Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#3295
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postro_explorer, on 05 noiembrie 2018 - 17:19, said:

Da, de acord. Te mai intreb o data.
1. Cat a stat productia de model 3 oprita in 2018 ?
2. CAND s-a atins pragul de 5000 pe saptamana prima data ?

Raspunde la 1 si 2 apoi poti face analiza de vanzari ... altfel ramai doar un troll trist.


Uite ce declaratii bombastice cu 5000 pe saptamana facea musk, drept urmare ca e si anchetat. Am articvolele pregatite pt. intrebarile de genul celor puse de tine, pe care le anticipasem.

https://www.zf.ro/bu...ductie-17326646

https://www.agerpres...-model-3--51290

"Cu toate acestea, constructorul a confirmat că intenţionează să producă 2.500 de unităţi Model 3 pe săptămână în primul trimestru din acest an şi 5.000 de exemplare pe săptămână la finalul celui de al doilea trimestru. De asemenea, grupul condus de Elon Musk a lăsat să se înţeleagă că obiectivul iniţial privind producţia a 10.000 de unităţi Model 3 într-o singură săptămână va fi atins pe termene mediu."

https://adevarul.ro/...144f/index.html

"Compania a menţinut totodată obiectivul de a ajunge la o producţie săptămânală de 5.000 de automobile Model 3 la sfârşitul trimestrului al doilea"

http://www.automarke...ului-85319.html

Nici un obiectiv realizat, dar a sarit in fata cu cifre de 5000 sau 6000. Nimic realizat, doar o gargara sa pronda la investitori. De asta musk e iar anchetat.

Suspendata a fost 4 zile, dar declaratiile sale erau sa minta investitorii cu realizari fmari. De asta musk e iar anchetat.

https://adevarul.ro/...7063/index.html

Dar si VAG a suspendat productia. Daca nu mai prinde locul 1, stim dc. Si a fost suspendata mai mult. Posted Image

Edited by calinkgb, 05 November 2018 - 18:20.
Atentie la exprimari...


#3296
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTorquemada-666, on 05 noiembrie 2018 - 17:26, said:


Dar si VAG a suspendat productia. Daca nu mai prinde locul 1, stim dc. Si a fost suspendata mai mult. Posted Image
http://m.automarket....tive-87909.html

De asta nu o sa piarda locul 1

#3297
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Model 3 si parerile nemtilor:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TWs6aV8rW5k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3298
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cred ca figo era interesat de cum se descurca Model 3 pe circuit. Se pare ca o face excepțional de bine:

https://www.motortre...version-review/

"What no one is quite saying out loud, though, is that a 1:21.49 snips a lifetime-like 1.29 seconds from Randy's recent lap in the Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. The new time essentially matches a 2016 Porsche Cayman GT4 and even beats a former Best Driver's Car winner, the 2011 Ferrari 458 Italia (1:22.30). Until the new BMW M3 shows up, that perches the Model 3 atop the podium as THE WORLD'S QUICKEST SPORT SEDAN - at least around this track."

Edited by inuendo0, 09 November 2018 - 00:42.


#3299
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Și cam asta a fost. Game over. Nu ma așteptam 100%. Ma gândeam ca tehnic se poate, dar îmi imaginam ca Tesla nu are motivele și resursele sa facă o masina de circuit din model 3. Mai ales după ce am văzut un filmuleț cu un model 3 pe circuit și părea foarte instabil.

E o revoluție dpdv al performantei, sincer. Mașinile pe care le-a bătut, m4, giulia qv sunt mașini de circuit, cu consum și întreținere corespunzătoare. Bătute pe circuit de o mașină cu consum de scuter și 2 portbagaje. Wtf :)

Edited by figo1988, 09 November 2018 - 05:46.


#3300
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Acum stim si de ce are nevoie de doua portbagaje


Attached File  IMG_5329.JPG   39.72K   31 downloads


:D :D :D

#3301
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Ha ha.. Ala e numar suedez (și încă 2 elemente combinate de o sosea arata ca e vorba de Suedia). L-am cautat în registrul auto. E un model S 2018 pus în circulație pe 31 iulie. I-o fi testat omul autonomia și avea generatorul intenționat pentru asta. Eu asta as face cu certitudine.

Edited by ro_explorer, 09 November 2018 - 10:34.


#3302
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postdan78rom, on 09 noiembrie 2018 - 10:12, said:

Acum stim si de ce are nevoie de doua portbagaje


Attachment IMG_5329.JPG


Posted Image Posted Image Posted Image

:lol:

Dar totusi, la cum arata zona aia, nici in pana prostului nu vrei sa ramai pe acolo.

#3303
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Aia e o zona tipica intre localități. Crede-mă ca arata mult mai bine decât șanțurile și drumurile sparte dintre localitățile din România.

#3304
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postro_explorer, on 09 noiembrie 2018 - 10:35, said:

Aia e o zona tipica intre localități. Crede-mă ca arata mult mai bine decât șanțurile și drumurile sparte dintre localitățile din România.

Stiu, nu se compara, absolut de acord :) Ma refeream ca pare pustiu si ca, intre a porni generatorul ala si a merge cu o canistra de benzina in brate, cred ca prefer generatorul.

#3305
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postinuendo0, on 09 noiembrie 2018 - 00:22, said:

Cred ca figo era interesat de cum se descurca Model 3 pe circuit. Se pare ca o face excepțional de bine:

https://www.motortre...version-review/

"What no one is quite saying out loud, though, is that a 1:21.49 snips a lifetime-like 1.29 seconds from Randy's recent lap in the Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. The new time essentially matches a 2016 Porsche Cayman GT4 and even beats a former Best Driver's Car winner, the 2011 Ferrari 458 Italia (1:22.30). Until the new BMW M3 shows up, that perches the Model 3 atop the podium as THE WORLD'S QUICKEST SPORT SEDAN - at least around this track."
Foarte tare din articol:
He leans in: "It was fascinating to have that engineer sitting next to me, hanging on for dear life, holding a laptop and actually typing into it while I'm driving at speed." Changing its code? "Yes. And I could feel it in the car."

Angling into the corner under braking, Track mode seems to illogically instruct the rear motor to briefly overpower the rear, stepping the tail out a few degrees to target what the math model thinks is the maximum available lateral acceleration given the suspension's compression. Then it tailors that prediction by analyzing the tires' actual slip rates. Post-apex, the front motor takes the lead role, delivering just enough power to cause a muted understeer, pulling the car out of the corner as the rear motor ladles in what's needed to maintain that attitude.
This simple ballet is kept carefully balanced from entry to exit by the lightning responsiveness of the electric motors and brake pads that individually and automatically kiss their discs to laterally redirect power across the open differentials.

Evident, pentru inginerii din domeniul motoarelor electrice nu e nimic de mirare ca un motor electric e mult mai controlabil decat un ICE. Remarcabile sunt posibilitatile de update si competenta software.

#3306
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostHansolo, on 09 noiembrie 2018 - 11:07, said:

Evident, pentru inginerii din domeniul motoarelor electrice nu e nimic de mirare ca un motor electric e mult mai controlabil decat un ICE. Remarcabile sunt posibilitatile de update si competenta software.

Da, nu ai nici o sansa sa faci asa ceva cu o solutie conventionala ICE. Timpul de raspuns e mult mai mare si controlul mult mai putin precis. De asta toate masinile sportive cu motor ICE folosesc diferentiale electronice.

Edited by figo1988, 09 November 2018 - 11:41.


#3307
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postdan78rom, on 09 noiembrie 2018 - 10:12, said:

Acum stim si de ce are nevoie de doua portbagaje


Attachment IMG_5329.JPG


:D :D :D

Epic. Diesel power. 🤣🤣🤣

#3308
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Epic. Să postezi de pe telefon dar să faci mișto de o Tesla Model S. Asta înseamnă să fi mafiot! Posted Image

#3309
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Stiu ca este topic de Model3, dar merita prezentata si o "liniuta" intre Lamborghini Urus vs Model X vs MB G  AMG si Range Rover SVR: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8ye7Vh-_b50?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3310
adriansimo

adriansimo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 17.03.2008
Elon joaca tare!

https://www.greencar...l-3-performance

#3311
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Model 3 in Europa

#3312
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Ceea ce nu e clar din articol este cu ce fel de mufa vin Model 3 in Europa. Din articolul conex reiese că ar fi vorba despre type 2, deci nu va fi compatibil decât cu chargerele lor. Există oare adaptor pentru ccs ? Fiindcă Model S și X există de ceva vreme in Europa și nu cred că încarcă doar la chargerele Tesla

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate