Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Sfaturi achizitionare vw passat

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#19
tobyah

tobyah

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 21.11.2006

View PostBingo, on 06 decembrie 2016 - 17:08, said:

Motor 1,4 , este lesinat rau .
Eu am diesel de 115 cp si tot mi se pare slabut .
Si merg de la moara la gara , nu la curse .
Sper sa iti ajunga 1000 euro , ulterior .
Mie nu mi-au ajuns , cu toate ca manopera este gratis la mine .
Succesuri !

Pai daca e cum spui tu, in contextul in care mai este si pe gaz inseamna ca e cazul sa renunt si la varianta pe benzina.

#20
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Te cam mananca in fund...B6 e cunsocut ca o masina destul de problematica,iar  combinatia 2.0 PD + DSG poate provoca dureri de cap.
Tot ce prezinti tu sunt masini cu km fara numar,de ce crezi ca preturile sunt asa mici la o masina care de obicei se devalorizeaza mai greu ?

#21
tobyah

tobyah

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 21.11.2006

View Postbolo, on 06 decembrie 2016 - 17:31, said:

Te cam mananca in fund...B6 e cunsocut ca o masina destul de problematica,iar  combinatia 2.0 PD + DSG poate provoca dureri de cap.
Tot ce prezinti tu sunt masini cu km fara numar,de ce crezi ca preturile sunt asa mici la o masina care de obicei se devalorizeaza mai greu ?

Am citit si eu despre PD... si da este destul de pacatoasa recunosc. Te rog mult daca nu iti cer prea mult, da-mi un exemplu cam ce mi-ai recomanda tu in banii acestia.
Dar sa nu fie o masina mica. M-am saturat de masini gen, matiz, Peugeot 208, Clio, corsa etc.

#22
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
DSG poate aduce costuri suplimentare la cutie (recomandat ar fi si un schimb de ulei la cutie imediat ce o cumperi) insa pe langa confort aduce si o garantie suplimentara ca motorul a lucrat in parametri corecti si nu a mers subturat sau oprit la plecari de pe loc si alte abuzuri.

#23
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,454
  • Înscris: 26.02.2012

View Posttobyah, on 06 decembrie 2016 - 15:01, said:

Pe de alta parte mi s-a mai spus ca nr de km nu poate fi verificat nici macar la reprezentanta, dar trecand peste toate acestea chiar mi-as dori niste sfaturi optimiste nu pesimiste Posted Image.
Pai priveste partea buna, sunt o gramada care isi iau plasa cu masini deci nu esti singurul Posted Image
Inca o parte buna, sunt multe dezmembrari si mecanici de cartier Posted Image

View Postmaxtron_69, on 06 decembrie 2016 - 15:56, said:

Km ii poti verifica la reprezentanta prin istoricul de service.
Nu zau...
Ia explica tu cum verifici km la reprezentanta daca masina de vreo 200k km este dusa doar la gicu mecanicu?

View Posttobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:41, said:

Dar sa nu fie o masina mica.
Vrei o masina mare adu un buget mare, buget mic si masina mare si buna nu prea se poate.

Edited by alin62, 06 December 2016 - 18:45.


#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:41, said:

Am citit si eu despre PD... si da este destul de pacatoasa recunosc. Te rog mult daca nu iti cer prea mult, da-mi un exemplu cam ce mi-ai recomanda tu in banii acestia.
Dar sa nu fie o masina mica. M-am saturat de masini gen, matiz, Peugeot 208, Clio, corsa etc.
PD-urile au fost reparate toate de acum cativa ani. Fie le-au reparat proprietarii pe banii lor, fie au intrat pe garantie sau circulara de reparatie gratis dar de acum toate sunt reparate de mult. Singura exceptie ar putea fi o masina cu km putin si la care proprietarul sa nu se fi dus sa ii schimbe gratuit injectoarele, dar e putin probabil sa gasesti asa ceva.

Sa nu crezi ca alte masini nu au probleme sau ca au probleme mai putine decat VW.
La VW auzi de probleme multe pt. ca sunt multe masini si pt. ca internetul favorizeaza raspandirea informatiilor si de multe ori le accentueaza.
Partea buna e ca toti mecanicii le stiu problemele si cum sa le repare si gasesti usor piese spre deosebire de alte marci de care nu auzi ca ar avea probleme desi au chiar mai multe dar fiind putini posesori afli greu.

View Postalin62, on 06 decembrie 2016 - 18:52, said:

Ia explica tu cum verifici km la reprezentanta daca masina de vreo 200k km este dusa doar la gicu mecanicu?
In Germania pana si Gicu mecanicu introduce informatiile in sistem pt. ca sunt obligati de RAR_ul lor.
De asta recomand musai masina adusa din Germania, fie ea si cu 300 mil km tot e mai de incredere decat una cu 150 mii km de la noi.

Edited by Kroghy, 06 December 2016 - 19:58.


#25
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Posttobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:16, said:

Pai daca e cum spui tu, in contextul in care mai este si pe gaz inseamna ca e cazul sa renunt si la varianta pe benzina.
Nu te lua dupa "specialistii" de pe net. Mai ales Bingo, il cunoastem ca "specialist" pe aici.
De ce nu mergi sa faci un drive-test cu ea? Sint sigur ca proprietarul va intelege ca vrei sa te convingi cum trage motorul.
Iar pe gaz poti sa mergi sau nu, nu te obliga nimeni. Poti merge numai pe benzina daca asa preferi, dar sigur nu o sa simti diferenta de putere pe gaz

Edited by maxtron_69, 06 December 2016 - 20:08.


#26
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 22.08.2012
Si eu cred ca de la 5-6000 in sus, masina trebuie adusa din Germania.
Sursa Germania nu exclude frauda, dar reduce semnificativ riscul/dimensiunea ei.

#27
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postalin62, on 06 decembrie 2016 - 18:52, said:

Nu zau...
Ia explica tu cum verifici km la reprezentanta daca masina de vreo 200k km este dusa doar la gicu mecanicu?
Limbaju, un pic mai putin agresiv te rugam.
Masinile sint aduse din Germania si respectiv Suedia.
Nu am auzit de vreun neamt numit Gicu. Tu?

#28
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View PostOlteanul_sfios, on 06 decembrie 2016 - 20:08, said:

Si eu cred ca de la 5-6000 in sus, masina trebuie adusa din Germania.
Sursa Germania nu exclude frauda, dar reduce semnificativ riscul/dimensiunea ei.
Nu neaparat adusa personal, se gasesc multe gata aduse, important e sa fie aduse recent din Germania nu cumparate de la noi si rulate 5 ani prin gropile noastre pt. ca uzura e mult mai mare.
Eu nu ma gandesc la frauda ci la intretinere corecta, conform cartii si uzura mai mica de la drumuri lungi pe autostrada in loc de frecat prin aglomeratia urbana.

Edited by Kroghy, 06 December 2016 - 20:17.


#29
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015
5500e un model din 2010 ? :o

Loganul din 2010 il iei la 3500-4500e Posted Image

#30
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postmaxtron_69, on 06 decembrie 2016 - 20:11, said:

Nu am auzit de vreun neamt numit Gicu. Tu?
Jürgen Automechaniker inseamna Gicu mecanicu
http://automechanike...-jurgen-geller/

#31
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,454
  • Înscris: 26.02.2012

View Postmaxtron_69, on 06 decembrie 2016 - 20:11, said:

Limbaju, un pic mai putin agresiv te rugam.
Masinile sint aduse din Germania si respectiv Suedia. respectiv Franta, Anglia, Belgia...
Nu am auzit de vreun neamt numit Gicu. Tu?
Nu? Inseamna ca esti putin naiv fara suparare, ai sa fi uimit de cati "nemti" dai pe acolo cu nume vasile, gheorge, gicu...sau nume de turci sau bulgari...daca ai impresia ca in targurile de masini e plin de nemti te inseli, e plin de samsari si acolo. Ca tu esti unu din cei care inchid ochii si prefera sa zica ca vai sunt doar batranele corecte care merg la biserica e problema ta.
Sincer fara suparare dar in caz ca nu stiai Germania nu mai este demult "taramul masinilor corecte" si acolo e plin de samsari. Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo si sa cauti pe la proprietari.

View PostKroghy, on 06 decembrie 2016 - 20:16, said:

Nu neaparat adusa personal, se gasesc multe gata aduse
Da dar majoritatea sunt aduse de samsari, iar aia nu aduc masini conduse de batranele la biserica, aduc ultimele gioarse facute praf si refacute low cost pentru a scoate banu. Alea bune sunt scumpe iti dai seama iar ei vor ceva ieftin care sa l dea aici scump altfel nu ar mai avea rost...
Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo sa gasesti o masina de la proprietar.

Edited by alin62, 06 December 2016 - 20:36.


#32
tobyah

tobyah

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 21.11.2006

View PostKroghy, on 06 decembrie 2016 - 19:58, said:

PD-urile au fost reparate toate de acum cativa ani. Fie le-au reparat proprietarii pe banii lor, fie au intrat pe garantie sau circulara de reparatie gratis dar de acum toate sunt reparate de mult. Singura exceptie ar putea fi o masina cu km putin si la care proprietarul sa nu se fi dus sa ii schimbe gratuit injectoarele, dar e putin probabil sa gasesti asa ceva.

Sa nu crezi ca alte masini nu au probleme sau ca au probleme mai putine decat VW.
La VW auzi de probleme multe pt. ca sunt multe masini si pt. ca internetul favorizeaza raspandirea informatiilor si de multe ori le accentueaza.
Partea buna e ca toti mecanicii le stiu problemele si cum sa le repare si gasesti usor piese spre deosebire de alte marci de care nu auzi ca ar avea probleme desi au chiar mai multe dar fiind putini posesori afli greu.


In Germania pana si Gicu mecanicu introduce informatiile in sistem pt. ca sunt obligati de RAR_ul lor.
De asta recomand musai masina adusa din Germania, fie ea si cu 300 mil km tot e mai de incredere decat una cu 150 mii km de la noi.

Exact asa am gandit si eu. O masina din romania, deja inscrisa este mai greu daca nu chiar imposibil de verificat. Sincer cand caut pe site-uri elimin din start pe cele inscrise deja.
Cat despre PD-uri am inteles ca cele de la bosh sunt ok, nu au asa de multe probleme ca cele de la siemens. Singurul lucru de care nu sunt inca lamurit este ce tip de motor? BMP sau CBAB
Mai devreme am discutat cu proprietarul celui pe benzina, de fapt masina este din 2009 nu din 2010 si se pare ca este TSI ecofuel cu 110 EG (banuiesc cai putere in suedeza :)

#33
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postbolo, on 06 decembrie 2016 - 17:31, said:

Te cam mananca in fund...B6 e cunsocut ca o masina destul de problematica,iar  combinatia 2.0 PD + DSG poate provoca dureri de cap.
Tot ce prezinti tu sunt masini cu km fara numar,de ce crezi ca preturile sunt asa mici la o masina care de obicei se devalorizeaza mai greu ?
Chiar nu a citit nimeni anunturile inainte de a scrie? Citat de la primul anunt: "Motor Common Rail generatia noua de motorizare EURO 5."

View PostKroghy, on 06 decembrie 2016 - 20:21, said:

Jürgen Automechaniker inseamna Gicu mecanicu
http://automechanike...-jurgen-geller/
Nu prea am inteles ce ai vrut sa zic...

View Postalin62, on 06 decembrie 2016 - 20:41, said:

Nu? Inseamna ca esti putin naiv fara suparare, ai sa fi uimit de cati "nemti" dai pe acolo cu nume vasile, gheorge, gicu...sau nume de turci sau bulgari...daca ai impresia ca in targurile de masini e plin de nemti te inseli, e plin de samsari si acolo. Ca tu esti unu din cei care inchid ochii si prefera sa zica ca vai sunt doar batranele corecte care merg la biserica e problema ta.
Sincer fara suparare dar in caz ca nu stiai Germania nu mai este demult "taramul masinilor corecte" si acolo e plin de samsari. Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo si sa cauti pe la proprietari.
Ce suparare omule, ce ai de esti asa de agitat? Si de ce spui "sincer"? Parca esti neamt si iti ceri scuze?
Eu am o opinie diferita de a ta, ce conteaza ca au nume de turci/bulgari, daca nu au manarit kilometrajul.
Toate masinile care le vad eu pe mobile.de au carte service si nu e Gigu. Simplu.
Daca e  un service, automat e inregistrat istoricul de service, deci se poate verifica istoricul masinii.

Nu stiu cum se sterge istoricul masinii daca masina e vanduta de un turc din germania. Sau nu stiu cum face mai putina inchisoare daca manareste.
Ai conform facturii un act cu care il bagi in inchisoare oricand. Ca tu vrei sa ne convingi ca nu e asa, problema ta.

Oricum am mentionat si kilometrajul din EDC16, de ala vad ca nu ai zis nimic. Pe scrut, eu cred ca se poate verifica kilometrajul cu putin efort, pt o masina adusa din Germania. Si suedia, da.
Si Belgia, da.

View Postalin62, on 06 decembrie 2016 - 20:41, said:

Da dar majoritatea sunt aduse de samsari, iar aia nu aduc masini conduse de batranele la biserica, aduc ultimele gioarse facute praf si refacute low cost pentru a scoate banu. Alea bune sunt scumpe iti dai seama iar ei vor ceva ieftin care sa l dea aici scump altfel nu ar mai avea rost...
Ca sa gasesti o masina bunicica trebuie sa stai ceva timp pe acolo sa gasesti o masina de la proprietar.
Putem spune ca primele 2 masini sint mai ieftine decat orice alta masina cu km si dotari comparabile de pe mobile.de.
Te mai costa 500 sa o aduci din Germania minim.
Deci intr-adevar putem zice ca e ceva dubios aici. Ce anume insa nu se stie. Nu e insa nici mare branza ca initiatorul sa ia seria masinii si sa ceara istoricul la reprezentanta.

Problema e ca tu nu ai spus asta. Tu ai dat-o in atacuri la persoana si generalizari. Zi ceva concret si la obiect si lasa ironiile si atacurile.

View Posttobyah, on 06 decembrie 2016 - 20:58, said:


Exact asa am gandit si eu. O masina din romania, deja inscrisa este mai greu daca nu chiar imposibil de verificat. Sincer cand caut pe site-uri elimin din start pe cele inscrise deja.
Cat despre PD-uri am inteles ca cele de la bosh sunt ok, nu au asa de multe probleme ca cele de la siemens. Singurul lucru de care nu sunt inca lamurit este ce tip de motor? BMP sau CBAB
Mai devreme am discutat cu proprietarul celui pe benzina, de fapt masina este din 2009 nu din 2010 si se pare ca este TSI ecofuel cu 110 EG (banuiesc cai putere in suedeza Posted Image
Sa nu fie 110 kw. Cel putin la una din masini scrie ca nu e motor PD.

Edited by maxtron_69, 06 December 2016 - 21:23.


#34
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Posttobyah, on 06 decembrie 2016 - 17:41, said:


Am citit si eu despre PD... si da este destul de pacatoasa recunosc. Te rog mult daca nu iti cer prea mult, da-mi un exemplu cam ce mi-ai recomanda tu in banii acestia.
Dar sa nu fie o masina mica. M-am saturat de masini gen, matiz, Peugeot 208, Clio, corsa etc.

De unde as incepe eu cautarile :

http://suchen.mobile...=4&pageNumber=5

http://suchen.mobile...=7&pageNumber=5

Motoare bune si masini fiabile. Dar daca ai fixuri cu vwagin ne racim gurile degeaba,

#35
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Primul link.
300-350km
La km astia cutia e pe moarte.
Injectoare, pompa...dpf
Ambreiaj+volanta
+multe chestii electronice prin masina...nu se mai pune... toti le lasa asa... fericiti ca au Passat :)

#36
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postalexa32, on 06 decembrie 2016 - 21:51, said:

Primul link.
300-350km
La km astia cutia e pe moarte.
Injectoare, pompa...dpf
Ambreiaj+volanta
+multe chestii electronice prin masina...nu se mai pune... toti le lasa asa... fericiti ca au Passat Posted Image
In general o cutie automata tine mai mult decat una manuala. 300 mii e putin pt. o cutie automata intretinuta si care nu a avut defect de fabricatie.
In cel mai rau caz iei alta cutie cu garantie si costa 1500 euro sau iei cu cutie manuala daca frica e mare.
Daca e cutie automata atunci nu are ambreiaj si ai o garantie in plus ca motorul a functionat in parametri optimi.
DPF la drumuri de Germania e ca nou.
Injectoare? La PD sunt inlocuite, la CR nu sunt probleme.
Rampa? La diesel nu e problema cu plecat in rampa.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate