Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pot circula cu acest cauciuc?
Last Updated: Aug 31 2016 21:25, Started by
cosminnnn
, Aug 30 2016 15:38
·
0
#19
Posted 30 August 2016 - 16:25
Am imbatranit facand soferie , am avut 17 masini ale mele personale si nu am patit nimic de la taieturi mai naspa . Dupa unii daca roata s-a prafuit trebuie schimbata .
|
#20
Posted 30 August 2016 - 16:26
Depinde mult de cat te respecti, cat respecti masina si cat de importanta este familia ta pentru tine.
Vrei sa te zgarcesti pentru o roata? |
#21
Posted 30 August 2016 - 16:29
Uita-te inauntru si daca nu vezi textura interioara anvelopa e ok cel putin dupa normele de control la ITP(MOT) din UK.
|
#22
Posted 30 August 2016 - 16:50
Dar rezerva nu ai la masina? Mai nou nu mai exista la unele marci, decat optional. Daca ai rezerva pune-o in locul acestei roti taiate. O poti folosi ca rezerva, la mare nevoie insa.
Edited by arab, 30 August 2016 - 16:51. |
#23
Posted 30 August 2016 - 16:54
unucelalalt, on 30 august 2016 - 16:25, said:
nu am patit nimic de la taieturi mai naspa . Esti norocos, Sau poate ai fost! Dar partenerii de trafic nu au nici o vina daca norocul se termina. Eu personal nu as avea curaj sa merg cu tine, ca sofer. Sunt ineptii si inconstiente cuvintele tastate de tine. Avem pretentii sa rulam in siguranta. dar nu depinde intotdeauna de noi. Sunt si soferi care au imbatranit la volan. Fii fericit ca nu te-am vazut pana acum, dimineata la stiri. |
#24
Posted 30 August 2016 - 17:10
#25
Posted 30 August 2016 - 17:26
Pune-i un invelis sau infasurare protectoare peste. Infasoara-l cu ceva rezistent. Si ideea cu super glue e buna.
|
#26
Posted 30 August 2016 - 17:42
#27
Posted 30 August 2016 - 17:54
Eu am facut chiar altceva mai grav. Era ceva cu cauciuc original dar rupt de-a binelea pe zona de rulare. Asa ca am bagat inauntru altul mai mic cu camera si cel original peste. Si este super functional.
|
#28
Posted 30 August 2016 - 17:57
pisoiu22, on 30 august 2016 - 17:54, said:
Eu am facut chiar altceva mai grav. Era ceva cu cauciuc original dar rupt de-a binelea pe zona de rulare. Asa ca am bagat inauntru altul mai mic cu camera si cel original peste. Si este super functional. |
|
#29
Posted 30 August 2016 - 18:13
pisoiu22, on 30 august 2016 - 17:54, said:
Eu am facut chiar altceva mai grav. Era ceva cu cauciuc original dar rupt de-a binelea pe zona de rulare. Asa ca am bagat inauntru altul mai mic cu camera si cel original peste. Si este super functional. Edited by Danosul, 30 August 2016 - 18:16. |
#30
Posted 30 August 2016 - 18:17
pisoiu22, on 30 august 2016 - 17:54, said:
Era ceva cu cauciuc original dar rupt de-a binelea pe zona de rulare. Asa ca am bagat inauntru altul mai mic cu camera si cel original peste. Si este super functional. Oare cei care au dat sfaturi si sugestii la misto au carute sau autoturisme in care seu rca si familia lor. Vad cu parere de rau ca sunt multi care ignora siguranta rularii. Pacat! |
#31
Posted 30 August 2016 - 18:32
cosminnnn - Ideal e sa ai anvelope in stare foarte buna/buna, fara asemenea lucruri, DAR asta nu inseamna ca automat e o problema daca mergi cu ele asa.
Sunt sigur ca multi au anvelopele taiate, cu cuie (cum a mai scris pe aici cineva), tocite, cu galme etc, si merg cu ele si nu au patit nimic. Multi fara sa stie. Nu zic asta pentru a incuraja, ci doar de a sublinia ca sunt destul de rezistente, si de multe ori taieturile sunt de suprafata, straturile de rezistenta sau interioare nefiind perforate, ci doar partea de rulare. Daca mergi in oras cred ca poti merge bine mersi cu ele asa daca nu pierd aer. Pentru a preveni orice si siguranta maxima/prevenire, niste anvelope bune, noi, nu strica niciodata. |
#32
Posted 30 August 2016 - 19:00
Mai este si varianta ca in caz de ,,Doamne fereste'' asigurarea devine nula! Spitalizarea o achita cel care este de vina ca nu are auto dotat corespunzator
Cinste si onoare europenilor ca sunt adeptii unei asemenea decizii. |
#33
Posted 30 August 2016 - 19:21
Adm, on 30 august 2016 - 16:05, said:
Daca anvelopa nu pierde aer si daca nu e ff profunda (cat sa taie elemente de rezistenta), atunci nu e nici o problema. fara sa fiu rautacios ,ma extra mir cate like uri s au dat !! eu n aş pleca la drum cu ,,pocnitoarea aia,, nici in vise Edited by viks, 30 August 2016 - 19:21. |
|
#34
Posted 30 August 2016 - 19:22
1orgu, on 30 august 2016 - 16:54, said:
Esti norocos, Sau poate ai fost! Dar partenerii de trafic nu au nici o vina daca norocul se termina. Eu personal nu as avea curaj sa merg cu tine, ca sofer. Sunt ineptii si inconstiente cuvintele tastate de tine. Avem pretentii sa rulam in siguranta. dar nu depinde intotdeauna de noi. Sunt si soferi care au imbatranit la volan. Fii fericit ca nu te-am vazut pana acum, dimineata la stiri. Milioane de cauciucuri si de masini au n " taieturi " din alea pe roti . Asta e unul din f putinii care au observat si probabil e un alarmist . Du-te si te uita la rotile masinilor si vorbim cand vrei . Am facut 30 de ani de soferie pe inflamabile , autobuze si salvari si am salvat mii de oameni de la moarte sau de la a ma urca cu vreun camion sau autobuzul pe ei . Dupa opinia ta eu sunt cel care a cules tot norocul din lume daca in raport cu km care ii am eu nu am avut accidente majore si am stiut ce inseamna rezizia masinii pt drum . Am inceput meseria la 14-15 ani cand soferul era si mecanic si electrician , altfel stateai in drum , si faceam si pene pe marginea drumului ca nu erau vulcanizari , am bagat aer la pompa cat nu respiri tu in 3 vieti . Pentru soferii de duminica recomand un set anvelope saptamanal . Fa-ti abonament ca ai nevoie . Si nu ti-ar strica sa vezi cum sunt fabricate anvelopele , eu am carat cu miile direct din fabrica . Edited by unucelalalt, 30 August 2016 - 19:24. |
#35
Posted 30 August 2016 - 19:28
Daca omu' avea bani sa-l schimbe nu mai deschidea topic pe softpedia.
Ai zis ca e pe spate cauciucul respectiv, daca nu e buget, indicat e sa fie spate-dreapta: - nu esti in strada in caz ca trebuie sa montezi rezerva - statistic sunt mai multe sanse sa iesi in decor/sant decat pe contrasens. tetralesdebahtalo. |
#36
Posted 30 August 2016 - 19:46
80% din anvelopele care au ceva km au astfel de taieturi, inclusiv multi din cei ce scriu aici si te trimit sa-ti cumperi anvelopa noua, dar nu le-au observat inca (gandestete ca era pe interior..., mergeai linistit mult si bine). Ia gantestete cate femei se uita la asa ceva, ar trebui ca pe marginea autostrazilor sa fie maldare de masini resturnate in fiecare zi....In acea zona anvelopa este cel mai bine ranforsata. Intreaba totusi la o vulcanizare mai spalata...eventual pune camera
Edited by alexpet, 30 August 2016 - 19:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users