entuziasmați cu mașina per total. La orice masina sunt mici probleme, am mai povestit pe aici ce mici probleme enervante am avut eu cu mașina, dar asta nu înseamnă că, per total, nu sunt foarte fericit cu ea.

#3397
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
As vrea sa putem face o comparație între doua EV : Model 3 și ceva similar ca preț și performante.
Atunci efectiv poți vedea plusurile și minusurile fiecărui model.
Deocamdată nu avem ce compara!
Sunt probleme care le poți trece cu vederea și sunt altele care pe care nu.



#3398
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,170
  • Înscris: 13.11.2017
Te-as ruga să spui un singur lucru din acel videoclip care e așa deranjant încât să te determine să iei alta marcă. Mie mi s-a părut de la bun început că videoclipul e făcut pentru a ieși în evidență pe YouTube cu altceva decat cei care sunt entuziasmați de masina. A începe cu datul drumului la portieră de la câțiva centimetri si să spui că e un defect că nu se închide de tot, în condițiile în care la orice mașină se întâmplă asta, spune totul despre intențiile celui care a făcut videoclipul.
Și ce te-a deranjat la faptul că s-a făcut report pentru o minciună în conditiile în care în videoclip nu se pomenește de greieri ? Lumea de pe aici știe că Torque nu întelege engleza (de aia nu înțeleg de ce innuendo nu îl trece pe ignore), dar de aici și până la minciună e o cale lunga.

#3399
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
E bine.
Rămâne cum am stabilit.
Cel mai tare EV : Model 3.
Restul sunt niște amatori.
Mulțumiți toți?

Edited by focut, 11 December 2018 - 08:26.


#3400
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postfocut, on 11 decembrie 2018 - 07:30, said:

Ți se pare normal ca la 57000 euro sa ai asemenea probleme?

Prietene, mașina mea costa 52k€ și are mici probleme din astea. Plastice vopsite unde alții au elemente cromate, 2 becuri care raportau rateuri aleator de noi. Elemente de bord neclipsate din fabrica (a trebuit sa le desfac și sa le reasamblez eu ca sa fie aliniate) și alte mici mizerii din astea. Și e construita de BMW, vorba aia, firma cu tradiție, nu care face mașini din 2012.

Sa lăsăm trollingul ieftin pentru torque, ok?

Pana una alta model 3 awd long range este un hit.

Edited by ro_explorer, 11 December 2018 - 08:38.


#3401
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,918
  • Înscris: 21.06.2016
Eu vad zeci de modele 3 d-astea pe zi. Nu am vazut vreun defect de ansamblare evident. N-am stat sa caut cu lupa dar nu enimic vizibil la prima vedere.
Unii se pare ca tot nuinteleg ca Model 3 este, evident, o masina relativ low cost, la care dai bani pe tehnologie nu pe briz brizuri (si mai sint masini d-astea destule si in lumea motoareleor clasice). E evident ca asta nu e o alegere pentru toata lumea. Daca nu-ti place, nu o cumperi. Ce mare lucru?

Edited by vrajitoruldinoz, 11 December 2018 - 08:45.


#3402
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,170
  • Înscris: 13.11.2017
Ăsta este răspuns de grădiniță la o întrebare pertinentă. Hai să te întreb altfel. Ai spus că ar fi corect sa compari Model 3 cu o alta marcă la preț și performanță, dar că nu ai cu cine. Compară, deși nu sunt in aceeași clasă ci doar fiindcă sunt tot ev, cu un e-tron unde sa spunem că totul ar fi perfect (deși daca te uiți la ce au spus colegii anterior nu există așa ceva nici la marci cu tradiție în ziua de azi). Ai renunta la o autonomie si o dinamica mă bună și ai da 20000 euro mai mult pe o aliniere mai buna si preșuri cu clipsuri eventual si alte chitibusareli ?

View Postfocut, on 11 decembrie 2018 - 08:25, said:

E bine.
Rămâne cum am stabilit.
Cel mai tare EV : Model 3.
Restul sunt niște amatori.
Mulțumiți toți?

Edited by Ford4, 11 December 2018 - 08:50.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate