Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#3331
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inselatorie si minciuni marca Tesla model 3. Un client este dus cu presul.

https://www.google.c...buyers.amp.html

"Two false starts were Mr. Fyfe’s limit. “If they had been straight up with me, I probably wouldn’t have canceled,” he said. “I lost all faith in Tesla. I don’t think I’ll ever buy a Tesla.” He recently received a refund of his deposit."

Edited by Torquemada-666, 15 November 2018 - 19:38.


#3332
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Din acelasi articol:

Tesla’s spokeswoman said that of the customers who bought cars in the last two and a half months, 90 percent said they would recommend Tesla after experiencing its delivery process.


#3333
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Dap, Tesla's spokewoman este cea mai credibila sursa ever, mai ales cind e ceva de zis de rau despre companie.

#3334
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,355
  • Înscris: 21.06.2016
Eu zic ca e exagerat de onest, a zis 90% care nu e grozav. Nu 98% sau 99.9% sau 100%.

#3335
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postro_explorer, on 14 noiembrie 2018 - 15:40, said:

Sambata sunt programat sa imi pun cizmele la furia rosie. Mall-ul unde e reprezentanta Tesla din filmulet e langa reprezentanta BMW unde am eu treaba asadar am sa fac o tura pe acolo (si mi se termina si capsulele de cafea asa ca trebuie oricum sa trec pe la magazin sa fac refill .... si magazinul de cafea e la vreo 50 de metri de Tesla). "Stay tuned" Posted Image
Am, fost .. pana in cadrul usii. Cand am vazut coada de asteptare pentru a vedea model 3 m-am dus acasa. Imi place masina, dar nu sunt fan suficient de fanatic pentru a sta la coada doar ca sa vad o masina. Am sa mai trec pe acolo cu alte ocazii (de preferat in mijlocul saptamanii cand probabil e mai liber) si am sa fac poze de aproape.

Attached File  IMG_1376.JPG   401.05K   25 downloads

#3336
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Un Model 3 a fost condus intre Hamburg si Munich (838km) in 8.5 ore, cu tot cu pauzele necesare pentru incarcarea bateriei.

https://twitter.com/...5413818369?s=19

Placa cu "stai ore intregi la incarcat ca sa parcurgi 200km" cred ca e expirata.


#3337
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
A fost vreodata coada la incarcat? A gasit cineva masini la incarcat si a asteptat? E calculat mereu pt.un incarcator intotdeauna liber.

Ceva concret totusi, nu ideal.

https://distanta.ro/munchen/hamburg

776km ruta 1, sau 760km ruta 2. Sa fie corect totusi.

Edited by Torquemada-666, 19 November 2018 - 14:10.


#3338
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTorquemada-666, on 19 noiembrie 2018 - 14:08, said:

A fost vreodata coada la incarcat? A gasit cineva masini la incarcat si a asteptat? E calculat mereu pt.un incarcator intotdeauna liber.

Ceva concret totusi, nu ideal.

https://distanta.ro/munchen/hamburg

776km ruta 1, sau 760km ruta 2. Sa fie corect totusi.
Hop si eu cu o intrebare, in cat timp parcurgi 760 km in Romania? Cu ce motorizare? Cu care vrei tu, dar sa fie corect totusi

Edited by cata, 19 November 2018 - 14:13.


#3339
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Mai repede decat cu o electrica. Eu nu alimentez. Cu 2.0 tdi 190hp 4x4 Passat b8.

Edited by Torquemada-666, 19 November 2018 - 14:18.


#3340
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Torquemada, poate termini odata cu prostia cu "coada la incarcat". La Superchargerele Tesla nu prea se vad cozi pentru ca au grija sa construiasca destule acolo unde este cerere.
Exceptie uneori prin California (țara Tesla). Poate doar pe la kaufland unde au un singur punct de încărcare e posibil sa ai ghinion.
Oricum te gasesti tu de fiecare data sa contești realitatea. Wake the fuuuck up si lasa-ne cu troleala.

#3341
kriss2005

kriss2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 12.08.2006

View PostTorquemada-666, on 19 noiembrie 2018 - 14:17, said:

Mai repede decat cu o electrica. Eu nu alimentez. Cu 2.0 tdi 190hp 4x4 Passat b8.

Wow. Ce jaf de masina.

#3342
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 20.12.2004

View PostTorquemada-666, on 19 noiembrie 2018 - 14:08, said:

...
Ceva concret totusi, nu ideal.

https://distanta.ro/munchen/hamburg

776km ruta 1, sau 760km ruta 2. Sa fie corect totusi.

Apropos de "concret, nu ideal": distanta.ro nu pare sa tina cont de trafic (estimeaza 7h 18 min).
Google Maps, pentru traseul Hamburg (centru) -> Munchen (centru), cu plecare acum (9:35 PM !), propune 3 variante:

1. via A9: 8h 3 min, 791 km
2. via A7: 8h 10 min, 775 km
3. via A93: 8h 21 min, 822 km

Asadar, 8h 30 min pentru Tesla Model-3 este un timp excelent!

https://www.google.c...d48.1351253!3e0

Edited by mars2k, 19 November 2018 - 21:38.


#3343
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
E timp bun. Dar cu o masina in care nu incarci curent, ci o alimentezi in cateva minute, ajungi mai repede.

Ai via Bucuresti, cati km sunt?

#3344
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Hamb

View PostTorquemada-666, on 20 noiembrie 2018 - 09:05, said:

E timp bun. Dar cu o masina in care nu incarci curent, ci o alimentezi in cateva minute, ajungi mai repede.

Ai via Bucuresti, cati km sunt?
Hamburg-Munchen via Bucuresti? Posted Image

#3345
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

View Postinuendo0, on 18 noiembrie 2018 - 23:25, said:

Un Model 3 a fost condus intre Hamburg si Munich (838km) in 8.5 ore, cu tot cu pauzele necesare pentru incarcarea bateriei.

https://twitter.com/...5413818369?s=19

Placa cu "stai ore intregi la incarcat ca sa parcurgi 200km" cred ca e expirata.
Scrie mai jos ca incarcarea a costat 50 euro, fata de circa 120 euro cat ar fi costat benzina, s-a mers cu o medie de viteza de aproape 100km/h...

#3346
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017
Iti dai seama cu ce viteza a mers pentru a face media de 100 km/h si el "a stat cu orele" la incarcator ?
Asa ca 3T trebuie sa se hotarasca : ori Model 3 nu sta cu orele la incarcator ori nu-i rezista bateria sa mearga cu viteza mare timp indelungat !Posted Image

#3347
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

View PostTorquemada-666, on 19 noiembrie 2018 - 14:17, said:

Mai repede decat cu o electrica. Eu nu alimentez. Cu 2.0 tdi 190hp 4x4 Passat b8.
Tu nu alimentezi, nu mananci, nu mergi la baie 8 ore ... . Probabil ca masina e pe pilot automat si tu in cryo-sleep.
:)

#3348
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Probleme cu frigul la Tesla 3.

https://www.google.c...183514.amp.html

"Less than a week since we were talking about the trials and tribulations experienced by Tesla Model 3 owners as wintery weather hit the northern hemisphere, Tesla released a so-called fix that should act as a temporary solution to the problem of freezing windows, door handles, and charge ports. The fix, though, seems to be the cause of further problems.

Tesla’s compact Model 3 sedan is experiencing its first full winter since being introduced late last year. While the bigger Model S didn’t seem to be troubled by colder temperatures, the cheaper Model 3 is a bit on the sensitive side. Many customers have reported finding their door handles frozen as well as their windows which meant they couldn’t access their vehicles - even after pre-heating them for 10 or 15 minutes straight. Now, Tesla pushed through a new system update that’s meant to make things right again, but, apparently, it’s barely a knee-jerk reaction to a more complex issue."



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate