Porcarie marca Telekom
Last Updated: Nov 16 2016 14:29, Started by
TheRipper0607
, Nov 12 2016 10:12
·
0
#1
Posted 12 November 2016 - 10:12
Salut,
Am mai povestit pe forum cum am reziliat abonamentul cu Telekom, dupa care am povestit cum am fost tratat de cei de la call center dupa ce am incheiat abonamentul, si azi iar am dat de una. Serviciul a fost inchis pe data de 6.10.16. Am fost anuntat ca trebuia emisa o factura pentru luna noiembrie, sau mai exact 3 zile din luna, cat timp am avut serviciul activ. Trece 6, trece 8, trece 12 si nu primesc mail, nici sms, nici factura acasa. Sun la T, sa vad ce se-ntampla, de ce nu primesc nimic. Imi raspunde o tanti, si imi zice ca factura a fost emisa pe data de 6, si ca am de platit 7 lei. Am intrebat-o de ce nu am fost anuntat ( am mai avut problema cu un alt cont, cand am primit factura pe mail pe 29, perioada scadenta 1 a lunii urmatoare ), si a zis lejer ca e inchis contul, si ca de asta nu am primit nici o notificare prin mail sau sms, sau factura acasa, dar ca voi fi sunat de catre cei de la T dupa ce expira perioada scadenta, si cand voi aparea drept datornic. Duuh! Frustrat, am rugat-o sa imi trimita o copie a facturii pe mail, ca daca imi vine un leu in plus majorare din cauza lor ii dau drept in judecata. Postez, poate mai sunt aici cetateni care sunt in aceeasi situatie....nu asteptati dupa ei, astia va fura si ultimu' ban Edited by TheRipper0607, 12 November 2016 - 10:13. |
#2
Posted 12 November 2016 - 10:22
hehehe
parcă de oraji am plecat mai rapid? doo luni am plătit în plus...că n'am depus la timp, că bla....bla... în a doua lună îi sunam zilnic cum aveam timp...de 10-20 de ori că am depus cererea, că a fost luată-n evidenţă deja eram vedeta zilei la toţi operatorii... - sunt Xîulescu - bunăziua domnu, ştim, cererea dvs este în prelucrare - sigur? - da domnule! - ştie şi colega dvs? - absolut, imposibil să nu ştie - da' colegul? - sigur...sigur! - zile senine! - tot ce vă doriţi!!! le duc dorul... printre convorbiri mai intra cîte o ofertă... dar nici să-mi dea parale pe abonament nu mai doream! Edited by sarac.lipit, 12 November 2016 - 10:22. |
#3
Posted 12 November 2016 - 10:25
Frumos... nu am mai auzit asa ceva pana acum... sa nu dai factura clientului in nici o forma dar sa te astepti sa fie platita
|
#4
Posted 12 November 2016 - 11:13
M-am convins si eu de faptul ca cei ce se ocupa de emiterea mailurilor pentru informarea clientului referitor la factura sunt niste incompetenti.
De fapt sunt decis sa-mi portez cele patru numere pe abonament la RDS! Pana in luna aprilie primeam mail si SMS lunar, cand se emitea factura. Din mai nu mai primesc mail, doar SMS. Deoarece imi este mult mai util mail-ul, am reclamat acest fapt la serviciul clienti. Mi-au promis ca vor verifica si repara eroarea. Desigur, in tot acest timp primeam pe mail tot felul de mesaje publicitare de la T. Acum doua saptamani primesc telefon de la ei si o duduie ma intreaba daca vreau sa prelungesc abonamentele. Abia am reusit sa ma stapanesc si sa nu o iau la injuraturi... Mi-am amintit de problema cu mailul si am trimis pe 25 octombrie un alt mesaj in care le spuneam ca nici acum nu au rezolvat problema. In doua saptamani abia au fost in stare sa-mi trimita un mesaj in care ma anuntau ca au inaintat plangerea mea la compartimentul ce se va ocupa de ea! Digi mobil optim nelimitat va fi rezolvarea tuturor problemelor! Adio, Telepom! |
#5
Posted 12 November 2016 - 11:33
Bineinteles, cei de la RDS sunt impecabili! La fel de hoti si neglijenti ca cei de la Telekom, Digi, Vdf, Orange,... si mai complectati si voi lista . Mai, voi pe ce lume traiti?
|
#6
Posted 12 November 2016 - 11:40
macar sunt mai ieftini astia la RDS, cat despre hotii la RDS mai putin spre deloc.
|
#7
Posted 12 November 2016 - 11:42
Nu a zis nimeni ca sunt perfecti. Chiar am vrut sa scriu asta in mesajul anterior. Dar de ce sa nu incerc? De ce sa ma resemnez si sa raman cu astia, despre care stiu sigur ca sunt incompetenti? De jumatate de ora incerc sa-mi descarc factura de pe site-ul lor de rahat!
|
#8
Posted 12 November 2016 - 11:44
#9
Posted 12 November 2016 - 11:55
Prepay rullz .. cand citesc ce probleme aveti , ma felicit pt ideea de a renunta definitiv la orice abonament de telefonie mobila , oricand ma enervez pe operator am posibilitatea de a pleca instant la altul . Dpmdv , abonamentul e o modalitate a operatorului de a f**e clientii cum vor ei ... culmea e ca multi prefera sa fie f****i pana la loc comanda !
Edited by cobi1, 12 November 2016 - 11:56. |
#10
Posted 12 November 2016 - 12:03
cobi1, on 12 noiembrie 2016 - 11:55, said:
Prepay rullz .. cand citesc ce probleme aveti , ma felicit pt ideea de a renunta definitiv la orice abonament de telefonie mobila , oricand ma enervez pe operator am posibilitatea de a pleca instant la altul . Dpmdv , abonamentul e o modalitate a operatorului de a f**e clientii cum vor ei ... culmea e ca multi prefera sa fie f****i pana la loc comanda ! Și problema ta care e? Fă-mi un prepaid la internetul fix, telefonul fi. E treaba fiecăruia cum își gestionează banii. Eu am abonament. Acolo avantajele sunt reale. |
|
#11
Posted 12 November 2016 - 12:18
#12
Posted 12 November 2016 - 12:39
SMS primesc lunar cand se emite facura . Ma si enerveaza cateodata pentru ca vine in general dupa ce deja am factura fizica in mana .La mine e deci invers . Daca tot am plicul in mana nu inteleg de ce mai trimit si SMS ! Dar no , traiesc si fabricile de hartie asa !
|
#13
Posted 12 November 2016 - 13:01
Eu cred ca e OK sa primesti SMS. E posibil sa dispara factura pe hartie din cutia postala. Asta e si motivul pentru care am optat pentru factura electronica.
Dar pentru mine e foarte important sa primesc mail-ul. Dupa 45 de minute a fost generata si am reusit sa descarc factura in format pdf! |
#14
Posted 12 November 2016 - 14:14
Nu cred ca incompetenta e marca inregistrata Telekom. Sunt cazuri la toti furnizorii.
Pe 1 octombrie 2015 m-am mutat in alt apartament. Voiam, evident, sa iau si netul de la RDS cu mine. Dar nu incapea in sacose. Cu 2 saptamani inainte de mutare, ma duc la RDS, stau la coada pana imbatranesc si imi creste barba (nu inteleg de ce nu se pot face astea online sau macar telefonic, cozile sunt ca la carne pe vremea lui Ceasca ), fac cererea, se stabileste 2 octombrie ziua cand vin bajetii, ma duc acasa sa ma barbieresc . Pe 2 astept pana seara, nimic. Sun. Surpriza. Nu au venit bajetii... pentru ca cererea mea nu era inregistrata in sistem. Asa ca m-au invitat din nou la sediu, stau iar la coada, imbatranesc iar, aflu ca cel mai devreme se poate in 2 saptamani, ca tehnicienii sunt ocupati pana atunci. Si, evident, factura mergea in continuare, pai nu aveti net pe adresa veche? de unde ma mutasem deja. Singurul lucru bun - am depus o reclamatie, tot scrisa, mi-am exersat caligrafia. Si am facut o fapta buna, i-am furnizat cuiva hartie de sters la ... Cam toti furnizorii de telefon fix, mobil, cablu, net imi dau impresia ca te iau in brate pana semnezi ceva. Dupa, esti zero barat pentru ei. |
#15
Posted 12 November 2016 - 14:36
GingisHan2015, on 12 noiembrie 2016 - 12:39, said:
SMS primesc lunar cand se emite facura . Ma si enerveaza cateodata pentru ca vine in general dupa ce deja am factura fizica in mana .La mine e deci invers . Daca tot am plicul in mana nu inteleg de ce mai trimit si SMS ! Dar no , traiesc si fabricile de hartie asa ! Cand i-am contactat se jurau ca au trimis atat pe mail cat si prin posta... evident ca nu au trimis nimic, cine stie din ce motiv. Pana la urma mi-a trimis "a doua oara" pe mail factura ca e gratis, prin posta nu, ca nu credeau ca sistemul si angajatii lor pot fi atat de prosti incat sa nu trimita factura clientului de prima data. Era si greu naibii sa verifice daca intradevar s-a trimis sau nu mailul/scrisoarea inainte sa sustina ca prostii ca s-au trimis. Dar cand ai angajati idioti... |
|
#16
Posted 12 November 2016 - 14:58
myshyk, on 12 noiembrie 2016 - 11:33, said:
Bineinteles, cei de la RDS sunt impecabili! La fel de hoti si neglijenti ca cei de la Telekom, Digi, Vdf, Orange,... si mai complectati si voi lista . Mai, voi pe ce lume traiti? am văzut ofertă cu 16 ioro la un ab...la ăia din ''lumea bună''. n-am nimic cu ei, doar că s-au purtat cu mine exact ca ultima găină.... şi stau extrem de greu cu ''uitatu''... memorie de elefant moldovenesc... asta e... ambr0zie, on 12 noiembrie 2016 - 14:14, said:
Cam toti furnizorii de telefon fix, mobil, cablu, net imi dau impresia ca te iau in brate pana semnezi ceva. Dupa, esti zero barat pentru ei. cu telefonul se rezolvă orice doar trebe să stai călare pe el ce nu credeam în veci... am semnal unde nu exista... pînă să-i toc cu telefoanele deci se poate, doar cu impulsuri.. tot sunt nelimitate... Edited by sarac.lipit, 12 November 2016 - 14:59. |
#17
Posted 12 November 2016 - 15:01
Angajatii pe post de negrisor pe plantatie la aceste firme, cu casca la ureche, in general stau cateva luni si apoi pleaca mancand pamantul.
Treaba facuta mecanic, multa, repetitiva. Cand se emite o factura, se schimba o oferta, se incheie un abonament, sau din astea, procesul trece prin 15 departamente si habar n-au unii de altii. Se rupe o veriga in lant, tot clientul e ala care "sufera". Tot ce-l intereseaza pe negrisor e sa aduca un client nou, sa determine clientul vechi sa cumpere in plus si atat, ca are un target si/sau isi ia bonus. Pentru asta e platit si asta cere sefu' de la el. Nu e vina celor care ne suna cu oferte sau care raspund la call center cand avem o problema si se balbaie, cel mai probabil el habar n-are si nici nu arde de unde. La Portocala ma tot suna o fatuca de la ei, aceeasi, i-am invatat numele, cu poezia de oferta pentru dumnevoastre, pentru ca rasplatim fidelitatea, tableta GRATUIT cu net GRATUIT, totul GRATUIT la doar 15 euro pe luna. Am ajuns, cand incepe poezia, sa ii zic "donsoara X, iar tableta?" Chiar vreau sa vad furnizorul pe care nu-l doare in c@r de clientul existent si nu-si bate joc de clientul care pleaca. Dar nu cred ca apuc. @sarac.lipit , m-as bucura sa fie cum zici la RDS. Ca regula generala. Nu puteam comenta de calitatea netului fix, insa am reziliat contractul ca mi s-a umplut paharul: - in 2008 am stat 92 de zile sa astept prima conectare (in centru de oras mare, bloc cablat, deci n-aveau scuze), n-am rezolvat nimic prin telefoane (si sunt un om foarte stresant), asa ca am stat la cozi pana am behait si au binevoit sa vina sa cableze, dar deja semnasem, nu mai eram important; - in 2015 mutare - vezi mai sus, nu am exagerat cu nimic - in 2016 alta mutare, nu s-a putut efectua transferul de adresa pentru ca erau nu stiu ce datorii de acum un an (pe apartament nu la mine) dar nici macar n-au vrut sa-mi spuna CE datorii, ca le plateam eu, imi era mai usor decat sa schimb providerul (ceea ce am si facut) La telefon cu ei nimic (si crede-ma, eu insist, cel mai dur a fost un baietel care mi-a zis sa caut un cablu de net prin casa, poate merge), tot ma chemau la sediu, cozi infernale, si tot nimic. - tot mergeam la sediu, mi se spunea ca mai asteptam, ca tre` sa incheie contractul cu ala de-avea datorii ca sa fie adresa curata, sa suspendam temporar abonamentul sa nu mai platesc. "Suspendam tot, da?! ca am stick, nu am nevoie nici de el". "Da domnu;, cum sa nu, nu platiti nimic, anulam". Stickul a tot venit pe factura. Desi ma asigurase operatorul cu juraminte si suspine. Reziliere si pa. N-am nimic cu furnizorii, sunt pe Orange de 13 ani, pe RDS am fost 8, acum de 2 luni pe Telekom ca provider de internet, inca nu ne-am contrat ; serviciile in general sunt OK. Dar atitudinea fata de client, nu. Edited by ambr0zie, 12 November 2016 - 15:21. |
#18
Posted 12 November 2016 - 15:05
Telekom sunt cei mai buni advertiseri de care am auzit!
Edited by Minimalistul, 12 November 2016 - 15:16. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users