Sfaturi achizitionare vw passat
#19
Posted 06 December 2016 - 17:16
Bingo, on 06 decembrie 2016 - 17:08, said:
Motor 1,4 , este lesinat rau . Eu am diesel de 115 cp si tot mi se pare slabut . Si merg de la moara la gara , nu la curse . Sper sa iti ajunga 1000 euro , ulterior . Mie nu mi-au ajuns , cu toate ca manopera este gratis la mine . Succesuri ! Pai daca e cum spui tu, in contextul in care mai este si pe gaz inseamna ca e cazul sa renunt si la varianta pe benzina. |
#20
Posted 06 December 2016 - 17:31
Te cam mananca in fund...B6 e cunsocut ca o masina destul de problematica,iar combinatia 2.0 PD + DSG poate provoca dureri de cap.
Tot ce prezinti tu sunt masini cu km fara numar,de ce crezi ca preturile sunt asa mici la o masina care de obicei se devalorizeaza mai greu ? |
#21
Posted 06 December 2016 - 17:41
bolo, on 06 decembrie 2016 - 17:31, said:
Te cam mananca in fund...B6 e cunsocut ca o masina destul de problematica,iar combinatia 2.0 PD + DSG poate provoca dureri de cap. Tot ce prezinti tu sunt masini cu km fara numar,de ce crezi ca preturile sunt asa mici la o masina care de obicei se devalorizeaza mai greu ? Am citit si eu despre PD... si da este destul de pacatoasa recunosc. Te rog mult daca nu iti cer prea mult, da-mi un exemplu cam ce mi-ai recomanda tu in banii acestia. Dar sa nu fie o masina mica. M-am saturat de masini gen, matiz, Peugeot 208, Clio, corsa etc. |
#22
Posted 06 December 2016 - 17:43
DSG poate aduce costuri suplimentare la cutie (recomandat ar fi si un schimb de ulei la cutie imediat ce o cumperi) insa pe langa confort aduce si o garantie suplimentara ca motorul a lucrat in parametri corecti si nu a mers subturat sau oprit la plecari de pe loc si alte abuzuri.
|
#23
Posted 06 December 2016 - 18:52
tobyah, on 06 decembrie 2016 - 15:01, said:
Pe de alta parte mi s-a mai spus ca nr de km nu poate fi verificat nici macar la reprezentanta, dar trecand peste toate acestea chiar mi-as dori niste sfaturi optimiste nu pesimiste . Inca o parte buna, sunt multe dezmembrari si mecanici de cartier maxtron_69, on 06 decembrie 2016 - 15:56, said:
Km ii poti verifica la reprezentanta prin istoricul de service. Ia explica tu cum verifici km la reprezentanta daca masina de vreo 200k km este dusa doar la gicu mecanicu? tobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:41, said:
Dar sa nu fie o masina mica. Edited by alin62, 06 December 2016 - 18:45. |
#24
Posted 06 December 2016 - 19:58
tobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:41, said:
PD-urile au fost reparate toate de acum cativa ani. Fie le-au reparat proprietarii pe banii lor, fie au intrat pe garantie sau circulara de reparatie gratis dar de acum toate sunt reparate de mult. Singura exceptie ar putea fi o masina cu km putin si la care proprietarul sa nu se fi dus sa ii schimbe gratuit injectoarele, dar e putin probabil sa gasesti asa ceva. Sa nu crezi ca alte masini nu au probleme sau ca au probleme mai putine decat VW. La VW auzi de probleme multe pt. ca sunt multe masini si pt. ca internetul favorizeaza raspandirea informatiilor si de multe ori le accentueaza. Partea buna e ca toti mecanicii le stiu problemele si cum sa le repare si gasesti usor piese spre deosebire de alte marci de care nu auzi ca ar avea probleme desi au chiar mai multe dar fiind putini posesori afli greu. alin62, on 06 decembrie 2016 - 18:52, said:
Ia explica tu cum verifici km la reprezentanta daca masina de vreo 200k km este dusa doar la gicu mecanicu? De asta recomand musai masina adusa din Germania, fie ea si cu 300 mil km tot e mai de incredere decat una cu 150 mii km de la noi. Edited by Kroghy, 06 December 2016 - 19:58. |
#25
Posted 06 December 2016 - 20:08
tobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:16, said:
Pai daca e cum spui tu, in contextul in care mai este si pe gaz inseamna ca e cazul sa renunt si la varianta pe benzina. De ce nu mergi sa faci un drive-test cu ea? Sint sigur ca proprietarul va intelege ca vrei sa te convingi cum trage motorul. Iar pe gaz poti sa mergi sau nu, nu te obliga nimeni. Poti merge numai pe benzina daca asa preferi, dar sigur nu o sa simti diferenta de putere pe gaz Edited by maxtron_69, 06 December 2016 - 20:08. |
#26
Posted 06 December 2016 - 20:08
Si eu cred ca de la 5-6000 in sus, masina trebuie adusa din Germania.
Sursa Germania nu exclude frauda, dar reduce semnificativ riscul/dimensiunea ei. |
#27
Posted 06 December 2016 - 20:11
alin62, on 06 decembrie 2016 - 18:52, said:
Nu zau... Ia explica tu cum verifici km la reprezentanta daca masina de vreo 200k km este dusa doar la gicu mecanicu? Masinile sint aduse din Germania si respectiv Suedia. Nu am auzit de vreun neamt numit Gicu. Tu? |
#28
Posted 06 December 2016 - 20:16
Olteanul_sfios, on 06 decembrie 2016 - 20:08, said:
Si eu cred ca de la 5-6000 in sus, masina trebuie adusa din Germania. Sursa Germania nu exclude frauda, dar reduce semnificativ riscul/dimensiunea ei. Eu nu ma gandesc la frauda ci la intretinere corecta, conform cartii si uzura mai mica de la drumuri lungi pe autostrada in loc de frecat prin aglomeratia urbana. Edited by Kroghy, 06 December 2016 - 20:17. |
|
#29
Posted 06 December 2016 - 20:18
5500e un model din 2010 ?
Loganul din 2010 il iei la 3500-4500e |
#30
Posted 06 December 2016 - 20:21
maxtron_69, on 06 decembrie 2016 - 20:11, said:
Nu am auzit de vreun neamt numit Gicu. Tu? http://automechanike...-jurgen-geller/ |
#31
Posted 06 December 2016 - 20:41
maxtron_69, on 06 decembrie 2016 - 20:11, said:
Limbaju, un pic mai putin agresiv te rugam. Masinile sint aduse din Germania si respectiv Suedia. respectiv Franta, Anglia, Belgia... Nu am auzit de vreun neamt numit Gicu. Tu? Sincer fara suparare dar in caz ca nu stiai Germania nu mai este demult "taramul masinilor corecte" si acolo e plin de samsari. Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo si sa cauti pe la proprietari. Kroghy, on 06 decembrie 2016 - 20:16, said:
Nu neaparat adusa personal, se gasesc multe gata aduse Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo sa gasesti o masina de la proprietar. Edited by alin62, 06 December 2016 - 20:36. |
#32
Posted 06 December 2016 - 20:58
Kroghy, on 06 decembrie 2016 - 19:58, said:
PD-urile au fost reparate toate de acum cativa ani. Fie le-au reparat proprietarii pe banii lor, fie au intrat pe garantie sau circulara de reparatie gratis dar de acum toate sunt reparate de mult. Singura exceptie ar putea fi o masina cu km putin si la care proprietarul sa nu se fi dus sa ii schimbe gratuit injectoarele, dar e putin probabil sa gasesti asa ceva. Sa nu crezi ca alte masini nu au probleme sau ca au probleme mai putine decat VW. La VW auzi de probleme multe pt. ca sunt multe masini si pt. ca internetul favorizeaza raspandirea informatiilor si de multe ori le accentueaza. Partea buna e ca toti mecanicii le stiu problemele si cum sa le repare si gasesti usor piese spre deosebire de alte marci de care nu auzi ca ar avea probleme desi au chiar mai multe dar fiind putini posesori afli greu. In Germania pana si Gicu mecanicu introduce informatiile in sistem pt. ca sunt obligati de RAR_ul lor. De asta recomand musai masina adusa din Germania, fie ea si cu 300 mil km tot e mai de incredere decat una cu 150 mii km de la noi. Exact asa am gandit si eu. O masina din romania, deja inscrisa este mai greu daca nu chiar imposibil de verificat. Sincer cand caut pe site-uri elimin din start pe cele inscrise deja. Cat despre PD-uri am inteles ca cele de la bosh sunt ok, nu au asa de multe probleme ca cele de la siemens. Singurul lucru de care nu sunt inca lamurit este ce tip de motor? BMP sau CBAB Mai devreme am discutat cu proprietarul celui pe benzina, de fapt masina este din 2009 nu din 2010 si se pare ca este TSI ecofuel cu 110 EG (banuiesc cai putere in suedeza |
#33
Posted 06 December 2016 - 21:24
bolo, on 06 decembrie 2016 - 17:31, said:
Te cam mananca in fund...B6 e cunsocut ca o masina destul de problematica,iar combinatia 2.0 PD + DSG poate provoca dureri de cap. Tot ce prezinti tu sunt masini cu km fara numar,de ce crezi ca preturile sunt asa mici la o masina care de obicei se devalorizeaza mai greu ? Kroghy, on 06 decembrie 2016 - 20:21, said:
Nu prea am inteles ce ai vrut sa zic... alin62, on 06 decembrie 2016 - 20:41, said:
Nu? Inseamna ca esti putin naiv fara suparare, ai sa fi uimit de cati "nemti" dai pe acolo cu nume vasile, gheorge, gicu...sau nume de turci sau bulgari...daca ai impresia ca in targurile de masini e plin de nemti te inseli, e plin de samsari si acolo. Ca tu esti unu din cei care inchid ochii si prefera sa zica ca vai sunt doar batranele corecte care merg la biserica e problema ta. Sincer fara suparare dar in caz ca nu stiai Germania nu mai este demult "taramul masinilor corecte" si acolo e plin de samsari. Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo si sa cauti pe la proprietari. Eu am o opinie diferita de a ta, ce conteaza ca au nume de turci/bulgari, daca nu au manarit kilometrajul. Toate masinile care le vad eu pe mobile.de au carte service si nu e Gigu. Simplu. Daca e un service, automat e inregistrat istoricul de service, deci se poate verifica istoricul masinii. Nu stiu cum se sterge istoricul masinii daca masina e vanduta de un turc din germania. Sau nu stiu cum face mai putina inchisoare daca manareste. Ai conform facturii un act cu care il bagi in inchisoare oricand. Ca tu vrei sa ne convingi ca nu e asa, problema ta. Oricum am mentionat si kilometrajul din EDC16, de ala vad ca nu ai zis nimic. Pe scrut, eu cred ca se poate verifica kilometrajul cu putin efort, pt o masina adusa din Germania. Si suedia, da. Si Belgia, da. alin62, on 06 decembrie 2016 - 20:41, said:
Da dar majoritatea sunt aduse de samsari, iar aia nu aduc masini conduse de batranele la biserica, aduc ultimele gioarse facute praf si refacute low cost pentru a scoate banu. Alea bune sunt scumpe iti dai seama iar ei vor ceva ieftin care sa l dea aici scump altfel nu ar mai avea rost... Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo sa gasesti o masina de la proprietar. Te mai costa 500 sa o aduci din Germania minim. Deci intr-adevar putem zice ca e ceva dubios aici. Ce anume insa nu se stie. Nu e insa nici mare branza ca initiatorul sa ia seria masinii si sa ceara istoricul la reprezentanta. Problema e ca tu nu ai spus asta. Tu ai dat-o in atacuri la persoana si generalizari. Zi ceva concret si la obiect si lasa ironiile si atacurile. tobyah, on 06 decembrie 2016 - 20:58, said: Exact asa am gandit si eu. O masina din romania, deja inscrisa este mai greu daca nu chiar imposibil de verificat. Sincer cand caut pe site-uri elimin din start pe cele inscrise deja. Cat despre PD-uri am inteles ca cele de la bosh sunt ok, nu au asa de multe probleme ca cele de la siemens. Singurul lucru de care nu sunt inca lamurit este ce tip de motor? BMP sau CBAB Mai devreme am discutat cu proprietarul celui pe benzina, de fapt masina este din 2009 nu din 2010 si se pare ca este TSI ecofuel cu 110 EG (banuiesc cai putere in suedeza Edited by maxtron_69, 06 December 2016 - 21:23. |
|
#34
Posted 06 December 2016 - 21:29
tobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:41, said: De unde as incepe eu cautarile : http://suchen.mobile...=4&pageNumber=5 http://suchen.mobile...=7&pageNumber=5 Motoare bune si masini fiabile. Dar daca ai fixuri cu vwagin ne racim gurile degeaba, |
#36
Posted 06 December 2016 - 22:12
alexa32, on 06 decembrie 2016 - 21:51, said:
Primul link. 300-350km La km astia cutia e pe moarte. Injectoare, pompa...dpf Ambreiaj+volanta +multe chestii electronice prin masina...nu se mai pune... toti le lasa asa... fericiti ca au Passat In cel mai rau caz iei alta cutie cu garantie si costa 1500 euro sau iei cu cutie manuala daca frica e mare. Daca e cutie automata atunci nu are ambreiaj si ai o garantie in plus ca motorul a functionat in parametri optimi. DPF la drumuri de Germania e ca nou. Injectoare? La PD sunt inlocuite, la CR nu sunt probleme. Rampa? La diesel nu e problema cu plecat in rampa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users