Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#3529
Posted 29 October 2017 - 10:25
Ford3, on 28 octombrie 2017 - 23:49, said:
Mai exista ? Stiam ca au vanzari de tot rasul si credeam ca au renuntat la el ! Nu stiu la ce-ar folosi sa pui un motor electric alaturi de un motor care emite o gramada de NOx si nu are randament mai bun decat unul pe benzina in ciclu Atkinson, cum sunt cele pe hibride. Sursa : http://www.autoexpre...ey-mean-for-you Attached FilesEdited by rogedan, 29 October 2017 - 10:26. |
#3530
Posted 29 October 2017 - 11:41
Eu sunt pt reguli mai stricte ale normelor de poluare su sunt de acord sa platesc mai mult ca sale respectam. Sunt pro ecologie.
Dar sa fie pt toti. Si sa fie pe bune. Si daca dieselul le respecta, de ce sa ne agitam atat sa il interzicem? Aaa cele vehi polueazã? Sa le punem taxe mai mari si daca le convine sa plãteascã. |
#3531
Posted 29 October 2017 - 13:07
Taxe, taxe, taxe... ca sa aiba guvernantii ce sa ciordeasca?
Pe de alta parte, dupa ce-mi platesc taxele, masina mea nu mai polueaza? Edited by ericmario, 29 October 2017 - 13:08. |
#3532
Posted 29 October 2017 - 13:42
ericmario, on 29 octombrie 2017 - 13:07, said:
Taxe, taxe, taxe... ca sa aiba guvernantii ce sa ciordeasca? Pe de alta parte, dupa ce-mi platesc taxele, masina mea nu mai polueaza? Ecologia ... o noua metoda de a scoate bani de la oameni si de a ne transforma in sclavi , sa muncim pentru cei bogati si sa nu mai avem timp sa ne punem anumite intrebari . |
#3533
Posted 29 October 2017 - 16:00
Ford3, on 28 octombrie 2017 - 23:15, said:
Un articol interesant care chiar daca este de anul trecut are un lucru demn de mentionat. Astfel el arata de ce producatorii actuali vor putea renunta foarte usor la diesele si sa treaca la electrice sau hibride : " costurile necesare pentru construirea unei uzine care produce anual circa 400.000 de motoare diesel sunt de aproximativ 500 de milioane de euro, în timp ce pentru o fabrică producătoare de motoare electrice acestea se ridică la doar 50 de milioane de euro. În plus, ampreta pe sol şi costurile cu forţa de muncă vor fi mult mai reduse. " http://www.capital.r...disparitie.html P.S. "Compania de consultanță AlixPartners a realizat un studiu care relevă că, până în 2030, doar 9% dintre mașinile vândute în Europa vor mai avea motoare diesel." Viitorul suna bine, nu-i asa ? |
#3534
Posted 29 October 2017 - 16:44
Iar eternul argument al defensorilor motorului termic: fabricarea/ reciclarea bateriei polueaza.
Da, dar nu atat de mult pe cat ai crede. Vezi graficul: Ca o paranteza: bateria o produci odata si te folosesti de ea 10-15-20 de ani (cum arata unele studii in cazul electricelor moderne), pe cand combustibilul trebuie produs si ala si cand l-ai ars nu mai e, trebuie produs altul Attached FilesEdited by inuendo0, 29 October 2017 - 16:48. |
#3536
Posted 29 October 2017 - 17:16
Sigur ca da. Dar ai vazut graficul? Transformarea curentului in lucru mecanic e de 4 ori mai eficienta decat transformarea combustibilului in lucru mecanic. Plus gazele de rigoare.
Edited by inuendo0, 29 October 2017 - 17:17. |
#3537
Posted 29 October 2017 - 18:19
inuendo0, on 29 octombrie 2017 - 17:16, said:
Sigur ca da. Dar ai vazut graficul? Transformarea curentului in lucru mecanic e de 4 ori mai eficienta decat transformarea combustibilului in lucru mecanic. Plus gazele de rigoare. Deci ardem combustibil fosil ca sa producem lucru mecanic care la randul lui produce energie electrica , care produce iar lucru mecanic. Deci in momentul de fata unde e avantajul major ? Singurul avantaj este ca scoatem poluarea din marile orase in afara lor. |
#3538
Posted 29 October 2017 - 18:23
ericmario, on 29 octombrie 2017 - 13:07, said: Taxe, taxe, taxe... ca sa aiba guvernantii ce sa ciordeasca? Pe de alta parte, dupa ce-mi platesc taxele, masina mea nu mai polueaza? Eu recunosc macar... |
|
#3539
Posted 29 October 2017 - 18:43
@rogedan.
Care e eficienta centralelor electrice? Ce filtre avansate au multe dintre ele? Cat de greu este sa controlezi milioane de masini vs mii de centrale? Nu trebuie sa imi raspunzi mie, raspunde-ti tie, ca vad ca faci parte din cei care intorc afirmatiile cum vor, contrazicand date stiintifice si pe care ti le-am servit pe tava. |
#3540
Posted 29 October 2017 - 19:03
inuendo0, on 29 octombrie 2017 - 18:43, said:
@rogedan. Care e eficienta centralelor electrice? Ce filtre avansate au multe dintre ele? Cat de greu este sa controlezi milioane de masini vs mii de centrale? Nu trebuie sa imi raspunzi mie, raspunde-ti tie, ca vad ca faci parte din cei care intorc afirmatiile cum vor, contrazicand date stiintifice si pe care ti le-am servit pe tava. |
#3541
Posted 29 October 2017 - 19:19
MembruAnonim, on 29 octombrie 2017 - 18:23, said:
Ba da, dar daca nu iti cresc taxele nu ai nici un imbold sa schimbi cu una mai putin poluanta. Cand nu e vorba de banul propriu ne cam doare in cur de poluare... asa pun ei taxe mari si o sa iti iei electrica. Eu recunosc macar... Eu am cautat copacul cu bani in toata Europa si nu am dat de el. Ok, sa presupunem ca vor disparea automobilele diesel. Va rezulta o gaura in buget. Cum vor astupa acea gaura? Pai vor muta taxa pe automobilele benzinare. Ca mai tarziu sa taxeze si automobilele electrice. Deci despre ce ecologie vorbim aici? |
#3542
Posted 29 October 2017 - 19:21
Eu sunt pro diesel dar nu pot ignora ca unele polueaza mult. Ideea e sa facem egorturi toti sa reducem poluarea... nu merge decat coercitiv.
|
#3543
Posted 29 October 2017 - 19:34
N-am mai spus pe aici ca taxele actuale la curent sunt mai mari decat cele la benzina? In Germania doar 25% din pretul curentului e costul de vanzare al producatorului, restul taxe si accize.
Deci bugetul ar avea un beneficiu, nu o gaura. rogedan, on 29 octombrie 2017 - 19:03, said:
Daca ne dai si un link sa citeasca si ochiul nostru... nu numai o poza ... |
|
#3545
Posted 29 October 2017 - 19:44
Si cu toate astea, nu exista inca electrica care sa inlocuiasca diesel. Asa ca efortul trebuie facut sa avem toti diesele mai putin poluante.
Macar euro 5 zic eu... |
#3546
Posted 29 October 2017 - 20:07
Cred ca cel mai putin poluant e mersul pe jos.
Revenind, sunt pregatit sa cumpar o electrica (hibrida) pentru oras. Clasa mica sau comapcta, sa aiba un pic de portbagaj. As da maxim 5000-6000 euro pe ea. Exista ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users