Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Porcarie marca Telekom
Last Updated: Nov 16 2016 14:29, Started by
TheRipper0607
, Nov 12 2016 10:12
·
0
#19
Posted 12 November 2016 - 15:11
cobi1, on 12 noiembrie 2016 - 12:18, said:
Care ar fi avantajele ? La cartelă ai un plafon fix, fără plus sau minus. La abonament poți să faci tam-tam cu ei. Minimalistul, on 12 noiembrie 2016 - 15:05, said:
Toti cei care mai aveti abonamente la Telekom si nu va sunt furnizare serviciile contractate, reziliati-le acum pentru ca Telekom a devenit companie de publicitate. Sunt cei mai buni advertiseri de care am auzit. Dar de ce doar la Telekom? De ce să nu facem așa și cu restul? |
#20
Posted 12 November 2016 - 15:13
Sa stii ca e adevarata treaba... sunt cel mai mare client de publicitate din RO... in loc sa bage banii aia in retea si in imbunatatirea ofertelor arunca cu bani in reclame cu idioti, precum ratatul ala de pe YouTube care a incercat sa faca emisiune pe TV, ratatii aia de la Romanii au talent, etc
Cum sa ma duc eu sa le platesc bani pe servicii proaste si mult supraevaluate cand stiu ca mare parte din banii mei se duc la ratatii aia clovni... |
#21
Posted 12 November 2016 - 15:18
KyKyKyKy, on 12 noiembrie 2016 - 15:11, said:
Dar de ce doar la Telekom? De ce să nu facem așa și cu restul? Edited by Minimalistul, 12 November 2016 - 15:18. |
#23
Posted 12 November 2016 - 16:05
Si eu sunt patit cu Telekom, am mai patit-o si cu Digi dar acolo s-a rezolvat, la Telekom, nimic, parca vorbesti singur...
Sotia are abonament Telekom, fix (il mai tinem pentru cei mai in varsta din familie, ei se dezvata greu de ce au invatat in zeci de ani cand au fost sub monopolul Romtelecom).. Pana acum un an a avut si abonament mobil Telekom (fost Cosmote), pe contul ei de la Telekom trecuse nr de mobil, primea pe el sms cu instiintare de emitere factura. Acum un an a portat nr de mobil pe Digi, schimbarea sa facut fara durere doar ca.......... nu mai primeste sms pe mobil (fiind in alta retea). A fost trimisa la sediul T mobil din Piata Presei, sa reclame acolo sub motiv ca T fix si T mobil sunt entitati diferite. Numarul de telefon din my account de la T nu s-a schimbat. Am renuntat sa mai incercam ceva. Ori sunt prosti, ori fac pe prostii. Inclin sa cred ca varianta a 2-a e cea reala,m-as bucura sa scap de ei definitiv. |
#24
Posted 12 November 2016 - 16:08
Păi eu am număr de telefon mobil în Platforma Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).
|
#25
Posted 12 November 2016 - 16:37
Dupa ani intregi de tzeapa, eu am reusit sa setez pentru ai mei, in provincie, in abonament corect cu cei de la Telekom. Si asta numai pentru ca a dat Domnul sa ajunga fibra optica si in zona lor.
Am gasit pana la urma in call-center niste oameni normali la cap care au inteles ca nu merge cu vrajeala chiar pentru toata lumea. In privinta RDS eu sunt multumit de servicii - de cati bani atata peste. Marele pacat pentru Digi este ca au intrat relativ tarziu pe piata de telefonie mobila si multi utilizatori Vodafone sau Orange chiar nu au motive sa schimbe macazul. Poate in cativa ani, dupa ce se mai dezvolta reteaua 3G-4G si la Digi, vor fi mai multe motive de migrare. |
#27
Posted 12 November 2016 - 17:38
Apropo de "operatorul X versus Y": am abonament internet fix de la RDS de mai bine de 10 ani. In tot acest timp am avut doar doua probleme legate de infrastructura. La cea de-a doua, anul trecut, am ajuns sa ma rog de ei sa vina sa-mi inlocuiasca cablul ce venea de la etajul doi pana la parter, unde era router-ul. Din cauza ca era inadit cablul si se oxida in acel punct, se intrerupea transferul de date.
Am scris aici pe forum despre aceasta problema si in scurt timp ma pomenesc cu mesaj de la Digi.Helper cu promisiunea de a ma ajuta. Intr-adevar, a doua zi echipa de "baieti destepti" era la usa, nefiind totusi convinsi ca trebuie inlocuit cablul. Au facut-o pana la urma la insistentele mele si de atunci nu au mai fost probleme! Ma intreb daca exista un T.Helper?! P.S. (despre fatuci din call-center) Avand stick de date de la RDS, ma suna o zana din asta sa-mi propuna o super oferta de date mobile, de la portocalii. Ii spun, in limba romana, ca nu ma intereseaza, "am deja date mobile, gratis". Foarte senina imi zice: "Noi va putem oferi internet mobil la un pret mai bun!" "Fato, ii spun, mai bun de atat e un abonament negativ, sa-mi dati voi bani lunar sa va folosesc serverele!" Nu sunt sigur nici acum daca a inteles ce-am vrut sa spun... |
#28
Posted 12 November 2016 - 17:56
Nu a inteles sau nu a auzit.
In general cei cu astfel de joburi sunt studenti/proaspeti absolventi, plictisiti si frecati la cap cu targeturi inumane, cum te-a sunat pe tine fatuca in aceeasi zi mai suna pe alti 100. Dupa cateva luni pleaca. nu e de stat. Invata pe de rost o poezie si o turuie la nesfarsit. |
|
#30
Posted 12 November 2016 - 18:12
#31
Posted 12 November 2016 - 18:22
Incercati cu maestrul dic star 79 pentru Telekom . Eu actualul pachet de la el l-am capatat . Dati Pm colegului ,daca poate , ajuta !
|
#32
Posted 12 November 2016 - 18:25
Sau mai bine spus, daca ii iese comision din treaba, ajuta
|
#33
Posted 12 November 2016 - 18:30
Asta nu stiu , sincer .Pe mine m-a ajutat si stiu ca si pe alti colegi pe forum .
|
|
#34
Posted 12 November 2016 - 20:02
cobi1, on 12 noiembrie 2016 - 11:55, said:
Prepay rullz .. cand citesc ce probleme aveti , ma felicit pt ideea de a renunta definitiv la orice abonament de telefonie mobila , oricand ma enervez pe operator am posibilitatea de a pleca instant la altul . Dpmdv , abonamentul e o modalitate a operatorului de a f**e clientii cum vor ei ... culmea e ca multi prefera sa fie f****i pana la loc comanda ! x3mytiz, on 12 noiembrie 2016 - 13:01, said:
Eu cred ca e OK sa primesti SMS. E posibil sa dispara factura pe hartie din cutia postala. Asta e si motivul pentru care am optat pentru factura electronica. Dar pentru mine e foarte important sa primesc mail-ul. Dupa 45 de minute a fost generata si am reusit sa descarc factura in format pdf! nici la T, acum nici la RDS, nici la e-on.... Nu mi-e de copaci, dar vreau sa primesc factura acasa cat mai repede, si le pastrez usor in format pdf/in arhiva pe mail... KyKyKyKy, on 12 noiembrie 2016 - 18:12, said:
E dic_star79 un fel de ajutor Magenta nu va complicati |
#35
Posted 12 November 2016 - 21:18
ambr0zie, on 12 noiembrie 2016 - 14:14, said:
Nu cred ca incompetenta e marca inregistrata Telekom. Sunt cazuri la toti furnizorii. Pe 1 octombrie 2015 m-am mutat in alt apartament. Voiam, evident, sa iau si netul de la RDS cu mine. Dar nu incapea in sacose. Cu 2 saptamani inainte de mutare, ma duc la RDS, stau la coada pana imbatranesc si imi creste barba (nu inteleg de ce nu se pot face astea online sau macar telefonic, cozile sunt ca la carne pe vremea lui Ceasca ), fac cererea, se stabileste 2 octombrie ziua cand vin bajetii, ma duc acasa sa ma barbieresc . Pe 2 astept pana seara, nimic. Sun. Surpriza. Nu au venit bajetii... pentru ca cererea mea nu era inregistrata in sistem. Asa ca m-au invitat din nou la sediu, stau iar la coada, imbatranesc iar, aflu ca cel mai devreme se poate in 2 saptamani, ca tehnicienii sunt ocupati pana atunci. Si, evident, factura mergea in continuare, pai nu aveti net pe adresa veche? de unde ma mutasem deja. Singurul lucru bun - am depus o reclamatie, tot scrisa, mi-am exersat caligrafia. Si am facut o fapta buna, i-am furnizat cuiva hartie de sters la ... Cam toti furnizorii de telefon fix, mobil, cablu, net imi dau impresia ca te iau in brate pana semnezi ceva. Dupa, esti zero barat pentru ei. Edited by valy277, 12 November 2016 - 21:18. |
#36
Posted 12 November 2016 - 21:53
Off topic, pentru cine se simte si jignește:
Nu te pune cu prostul, că are mintea odihnită. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users