Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cauciucuri iarna second vs cauciucuri noi all season
#20
Posted 28 September 2016 - 13:52
adisz, on 28 septembrie 2016 - 13:43, said:
Rau faci.Alea de iarna nu sunt 100% adecvate cand nu este zapada sau gheata pe sosea.Iar pe praf si ploaie sunt de-a dreptul periculoase la viteze mai mari.Nu au aderenta. andutza15 Cauciucurile SH reprezinta o alternativa la care apeleaza multi,majoritatea invocand lipsa banilor.Nu comentez decizia lor.Dar ce sens ar avea sa schimbi niste cauciucuri SH (ale tale) cu alteleSH (ale altcuiva)?In concluzie,doar cauciucuri noi,cu garantie.Lasa-i pe cei cu SH sa zica ce vor. Sa cumperi un set de iarna acum si mai tarziu un set de vara?Eu iti recomand exact invers.Un set de vara acum si mai incolo (da' nu-i musai,un set de iarna).Alea de iarna sunt obligatorii DOAR cand este zapada/gheata pe sosea.In rest nu.Si nu conteaza in ce luna calendaristica sau anotimp ne aflam. Cum se amintea mai sus,daca nu locuiesti intr-o zona cu iarna adevarata,nu are sens sa folosesti cauciucuri de iarna.De exemplu,pe la noi,(Mures) cam de patru ani imi schimb anvelopele degeaba.Anul asta insa nu o sa ma grabesc.Cand va fi sa vina vremea,o sa procedez in consecinta. Cele all season reprezinta un compromis de marketing,adica nu sunt grozave nici vara si nici iarna.Faptul ca utilizatorii de acest gen de anvelope sunt multumiti si le lauda, treaba lor.Inseamna ca inca n-au ajuns sa-si dea seama de performantele limitate ale acestor anvelope.Si sa nici nu ajunga acolo. Edited by d-ardeleanu, 28 September 2016 - 13:54. |
#21
Posted 28 September 2016 - 13:54
Si eu zic ca niste Michelin Cross Climate sunt alegerea ideala pentru Romania. Tocmai i-am luat unui vecin, e incantat. Are un e46 benzina, pana acum a mers cu alea de iarna, nu e vitezoman.
E alt film evident. |
#22
Posted 28 September 2016 - 14:17
d-ardeleanu, on 28 septembrie 2016 - 13:52, said:
Cata ploaie avem noi in Craiova...aproape deloc...iar frane bruste, chiar nu e cazul, nu sunt pilot de raliuri...cu toate astea, cu cauciucurile de iarna am mers pana la 185 km/h pe autostrada, parca era masina lipita de asfalt, in timp ce cu all-season nu treceam de 170 km/h, pe langa zgomotul infernal...dar ama vut si cauciucuri de vara ieftine, si s-au tocit imediat pe la munte, pe pietre... Edited by arab, 28 September 2016 - 14:19. |
#23
Posted 28 September 2016 - 14:21
a3ds, on 28 septembrie 2016 - 13:54, said:
Si eu zic ca niste Michelin Cross Climate sunt alegerea ideala pentru Romania. Tocmai i-am luat unui vecin, e incantat. Are un e46 benzina, pana acum a mers cu alea de iarna, nu e vitezoman. E alt film evident. Deci initiatorul nu isi permite 2 randuri de cauciucuri noi dar ii recomanzi cauciucuri care costa unul cat doua Debica noi. Buna logica, eventual ia doar doua si le monteaza in diagonala. arab, on 28 septembrie 2016 - 14:17, said:
Nici sa nu fie cazul sa franezi niciodata brusc vara, cu anvelope de vara, sa vezi ce distanta de franare vei avea si ce senzatie incerci, cand masina nu prea da semne sa se opreasca si se duce ca pe sapun. Sa nu vorbesc de viraje, ca si acolo ai senzatii faine cu anvelopele de iarna , purtate vara. Nu vreau sa ma intalnesc cu soferi ca tine in trafic. Daca respecti limitele legale + max inca 10 km/ora nu ai senzatii ciudate nici cu cauciucurile de iarna purtate vara. |
#24
Posted 28 September 2016 - 14:27
cat costa michelin cross climate?? 185 65 r14 sau 175 70 r14
mai mult de 8 milioane nu vreau sa dau pe anvelope |
#25
Posted 28 September 2016 - 14:35
andutza15, on 28 septembrie 2016 - 14:27, said:
cat costa michelin cross climate?? 185 65 r14 sau 175 70 r14 mai mult de 8 milioane nu vreau sa dau pe anvelope https://www.autolux....source=price-ro Edited by d-ardeleanu, 28 September 2016 - 14:37. |
#26
Posted 28 September 2016 - 14:54
Cross climate nu sunt cele mai bune anvelope all season. Sunt cu siguranta cele mai marketate dar nu sunt cele mai bune. De fapt, in conditii de zapada, polei sau chiar temperaturi scazute sunt printre cele mai slabe. Sunt in schimb mai bune pe uscat/ud la temperaturi mai ridicate.
Cele mai bune anvelope all season sunt Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2 iar cele mai ok raport calitate pret sunt Hankook Kinergy 4S. |
#27
Posted 28 September 2016 - 15:07
PoeOvidiu, on 28 septembrie 2016 - 14:21, said:
Daca respecti limitele legale + max inca 10 km/ora nu ai senzatii ciudate nici cu cauciucurile de iarna purtate vara. http://www.4tuning.r...e-ce-19483.html Edited by arab, 28 September 2016 - 15:11. |
#29
Posted 28 September 2016 - 15:14
Și tu și articolul ala exagerați mult. Merg de 2 ani cu anvelope de iarna și nu am avut nicio problema.
Nu toate anvelopele de iarnă sunt la fel. |
#30
Posted 28 September 2016 - 16:04
Io n-am decat cauciucuri de vara si trag masina pe dreapta si o iau transportul in comun cand nu pot sa circul. In rest, daca nu e gheata, zapada sau polei circul foarte ok cu alea de vara.
|
#31
Posted 28 September 2016 - 16:07
Asa fac si eu iarna, desi am 2 seturi de jante cu gume pe ele. Mi-e lene si nu merita pentru 3-4 zile de zapada.
|
#32
Posted 28 September 2016 - 16:13
gcom61, on 28 septembrie 2016 - 13:03, said:
Cele [All seasons] nu sunt prea bune nici iarna nici vara...si atunci?! Eu circul de 4 ani cu cele de iarna,desi am roti cu All seasons in garaj .Sunt net superioare acestora si,chiar daca unii spun ca se uzeaza mai repede,deja au facut 96k km ... |
#33
Posted 28 September 2016 - 18:14
arab, on 28 septembrie 2016 - 15:07, said:
E valabil si iarna cu alea de vara, probabil...nu? Tot in limite legale. http://www.4tuning.r...e-ce-19483.html Atata timp cat drumul e uscat e valabil. Nasol e daca prinzi o portiune de polei sau te prinde ninsoarea pe drum ca atunci se vede tare diferenta. Cu alea de vara nu prea mai ai nici un control asupra masinii. andutza15, on 28 septembrie 2016 - 14:27, said:
cat costa michelin cross climate?? 185 65 r14 sau 175 70 r14 mai mult de 8 milioane nu vreau sa dau pe anvelope Pai Debica, Tigar, Viking sunt in jur de 150/buc la dimensiunea asta. Nu sunt de top dar au facut fata cu bine pana la zapada de 10 cm. Deocamdata m-am intors acasa cu ele de oriunde am fost, netractat, fara incidente, indiferent de conditiile meteo si fara sa montez lanturile. carens, on 28 septembrie 2016 - 16:13, said:
sa nu mai spun de 50 ron x 2/an manopera deci la 4 ani ai mai scos 400 ron... Pai de ce nu cumperi inca un rand de jante de tabla pentru alea de iarna. In 2 ani iti scoti banii pe ele din manopera de schimbare. Edited by PoeOvidiu, 28 September 2016 - 18:15. |
|
#34
Posted 28 September 2016 - 19:16
Eu am avut Debica Frigo ca si gume de iarna si sunt decente pe zapada, insa ca sa le tii vara sunt destul de proaste. Cat am stat incaltat cu ele vara nu aveam deloc siguranta, la orice plecare mai in forta patinau, la orice curba mai agresiva deja se simteau ca se chinuie... nici o comparatie intre ele si CrossClimate.
|
#35
Posted 28 September 2016 - 19:17
MembruAnonim, on 28 septembrie 2016 - 13:51, said:
Crossclimate au clasa A la frânare pe ud. Deci.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PTdE6onkipA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 28 September 2016 - 19:17. |
#36
Posted 28 September 2016 - 21:32
ce gama medie?
175 65 r14, e 250 crossclimate, iar nokian wrd4 e 200 continental wintercontact ts860 sau dunlop winter response 2 sunt 220. viking, care's cauciucuri de buget, dar foarte o.k. de iarna, sunt 140. cum ai calcula media, nu iese 220. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users