Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Mazda 3 1,6 l Sport comfort SH

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
15 răspunsuri în acest subiect

#1
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014
Servus,

Urmează să iau o mașină din Germania pentru cineva din familie pe la vreo 3500 euro.
Va fi folosită inițial de mine câteva luni în care o voi pune la punct dacă va fi nevoie. Va fi folosită atât intraurban cât și extra. Mai mult de 10000 km nu se va circula cun ea, deci benzină. Trebuie să aibă și un pic de suflu, așa că minim 1,6 capacitate motor. 4 uși trebuie să aibă.

Am tot citit pe aici, VW e cam supraevaluat iar motorul de 1,6 e cam prost. Prin zona unde stau eu se vinde de exemplu o Toyota ca în titlu. Nu prea cunosc marca și cum e cu service-ul în România. Cât de ok este modelul?

Ce alte opțiuni aș avea?

#2
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.989
  • Înscris: 22.01.2013
corolla, Mazda 3, leon, lancer, focus.

#3
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.079
  • Înscris: 02.09.2005

 LeopardSurd, on 30 august 2016 - 00:54, said:

de exemplu o Toyota ca în titlu.
pai in titlu vorbesti de mazda

#4
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.292
  • Înscris: 22.05.2008
Cred ca a vrut sa zica Toyota cu motor de 1.6.

Ce as lua eu:

http://suchen.mobile...00&pageNumber=1

#5
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.148
  • Înscris: 08.12.2008
Ia in calcul si Lancer. Ca fiabilitate nu e mai prejos ca Mazda sau Toyota. Avantajul lui e ca il poti găsi ceva mai ieftin. Sau la acelasi nivel de pret ca Mazda, însă mai putin rulat si/sau ceva mai nou.

#6
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.448
  • Înscris: 06.08.2008
Pentru Lancer iei in calcul si in-comfortul la drum lung ?

#7
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.496
  • Înscris: 13.11.2011

 paso87, on 30 august 2016 - 10:35, said:

Pentru Lancer iei in calcul si in-comfortul la drum lung ?
In ce constă in-confortul?

#8
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014
Deci să înțeleg e de preferat motorul de 2 litri sau?
Un Lancer din 2001 e prin jur dar e lovit ușor în spate. Chiar merită comparând cu un Focus la aceeași motorizare?
Și motorul ăla de 1,6 benzinar de pe un Golf 4 e chiar așa păcătos?

#9
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.148
  • Înscris: 08.12.2008

 LeopardSurd, on 30 august 2016 - 17:30, said:

Un Lancer din 2001 e prin jur dar e lovit ușor în spate.

Depinde daca merita sau nu. Ca orice masina. Un Lancer este in general o masina fiabila si de încredere. Mai rar vezi asa ceva vândut de un samsar. Pentru ca romanul nu se uita la asa ceva. Din fericire se uita la nemtesti in primul rand. Chestia asta loveste" in pretul sh.
Colegul cu disconfortul cred ca se referea la insonorizare. Da, e mai zgomotoasa masina. Dar măcar nu iti cere bani mai mereu si km aia din bord e f posibil sa fie reali.

#10
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014
Alles klar. Mersi. Până acum din ce am studiat în jur, 100 km în jurul orașului unde stau intre Gotha și Nürnberg m-au atras niște Mazda 3, Citroen C4, era și un Megane 2 dar la 2 l, un Lancer, câteva Seat-uri. În mod ciudat rar am dat de vreo Skoda Fabia.
Toate astea erau benzinare și aveau capacitate peste 1,4.
Era și unul cu Mazda 6 de 1,8 din 2001.

#11
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.989
  • Înscris: 22.01.2013
c4 e petarda petardelor! nici la Megane nu m-as baga. cel mai bine stai departe de frantuzesti.

#12
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014

 41ex, on 31 august 2016 - 12:13, said:

c4 e petarda petardelor! nici la Megane nu m-as baga. cel mai bine stai departe de frantuzesti.
Poți dezvolta ideea? Acum eu vreau să știu măcar de ce. Vărul meu e de exemplu mecanic și deține un Renault Megane 2 din 2001 dotat cu multe chestii de care este mulțumit și pe care a dar cam 3500 euro.
Teoretic aș putea folosi ajutorul lui dar nu poate veni în Germania.

#13
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.148
  • Înscris: 08.12.2008
In 2001 nu era Megane 2. Iar oricum Megane 2 nu a fos chiar cea mai fiabila masina. Chit ca a castigat titlul de "Masina anului in Europa". In 2003 parca.

#14
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014

 LauCalin, on 31 august 2016 - 22:35, said:

In 2001 nu era Megane 2. Iar oricum Megane 2 nu a fos chiar cea mai fiabila masina. Chit ca a castigat titlul de "Masina anului in Europa". In 2003 parca.
Sfaturile pe aici oricum vad ca is impartite. Megane sau orice masina are un renume de a nu fi fiabila dar asta e valabil in contextul cumpararii ei ca noua. Cand o iei SH si plimbata deja pe autostrada minim 150000 km nu stiu cad de important mai e renumele vietii. Mai mult mi se pare important sa stiu ca nu are vreo buba din productie, vreun motor teribil de prost sau vreo tabla din aia de rugineste una doua.

Sunt constient ca e SH totusi. A doua la mana vad ca preturile pentru un Audi A3, VW sau ce o mai fi sunt mai mari comparand cu C4, Megane si ceva game de asiatice pe la aceeasi categorie. Apoi nu stiu cat merita asta. La Audi stiam acum ceva vreme ca ar avea tablaria galvanizata si garantie cativa ani. Asta era o chestie buna. Dar costa de obicei ciudat de mult un A2 sau A3 cand te uiti ca majoritatea au in bord dublul kilometrilor masinilor din concurenta.

Da, bun, kilometrajul se poate maslui. Intrebarea e totusi, este vreo masina careia nu ii poti maslui kilometrajul?

Si tot nu am inteles de ce e C4 petarda petardelor. Ce are? Cel putin in comparatie cu un VW 4 arata OZN si are in general mai multe dotari.

#15
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.989
  • Înscris: 22.01.2013
Pe c4 iti cade tot oricand,  o stiu de la alti posesori, electric si caroseria e varza.  La megan la fel cu partea electrica plus directie de camion. Incearca sa iei o masina cu toate stampilele in cartea de service.  Verificarea la service e cel mai safe.

#16
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014
Ok, mersi de informații! Voi ține cont! 😊

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate