Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#3313
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostFord4, on 14 noiembrie 2018 - 11:11, said:

Ceea ce nu e clar din articol este cu ce fel de mufa vin Model 3 in Europa. Din articolul conex reiese că ar fi vorba despre type 2, deci nu va fi compatibil decât cu chargerele lor. Există oare adaptor pentru ccs ? Fiindcă Model S și X există de ceva vreme in Europa și nu cred că încarcă doar la chargerele Tesla
Solutii sunt mereu, masina sa apara oficial in Europe

#3314
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
https://www.autoexpr...mewt0HitduExAnk

#3315
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Habemus CCS Combo. QED

Attached Files


Edited by inuendo0, 14 November 2018 - 13:05.


#3316
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Model 3 in Germania   Suedia

Edited by cata, 14 November 2018 - 14:36.


#3317
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostFord4, on 14 noiembrie 2018 - 11:11, said:

Ceea ce nu e clar din articol este cu ce fel de mufa vin Model 3 in Europa.
Probabil cu acelasi cuplor Type2 (tesla implementation) cu care vin S si X.
S-ul de la noi de la firma se incarcade la type2 normal, european, si are un mod special pentru fast charging in super chargerele Tesla. Dar cuplorul este un Type2 clasic, doar ca are si un mod de functionare dedicat superchargerelor lor.

View Postcata, on 14 noiembrie 2018 - 14:34, said:

  Suedia
Sambata sunt programat sa imi pun cizmele la furia rosie. Mall-ul unde e reprezentanta Tesla din filmulet e langa reprezentanta BMW unde am eu treaba asadar am sa fac o tura pe acolo (si mi se termina si capsulele de cafea asa ca trebuie oricum sa trec pe la magazin sa fac refill .... si magazinul de cafea e la vreo 50 de metri de Tesla). "Stay tuned" Posted Image

Edited by ro_explorer, 14 November 2018 - 15:42.


#3318
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postro_explorer, on 14 noiembrie 2018 - 15:40, said:

Probabil cu acelasi cuplor Type2 (tesla implementation) cu care vin S si X.
S-ul de la noi de la firma se incarcade la type2 normal, european, si are un mod special pentru fast charging in super chargerele Tesla. Dar cuplorul este un Type2 clasic, doar ca are si un mod de functionare dedicat superchargerelor lor.

Se pare ca va fi CCS Combo asa cum spunea si innuendo. Este foarte curioasa aceasta decizie deoarece aceasta le face compatibile cu statiile din Europa mai putin cu cele ale Tesla. Rezolvarea se pare ca va fi sa mai adauge un cablu cu noua mufa la chargerele Tesla existente, dar faptul ca fac acest lucru la toate modelele pentru Europa (de acum inainte) ma duce cu gandul la faptul ca vor sa abandoneze (cel putin in Europa) construirea de noi statii si soferii de Tesla sa se foloseasca doar de statiile existente si de cele dezvoltate de europeni de acum incolo ceea ce le-ar scadea costurile. Ceea ce nu inteleg este totusi daca au purtat discutii si cu cei 4 care dezvolta programul Ionity, fiindca acestia ii pot taia accesul la chargerele lor.

Mai am si o nelamurire de natura tehnica. Din cate stiu, in Europa, mufa Type 2 pe care o folosea Tesla este doar pentru incarcare in AC. Tesla nu se incarca si in DC ?

View Postro_explorer, on 14 noiembrie 2018 - 15:40, said:

Sambata sunt programat sa imi pun cizmele la furia rosie. Mall-ul unde e reprezentanta Tesla din filmulet e langa reprezentanta BMW unde am eu treaba asadar am sa fac o tura pe acolo (si mi se termina si capsulele de cafea asa ca trebuie oricum sa trec pe la magazin sa fac refill .... si magazinul de cafea e la vreo 50 de metri de Tesla). "Stay tuned"

La cat mai multe poze Posted Image !

#3319
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@Ford
Mufa folosita pana acum de Tesla in Europa este un pic mai "șmecherã" decat Type 2 Mennekes, chiar daca dimensiunile si forma sunt identice, Mufa Tesla putand incarca si AC si DC.
Insa CCS Combo poate suporta o putere de incarcare mai mare, avand pinii pentru DC supradimensionati.
Iar faptul ca acest standard se impune in Europa este un lucru bun, poate asa vom avea numai o singura mufa la toate masinile, capabile sa incarce din orice rețea.
Tesla face parte din organizatia CharIn care a dezvoltat si promoveaza standardul CCS, asadar aceasta mufa noua pe Tesla nu ar trebui sa fie o surpriza majora, chiar daca sunt obligati sa mai adauge cate un cablu in plus la Superchargere.


#3320
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Se pare că încă nu este nimic bătut în cuie decât faptul că viitoarele Tesla pentru Europa vor avea mufa ccs indiferent de model.
Părerea mea este că accesul la chargerele Ionity nu se va putea face decât dacă se va ajunge la o înțelegere cu cei 4 producatori care dezvoltă acea retea.
http://m.automarket....-ccs-88111.html
Nu cred că va fi greu totusi de ajuns la înțelegere cu ei, deoarece aceștia ar avea numai de pierdut și nimic de câștigat prin îngrădirea accesului Tesla la chargerele sale. Mă bazez pe faptul că prin instalarea noului cablu la chargerele Tesla, aceasta le poate oferi și ea acces la chargerele ei celor 4 producatori. Dacă însă nu se va ajunge la o intelegere mi se pare că nu Tesla va avea de pierdut, deoarece ea are deja 3600 de chargerele instalate în Europa plus chargerele celorlalți provideri de curent, care nu fac parte din rețeaua Ionity.

Edited by Ford4, 15 November 2018 - 12:53.


#3321
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Tesla Model 3 vandut de AudiPosted Image.

#3322
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 15 noiembrie 2018 - 16:00, said:

avans la buyback pentru un a4 tdi

#3323
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 16:20, said:

avans la buyback pentru un a4 tdi
Zici tu? Eu cred ca este cumparat de Audi pentru al dezmembra ca sa imprumute tehnologiaPosted Image

#3324
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 15 noiembrie 2018 - 16:28, said:

Zici tu? Eu cred ca este cumparat de Audi pentru al dezmembra ca sa imprumute tehnologiaPosted Image
și au reușit să o „lege” la loc. sunt tariiiiii

#3325
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Americanii nu accepta A4 tdi pe teritoriul lor ca nu le place NOx-ul.  :) !

https://www.audiusa....-a4limo-2018-8W

#3326
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 16:31, said:

și au reușit să o „lege” la loc. sunt tariiiiii
Si sunt si plini de tdiPosted Image

#3327
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
nici în europa în septembrie/octombrie nu prea puteai lua a4 tdi...mai așteptați puțin

#3328
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 15 noiembrie 2018 - 16:34, said:

nici în europa în septembrie/octombrie nu prea puteai lua a4 tdi...mai așteptați puțin

Tu tii sa te faci de ras sau cum ? Ce treaba are SUA cu WLTP-ul ?

PS. Ma uitam la preturi si ma gandeam ca e normal ca Tesla le-a luat fata la producatorii astia. Pentru ce-ai mai cumpara asa ceva cand ai Model 3 la dispozitie cam la acelasi pret ?

Edited by Ford4, 15 November 2018 - 16:38.


#3329
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFord4, on 15 noiembrie 2018 - 16:36, said:


Tu tii sa te faci de ras sau cum ? Ce treaba are SUA cu WLTP-ul ?
tu te faci de râs când aduci în discuție diesel în sua și nu observi ironia mea....

#3330
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Las-o moarta, in septembrie si octombrie vanzarile nemtilor in SUA au scazut datorita WLTP numit la ei Model 3 :) !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate