Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai i40 1.7 crdi
Last Updated: Mar 06 2020 23:57, Started by
aaron111
, Oct 03 2016 16:59
·
0
#109
Posted 21 October 2016 - 11:15
#110
Posted 21 October 2016 - 11:43
@marr - Bineinteles ca si la ele ma refer . Dar sa nu exageram cu proportia in care fac diferenta intre o masina cu wheelbase de 2,83 si una cu wheelbase de 2,69. Diferenta de wheelbase e in primul rand un potential indicator al diferentelor de spatiu interior in favoarea masinii care afiseaza cifra mai mare(in cazul acesta nu se adevereste si nu e caz unic, de asta si spun ca e doar un potential indicator), si abia apoi al unor posibile diferente de confort si comportament rutier (care tin de mult mai multi factori). La ecartament diferenta e absolut nesemnificativa intre cele doua.
|
#111
Posted 21 October 2016 - 12:45
Oricâte brizbrizuri pui pe Octavia tot o mașină de clasa compactă rămâne.
|
#112
Posted 21 October 2016 - 13:35
Devlin ce intelegi prin compacta și clasa medie? Ca dimensiuni Octavia e peste seria 3 și c Klass. Astea ce sunt atunci compacte?
|
#113
Posted 21 October 2016 - 17:19
Dincolo de aspect si calitatea finisarilor (care sunt in favoarea Mazdei), japoneza puncteaza serios si la tinuta de drum, precum si la feeling-ul directiei. Degeaba am 200 cp sau mai mult, daca nu stiu/simt pe unde calca rotile, iar in viraje astept sa intervina esp-ul (vsa-ul, vsc-ul sau cum s-o numi) aproape de fiecare data cand le abordez mai rapid. Or, Mazda iti ofera, din aceste puncte de vedere, o adevarata placere de a conduce. De-asta, pentru mine, Mazda este pe locul 1, pana acum.
Edited by aaron111, 21 October 2016 - 17:21. |
#114
Posted 21 October 2016 - 17:31
Cand am vizitat eu Mazda, acum vreo 2 luni, aveau clima abia de la a 3-a sau a 4-a echipare ... aveau niste preturi enorme pentru ceea ce ofera. Sa dai peste 15k euro pe o masina care nu are nici clima, mi se pare masochism. Intre timp, respectivul care era cu achizitia si-a luat Honda Civic Sedan. Inca n-am mers cu ea, sa vad cum se comporta ...
|
#115
Posted 21 October 2016 - 18:48
Este evident ca Octavia si A3 sunt, ambele, compacte. Acum ca Skoda are ca tinta omul obisnuit, ale carui necesitati includ spatiu interior si, mai ales, portbagaj mai mare, nu o "transfera" in clasa medie.
Honda Civic sedan este o masina ok, care are reputatia unei fiabilitati ridicate si care chiar e placuta la sofat. Insa e departe de un model de clasa medie contemporan, atat prin dimensiuni, cat si ca finisari interioare, chiar si in varianta full option. Edited by aaron111, 21 October 2016 - 18:51. |
#117
Posted 21 October 2016 - 19:19
Kazmer, on 21 octombrie 2016 - 13:35, said: Devlin ce intelegi prin compacta și clasa medie? Ca dimensiuni Octavia e peste seria 3 și c Klass. Astea ce sunt atunci compacte? Skoda a încercat tot timpul sa ofere acel "bang for buck" dar asta nu schimbă cu nimic realitatea ca în VAG Skoda și Seat sunt mărcile "de buget" și asta se vede la calitate și opțiunile disponibile. Faptul ca foarte multi oameni găsesc compromisurile făcute acceptabile e alta discuție la fel cum sunt și diferențele intre Octavia și clasa medie. |
#118
Posted 21 October 2016 - 19:27
ericmario, on 21 octombrie 2016 - 19:09, said: La care model te referi? |
|
#120
Posted 22 October 2016 - 07:42
Nu stiu la ce te-ai uitat dar Mazda 3 sedan are clima "bizonica" de la prima versiune de echipare. Singura echipare care are nu are clima automata e hatch-ul Emotion care oricum pare sa fie o versiune echipata la limita pentru corporatii sau pentru cine se uita la fiecare euroi.
|
#121
Posted 22 October 2016 - 08:20
Nu stiu ce au pe site ... stiu ce ofera in showroom.
|
#123
Posted 22 October 2016 - 12:34
P-asta ai gandit-o mult ??
Omul a dat +18k euro pe noua masina ... nu se uita dupa masina de 10k. Iar Mazda nu avea clima, la acel moment, la niciun model pana in 18-19k. Clima intra in echipare cu multe alte prostii, inutile pentru unii, fapt ce ducea pretul la peste 20k. Ce au mai schimbat acum, nu stiu. Ce povestesc eu era acum vreo 2 luni. La fel Kia Sportage; la aia, clima pornea de pe la al 3-lea model de echipare, ajungeai la un 23k euro lejer. |
|
#125
Posted 22 October 2016 - 12:46
Cred ca discutia despre clima la Mazda 3 este chiar neimportanta, in contextul acestui topic ...
Eu am tot sperat sa scrie aici si un posesor de i40, poate aflam asa cate ceva despre acest model. Insa, se pare ca sunt prea putine i40-uri in Romania, sau prea putin posesori pe acest forum. |
#126
Posted 22 October 2016 - 13:02
shymano, on 22 octombrie 2016 - 12:34, said: P-asta ai gandit-o mult ?? Omul a dat +18k euro pe noua masina ... nu se uita dupa masina de 10k. Iar Mazda nu avea clima, la acel moment, la niciun model pana in 18-19k. Clima intra in echipare cu multe alte prostii, inutile pentru unii, fapt ce ducea pretul la peste 20k. Ce au mai schimbat acum, nu stiu. Ce povestesc eu era acum vreo 2 luni. La fel Kia Sportage; la aia, clima pornea de pe la al 3-lea model de echipare, ajungeai la un 23k euro lejer. Iar acum 2-3 luni sigur era aceeași oferta ca și acum. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users