Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Pot circula cu acest cauciuc?

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#55
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,700
  • Înscris: 30.01.2006
Eu cred ca voi exagerati, si eu tin foarte mult la masina mea, am anvelopele cele mai bune care le-am gasit, la ITP ma duc doar la o "pila" pe care o atentionez sa verifice absolut tot, si daca e ceva defect sa imi spuna sa schimb, indiferent daca imi da sau nu ITP-ul, am numai piese de origine, mai scumpe si cica la fel ca alea AM, dar  eu ma simt mai relaxat cu cele originale, etc. Dar poza din primul mesaj nu pare sa aibe nici o problema, este o taietura in carne a anvelopei, nicidecum ceva de speriat. Daca era o galma sau ceva, da, dar e o taietura inofensiva. E absurd sa arunci o anvelopa daca ai vulcanizato asa cum zice cineva mai sus. Imi poate spune si mie cineva ce problema reala are o anvelopa vulcanizata cu petec sau cu snur? Eu nu am gasit, Bine, nu vorbim de petece su snururi pe lateral, nici nu e posibil asa ceva, dar ce stiu eu, daca se poate asa ceva, e clar ca anvelopa aia trebuie schimbata urgent, dar pe calea de rulare??? WTF?

#56
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 test_driver, on 30 august 2016 - 22:49, said:

E absurd sa arunci o anvelopa daca ai vulcanizato asa cum zice cineva mai sus. Imi poate spune si mie cineva ce problema reala are o anvelopa vulcanizata cu petec sau cu snur? Eu nu am gasit, Bine, nu vorbim de petece su snururi pe lateral, nici nu e posibil asa ceva, dar ce stiu eu, daca se poate asa ceva, e clar ca anvelopa aia trebuie schimbata urgent, dar pe calea de rulare??? WTF?

O anvelopa vulcanizata cu petec sau snur este o anvelopa "peticita", sau carpita, cum se spune pe romaneste.
Se circula mai moderat cu ea, se controleaza mai des sa fie presiunea corecta si se evita solicitarile bruste, gen urcat pe borduri, circulat pe drumuri de munte, cu greutati pe masina, etc.
Pentru ca, orice carpeala e tot o carpeala... O anvelopa low cost Tigar de 120 lei, noua, necarpita, e infinit mai buna decat una Continental de 270 lei carpita cu snur in urma unei pene de cauciuc, rezolvata de baieti.

@cosminnnn  Daca nu ai avut pana pe anvelopa aia si nu are crapaturi vizibile pe lateral (flanc) poti circula linistit cu anvelopa aia 800 de km dar tinand cont de starea in care se afla si cu mare atentie pe ploaie, la curbe, daca mai ai 1-2mm la indicatorul de uzura.  Daca vrei sa mergi tare, scoate banutzul...si cumpara incaltzari noi pe ambele de pe aceeasi punte sau schimba-le pe toate.

Edited by rosix, 31 August 2016 - 05:56.


#57
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,700
  • Înscris: 30.01.2006
Eu unu am mers mii, daca nu zeci de mii de km cu anvelope asa zis carpite, si nu am avut nici o problema. Momentan am Continentaluri de vara, sunt la ultima vara cu ele pentru ca sunt aproape de martorul de uzura, ceea ce este imposibil pentru unii, si garantez ca sunt mai bune decat orice anvelpa noua low cost. Foarte greu plec cu scartait de roti cu ea, si se simte cum tine aderenta in curbe luate mai cu tupeu fata de sa zicem GY Excelence care le-am avut inainte si care nu erau cauciucuri proaste. Dar ma rog. Eu sunt foarte exigent cu anvelopele, dar nu sunt absurd.

#58
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ma, lasati dracului taietura aia, voi ati vazut ce uzate sunt cauciucurile alea?
Or mai fi si ultimele janghine gasite.

#59
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016
Eu n-am inteles de ce nu se pun cauciucuri pline  la maisni, n-am mai face pana

#60
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 pisoiu22, on 31 august 2016 - 15:50, said:

Eu n-am inteles de ce nu se pun cauciucuri pline  la maisni, n-am mai face pana

Exact, ca la roaba!
Ce-as mai vrea sa vaz un beemveu cu astfel de cauciuci... In aceasta situatie am fi obligati sa circulam cu 20km pe orasi in afara localitatilor. Cred ca s-au [mai] imputina accidentele de circulatie.

#61
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016
Eu imi amintesc ca la prima tricicleta nu aveam niciodata pana si era o fericire mare, dupaia dupa upgrade la bicicleta au inceput problemele cu panile care erau foarte dese. Sau sa fie cu roti de metal sau din plastic complet. Sunt atatea materiale din care se pot face si roti pline si ar fi mult mai ok ca s-ar evita acele accidente de la explozie cauciuc

#62
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Pentru ca la 50km/h ti-ar cadea toti dintii din gura.

#63
viks

viks

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 26.02.2015
am in permanență in maşina un spray umflat anvelope.preventiv.+ compresor 12v obligatoriu.
caz real
Bulgaria 2013 ,ora 2.30 a.m.
şock şi groază ,pană pe ambele roți dreapta,nu mai pățisem niciodată aşa ceva .
Pe ruta care merg de obicei ,ai ocazia in 100km sa intalnesti maxim 2 maşini cateodată,fară exagerare.
noroc,in 2 km un OMV ,de abia ,abia ajung acolo.
vine un bulgar la maşină,nu înțelegeam ce bengăneste  aratand spre ambele roți dreapta.dar ştiam deja ce doreste a spune.
cu greu incep o conversatie cu el din care ințeleg ca la vreo 10 km departare e o vulcanizare non stop.
bag spray umflat roti pe ambele anvelope,bag compresor ,in 15 min roțile erau super ok
bulgaru se uita şi se minuna de numa numa cum intr un sfert de oră roțiele erau gata umflate.
am luat drumul vulcanizarii si intr o ora eram inapoi in drum spre RO.
sfat : un spray umflat anvelope + compresor obligatoriu in masina.am acest kit pe ambele maşini ,chiar daca cu una din ele merg 100% urban.

recomand in continuare schimbarea anvelopei .

Edited by viks, 31 August 2016 - 18:41.


#64
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

 pisoiu22, on 31 august 2016 - 16:57, said:

Eu imi amintesc ca la prima tricicleta nu aveam niciodata pana si era o fericire mare, dupaia dupa upgrade la bicicleta au inceput problemele cu panile care erau foarte dese. Sau sa fie cu roti de metal sau din plastic complet. Sunt atatea materiale din care se pot face si roti pline si ar fi mult mai ok ca s-ar evita acele accidente de la explozie cauciuc
Masinile blindate au roti pline .

#65
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016
da chiar, sunt de acel fel cu gaurele ptr amortizare, dar nu toate, sunt rare cele de cazre spui.

 Friskey, on 31 august 2016 - 18:11, said:

Pentru ca la 50km/h ti-ar cadea toti dintii din gura.
dar uite aia cu senilele merg

#66
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
senilele au alt sistem de amortiazre

#67
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 pisoiu22, on 31 august 2016 - 19:00, said:

dar uite aia cu senilele merg
Pe bune, cati ani ai?

#68
pisoiu22

pisoiu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 29.05.2016
N-au cazut dintii la cei din tacheta la 50 km pe ora.
Da e alt sistemu.

Dar daca de exemplu ai un Ferrari sau un Ford daytona shelby din 1967 si n-ai de unde lua cauciuc original, n-o sa pui unul de Audi sau de WV sau de scoda, ar fi culmea, ptr o perioada improvizezi la cel original ceva, doar nu faci raliu cu o masina de colectie. Si nu doar ca distrugi angrenajele cu cauciucuri inegale sau de alte tipuri dar nici nu este valoarea si aspectul bun cu asa improvizatii.

Plus ca daca taietura e mare nu poti nici lasa asa, poate face explozie si la viteza mica si sa avariezi bijuteria.

In fine, trebuie sa te si pricepi, sunt intradevar care nu pot monta nici un cablu la un stecher si se numesc barbati si cumpara nou tot aparatul respectiv, nu toti sunt asa.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate