Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate
 Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...
 Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#3529
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View PostFord3, on 28 octombrie 2017 - 23:49, said:

Mai exista Posted Image ? Stiam ca au vanzari de tot rasul si credeam ca au renuntat la el Posted Image !
Nu stiu la ce-ar folosi sa pui un motor electric alaturi de un motor care emite o gramada de NOx si nu are randament mai bun decat unul pe benzina in ciclu Atkinson, cum sunt cele pe hibride.
Lasa ca nici cu benzinarele nu mi-e rusine la emisiile de NOx . Ce sa mai zic de monoxidul de carbon care e dublu la benzinare fata de diesel. Cat priveste emisiile de particule sunt exact la fel.
Sursa : http://www.autoexpre...ey-mean-for-you

Attached Files


Edited by rogedan, 29 October 2017 - 10:26.


#3530
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu sunt pt reguli mai stricte ale normelor de poluare su sunt de acord sa platesc mai mult ca sale respectam. Sunt pro ecologie.

Dar sa fie pt toti. Si sa fie pe bune.

Si daca dieselul le respecta, de ce sa ne agitam atat sa il interzicem?  Aaa cele vehi polueazã? Sa le punem taxe mai mari si daca le convine sa plãteascã.

#3531
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Taxe, taxe, taxe... ca sa aiba guvernantii ce sa ciordeasca?

Pe de alta parte, dupa ce-mi platesc taxele, masina mea nu mai polueaza?

Edited by ericmario, 29 October 2017 - 13:08.


#3532
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postericmario, on 29 octombrie 2017 - 13:07, said:

Taxe, taxe, taxe... ca sa aiba guvernantii ce sa ciordeasca?

Pe de alta parte, dupa ce-mi platesc taxele, masina mea nu mai polueaza?
Nu mai polueaza ca scoate " verzisori " ( din buzunar ) pe teava !
Ecologia ... o noua metoda de a scoate bani de la oameni si de a ne transforma in sclavi , sa muncim pentru cei bogati si sa nu mai avem timp sa ne punem anumite intrebari .

#3533
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008

View PostFord3, on 28 octombrie 2017 - 23:15, said:

Un articol interesant care chiar daca este de anul trecut are un lucru demn de mentionat. Astfel el arata de ce producatorii actuali vor putea renunta foarte usor la diesele si sa treaca la electrice sau hibride :

" costurile necesare pentru construirea unei uzine care produce anual circa 400.000 de motoare diesel sunt de aproximativ 500 de milioane de euro, în timp ce pentru o fabrică producătoare de motoare electrice acestea se ridică la doar 50 de milioane de euro. În plus, ampreta pe sol şi costurile cu forţa de muncă vor fi mult mai reduse. "

http://www.capital.r...disparitie.html

P.S. "Compania de consultanță AlixPartners a realizat un studiu care relevă că, până în 2030, doar 9% dintre mașinile vândute în Europa vor mai avea motoare diesel."

Viitorul suna bine, nu-i asa Posted Image ?
Sursa astora unde este? Dar vezi ca ai uitat un lucru important: acumulatorii unde se vor produce? In stire ziceau doar producerea motorului, deci neincluzand bateriile/bateria...

#3534
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Iar eternul argument al defensorilor motorului termic: fabricarea/ reciclarea bateriei polueaza.  
Da, dar nu atat de mult pe cat ai crede. Vezi graficul:

Ca o paranteza: bateria o produci odata si te folosesti de ea 10-15-20 de ani (cum arata unele studii in cazul electricelor moderne), pe cand combustibilul trebuie produs si ala si cand l-ai ars nu mai e, trebuie produs altul

Attached Files


Edited by inuendo0, 29 October 2017 - 16:48.


#3535
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,932
  • Înscris: 31.03.2003
Si curentu din baterie nu se consuma?

#3536
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Sigur ca da. Dar ai vazut graficul? Transformarea curentului in lucru mecanic e de 4 ori mai eficienta decat transformarea combustibilului in lucru mecanic. Plus gazele de rigoare.

Edited by inuendo0, 29 October 2017 - 17:17.


#3537
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postinuendo0, on 29 octombrie 2017 - 17:16, said:

Sigur ca da. Dar ai vazut graficul? Transformarea curentului in lucru mecanic e de 4 ori mai eficienta decat transformarea combustibilului in lucru mecanic. Plus gazele de rigoare.
Corect , dar e valabila si viceversa tinand cont ca numai aproximativ 23% din productia mondiala de energie electrica este " verde " . Restul se produce pe baza de combustibili fosili , in mare parte carbune - aproximativ 40% , gaze mnaturale , pacura si nuclear.
Deci ardem combustibil fosil ca sa producem lucru mecanic care la randul lui produce energie electrica , care produce iar lucru mecanic. Deci in momentul de fata unde e avantajul major ? Singurul avantaj este ca scoatem poluarea din marile orase in afara lor.

#3538
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postericmario, on 29 octombrie 2017 - 13:07, said:

Taxe, taxe, taxe... ca sa aiba guvernantii ce sa ciordeasca?

Pe de alta parte, dupa ce-mi platesc taxele, masina mea nu mai polueaza?
Ba da, dar daca nu iti cresc taxele nu ai nici un imbold sa schimbi cu una mai putin poluanta. Cand nu e vorba de banul propriu ne cam doare in cur de poluare... asa pun ei taxe mari si o sa iti iei electrica.

Eu recunosc macar...

#3539
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@rogedan.
Care e eficienta centralelor electrice? Ce filtre avansate au multe dintre ele? Cat de greu este sa  controlezi milioane de masini vs mii de centrale?
Nu trebuie sa imi raspunzi mie, raspunde-ti tie, ca vad ca faci parte din cei care intorc afirmatiile cum vor, contrazicand date stiintifice si pe care ti le-am servit pe tava.

#3540
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postinuendo0, on 29 octombrie 2017 - 18:43, said:

@rogedan.
Care e eficienta centralelor electrice? Ce filtre avansate au multe dintre ele? Cat de greu este sa  controlezi milioane de masini vs mii de centrale?
Nu trebuie sa imi raspunzi mie, raspunde-ti tie, ca vad ca faci parte din cei care intorc afirmatiile cum vor, contrazicand date stiintifice si pe care ti le-am servit pe tava.
Daca ne dai si un link sa citeasca si ochiul nostru... nu numai o poza ...

#3541
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMembruAnonim, on 29 octombrie 2017 - 18:23, said:

Ba da, dar daca nu iti cresc taxele nu ai nici un imbold sa schimbi cu una mai putin poluanta. Cand nu e vorba de banul propriu ne cam doare in cur de poluare... asa pun ei taxe mari si o sa iti iei electrica.

Eu recunosc macar...
Cu puterea de cumparare a romanilor cum ramane?
Eu am cautat copacul cu bani in toata Europa si nu am dat de el.

Ok, sa presupunem ca vor disparea automobilele diesel.
Va rezulta o gaura in buget. Cum vor astupa acea gaura? Pai vor muta taxa pe automobilele benzinare. Ca mai tarziu sa taxeze si automobilele electrice.
Deci despre ce ecologie vorbim aici?

#3542
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu sunt pro diesel dar nu pot ignora ca unele polueaza mult. Ideea e sa facem egorturi toti sa reducem poluarea... nu merge decat coercitiv.

#3543
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,485
  • Înscris: 17.09.2007
N-am mai spus pe aici ca taxele actuale la curent sunt mai mari decat cele la benzina? In Germania doar 25% din pretul curentului e costul de vanzare al producatorului, restul taxe si accize.
Deci bugetul ar avea un beneficiu, nu o gaura.

View Postrogedan, on 29 octombrie 2017 - 19:03, said:

Daca ne dai si un link sa citeasca si ochiul nostru... nu numai o poza ...
https://www.transpor...est-electricity

#3544
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Mi-a luat-o Hansolo inainte. Multam

#3545
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si cu toate astea, nu exista inca electrica care sa inlocuiasca diesel. Asa ca efortul trebuie facut sa avem toti diesele mai putin poluante.

Macar euro 5 zic eu...

#3546
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,932
  • Înscris: 31.03.2003
Cred ca cel mai putin poluant e mersul pe jos.
:)

Revenind, sunt pregatit sa cumpar o electrica (hibrida) pentru oras. Clasa mica sau comapcta, sa aiba un pic de portbagaj. As da maxim 5000-6000 euro pe ea. Exista ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate